Offroadguide.eu

Offroadguide.eu Pojeď poznávat svět netradiční způsobem s partou lidí, pod vedením zkušeného průvodce v terénním voze, SUV, ATV - SSV, ale i v sedle snežného skútru.

Transylvánie SSV buggy a ATV - v květnu Prodloužené víkendy květen a srpen po domluvě. Trasy s povolení správce lesa, hř...
06/05/2024

Transylvánie SSV buggy a ATV - v květnu

Prodloužené víkendy květen a srpen po domluvě. Trasy s povolení správce lesa, hřebeny a staré lesní cesty. Na místě k zapůjčení 2x SSV Polaris 1000 nebo si vezmete vlastní stroje. Termín dle dohody, volejte 602299299.

04/05/2024

Tak dnes se těším na viděnou v Jevanech...

19/04/2024

Už za měsíc se dozvíme, kde se pojede DAKAR 2025, přestože se zdá lednový závod ještě daleko, už teď je čas rozmýšlet o účasti na této akci. Jestli chcete zažít atmosféru DAKARu na vlastní oči vidět závodní stroje přímo na trati, nebo poznat závodní teamy v bivaku tak se podívejte na http://www.offroadguide.eu/saudska-arabie-dakar.php
A přihlaste se co nejdříve, může s námi jet max 6 posádek,tedy 12 osob.

11/04/2024
04/04/2024
Costa Rica - Pura Vida Včera dopoledne jsme si ještě v San Geraldo La Dota užili přírodu, včetně různého ptactva, jemuž ...
27/03/2024

Costa Rica - Pura Vida

Včera dopoledne jsme si ještě v San Geraldo La Dota užili přírodu, včetně různého ptactva, jemuž kralovali kolibříci.
Pak následoval přesun do San Jose, kde jsme si odpoledne prohlédli Mercado Central a pěší zónu.
Ale po tom klidu, který jsme 14 dnů zažívali, jsme to v centru města vydrželi dvě hodiny 🙃
Dves večer odlétáme domů.
Příště můžete vyrazit s námi i Vy, nejbližší akce Gruzie, Namibii -Botswana a Austrálie.
Info na: http://ww.offroadguide.eu/

Costa Rica- cestou necestou 🚙Dnes jsme to z pobřeží vzali cestou necestou (dokonve na cestě 2x upozornění jen pro 4x4),d...
25/03/2024

Costa Rica- cestou necestou 🚙

do horského městečka San Geraldo La Dota ležící 2.650m.n.v.. Vzhledem k tomu, že jsme jeli z nuly a nejvyšší bod byl 3.050m.n.m, byly to docela slušné stoupáky na redukce. Za mě nejlepší byl starý lanový most 🚙😉.
Na konci naší dnešní cesty nás potěšil stylový srub, z parádním výhledem a hlavně rozdíl teploty 20C°, u moře prádelna 37C° a tady 17C° kosa 🙃...

24/03/2024
Gruzie - zakavkazská oblast, severozápad region Samegrelo-Zemo SvanetiPoznávací výprava, letecky se zapůjčenými vozy 4x4...

Gruzie - zakavkazská oblast, severozápad region Samegrelo-Zemo Svaneti
Poznávací výprava, letecky se zapůjčenými vozy 4x4 se střešními stany, s českým průvodcem

termíny: 12.7. - 28.7.2024
místo máme už jen pro jednu posádku

Gruzie - přiletíme do Kutaisi, kde budou připravené k zapůjčení terénní vozy Ford F150 se střešním stanem a kemp výbavou. Odtud cestou necestou na SZ do Svanetia, kde budeme objevovat překrásné hřebeny hor, údolí a jezera. Svanetie nejvýše položenou obydlenou oblastí celého Kavkazu. Navštívíme i malebnou Mestii, z ní se vydáme do Horní Svanetie. Kde uvidíte panoramata, které může nabídnou panenská a zároveň drsná příroda.
V horách najdene stále ještě usedlosti nebo vesnice, kde se čas zastavil. Typickým rysem místních vesnic jsou obranné věže, které se stavěly od devátého století a mnohé se udržují dodnes. Díky nim, opevněným středověkým kostelíkům a nádherné krajině se oblast Horní Svanetie dostala i na Seznam světového dědictví UNESCO. Přesto je tu svět ještě v pořádku a jízda cestou - necestou nikomu nevadí...

Více na: https://www.offroadguide.eu/gruzie.php
Info na: +420 60229929
[email protected]

Foto: Renáta Moskalová

Costa Rica- cestou necestou 🚙Přestože dnešní přesun patřil k těm delším, u nás by člověk nad 340km mávnul rukou. Na Cost...
23/03/2024

Costa Rica- cestou necestou 🚙

Přestože dnešní přesun patřil k těm delším,
u nás by člověk nad 340km mávnul rukou.
Na Costa Rice se jezdí pomalu, většinou 40/60 a maximální je 80km/h. Je pravda, že rychlost tady dodržují jen policejní vozy🚓 🙈 a všichni je předjíždění 🙃😎
Ale i tak silnice jsou klikaté z kopce do kopce, téměř všude dvojitá plná, k tomu pomalu se ploužící se kamiony, kolony kvůli opravám, rozbitých nebo nedokončených silnic. Nás nakonec potkala ještě uzavřená jedna ze dvou možných cest. Tedy, všichni jeli jednou cestou. Objet se to nedalo 🙄, ale nakonec přišla naše chvíle a po 30min popojíždění se objevila zkratka přes hřeben, vrstevnice napovídali, že to bude pěkné stoupání, ale český offrouďák 🚙 nestavuje kalhotky před brodem😎 Ikdyž od začátku mi bylo řečeno, že je to pro ATV nebo SSV buggy, tak jsme to dali, ikdyž místy to bylo fakt úzké a roztrháné. Kolonu jsme nadjeli a mrskáme do cíle...

COSTA RICA-CESTOU NECESTOU Včera jsme to pro přesun po pobřeží na jih vzali zase "zkrazkou", byla to pěkná hřebenový pln...
22/03/2024

COSTA RICA-CESTOU NECESTOU

Včera jsme to pro přesun po pobřeží na jih vzali zase "zkrazkou", byla to pěkná hřebenový plná ostrých výjezdů. V dálce byl cítí i vidět lesní požár, venku 39C°.
Až do sjezdů do údolí směrem k moři jsme nepotkali žádné auto. V jednu chvíli, se nad námi začali slétat už i supi...🙃

COSTA RICA - cestou I dnes jsme to při odpoledním přesunu na západní Pacifické pobřeží vzali zkrazkou. Pravda bylo to po...
20/03/2024

COSTA RICA - cestou

I dnes jsme to při odpoledním přesunu na západní Pacifické pobřeží vzali zkrazkou. Pravda bylo to podstatně horší a delší cesta, ale byla mimo asfalt 🚙😎

COSTA RICA - Pura Vida Dnesní dopoledne jsme strávili na lavkách v korunách stromů deštného lesa...
19/03/2024

COSTA RICA - Pura Vida

Dnesní dopoledne jsme strávili na lavkách v korunách stromů deštného lesa...

COSTA RICA - cestou necestou Tak včera to už bylo necestou 🚙, místy bylo vidět,  že jsme tam před dvěma lety jeli naposl...
19/03/2024

COSTA RICA - cestou necestou

Tak včera to už bylo necestou 🚙, místy bylo vidět, že jsme tam před dvěma lety jeli naposledy autem my. Jinaknhen koně a ATV farmářů.

COSTA RICA Dnes cestou necestou 🚙 okolo Lago Arenal, v pozadí s činnou sopkou Arenal...
17/03/2024

COSTA RICA

Dnes cestou necestou 🚙 okolo Lago Arenal,
v pozadí s činnou sopkou Arenal...

COSTA RICA Včera celodenní přesun do oblastí sopky Arenal. Ráno se s námi na Karibské části rozloučili papoušci a po ces...
17/03/2024

COSTA RICA

Včera celodenní přesun do oblastí sopky Arenal. Ráno se s námi na Karibské části rozloučili papoušci a po cestě už jen zajímavá auta a dopravní značení...

COSTA RICA  - Pura VidaPohoda na Karibských plážích 🏝
14/03/2024

COSTA RICA - Pura Vida

Pohoda na Karibských plážích 🏝

COSTA RICA-cestou necestou 🚙Dnes dopoledne jsme vyrazili ze San Jose přes Cordillera Central cestou necestou na východní...
14/03/2024

COSTA RICA-cestou necestou 🚙

Dnes dopoledne jsme vyrazili ze San Jose přes Cordillera Central cestou necestou na východní Karibské pobřeží a v podvečer jsme dojeli na Punta UVA🏝😎

Dobré ráno z San José 🇨🇷 všem, kdo si to zaslouží...👋Dnes vyrážíme cestou necestou 🚙 na Karibské pobřeží 🏝️, tak se těšt...
13/03/2024

Dobré ráno z San José 🇨🇷 všem,
kdo si to zaslouží...👋
Dnes vyrážíme cestou necestou 🚙 na
Karibské pobřeží 🏝️, tak se těšte na foto 😎...

03/03/2024

My, co známé Dachny z Romále máme jasno...

LAST MINUTE už za dva týdny odlétáme směr Costa Rica/ Kostarika - poznávací výprava s českým průvodcem, letecky se zapůj...
24/02/2024

LAST MINUTE už za dva týdny odlétáme směr
Costa Rica/ Kostarika

- poznávací výprava s českým průvodcem, letecky se zapůjčenými vozy 4x4 Toyota Fortuner , noclehy hotely / penziony

termín: 12.3.. - 28.3.2024 volné místa pro dvě posádky, možná i spolujízda kolo další osoba ve voze, výrazně sníží celkovou cenu
Info: + 420602299299

Kostarika - tato země nabízí 100% bezpečnost a fungující služby, je ji možno absolvovat ve voze 4x4. Navštívíme jak východní pobřeží, které má na jihu atmosféru Karibiku a v městečku Puerto Viejo de Talamanca na vás dýchne prostě pohoda. Slunce palmy a lidu prázdné písečné pláže. Pak přesun vnitrozemím, kde je kromě deštného pralesu i množství sopek, některých aktivních, alke hlavně mnoho nezpevněných cest, která protkali hory, vysoké až 3.000m.n.v. Na Pacifické straně je pak pobřeží s mnoha městečky, která slouží hlavně turistům z USA, ale i zde je spousta opuštěných pláží, kde se dá tábořit a užívat si pohodu. Prostě ideální opravdu velmi exotická země, pro relax i offroad ježdění.

Více na: https://www.offroadguide.eu/kostarika.php

Adresa

Off Road Guide S. R. O. , Čapkova 2
Praha 4

Telefon

+420602299299

Internetová stránka

Upozornění

Buďte informováni jako první, zašleme vám e-mail, když Offroadguide.eu zveřejní novinky a akce. Vaše emailová adresa nebude použita pro žádný jiný účel a kdykoliv se můžete odhlásit.

Kontaktujte Společnost

Pošlete zprávu Offroadguide.eu:

Videa

Sdílet

OFF ROAD GUIDE Jirka Chramosil

"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!” A to už 22 let... www.offroadguide.eu