Rodina na tripu

• Rodina na tripu

Rodina na tripu Jsem vášnivá turistka a pobyt v přírodě mě naplňuje přílivem pozitivní energie. Už tři roky mě na mých výletech doprovází má rodina.

A tak skrze svůj blog dávám rodinám ověřené tipy na výlety s dětmi.

Wild & Adventure park Ferleiten 🦌🎢 den 3.Konečně má být hezky, tak máme velké plány. Ale eSko nám do toho hodil vidle a ...
31/08/2024

Wild & Adventure park Ferleiten 🦌🎢 den 3.

Konečně má být hezky, tak máme velké plány. Ale eSko nám do toho hodil vidle a po snídani 🤮. Půl dne čekáme co z toho bude, naštěstí nic, tak vyrážíme alespoň na malý výlet.

Vše se dá s kočárkem. Parkoviště je zdarma, vstup se platí pouze do části se zvířaty (my měli opět v rámci karty zdarma). Wild park je taková menší zoo s krásnými výhledy. Je dost ve stínu, krásně jsme viděli hlavně medvědy a pak se chodí mezi jeleny. Dost zvířat se dá krmit zakoupeným krmivem.

Adventure park mi přišel jako takový zastaralý lunapark. Některé atrakce jsou zdarma, jiné jsou na euro. My tam nechali jen 3€ a i tak si to děti užily dost.

Cestou do Alp, jsme se zastavili na dvě noci na Lipně.Pět lidí v autě, z toho tři děti, znamená mnoho zastávek 🤦🏼‍♀️😃.Al...
16/08/2024

Cestou do Alp, jsme se zastavili na dvě noci na Lipně.
Pět lidí v autě, z toho tři děti, znamená mnoho zastávek 🤦🏼‍♀️😃.
Alespoň jsme vzali děti do . Káčko tu byla před 4 lety jen s tátou v rámci Apaluchy.
Jen teda dnes jsme za vstup a jídlo utratili asi víc, než utratíme za celý týden v Rakousku 😃. A to jsme šli nahoru i dolů pěšky a měli jsme jen oběd a z dětí platila vstup pouze Káčko. Alespoň, že parkoviště bylo zdarma, na to od nás z Krkonoš moc zvyklý nejsme. 👍

01/06/2023

Káčko vyfasovala novej bike! A to je jiná jízda. Je to Beany zero 20 a byli jsme ho vybírat v showroomu ve Vrchlabí. Aktuálně jí jsou 4 roky a 3 měsíce a měří cca 102 cm.
Ze sedátka nedostane na zem, ale rozjezdy si osvojila rychle. Dokonce i přehazovačku natrénovala hned první jízdu a bylo skvělé pozorovat tu radost, že vyjede i kopeček. 😍 Jen sesedání musíme trochu potrénovat. Několikrát ukázala, že to umí, ale nesmí začít zmatkovat. 🙂
Předtím měla Woom 2, sedátko už měla na maximu a ta malá kola už byla hodně znát. Na naučení dobrý, ale teď už bych šla spíš do Beany zero 16, rozměrově je hodně podobné, ale má větší kola.

27/05/2023

Dneska to bylo BEZ dětí. Za to s mou maminkou 🙂 naposled jsme spolu byly někde na výletě samy, když jsem byla na začátku těhotenství s Káčkem a mamka to ještě netušila. Bylo mi zle a ona se dost pozastavovala nad tím, že nemám vůbec žádnou fyzičku. Tak dnes jsme si vyjasnily, že tak marná zase nejsem 😃.

Ale zpět k trase. Auto jsme nechaly v Rokytnici nad Jizerou na Dolním náměstí, parkovné je co hodina to 10 Kč. Odtud se jde do prudkého kopce po žluté, směrem na Stráž. Tam jsme se pokochaly na vyhlídkách Hlídka na Stráži a šlo se dál zase do kopce až na Dvoračky. Tam jsme si daly k obědu polévku a hlavně jejich výborné housky. Ze Dvoraček na Ručičky a co jsme nastoupaly jsme teď musely sejít kostelní cestou zpět do Rokytnice.

Parádní procházka s výhledy a ve svižném tempu 😍.

03/05/2023

Po zimě první pokus jak zvládnu výlet s dětmi sama a bez kočárku. I když tato trasa sjízdná pro kočárek je. Většinu času se jde po asfaltce, až posledních 300m ke zřícenině je prudké stoupání po lesní cestě, ale i ta je hladká a zpevněná.

Auto jsme nechali u restaurace na Klepandě. Tam i zpět je to dohromady 5,2 km.

Sko usnul už cestou v autě, takže jsem ho jen přehodila do nosítka, nahodila batoh na záda a šlo se. No musím uznat, že ze začátku nohy docela protestovaly. Na to asi měl vliv cyklovylet den předtím, takže se jim ani nedivím 😃.

