Wheel, Walk & Travel

Wheel, Walk & Travel Suntem Alin, Daniela și Aissa. Explorăm împreună, de la metropole zgomotoase la peisaje de poveste. Vino să explorezi lumea cu noi! Susține aventura aici:

Alin documentează, Daniela planifică, iar Aissa, la cei 7 ani, adaugă magie fiecărei aventuri. Alin imortalizează momentele, Daniela organizează totul, iar Aissa, acum la 7 ani, adaugă magie fiecărei aventuri. Unim pasiunea pentru explorare și aventură, descoperind lumea în toată diversitatea ei. Pe Drum cu Rezervorul Alimentat de Voi! Deși călătoriile noastre sunt adesea lungi și necesită resurse

, sunt ele însele o filozofie de viață pentru noi. Așa descoperim, învățăm și ne conectăm atât cu lumea, cât și unii cu alții ca familie. https://www.buymeacoffee.com/wheelwalktravel
2. https://www.patreon.com/WheelWalkandTravel

Prin 'Wheel, Walk & Travel', sperăm să vă inspirăm și pe voi să ieșiți în lume, să explorați și să descoperiți frumusețea vieții în toate formele ei. Este despre aventură, despre libertate și despre legăturile pe care le creăm. Urmărește-ne pentru conținut de calitate și aventuri autentice. Dacă și tu ești un pasionat de călătorii și explorare, dă click pe 'Like' sau 'Abonează-te' și hai să ne bucurăm împreună de fiecare moment. Mulțumim că ne ești alături și că alegi să faci parte din comunitatea noastră de exploratori curajoși!

14/08/2024

Primul episod din seria de vloguri filmate pe traseul North Coast 500 este acum disponibil. În acest episod, vei putea urmări aventura mea prin Scoția, de la urcarea pe Tronul lui Arthur până la primele impresii de pe traseu. Te invit să-l urmărești și să-mi spui ce părere ai. Călătoria continuă și abia aștept să împărtășesc cu voi restul experiențelor!

Youtube: Aventura în Scoția: Primele Zile pe North Coast 500 - De la Tronul lui Arthur la Cairngorms

În acest video, așa cm ți-am promis, te voi duce în Scoția, pe unul dintre cele mai spectaculoase trasee din lume: North Coast 500. Această rută, cunoscută ...

10/08/2024

Călătoria mea pe ruta North Coast 500 se încheie aici. Vă trimit un salut călduros din Glasgow.

Îmi pare rău că nu am putut posta aseară pentru a te ține la curent cu aventura mea pe North Coast 500. Am aruncat doar o privire scurtă pe Facebook și atât, fără să răspund la mesaje sau să interacționez cu voi. De ce? Hai să îți povestesc, dar fii pregătit să stai confortabil.

În jurul orei 9:00, după o gustare rapidă, am părăsit parcarea în care am rămas peste noapte, cu destinația Skye. Mă aflam la aproximativ o oră de intrarea pe insulă, dar până la prima locație, The Storr (GR48+RQ Portree), mai aveam destul de mult de condus, iar vremea nu era de partea mea. Toată ziua a plouat torențial, în reprize. La ora 10:30, opresc, analizez situația și iau decizia de a face un mic ocol al insulei pentru a ajunge în final la Glasgow.

Traficul a fost extrem de aglomerat. Am prins o zonă în lucru de peste 5 mile, unde s-a circulat bara la bara, ceva similar cu Valea Prahovei de la noi. Aproape o oră am pierdut aici. Foarte multe rulote, campervanuri și mașini mici, un lucru obișnuit pentru august.

Recunosc, Scoția este frumoasă. Dacă până mai ieri chiar mă gândeam să îmi cumpăr o proprietate aici, acum dau înapoi. Insectele răutăcioase și faptul că plouă constant chiar și în lunile de vară, chiar dacă peisajele sunt de poveste, mă fac să spun NU. Aceasta este părerea mea și aș fi foarte curios să o cunosc și pe a ta.

