Wonder Georgia

Wonder Georgia Wonder Georgia will make you totally fallen in love in Georgia! ❤️ There is an only one condition: you have to be curious and have a sense of adventure.

A tour operator that will show you the Georgia you want to see and enjoy it from visiting unxpected places. We will show you Georgia we know from many years and as the country we fallen in love many years ago - not because we had to get used to live there, but it’s our choose. We chose being honest, open – minded, free and independent. We created a beautiful family here – Joana (half Polish, half

Lithuanian), Walerian (who originates from Georgia and he loves his country as no one does) and Aleksandre – our son. We received a beautiful gift to discover this incredible landscape and hidden places and we have incredible pleasure to show it to you if you only want. Wonder Georgia means joyful moments with flavour of the best wine and atmosphere of spending time with local people. This phrase means: eating grilled shish – kebabs together, feasts with local people while discovering local traditions, but mostly – very intensive sighsteeing! We will take you to the most beautiful places: old monasteries and castles full of mystery and unique atmosphere. We will take you to the paths, you wouldn’t ever discover with traditional touroperator – we walked through those paths many times and we know what means Georgian hospitality, which you won’t ever forget. Wonder Georgia will make you totally fallen in love in this places – you will get back here not only once, but who knows – maybe you will stay here forever!

22/04/2024

Kada yra geriausias laikas keliauti į Sakartvelą? Prieš mus pavasaris, vasara, ruduo - ir deja - vieno atsakymo neturime, nes kiekvienu metų laiku Sakartvelas yra nuostabus, gruziniška virtuvė stebina vis skoniais ir aromatais, na o kraštovaizdžiai kiekvieną palieka be žado ☺️ kad pamatyti viską - neužtektų ir kelių savaičių, o gi norisi pamatyti tikrai daug. Čia ir kalnai ir urvai, ir iki spalio mėnesio šilta jūra 🏖️
Kaip susiplanuoti kelionę savarankiškai, ką verta pamatyti, kaip keliauti ir dar daug kitų klausimų atsakysime mūsų grupėje - Sakartvelas savarankiskai - nuoroda komentaruose. Kviečiame prisijungti!

Išsinuomoti automobilį ir vairuoti ar pasitikėti vietiniais vairuotojais-gidais❓Su mūsų Wonder komandos pagalba jūs paži...
20/04/2024

Su mūsų Wonder komandos pagalba jūs pažinsite tikrąjį Sakartvelą, su visais privalumais ir trūkumais, su legendomis, pasakojimais su vaizdu į Kaukazą ir geriausiais gruziniškais gėrimais 🍷 Taip ne tik aplankysite, bet ir pažinsite mūsų nuostabiąją šalį – svetingą ir nuoširdų ❤️
Išsinuomoti automobilį ir planuoti kelione patiems tai, žinoma, daugiau pasiruošimo, darbo ir planavimo, bet ir daugiau galimybių bei pasitenkinimo iš savarankiškai paruoštos keliones 🚗
Kiekvienas pasirenka pats, o mes galime padėti šiuo pasirinkimu ☺️ Galime Jums pasiūlyti:
✅ Automobilių nuoma - įvairūs 4x4 modeliai, be užstato, be uždraustų maršrutų ir papildomų mokesčių . Padėsime susikurti planą ☺️Vaikų kėdutės, stovyklavimo įranga - pridedame nemokamai arba už labai simbolinį mokestį ❤️
✅Automobilis su vairuotoju - puikus pasirinkimas. Pažinsite Sakartvelą tokį, koks yra iš tikrųjų ❤️ Vairuotojas tai ne tik vairuotojas, tai taip pat kažkiek gidas ir geras Jūsų keliones kompanionas ☺️

O ką pasirinktumėte Jus?

06/04/2024

Kas be būtų - viskas turi savo prasmę :) kaip dažnai vis klausiame savęs - o kas būtų jei… jei nesusitiktumėme, jei likimas nenukeltų mūsų į Sakartvelą, jei liktumėme Lietuvoje. Šiandien priimame svečių iš Lenkijos, Lietuvos, stengiamės parodyti mūsų stebuklingą šalį su visais jos privalumais ir trūkumais.
Dėkojame LRT laidai “Kas geresnio, kaimyne?” už šį nuoširdų interviu!

