J&M Cruise

J&M Cruise www.zajezdlodi.cz, email: [email protected]
Cestovní kancelář J&M Cruise se specializuje na poř

Naše zájezdy s aktuálními termíny najdete na webu 💎. Těšíme se na nové klienty a těm stávajícím děkujeme!
06/09/2023

04/06/2023

V neděli 28.5. nás čekala poslední zastávka v Cannes, ve kterém předchozí den skončil slavný filmový festival. Na pobřeží bylo třeba dopravit se tendery, abychom si mohli projít toto luxusní město. Procházeli jsme kolem krásných pláží, nevynechali jsme červený koberec, otisky rukou slavných celebrit a směrem přes uličku plnou krásných maleb od místních malířů až do velkého parku obklopeného vysokými palmami, okrasných květin a portréty slavných celebrit.

Počasí vyšlo na 1* po celý týden, který jsme si užívali společně s klienty plnými doušky.
Za týden jsme navštívili 3 země díky této plavbě.

Děkujeme všem klientům, kteří s námi strávili týden na cestě po Stredozemnim moři a těšíme se na nové klienty!

☀️

02/06/2023

Následující den v sobotu dne 27.5. jsme zakotvili v Barceloně. Jelikož jsme na toto krásné španělské město měli pár hodin a chtěli jsme vidět co nejvíce, zvolili jsme možnost svést se busem Hop On - Hop Off, který nás vzal po těch nejznámějších památkách. Projížděli jsme například kolem neslavnější evropské katedrály Sagrada Família, dále kolem domu Casa Milà, Casa Batlló, kolem kopce Montjuïc a také přes náměstí Plaça de Catalunya,..
V odpoledních hodinách jsme zažili krásnou atmosféru při vyplouvaní směr Francie - Cannes. Při vyplutí nám hrála tématická píseň “Time to say goodbye” od Andrea Boccelli. 🎶

01/06/2023

Po dni zaslouženého odpočinku jsme vyrazili opět na výlet. Tentokrát jsme zakotvili v přístavu v Palma de Mallorca. využili jsme shuttle bus, který nás dovezl přímo do centra ke krásné Katedrále Panny Marie (La Seu). Následně jsme se prošli po přístavu a odpoledne využili krásného slušného počasí a vydali se na pláž Cala Major. ☀️
Klienti byli spokojení, a to je pro nás nejdůležitější! 👍
Další den nás čekala zastávka v Barceloně.

29/05/2023

Letošní květnová plavba po Středozemím moři s českým delegátem začala dne 22.5. 2023, kdy jsme se s klienty vydali pohodlným autobusem směrem do Janova. V Janově jsme se nalodili na loď MSC Seaview. První zastávku během naší plavby jsme měli v italském městě La Spezia. Náš delegát vzal skupinu klientů vlakem do krásné vesničky Vernazza, kterou jsme měli možnost projít a pokochat se skalnatým pobřežím Cinque Terre. Večer po návratu z výletu jsme viděli krásný západ slunce přímo z lodi.
Následující den nás čekala zastávka v Římě.

V případě zájmu o plavbu mrkněte na náš web! Těšíme se na každého nového klienta!
24/05/2023

!!! Pouze jedna vnitřní dvoulůžková kajuta za super cenu a navíc plavební kredit 200 EUR na útratu na lodi !!!Naše cena ...
21/04/2023

Naše cena pro Vás: 29.150 Kč/dospělá osoba
Standardní cena MSC Cruises: 38.390 Kč/dospělá osoba

Plavba s MSC Orchestra v termínu 11.7. - 21.7.2023 (na 10 nocí)

Trasa: Janov, Marseille, den na moři, Malaga, Cadíz, Lisabon, den na moři, Alicante, Mahon, Olbia, Janov

V ceně:
- nápojový balíček all-inclusive EASY na celou dobu plavby!

Platnost akce do 9.5.2023

21/02/2023

Na Svatém Martinu jsme nemohli vynechat nejznámější lákadlo ostrova - pláž Maho. Pláž je známá kvůli letišti, jehož ranvej začíná hned za pláží, a tak přistávající letadla prolétají jen několik metrů nad hlavami turistů. Měli jsme možnost vidět dvě velká dopravní letadla a několik menších letadýlek, které létají pouze mezi ostrovy. Hukot to byl pořádný, stejně jako silný vítr, který se do nás opřel při vzlétání letadel. Kdo se nedržel, vzlétnutí neustál 🤭

20/02/2023

Stejně jako minulý týden, i tentokrát se po Martiniku plulo opět na Guadeloupe. Tentokrát jsme se vydali na výlet přímo od společnosti MSC. Cílem byl nejvýchodnější a taktéž nejnavštěvovanější bod ostrova - Pointe des Chateaux. Po vysilující cestě autobusem jsme dostali rozchod a mohli se podívat na nedaleký kříž, který zůstal po vyhořelém kostelíku jako upomínka všech zemřelých na moři. Na koupání to rozhodně nebylo, ale výhled stál za to!
Na cestě zpátky jsme se zastavili v restauraci a mohli si dát místní limonádu na pláži, kde byly ideální podmínky na plavání a opalování.

Následující den jsme strávili na ostrově Dominica, kde jsme se po menší změně plánů vydali na taxi výlet po 3 nejzajímavějších místech - jeskyně Titou George, kde se natáčela scéna z Pirátů z Karibiku, vodopády Trafalgar falls, kde se ti odvážnější z nás mohli z vyhlídky vydat i dál k vodopádům po kamenech, a poslední zastávkou byl místní "gejzír".

15/02/2023

Po dni stráveném na moři jsme ve čtvrtek zakotvili v přístavu na Svatém Jiří, hlavním městě Grenady. Město bylo celé ověnčené barevnými fáborky, které v lehkém vánku vlály ve všech ulicích. Tentokrát nebyl v plánu společný výlet, každý se tedy vydal svou cestou tam, kam ho to nejvíce lákalo. Počasí bylo velmi slunečné a teplé, někteří z nás se tedy poprvé za celou dovolenou hezky spálili 🤭Hned v budouvě terminálu jsme měli možnost si prohlédnou místní kroj a po krátké procházce z města jsme měli (poprvé) možnost zahlédnout naší loď v celé své ohromné kráse. Byla to dechberoucí podívaná!
Někteří se vydali do 5 kilometrů vzdáleného podvodního muzea soch na šnorchlování, ke kterému jsme se mohli svézt loďkou za 30 USD na osobu, nebo se projít po kamenech a k sochám si doplavat po vlastní ose.
Další den jsme pak zamířili do Kingstownu na ostrově Svatý Vincent, kde už na nás čekal výlet za Piráty z Karibiku. Nejdříve jsme si vyslechli historii pevnosti Fort Charlotte, podívali se na několik rybářských a průmyslových městeček a poslední zastávkou před odpočinkem na pláži byl samotný Port Royal z teď už kultovní série Pirátů z Karibiku. Mohli jsme vidět most oběšenců s rekvizitami koster, se kterými jsme se nemohli nevyfotit! Zbytek dne už probíhal v poklidu na místní pláži s restaurací.j

08/02/2023

Dalším výletem byla okružní jízda autobusem po Bridgetownu, hlavním městě Barbadosu. Nejdříve jsme se podívali na rodný dům zpěvačky Rihanny a poslechli si výklad o jejích pěveckých začátcích, potom jsme se zastavili v jedné z nejstarších rumových fabrik - West Indies Rum Distillery Ltd - a naučili se správně degustovat. Nakonec jsme si nakoupili nějaké rumové dárečky domů a už zamířili na pláž v Carlisle Bay, kde jsme strávili zbytek krásně prosluněného dne.

01/02/2023

Další stanicí naší plavby byl přístav v Castries, hlavním městě Svaté Lucie. Strávili jsme půl dne na katamaránu, a protože bylo lehce pod mrakem, podmínky pro plavbu byly ideální! Stihli jsme si prohlédnout zátoku Marigot bay známou pro natáčení filmu Doktor Doolitle z roku 1967, po kterém zde pojmenovali i restauraci. Dál jsme se mohli vykoupat v sopečném bahně a horkých bahnitých lázních, nebo se vydat na prohlídku vulkánu s výkladem historie. Po užitém odpoledni na palubě katamaránu s dostatkem pivka, rumového punče a limonády jsme se dostavili zpět do přístavu na naši loď. Stále nemůžeme uvěřit, že je tak obrovská!j

30/01/2023

První výletní den plavby po Karibiku jsme strávili na ostrově Guadeloupe procházkou po městě Pointe-á-Pitre. Někteří z nás díky jet lagu měli o několik hodin delší den, stihlo se toho tedy hodně! Prošli jsme se po přístavy, zamířili k místnímu kostelu, a podívali se na nedaleký Memorial ACT.

19/12/2022
10/10/2022

Děkujeme za Váš zájem o naše plavby🤍. V případě dotazů nás kontaktujte do direktu. Připravíme Vám kalkulaci & dostatek informací, abyste se mohli rozhodnout.

08/08/2022

Vydejte se s námi na dovolenou snů!! Máme pro Vás řadu plaveb a vybereme pro Vás takovou, která Vám bude ušitá na míru! Tesime se na každého nového klienta!

06/06/2022

Jedna z nejkrásnějších dovolených je plavba na lodi. Maximální komfort & servis! Rádi Vám umožníme zažít prázdniny na které budete vzpomínat za příjemnou cenu 💎👑 !

Poslední zastávkou byla Marseille - Francie 🌴Vydali jsme se hned po snídani s klienty do starého přístavu (Old Port od M...
30/05/2022

Poslední zastávkou byla Marseille - Francie 🌴
Vydali jsme se hned po snídani s klienty do starého přístavu (Old Port od Marseille), kde jsme mohli vidět živou jachtařskou marínu, rybí trh a spoustu stánků s marseillskymi mýdly. Pokračovali jsme dále po památkách - Basilique Notre-Dame de la Garde, Pevnost IF, La Vieille Charité, Cathédrale la Major.. Večer jsme naposledy odpluli, a to zpět do Janova, kde na nás čekal v neděli v 10 ráno autobus, se kterým jsme se vydali zpět do svých domovů 🏘 z celé plavby si odnášíme spoustu krásných zážitků a vzpomínek 🌞😊

28/05/2022

Další zastávka byla v Barceloně 🌞 počasí nás opět nezklamalo, tak jsme se mohli vydat na projížďku autousem "hop on, hop off" po památkách. Jako první jsme navštívili Plaça Catalunya, dále jsme nemohli vynechat nejznámější památku Sagrada família 👌Radost jsme udělali také fanouškům fotbalu při návštěvě stadionu Camp nou ⚽ Viděli jsme také Casa Milà, Estadi Olímpic..
Následující (bohužel) poslední zastávkou je Marseille.😊

Další krásný den tentokrát na Maltě - La Valletta 🌞Ráno jsme s klienty společně vyrazili minibusem na 3 hodinovou projíž...
26/05/2022

Další krásný den tentokrát na Maltě - La Valletta 🌞
Ráno jsme s klienty společně vyrazili minibusem na 3 hodinovou projížďku po Maltě. Cestou jsme zastavili na nejznámějších místech - místní manufaktura sklárny, rybářská vesnice, Mdina gate, Blue grotto a centrum krásné La Valletta 🌇 v 17:00 hod. jsme vypluli zase o kus dál. Nyní nás čeká Barcelona.. a mezitím jeden den strávený pouze na moři 🌊

25/05/2022

Další den jsme zakotvili v Messině (třetí největší sicilské město) a počasí nám opět přálo 🌞 dopoledne jsme s klienty vyrazili po památkách, zaplatili jsme si projížďku výletním autobusem 🚞 s výkladem. Odpoledne jsme zvolili odpočinkové na jedné z místních pláží La Spiaggetta. Večer jsme si užili servírovánou večeři ve stylu Středomořské kuchyně a hurá na další zastávku, tentokrát se těšíme na Maltu.😊

24/05/2022

Plavba po Středozemním moři začala! V sobotu jsme měli zajištěn odvoz z ČR pohodlným soukromým autobusem do Janova. Cesta trvala cca 13 hodin. Nalodili jsme se v neděli kolem oběda, následovala volná zábava a loď vyplula směr Neapol v 17:00hod. Ačkoliv se po výstupu z autobusu zdálo být zataženo, v Neapoli se krásně vyčasilo! Vyrazili jsme s klienty na výlet po městě a navštívili jsme nejznámější památky.

Opening Hours

Monday 09:00 - 20:00
Tuesday 09:00 - 20:00
Wednesday 09:00 - 20:00
Thursday 09:00 - 20:00
Friday 09:00 - 20:00
Saturday 10:00 - 15:30

+420722943700

Be the first to know and let us send you an email when J&M Cruise posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.