Acum mă aflu la Number 10 Hotel, o locație din Glasgow pentru care am plătit 132 de lire. Camera este spațioasă, are un pat imens și tot confortul necesar pentru a primi un rege. De-a lungul celor 7 zile am experimentat dormitul la cort în plină sălbăticie, am stat ca o sardină pe canapeaua din spate a mașinii, iar acum, pentru o noapte, mi-am permis tot confortul.

Am peste 4 ore de material filmat în stare brută pe care abia aștept să îl montez pentru vlog. Nu știu cât de mult am reușit să te fac interesat de aventurile mele, dar sper că măcar ți-am transmis o parte din pasiunea mea pentru călătorii.🥰🤗

09/08/2024

Bună dimineața! Este ora 7:40 AM. Deși nu știu cât de bună va fi această dimineață pentru mine, dat fiind că noaptea trecută am experimentat dormitul în mașină, pe bancheta din spate. Mi-am dorit aventură și am primit-o! Sincer, mă așteptam la ceva mai rău, având în vedere că spațiul este relativ mic și nu poți sta întins ca un rege. Ideea de a folosi sacul de dormit mi-a venit târziu, trebuie să recunosc, dar a rezolvat problema căldurii. Inițial, m-am gândit că o păturică subțire, dar călduroasă, va rezolva situația cu frigul. Nicio șansă! A plouat torențial toată noaptea, dar am reușit totuși să dorm.

Nu am ajuns încă în Skye, deoarece am urmat traseul oficial al rutei North Coast 500, iar drumul este plin de zone periculoase. Am făcut multe opriri pentru a m***a sau dem***a ventuza care ținea GoPro-ul pe capota mașinii. Desigur, am făcut poze, am filmat și lista activităților este lungă.

Referitor la combustibil, să știți că am întâlnit pe traseu multe stații de alimentare, iar prețul este obișnuit. Puteți plăti doar cu cardul direct la pompă, deoarece nu există personal.

Tot ieri, am experimentat și ciupiturile de midges, mici insecte „soldați” care par antrenate să lupte prin Ucraina, dar care s-au pierdut în pădurile Scoției.😅

Te las cu poze pentru a-ți face o idee. Îți mulțumesc pentru mesaje și că mă urmărești!🥰

08/08/2024

Mă mănâncă insectele! Ați avut mare dreptate 😊

Pe ruta North Coast 500 catre insula Skye😊🤗

08/08/2024

Drumul este bun și se circulă bine, iar partea cea mai frumoasă este că nu plouă. Am oprit într-o parcare pentru a mă bucura de cafea și de peisajul superb. Pozele spun totul!

Înainte de a începe postarea, vreau să vă mulțumesc enorm pentru susținerea, like-urile și mesajele voastre care, recunosc, îmi fac călătoria pe North Coast 500 mai ușoară. Am petrecut patru zile la cort, dintre care una într-o zonă sălbatică. Pe parcursul călătoriei, nu pot să nu remarc că oamenii au fost sociabili, primitori și întotdeauna cu zâmbetul pe buze.

În filmările mele am surprins traseul care trece prin sate și zone extrem de dificile de parcurs cu mașina. După o noapte în care, recunosc, am dormit ‘ca ursul’, urmează să explorez cea mai frumoasă și sălbatică zonă de pe coasta Scoției.

Campingul Durness oferă condiții decente la toalete, dușuri și zona de bucătărie. Este foarte mare și oferă peisaje superbe către mare. Semnalul la rețeaua mobilă este extrem de bun; folosesc rețeaua EE și pe speed test am atins 133 Mbps la download și 47 Mbps la upload.

Pentru astăzi, planul este de a ajunge pe insula Skye. Nu am făcut rezervare și nu știu unde voi campa acolo, dar poate îmi poți sugera tu un loc pentru a m***a cortul. Salutări calde!🤗

Ps: Voi adăuga și poze din camping, dar și de pe traseul de ieri pentru a vă oferi o fereastră spre frumusețea și aventura prin care trec.