Historia miłości Joany i Valeriana oraz dzieje relacji stosunków litewsko-gruzińskich 2024.04.06 09:59

Mūsų automobilių kolekcija pasipildė ☺️ 8 nauji 4x4 automobiliai pilnai paruošti sezonui laukia Jūsų rezervacijų! 🚙 Jeep...
02/04/2024

👉 be uždraustų trasų
👉 su pilnu draudimu

✉️ [email protected]

Susitikime Sakartvele! 🇬🇪Nuostabiausio grožio kalnai, šilta jūra, nuoširdus žmonės - tai tik maža dalelė to, ką siūlo mū...
28/03/2024

Susitikime Sakartvele! 🇬🇪
Nuostabiausio grožio kalnai, šilta jūra, nuoširdus žmonės - tai tik maža dalelė to, ką siūlo mūsų stebuklinga šalis. Sakartvelas tai ne vieta, tai siela, tai meilė, kuri taip užkrečia, kad atvykę čia nors kartą, norėsime vis dar ir dar...

Let's meet in Georgia! 🇬🇪

🇬🇪

Automobilių nuoma Sakartvele 🇬🇪Siūlome Jums: 🚗 Nissan Xterra 2015 metų, automatas 🚗 Jeep Renegade, 2015-2017 metų, autom...
20/03/2024

Automobilių nuoma Sakartvele 🇬🇪
Siūlome Jums:
🚗 Nissan Xterra 2015 metų, automatas
🚗 Jeep Renegade, 2015-2017 metų, automatas
🚗 Jeep Cherokee, 2015-2017 metų, automatas
🚗 Mitsubishi Outlander, 2017-2022 metų, automatas

Be depozito, be papildomų mokesčių, be kreditines korteles. Padedame susidėlioti maršrutą, parinkti tinkama automobilį 🚙 Kontaktas lietuvių kalba 🇱🇹

03/03/2024

Sakartvele šiandien švenčiama viena gražiausių pavasario švenčių - motinos diena ❤️ moterys Sakartvele yra labai gerbiamos, o mama turi ypatingą statusą - tai svarbiausias žmogus mūsų gyvenime ❤️
Sveikiname visas mamas ir liinkime Jums daug motinystės džiaugsmo, laimės ir sveikatos 🙂

24/02/2024

Sakartvelas 🇬🇪 tai skaniausi patiekalai, tai aromatai, tai kraštovaizdžiai ir nuoširdžiausi žmones ❤️ o jeigu visa tai kartu sujungti tai patikėkite - skanesnės puotos niekur nerasite! 👌 kviečiame prie stalo!

Georgia 🇬🇪 the most delicious cuisine in the world 👌

Kai kartais norisi pabėgti nuo visų pareigų, pasislėpti nuo visko ir visų  - siūlome Jums keliauti į Svaneti ☺️ žiema ta...
03/02/2024

Kai kartais norisi pabėgti nuo visų pareigų, pasislėpti nuo visko ir visų - siūlome Jums keliauti į Svaneti ☺️ žiema tai ne tik slidininkų rojus, tai ramybė ir tyla, aukštai kalnuose, toli nuo viso pasaulio, bet visai šalia, čia Sakartvele 🇬🇪

Amazing Svaneti! 🇬🇪❤️

30/01/2024

Savaitgalį darbavomes Adventure 2024 turizmo parodoje. Susitikome su senais draugais, susipažinome su naujais 🙂 Laukiame Jūsų Sakartvele! ❤️

International Tourism and Active Leisure Exhibition ADVENTUR 2024 in Lithuania. Welcome to Georgia!

