AR TOURS

AR TOURS АР Турс е туристическа фирма, която провежда екскурзии

11/07/2019
Team building of the best tire company "Good Year" for Bulgaria.
01/07/2019

15/09/2016

Планинско вело приключение!

18/08/2016

В планината сме, обстановката е съвсем различна. Красиво е, въздуха е чист. Всичко около нас е диво освен животните на паша.
Качихме най - високия връх на Стара планина - връх Ботев от град Калофер и успяхме да се върнем за 1 ден.
Времето беше прохладно след дъжда, който валя предния ден. Навръщане видяхме три диви заека спускайки баирите. Температурата при тръгване достигна 16 градуса а на върха беше 6.
За този маршрут е нужно добра екипировка. Висока трудност на маршрута.

В планината е най - хубаво!
Балкана НЕ крие своите красоти.

11/08/2016

Добре дошли!

АР-турс е туристическа фирма, която провежда вело турове и екскурзии в България.
Вело маршрутите са разработени според нивото на трудност.
Предлагат се както леки турове за удоволствие и релакс, така и по - екстремни, вдигащи адреналина.

Ще обявяваме редовно дадите за провеждане на вело обиколките, както и други подробности свързани с тях.

За повече информация се свържете с нас.

Имейл: [email protected]
Тел: 0887 94 94 89

Пролет 2016г.Този преход започва от добре построения пикник на Кранево. Преминава се покрай няколко изорани ниви и се вл...

Пролет 2016г.
Този преход започва от добре построения пикник на Кранево. Преминава се покрай няколко изорани ниви и се влиза в с. Осеново. За наш късмет, едни деца ни посрещнаха на чешмата и се снимахме с тях. Продължихме по баира за Осеновска панорама. Там се открива страхотна гледка към к.к. Албена и град Балчик. А при кристално ясно време, се вижда и нос Калиакра, двама рибари, мидената ферма и един тюлен, шегувам се! :)
Пътят продължава към с. Климентово. В селото има студена, питейна вода. Любувахме се на приятна гледка на овощни градини и домащни животни.
Продължаваме по пресечен терен за с. Кантарджиево. С възможност за влизане в селото от две места, ние предпочетохме през стръмения баир надолу.
По - голямата част на с. Кантарджиево се простира на стръмен баир. В долната страна се преминава покрай рекичка.
Маршрута леко извива и след излизане от селото имаме дълго спускане, обратно до началото в Кранево.

Трудност: средна
Адреналин: на ниво

Пролет 2016г.Отново се убеждавам, каква чудесна природа имаме.Маршрута започва от Шкорпилоци, със стръмен баир на юг пре...

Пролет 2016г.
Отново се убеждавам, каква чудесна природа имаме.
Маршрута започва от Шкорпилоци, със стръмен баир на юг през гората. След дълго каране и почистване на горските площи, започват баирите преди Кара дере.
Това е местност, обитавана предимно през летния сезон. Достъпна е за коли, но се минава през дълги черни пътища.
Обяда ни беше на скара.

Спокойствие преди бурното лято...

09/08/2016

Този маршрут стартира от поляните с вишката на Аладжа манастир, където се разкрива срахотна гледка към морето и к.к. Златни пясъци.
Пътят започва по еко пътека сред гъстата гора. Възможност за бране на пролетни цветя. След дълго каране по криволичещата пътека, следва дълго и екстремно спускане. Излиза се точно пред главния път на курорта и оттам се слиза до морето.

Хубав и спокоен ден...

Тук идеята е поредно затвърждаване на терена по билото на планината, на изток от Беклемето.
09/08/2016

Целта на този преход беше да се качим на билото на Стара планина и да караме до х. Добрила.. Речено - сторено!Стартирахм...

Стартирахме от най - високата точка на проход Троян - Карнаре, а именно Беклемето. В посока изток или към вр. Ботев достигнахме заслон Орлово гнездо. Велика гледка! Пътят продължи до хижа Дерменка. Страхотен боб ядохме там! Запасихме се с вода.
Оттам към х. Добрила продължихме в труден участък. Слънцето се скри и се наложи да опънем палатки.
В Стара планина живеят най - много мечки.. Добро утро! Живи сме! Благодарение на това, че прибрахме храната в чантите.
На следващия ден продължихме. Достигнахме и х. Добрила. Бирата ни чакаше на масата.
Връщането след дългата почивка, бе като награда.

Съвети:
- тръгнете рано
- вземете малко багаж, най - необходимото
- повече вода
- добра компания
- апарат, за да споделите после..

Ами няма невъзможни неща!

Заповядайте с нас!

Be the first to know and let us send you an email when AR TOURS posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.