02/05/2023

V neděli odpoledne jsme vyrazili s kamarády do lesoparku Hlídka na Stáži. Parkovali jsme u hotelu Stráž, parkovné je 60,-/3 h a platit se dá přes QR kód nebo hotově v občerstvení.
Trasa má necelé 3 km a je vhodná i pro kočárky, které jsou vhodné alespoň trochu do terénu. Na golfky s malými kolečky to úplně není. Jsou dvě možnosti cesty, jedna je na počátku hodně prudká do kopce a přes kořeny. Druhá je mírnější a s menšími nerovnostmi.
Výhledy jsou z vyhlídek nádherné, ale na můj vkus tu bývá až moc lidí.

01/05/2023

Další pokus o jízdu s dětmi. Obě ve vozíku neutáhnu, to už víme 🤦🏼‍♀️😃. Tak dnes jen jedno a druhé se vezlo v sedačce u muže. No i tak to byla makačka 😃 po necelých 15 km jsem i vozík přepřáhla za muže a zbytek cesty měla pocit, že lítám a zvládnu všechno 😃😃.

Asi nejvíc by mi vyhovovalo mít dítě v sedačce, ale na můj malý rám ta naše dát nejde 😏

20/04/2023

O víkendu jsme s mužem trávili čas v . Pobyt jsme dostali k Vánocům i s poukazem na hlídání dětí a bylo to přesně to, co jsme potřebovali. 😍
Byl to pro nás úžasný relax. Samota, klid, pouze zvuky přírody. Není tam elektřina, neteče voda, vaří se na kamnech.
Všude okolo jsou luxusní výhledy, a pohled z okna je jako koukat na ten nejkrásnější film.
Usínání s pohled na hvězdnou oblohu, byl už jen bonus na závěr dne. 🌌
Pokud hledáte klidné místo, kde byste si od všeho odpočinuli, měli byste to někdy zkusit!

11/04/2023

Tak se přiznejte, kdy jste naposledy třídili fotky a nějaké i nechali vytisknout. Já dělám fotoknihy, dobře se nám prohlížejí a fotky se nezašantročí. 🙂 K aktuální objednávce mi přišel i slevový kód pro kamarády, extra velká fotokniha, tvrdá knižní vazba, 32 stran, na výšku za 349,- . Kód lze uplatnit na bonita.cz a zní 32ca89 (lze ho uplatnit jen když je to vaše první objednávka u nich).
Fotoknihy a jiné produkty u kupuju už několik let a jsem stále spokojená. 😍

Rozhledna Světlý vrch nad Albrechticemi v Jizerských horách. V celé oblasti Jizerských hor platí zákaz parkování mimo vy...
10/04/2023

Rozhledna Světlý vrch nad Albrechticemi v Jizerských horách.
V celé oblasti Jizerských hor platí zákaz parkování mimo vyhrazená parkoviště. Takže drobné s sebou. My auto nechali na parkovišti "U Hany", parkovné bylo 50 Kč na den a je tam parkovací automat.
Z parkoviště k rozhledně je to nenáročná trasa vhodná i pro KOČÁREK 😍. Po zelené turistické značce 1,3 km.
Cestou zpět jsme se ještě zastavili u krásné kapličky a vyhlídce na vodojemu. A užili si, doufám že poslední, koulovačku. 😃🤦🏼‍♀️

10. DEN na Tenerife 😍Děti se konečně dočkaly dne jen na pláži. Bylo fajn je vidět jak si to užívají, ale jeden den nám s...
15/02/2023

10. DEN na Tenerife 😍
Děti se konečně dočkaly dne jen na pláži. Bylo fajn je vidět jak si to užívají, ale jeden den nám stačil 😃😃.

9. DEN na Tenerife 😍Jsme celý věnovali Loro Parku. Raději jsme si přivstali, abychom měli na návštěvu co nejvíce času a ...
09/02/2023

9. DEN na Tenerife 😍
Jsme celý věnovali Loro Parku. Raději jsme si přivstali, abychom měli na návštěvu co nejvíce času a i tak jsme odcházeli se zavíračkou. Byl to velký zážitek pro všechny. Děti nadšené po celou dobu, nedaly nám prostor ani na sednutí na oběd.
Každý den je na programu několik show (kosatek, delfínů, lachtanů a papoušků). Na delfínech a lachtanech jsme byli dokonce dvakrát. 🤦🏼‍♀️😃 Vystoupení jsou doplněná o osvětu jak se chovat šetrněji k přírode, jaké projekty na záchranu zvířat park má, jak dát první pomoc zvířatům atd..).