LITEXPO

Mūsų nuostabus 2023 metai! ❤️ Our wonderful 2023! ❤️
31/12/2023

Mūsų nuostabus 2023 metai! ❤️

Our wonderful 2023! ❤️

25/12/2023

Tegul šios gražios šventės geru džiaugsmu sušildo Jūsų širdis. Ir tai, ko laukta, kuo visus metus tikėta, tegul Kalėdų angelai išpildo! Su Šv. Kalėdomis! 🎄

Merry Christmas! 🎄

02/12/2023

O dabar keliauja Wonder Georgia komanda☺️ spalio mėnesį lankėmės Poznanėje Tour-Salon turizmo parodoje. Prieš savaite svečiavomes Varšuvoje Ptak Warsaw Expo tarptautinėje turizmo parodoje. O dar mūsų laukia Adventure 2024 sausio mėnesį Vilniuje, kur galėsime pasimatyti ir pakalbėti apie Jūsų kelionių planus po Sakartvelą 🇬🇪❤️

Nes mums nėra nieko svarbiau už mūsų svečių šypsenas! ❤️ tai buvo puiki 12 moterų kelione po mūsų nuostabųjį Sakartvelą ...
19/11/2023

Nes mums nėra nieko svarbiau už mūsų svečių šypsenas! ❤️ tai buvo puiki 12 moterų kelione po mūsų nuostabųjį Sakartvelą 🇬🇪

Nothing is more important than our guest’s smiles ❤️ it was an amazing 12 ladies trip of our Wonder Georgia 🇬🇪

18/11/2023

Sakartvelas tai ne tik kalnai ir jūra, kanjonai ir uolos miestai. Sakartvelas tai žmones, jų nuoširdumas ir šypsenos ❤️ ☺️ Mūsų wonder komanda pasiruošusi parodyti Jums nuostabią mūsų šalį, supažindinti su mūsų gražiausiomis tradicijomis bei legendomis ir padaryti viską, kad norėtumėte čia grįžt dar ne kartą!

✅ organizuojame individualias keliones, pagal Jūsų norus ir lūkesčius ❤️ kainos jau nuo 550 euru/asmuo/7 dienos pažintines keliones
✅ aptarnaujame kolektyvų grupes pasirūpindami kiekviena keliones smulkmena
✅ automobilių nuoma, nuo 40 euru/para

☎️+995574022199 🇬🇪
💌 [email protected]

11/11/2023

Kviečiame žiemos sportų mylėtojus pažinti Sakartvelą 🇬🇪 Gudauri ir Tetnuldi slidinėjimo kurortai tikrai turi ką pasiūlyti, na o mes prie to pridedame kelias pažintines keliones ir skaniausiąją Gruzijos maistą ir mūsų geriausiąjį vyną 🍷Be abejo, tai tikrai geriausias žiemos atostogų recetas 😊

We invite all of the lovers of winter activieties, in the upcoming season. The ski resorts of Gudauri and Tetnuldi offer amazing downhill runs, we add the best wine, nice tours and the finest cuisine - and that is the perfect recipe for a great winter trip! 🙂

Individualios kelionės po Sakartvelą, Armėnija ir Azerbajdzana pagal Jūsų norus ir pageidavimus! ✅ puikus gidai-vairuoto...
05/11/2023

✅ puikus gidai-vairuotojai anglų arba rusų kalbomis
✅ keliones planavimas ir kontaktas keliones metu lietuvių kalba
✅ viešbučių rezervacijos
✅ vietiniai restoranai su geriausia Sakartvelo virtuve

Suplanuokite savo svajonių kelionę jau dabar!

✉️ [email protected]

🇦🇲 🇬🇪

04/11/2023

Pažinkite Sakartvelą rudenį 🍂 tai auksinės spalvos miškai, tai jau sniegu padengtos kalnų viršunės, tai prinokusių granatų ir šviežio vyno kvapai. Tai kelionės be turistų minios, tai ramuma ir Kaukazo kalnų tyla 🏔

Apsilankykite nuostabiajame Sakartvele 🇬🇪
☎️ +995574022199 (Whatsapp, Viber)

25/03/2023

If You want to understand Georgia, You should first try to unravel the mystery of its tastes. Nothing tells You more about traditions, customs or history of a country that the taste ot its food! 🍷
Georgian supra is an essential form of human connection and communication. When visiting Georgia, attending a supra is the best way to get to know the locals, their customs and the rich gastronomic culture of the country ☺

Welcome to visit Georgia with our Wonder Georgia team! We will show you Georgia we know from many years and as the country we fallen in love many years
ago!