Locul unde campat in Durness:
///launch.splashes.charities

58.568658, -4.743977
58°34'7.1688"N, 4°44'38.3172"W
58°34.11948'N, 4°44.63862'W

07/08/2024

Am ajuns în Durness după un traseu destul de dificil de parcurs cu mașina. Drumul avea o singură bandă pe sens, cu spații de refugiu care permiteau trecerea a două mașini una pe lângă alta.

A plouat constant, uneori chiar torențial, ceea ce m-a obligat să opresc din cauza lipsei de vizibilitate. Peisajele sunt superbe. Am folosit constant GoPro-ul pentru a captura imagini cât mai reale. Nu știu dacă ți-am spus, dar am m***at camera pe capota mașinii pentru a surprinde cadre spectaculoase.

Sunt curios să le văd și eu după editare. Bun, în seara asta dorm aici, iar mâine plănuiesc să ajung pe insula Skye.

Îți mulțumesc că mă urmărești și, dacă îți place ceea ce fac, te rog să susții activitatea mea printr-un share. Cine știe, poate ai prieteni la fel de pasionați de călătorii ca tine.

Nu uita că îmi poți scrie idei sau sugestii, iar eu îți voi răspunde în limita timpului disponibil și a semnalului de internet.

07/08/2024

După recenta mea vizită la Castelul Dunrobin și Grădinile din Golspie (KW10 6SF), am promis că voi împărtăși mai multe din frumoasele imagini pe care le-am capturat. Astăzi, mă bucur să vă aduc o selecție specială de fotografii care surprind detaliile și splendoarea acestui loc magic.

O zi frumoasă trebuie să înceapă de dimineață. După o noapte în care valurile s-au agitat groaznic și trebuie să recunosc că mi-a fost puțin teamă de faptul că mi-am pus cortul într-o zonă sălbatică, neamenajată pentru camping, practic pe traseul de trail care duce către John o’ Groats.

În orice caz, și alții au campat aici, spun asta ghidându-mă după semnele existente. Per total, am dormit bine până la ora 3 dimineața, când mi s-a părut că aud zgomote, foșnete în iarbă. Era doar o vulpe, în căutare de mâncare.

M-a luat somnul greu, dar am reușit din nou să îmi încarc bateriile la un somn profund până aproape de ora 8:00. Am tras și câteva cadre pentru vlog, căci peisajul era fantastic.

Acum mă aflu la John o’ Groats și îmi beau cafeaua liniștit, cu gândul la ce voi face azi și în următoarele zile. Cerul e înnorat, dar nu plouă. Parcarea pentru 24 de ore aici costă 3.50 lire. Dacă ajungi cu mașina electrică până aici, să știi că ai și stație de încărcare a bateriilor.

Rămân atent la comentariile tale. Dacă ai sugestii, idei sau pur și simplu vrei să îmi transmiți ceva, nu ezita să o faci. Ca și până acum, promit să îți răspund în limita timpului și a semnalului la internet. Îți mulțumesc că mă urmărești. Încă ceva, dacă nu îți cer prea mult: un share și un like la postare mă ajută enorm. Mulțumesc!

Unde am campat:
///input.shudders.doses

58.485082, -3.126624
58°29'6.2952"N, 3°7'35.8464"W
58°29.10492'N, 3°7.59744'W

06/08/2024

Astăzi, după trei ore de condus, am ajuns la Castelul și Grădina Dunrobin, unde am plătit 14,5 lire pentru bilet. Aici se permite fotografierea și filmarea, așa că am profitat de ocazie. Dacă ești pasionat de istorie și vrei să știi cm au trăit regii în timpul domniei lor, îți recomand să vizitezi acest loc.

După aceea, am continuat călătoria și am ajuns în jurul orei 19:00 în apropiere de John o’ Groats, unde am găsit un loc minunat pentru a m***a cortul. Voi dormi în această noapte în sunetul mării, fiindcă sunt situat la doar câțiva metri de țărm. Am lăsat mașina în apropiere, într-o parcare administrată de primăria locală, unde am plătit 5 lire pentru 24 de ore.

Mâine, îmi voi continua traseul pe coasta nord-vestică a Scoției. Conexiunea la internet prin rețeaua EE este slabă aici, dar voi încerca să postez câteva fotografii de azi.

06/08/2024

Bună dimineața! Am dormit bine, deși spre dimineață mi s-a părut că s-a răcit. Acum îmi iau micul dejun, care constă într-o porție de cereale, și savurez cafeaua pe care am făcut-o la ibric. Vremea este frumoasă și sper să rămână așa.

Așa cm v-am promis în postarea de aseară, astăzi plec către John O’Groats, trecând prin Inverness. Va trebui să fac plinul de combustibil, deoarece ieri am considerat că nu este necesar, având suficient în rezervor.

Pentru noaptea aceasta nu am făcut rezervare, dar sunt pregătit să dorm și în afara campingurilor amenajate. Haideți, țineți-mi pumnii și rămâneți alături de mine în această aventură!

05/08/2024

Îmi pare rău că postez așa târziu, dar ziua de azi a fost extrem de încărcată. Am urmat sugestia Danielei Mantea și m-am îndreptat către Blair Castle & Gardens, o locație de-a dreptul genială pe care cu siguranță aș fi regretat dacă nu aș fi vizitat-o. Mi-am cumpărat biletul de pe site-ul oficial, plătind 17,50 lire. Acest tarif a inclus vizita la palat și în grădinile Blair, inclusiv grădina lui Hercules.

În interior, filmarea este interzisă, dar fotografierea este permisă, fără utilizarea blițului. Menționez că mi-am lăsat mașina într-o altă parcare pentru a explora zona pe jos, prin pădure. Trebuie să recunosc că m-am lăsat păcălit de aplicația Google Maps când am plecat spre castel. Până la urmă, am condus astăzi 2 ore și jumătate. Acum sunt în Balthangie Caravan Park, un camping unde mi-am instalat cortul. Dacă ești în zonă sau ai în plan să ajungi aici, îți recomand locația. Proprietarii sunt extrem de amabili, iar toaletele, bucătăria și campingul sunt foarte curate.

Am plătit pentru această noapte 18 lire și alte 3 lire pentru a beneficia de curent electric. Începând de mâine, am de condus peste 200 de mile și voi intra oficial pe ruta North Coast 500. Voi trece prin Inverness pentru a ajunge la John O’Groats. În curând mă aventurez în cea mai sălbatică zonă din Scoția.

Îți las mai jos o selecție de poze pe care le-am făcut astăzi. Îți mulțumesc că mă urmărești și, dacă ai sugestii sau idei, sunt aici. Promit să răspund cât pot de repede, în limita semnalului 4G.

Blair Castle & Gardens - Blair Atholl, Pitlochry PH18 5TL

Eu am parcat aici - https://w3w.co/thudding.crucially.movies

Balthangie Caravan Park - Cuminestown, Turriff AB53 5XY

05/08/2024

Am rămas peste noapte la Grandtully Station Campsite, un camping nou, unde am găsit dușuri curate și un spațiu excelent pentru m***area cortului. Am optat pentru varianta simplă, fără curent electric, pentru care am plătit 14,25 lire. După confirmarea rezervării și sosirea în camping, clienții primesc pe email un cod necesar pentru a utiliza toaletele, dușurile și toate spațiile de curățenie. Tot campingul este monitorizat cu camere de securitate, ceea ce descurajează orice comportament antisocial. Nu știu cm a fost vremea la tine, dar aici a plouat toată noaptea torențial. Per total, m-am simțit excelent. Astăzi voi explora Parcul Național Cairngorms și alte zone frumoase din apropiere, deoarece nu vreau să conduc la fel de mult ca ieri. De azi înainte, voi publica doar două postări pe zi în social media, pentru a mă concentra mai mult pe filmarea vlogurilor. Am uitat să menționez: în zona de camping nu există deloc semnal de mobil. Partea bună este că se oferă clienților internet wifi, care funcționează decent.

Lageonan Road, Grandtully, Pitlochry, Perthshire, Scoția, PH9 0PL

///salmon.collected.polo

04/08/2024

În sfârșit am ajuns în Edinburgh! Vă prezint una dintre cele mai frumoase priveliști de pe Scaunul lui Arthur. Priviți ce minunăție de peisaj se desfășoară de la înălțimea acestui loc legendar!

Iți scriu de pe drum, căci am plecat din Coventry spre Edinburgh pentru a vedea Tronul lui Arthur, iar de acolo către campingul Grandtully Station. Va fi prima seară la cort! Mâine traseul mă va duce spre Inverness și de acolo către cel mai nordic punct al Scoției! Hai cu mine pe North Coast 500, una dintre cele mai frumoase rute!

03/08/2024

Mă aflu la doar o zi distanță de plecarea pe traseul North Coast 500, una dintre cele mai frumoase rute din Scoția și din lume. Voi parcurge acest traseu în aproximativ 7 zile, iar în ultima săptămână am planificat în detaliu fiecare aspect: ruta, locurile ce merită vizitate, zonele cu acoperire 4G (pentru a te ține la curent), locurile sălbatice pentru campare, zonele de camping amenajate și obiectivele turistice. Am inclus și câteva recomandări primite de la comunitate, însumând 30 de locații pe care vreau să le împărtășesc cu tine.

Traseul va fi extenuant, așa că fetele mă vor susține de la distanță. Efortul fizic va fi imens și nu are rost să îl facem împreună. Ca mijloc de deplasare, voi folosi mașina personală, un VW Passat, iar pentru campare sunt pregătit cu un cort OEX Phoxx 2 II și tot echipamentul necesar.

Itinerariul începe din Coventry, trecând prin Edinburgh, Inverness și John O’Groats. Din nordul îndepărtat al Scoției, voi coborî prin vest, explorând cea mai sălbatică și frumoasă zonă. Vom vizita împreună Isle of Skye, Loch Ness și, în final, Glasgow. La prima strigare, traseul însumează peste 1500 de km parcurși.

În timpul călătoriei, îmi va fi imposibil să editez și să public conținut video de 20 de minute pe YouTube. Totuși, toate materialele vor fi publicate la întoarcere. Între timp, te voi ține la curent cu scurte video-uri și informații în timp real despre locurile vizitate și activitățile mele prin postări text, foto și video pe social media.

Ai recomandări, sugestii sau idei pentru acest traseu? Sunt aici și promit să îți răspund în limita timpului și a semnalului 4G disponibil. Să înceapă aventura!😊

30/07/2024

Ne ținem de live-uri! 😁 De ce atâta seriozitate? Ah, și să nu uiți că în curând te luăm cu noi în cea mai tare aventură pe North Coast 500 în Scoția.

01/07/2024

Hai cu noi pe cel mai frumos traseu din Scoția, dar și din lume: North Coast 500

24/06/2024

Te invit să urmărești o drumeție spectaculoasă la 807 metri, pe Pico de la Zarza, cel mai înalt vârf m***an de pe insula Fuerteventura. Am filmat această experiență de neuitat pe 29 mai 2024, surprinzând cadre autentice de pe traseu.

Pe măsură ce urci, vei fi răsplătit cu priveliști spectaculoase. Apropiindu-te de vârf, peisajul se deschide, oferind vederi largi către coasta insulei și zonele interioare. De sus, vei avea o vedere panoramică impresionantă: de la terenurile aride și rocile vulcanice ale insulei până la imensitatea albastră a oceanului Atlantic - https://www.youtube.com/watch?v=iiRLRQzmydA

18/06/2024

Hai cu noi în călătorii! Abonează-te pe YouTube la canal pentru a fi la curent cu ultimele noastre videoclipuri. Dacă îți place ceea ce facem și vrei să ne susții, un simplu share este de ajuns – nu te costă nimic! Astfel, vom ști că ești alături de noi. Mulțumim!

16/06/2024

Bun venit în noul nostru vlog filmat pe parcursul mai multor zile în frumoasa insulă Fuerteventura, parte din arhipelagul Canare. Ne-am cazat la Club Jandia Princess, un resort de 4 stele situat chiar lângă plaja Jandia. Am început filmările într-o seară caldă, la ora 22:00, când temperatura era de aproximativ 21-22 de grade. Veți vedea în video imagini cu piscina principală, zona de restaurante și baruri pentru a vă oferi o idee despre atmosfera relaxantă. În timp ce eu filmam, mami și Aissa se distrau în sala de evenimente cu karaoke și dans.

Ziua 1:
Ne-am trezit devreme pentru a porni într-o excursie cu catamaranul, o ambarcațiune cu două punți paralele care oferă o navigație stabilă și rapidă. După micul dejun, ne-am îndreptat spre Morro Jable, unul dintre principalele porturi ale insulei. Această excursie de 4 ore, organizată prin TUI, a costat 186 de euro pentru 3 persoane și a inclus băuturi și prânzul, compus din orez cu sos și pulpă de pui. Deși prânzul nu a fost pe gustul meu, bucuria de a înota în ocean și de a întâlni delfinii a fost neprețuită. Chiar și Aissa, la 7 ani, a avut curajul să înoate în mare cu aripioarele ei de înot.

Ziua 2
Am pornit într-o călătorie cu mașina pentru a explora insula, trecând prin zona înaltă din Betancuria, capitala Puerto del Rosario și ajungând la dunele de nisip din nord, la Dunas de Corralejo. Traseul a durat aproximativ 2 ore, dar am făcut numeroase opriri pentru a filma peisajele uimitoare. Am inclus și imagini filmate din mașină pentru a vă arăta drumul parcurs. În zona înaltă, am întâlnit mici veverițe care i-au cucerit inima Aissei. Am luat prânzul în Puerto del Rosario, la o terasă locală, iar de acolo am mers încă 30 de minute până la dunele de nisip, unde peisajul este absolut spectaculos. Vântul puternic ridica nisipul, creând o atmosferă de oază de liniște și calm.

Am păstrat în acest vlog și momente mai puțin relevante pentru a vă transmite autenticitatea și emoțiile noastre. Dacă v-a plăcut acest video, vă rugăm să ne dați un like și share, deoarece ne ajută enorm. Nu uitați să lăsați un comentariu și să vă abonați pentru mai multe aventuri! Mulțumim!

Video - https://youtu.be/iM5eX6Ju__Q?si=UwbxPsAeYrViGqD2

07/06/2024

Suntem atenți la mesajele voastre și înțelegem că mulți dintre voi preferați să ne urmăriți aventurile pe Facebook. Datorită acestui feedback, am decis să publicăm și aici videoclipul despre spectaculoasa Plajă Cofete din Fuerteventura!

Vom continua să ținem cont de preferințele voastre și în viitor. Totuși, trebuie să menționăm că unele videoclipuri de dimensiuni mari nu pot fi încărcate din cauza politicilor Facebook. Vom face tot posibilul să adaptăm conținutul astfel încât să fie accesibil tuturor.

Dacă îți place ce facem, îți recomandăm să ne dai un like, un share sau pur și simplu să ne lași un comentariu. Credem cu tărie în feedback. Prin toate acestea, ne arătați că vă interesează aventurile din vlogurile noastre și ne susțineți pasiunea, arătându-ne că ceea ce facem prinde contur.

Mulțumim că ne sunteți alături în fiecare pas al călătoriei!

Coventry

Be the first to know and let us send you an email when Wheel, Walk & Travel posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.