8. DEN na Tenerife 😍 Chtěli jsme zase do Anagy, ale na nějaké větší treky už nebyla moc síla. Tak jsme se vydali na cest...
08/02/2023

8. DEN na Tenerife 😍
Chtěli jsme zase do Anagy, ale na nějaké větší treky už nebyla moc síla. Tak jsme se vydali na cestu smyslů (Path of senses). Bylo to zase úplně jiné prostředí, takový prales. Okruh je to vcelku krátký a nenáročný. My tam byli po dešti a bylo tedy hodně blátivo. Sko si to velmi užíval 🤦🏼‍♀️ a já byla ráda, že máme na apartmánu pračku 😃.

7. DEN na Tenerife 😍 Chinyero volcano walk je okruh kolem sopky. Procházka rozmanitou krajinou, kdy lesní pěšiny střídaj...
06/02/2023

7. DEN na Tenerife 😍
Chinyero volcano walk je okruh kolem sopky. Procházka rozmanitou krajinou, kdy lesní pěšiny střídají lávová pole. Dost se tu měnilo počasí. Ale končili jsme v totální mlze. Chinyero jsme kvůli tomu viděli pouze na začátku. Ale procházet lávovým polem v mlze mělo taky své kouzlo.
Na závěr mám i jeden tip jak motivovat děti k chůzi, když se opravdu nechce. Šla jsem kousek před mužem s dětmi a malovala jsem do jehličí šipky/písmena/čísla. Káčko si vymyslela, že to maluje skřítek, tak jsme ji přitom nechali. Skřítek občas někde nechal poklad v podobě sušenky/kapsičky. 🙂 Díky tomu, to ušla prakticky celé, i když se jí v tom počasí dost nechtělo.

01/02/2023

6. DEN na Tenerife 😍 měl to být nenáročný den, jen jako procházka po okolí. No nakonec jsme toho nachodili vcelku hodně 😃🤦🏼‍♀️ cestou zpět už jsem musela Káčko i poponést.
Šli jsme po pobřeží z Las Caletillas do Candelarie. Zastavovali jsme na plážích a všech hřištích 😃😃.

31/01/2023

5. DEN na Tenerife 😍 tak tohle byla dost makačka, ale stála za to 🏔️❤️. Na 2 km se musí překonat asi 400 výškových metrů. Sko vystoupal prvních asi 50 a pak už se nesl. Káčko to statečně vyšlapala celé a to před sebou stále měla jen cestu vzhůru 😍.
Začátek byl ve vesničce Igueste de San Andrés a jde se po žluté zančce kolem kostela (kde je dětské hřiště). Trek je značený jako El Semaforo de Igueste.
My se rozhodli na rozcestí, kde zbývá do cíle k majáku asi 600 m, dát dětem delší občerstvovací pauzu. Ale nedalo nám to a z tohoto místa jsme si došli na neoznačený vrchol s mužem každý zvlášť. Děti už jsme sem netáhli.
Cestou zpět se Káčko nechala kousek poponést v krosně a zbytek seskákala jak kamzík. Hřiště na konci bylo jako odměna 😃.
Autem jsme si udělali na zpáteční cestě zastávku na pláži Las Teresitas. Jedna z mála, kde je žlutý písek. Ale na koupačku to úplně nebylo 😃😃.

4. DEN na Tenerife 😍 předpoveď je stále proti nám, ale vždy najdeme místo, kde nemá celý den pršet. K El Teide se jede p...
24/01/2023

K El Teide se jede po horské silnici s hromadou výhledů, to ale soudíme jen podle značek, my měli obě cesty totální mlhu. 😃😃 Z té jsme vyjeli asi až 500m před cílem a dost se nám ulevilo.
S dětmi jsme zvolili trasu La Catedral. I když bylo slunečno, byla i tak dost zima a já litovala, že softky pro děti zůstaly na apartmánu. 🤦🏼‍♀️
Trasa je to ale moc krásná. Parkování horší, míst málo a turistů hodně. Většina se ale vyfotí u první skály a jede zase pryč. Takže se to tam hodně točí.

21/01/2023

3. DEN na Tenerife 😍 předpoveď opět byla všelijaká, a tak jsme vyrazili na jihozápad. Aut na místo mířilo hodně a parkoviště se rychle plnilo. Nicméně většina lidí asi mířila na pláž La Tejita. My ji dětem slíbili také, ale první cíl byl vrchol Montaña Roja.
Výhled z ní je nádherný 🙂 v dálce bylo vidět i další ostrov Gran Canaria.
Co se dětem moc líbilo, bylo to, že po celou dobu byl skvělý výhled na letiště a letadla přistávala a vzlétala každých pár minut.
Děti se dočkaly i pláže, je písečná. Až na místě jsme zjistili, že je to pláž nudistická, ale rodin s dětmi tam bylo taky hodně.

17/01/2023

1. DEN 1/2 na Tenerife 😍 původní plán byl, že půjdeme jen na krátký výlet na zahřátí. Volba padla na park Anaga, zajeli jsme do Chinamady a šli na vyhlídky. Jenže to bylo až moc krátké, tak jsme pokračovali na další výlet.