18/03/2023

☀️Spring, summer, autumn or maybe winter - what is the best time to visit Georgia? The correct answer is: every season is the best! Do not hesistate - buy a ticket - even today and fall in love with Georgia! 🇬🇪

☀️ Pavasaris, vasara, ruduo o gal žiema - kokiu metų laiku geriausia yra aplankyti Sakartvelą? Teisingo atsakymo nėra, nes kiekvienas metų laikas yra nuostabus! Tad neatidėliokite ilgam - pirkite bilietus dar šiandien ir suplanuokite Jūsų kelionę po Sakartvelą kartu su Wonder Georgia komanda! ☺

📧 [email protected]

Adventure 2023 Svajojate apie kelionę į Sakartvelą? Ieškote tinkamiausio varianto Jums? Siūlome Jums: ✅ automobilių nuom...
27/01/2023

Adventure 2023
✅ automobilių nuomą
✅ automobilių nuoma su vietiniu gidu
✅ individualių pažintinių kelionių organizavimą

Aplankykite mus Adventure 2023 Vilniuje, sausio 27-29 dienomis!

10/12/2022

Planuojate kelione po Sakarvelą ir ieškote geriausio automobilių nuomos pasiūlymo? Susipažinkite su mūsų kainų pasiūlymu ir pasirinkite geriausią variantą Jums!

Are you looking for a car rental at the best price in Georgia? We have the best car rental offers for you!

🚙 Nissan Pathfinder, 2005 - 45 euro per day
🚗 Nissan X-Terra, 2005 - 45 euro per day
🚙 Subaru Forester, 2014 - 55 euro per day
🚗 Jeep Renegade, 2016 - 60 euro per day
🚙 Mazda Cx-5, 2014 - 60 euro per day
🚗 Toyota Rav 4, 2014 - 65 euro per day
🚙Jeep compass, 2015 - 65 euro per day

✅ any deposit and with full insurance

07/12/2022

Dreamlike paths, monasteries hidden in the mountains, the beauty of picturesque landscapes. Peace and quiet, great cuisine and even better wine! It's easy to fall in love with Georgia, with Wonder Georgia ❤

03/12/2022

We frequently receive a question: what is the best time to visit Georgia? The correct answer is: every season is the best! Do not hesitate – buy a ticket - even today!
Welcome to Georgia, to Wonder Georgia! 😘

13/06/2022

We will show you Georgia we know from many years and as the country we fallen in love many years ago - not because we had to get used to live there, but it’s our choose. We chose being honest, openminded, free and independent. We received a beautiful gift to discover this incredible landscape and hidden
places and we have incredible pleasure to show it to you if you only want ❤️
Welcome to Georgia! Welcome to our Wonder Georgia! 😍

06/06/2022

Monasteries hidden in the mountains and beauty of picturesque landscapes. Peace and quiet, great cuisine and even better wine! 🍷 It's easy to fall in love with Georgia ❤️
We invite everyone for trips and journeys to Georgia, to Wonder Georgia❗Our wonder team will prepare for You you amazing and adventurous trip 🚙

☎️ +995574022199 (Viber, Whatsapp, Telegram)
📧 [email protected]

Rent a car and enjoy your trip in Wonder Georgia! 🚙 Nissan Pathfinder, 2005 - 45 euro per day 🚗 Nissan X-Terra, 2005 - 4...
04/06/2022

Rent a car and enjoy your trip in Wonder Georgia!

🚙 Nissan Pathfinder, 2005 - 45 euro per day
🚙Jeep compass, 2015 - 65 euro per day

✅without deposit
✅ 100% insurance

Have a full comfort and amazing, adventurous trip!

☎ +995574022199 (Viber, Whatsapp, Telegram)

Abramashvili 30
Gori

Be the first to know and let us send you an email when Wonder Georgia posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.