01/01/2023

Naše tradiční Novoroční procházka. Letos se protáhla až do tmy 🤦🏼‍♀️ ale baterky jsme měli a pro děti to bylo zase zpestření 🙂 Káčko konečně ušla celých 4,5 km bez remcání každých pár minut a Sko zvládl cestu zpět, 2,5 km dost nerovné cesty, bláta a křáčí po tmě 🙂 tak snad nám svítá na lepší rok, co se týče chození dětí 😍
Letos jsme moc výletů nezvládli, tak snad to letos bude lepší 😍

I vám přejeme mnoho krásných výletů. 🙂

#ɴᴇᴡʏᴇᴀʀ2023

19/10/2022

Včerejší krásný podzimní 🍁😍 den nás vytáhl na výlet. Jako trasu jsme zvolili hru QUESTING "Od mlýna k mlýnu, aneb vítkovický quest o výhledech jest". A byla to skvělá volba.

Trasa JE SJÍZDNÁ S KOČÁRKEM, má cca 7 km, ale není to okruh. Cíl je asi 2 km od výchozího budu. K němu se jde po silnici mimo obec a bez chodníku. Takže já s dětmi jsme zůstali na autobusové zastávce u cíle a muž šel pro auto.

Znáte QUESTING? Překvapilo mě, že jsem nenašla žádný IG profil ani hastag ke hře. Přitom za nás je to skvělý nápad jak motivovat děti k turistice. Na webu questing.cz si vyhledáte trasu, k ní si stáhnete nakreslenou mapu a popis trasy. Ten je velmi nápaditý a nutí rozhlížet se kolem sebe.

Na konci questu vám vyjde tajenka s popisem místa, kde je poklad. A to naši Káčko, žene vpřed. Pro poklad dojde kamkoliv. 😃🎁

22/08/2022

Poslední den jsme zavítali do soutěsek. Ty se nám taky moc líbily. Více o přístupnosti s dětmi si můžete přečíst v eBooku zdarma který je zdarma ke stažení na blogu.

18/08/2022

O víkendu jsme vyrazili s dětmi stanovat. A byla to velmi příjemná změna. Byli jsme v oblasti Kokořínska. Navštívili jsme skalní bludiště, hrad Kokořín, zámek Zahrádky. Podrobněji si o tom všem můžete přečíst v článku na blogu.

⛰️

Úplně jsem zapomněla nasdílet zbytek naší dovolené v Rakousku. Čtvrtý den jsme navštívili horu duchů a byl to velký ráj ...
17/08/2022

Úplně jsem zapomněla nasdílet zbytek naší dovolené v Rakousku.

Čtvrtý den jsme navštívili horu duchů a byl to velký ráj pro děti.

Více o dovolené s dětmi v Alpách si můžete přečíst v eBooku zdarma, který je ke stažení na blogu.

03/08/2022

Dnes jsme vyrazili na výlet s tajenkou od agentury Velká dobrodružství v Josefově ( Deník fejsbukové matky ) . Výlet je pro město Jaroměř a je tedy zdarma.
Trasa nás provedla ptačím parkem Josefovské louky, kde jsou mokřady, divocí koně a pratuři. Poté se pokračuje k pevnosti.
Ptačí park není vhodný pro kočárek a mladší byl tedy v nosítku. Asi jsme zvolili i špatný den, je tam dost stínu, ale i tak jsme se pařili vedrem. Děti jsme měli 4 (1 rok, 3 roky, 6 let a 8 let). Pro ty dva mladší to ještě moc nebylo. Po dnešní zkušenosti bych trasu zvolila trochu jinak než je podle výletu s tajenkou. Od napojení na okružní trasu bych šla vpravo 1 km ke vstupnímu domku a tam prošla okruh 800m a pak zase zpět. Takhle jsme šli 4 km kolem mokřadů (bacha na komáry) a to bylo na tu nejmladší už moc. Holínky v tomto vedru potřeba nebyly, ale od trávy jsme měli mokré boty z vrchu. U vstupního domku je model říční krajiny, děti do něj mohou nalít vodu (pouze donesenou v lahvích s sebou, NE z řeky), my už měli vody málo, tak děti mrzelo, že voda neprotekla celým modelem.
Odměnu za správnou tajenku jsme si vyzvedli na pokladně pevnosti. Příště vytisknu alespoň stranu s doplňovačkou pro každé dítě. Takhle dostali jednu odměnu a jeden diplom pro všechny. Nejsou z jedné rodiny, tak se dohadují kdo si to vezme 🤦🏼‍♀️😀
⛄️❄️🌤🌈🌍🌲🐕

Be the first to know and let us send you an email when Rodina na tripu posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to Rodina na tripu: