Trevelin

Trevelin "Felesleges időtöltés azon rágódnod, vajon hová vezet az út. Neked csupán az a feladatod, ho

Ahol az óceán találkozik a földdel 💙Ott van Ericeira. Az Atlanti-óceán és Portugália összeér. Európa pereme. A szívem cs...
24/07/2022

Ahol az óceán találkozik a földdel 💙
Ott van Ericeira. Az Atlanti-óceán és Portugália összeér. Európa pereme. A szívem csücske.
📍Ericeira, Portugal, 2022 július 🌅

Croatia, 3.rész🇭🇷A csodás kis öböl egy kempinghez tartozott. A kempingben pedig legalább 10 különböző nemzethez tartozó ...
20/07/2022

Croatia, 3.rész🇭🇷
A csodás kis öböl egy kempinghez tartozott. A kempingben pedig legalább 10 különböző nemzethez tartozó autót lehetett számolni. Jöttek, mentek az emberek. A szerencsésebbek a szárazföld peremére tudták leparkolni a lakóbuszaik. Így teljes rálátásuk volt a tengerre és a varázslatos kis öbölre. Kétszer kempingeztem sátorban, de még soha nem aludtam lakókocsiban. Most nagyon komolyan felvettem a bakancslistára. Így telt a nap, olvasás, fürdés, kempingezők bámulása és vágyakozás egy kempingezés után. Este hat körül előkerültek a grillfelszerelések és megkezdődött a vacsora elkészítése. Amíg a felnőttek ezzel foglalkoztak egy pohár bor kíséretében, a gyerekek a szomszédokkal bandáztak és élvezték a gondtalan nyári szünetet. Este mindenki a partra sétált, hogy tanúja legyen a 🌞 utolsó perceinek, mielőtt az a hegyek mögé bukott. 🌅🌄

Croatia 🇭🇷 2.részHosszú volt a délelőtt, jól elnyúlt a reggeli séta és a reggeli is. Átvettük a hangulatot, utána bepatt...
19/07/2022

Croatia 🇭🇷 2.rész
Hosszú volt a délelőtt, jól elnyúlt a reggeli séta és a reggeli is. Átvettük a hangulatot, utána bepattantunk az autóba és elindultunk a part mentén északra. Ilyenkor úgy szeretném, hogy más vezessen és én csak nézelődhessek. Szeptemberben az egyik barátnőm elvisz egy horvát útra, nekem csak annyi lesz a dolgom, hogy tekintgetek. Alig várom! Szóval ahogy autóztunk északra a szerpentinen, jobbról a hegyek és elvétve városok, balról pedig a tenger szegélyezte az útunk. Néha meg-megálltunk gyönyörködni a tájban. Ebédre pedig egy tengergyümölcsei rizottó ettünk. A kis puha fák mindenütt feltűntek. Aztán megtaláltuk azt a csodás kis öblöt, ami a kedvencem lett. Egy plédre telepedtem egy kis fa árnyékába és elkezdtem olvasni egy csodás könyvet. Köszi Szandra 🥰

Horvátorszag 🇭🇷.. Ahogy én látom. 1.részBejártam egy csomó országot, de szűz voltam még Horvátország tengerpartját illet...
18/07/2022

Horvátorszag 🇭🇷.. Ahogy én látom. 1.rész

Bejártam egy csomó országot, de szűz voltam még Horvátország tengerpartját illetően. Úgy gondoltam, kezdjük akkor az alapokkal. Senj nevű kis városkára esett a választás. Nagyjából ott akartam lenni ahova az út először visz. Az volt a lényeg, hogy tenger legyen. Későn érkeztünk, így már csak egy üdvözlő italra és egy rövid sétára volt aznap idő. A városban mediterrán hangulat érződött, vagyis ha nem láttam volna is tudnám, hogy valahol itt a tenger a közelben. Korán keltem, és még a turisták ébredése előtt meg akartam nézni a várost. Tamarisz fák szegélyezik a parti sétányt. Ezekről csak röviddel az utazás előtt hallottam, amikor egy barátom képet küldött a saját horvát utazásáról. Végéigsimítottam a puha, pici fákat a kezemmel. Igazán puhák és inkább magasra nőtt bokrokra emlékeztetnek. A víz nyugodt és csendes. Sirályok cikáznak a hajók felett. Az utcán mosott ruhák lógnak, ahogy a déli országokban szinte kötelező. A háttérben pedig ott vannak a csodálatos fehér hegyek. Eddig azt hiszem csak olyan tengert láttam, ami végtelen volt, ameddig a szem ellát. Ez itt most egész más, de kétség nem fér hozzá, hogy gyönyörű.

16/06/2022

hogy mi hiányzik a legjobban a munkás hétköznapokból, természetesen az utazás.😎 Húzom a strigulákat, hogy mikor mehetek újra végre. Hogy hova? BÁRHOVA 🥰Milyen téma érdekelne Titeket utazással kapcsolatban?

Két kedves utasom küldte a képet Milánóból. Élvezik a csajok a dolcevitát🥰köszi, hogy én szervezhettem az utatok lányok ...
26/05/2022

Két kedves utasom küldte a képet Milánóból. Élvezik a csajok a dolcevitát🥰köszi, hogy én szervezhettem az utatok lányok 🥰

20/05/2022

Ugye nem felejtettétek el a nyári nyaralást megtervezni?
Ha igen, még nem késő.🚐✈️⛵🛳️ Ne halogassátok😎
Úti tippekért, úti tervekért keressetek itt messengeren, telefonon vagy akár e-mailben.
☎️ 06304276588 📩[email protected]

Ciprus 📍🇨🇾🌿Pár kép a hétvégi villámgyors utazásról💙 Sok szempontból jó választás Ciprus, kristálytiszta tenger, homokos ...
16/05/2022

Ciprus 📍🇨🇾🌿
Pár kép a hétvégi villámgyors utazásról💙 Sok szempontból jó választás Ciprus, kristálytiszta tenger, homokos partok, isteni ételek, keleti kenyelem, nyugati nyugalom és miegymás. A hangulat olyan igazi déli. Budapestről direkt járat megy Larnakára. Könnyű volt a szállásunkra jutni. Szuper a közlekedés, főleg ha más vezet, mert a "rossz" oldalon vezetnek:). Olyan elképesztő jó éttermek vannak teljesen normális áron. 60.000 forintot költöttünk fejenként repülőre+ szállásra együtt. Ha még nem döntöttetek a nyaralásról, vagy csak pár napra lelépnétek.. Ciprus szuper.
És hogy nekem mi volt a csúcs, a legjobb Ciprusban?!Az, hogy ott voltak a csajok. ❤️

08/05/2022

Portugália továbbra is csodás, napfényes és lassú, ahogy illik az országhoz. Azt kívánom mindenkinek, aki tud, az látogasson el, de előtte írjon, had szerepeljek kicsit a klassz tippjeimmel. 🤗
Két fontos fotó készült Lisszabonban. Két amolyan leg.. pillanat. Az egyiket mutatom, a legutolsó, amikor eljöttem, és egy, amit magamnak megtartok és őrzök 💙

Porto🍷Portoba már későn érkezem. Sötétedik, és a sötét falú épületektől a kis utcák is sötétebbnek tűnnek. Őszintén, els...
07/05/2022

Porto🍷
Portoba már későn érkezem. Sötétedik, és a sötét falú épületektől a kis utcák is sötétebbnek tűnnek. Őszintén, elsőre nem vagyok oda érte. Lesétálok a Duero folyó partjára, ami kettészeli a várost, felosztva ezzel az északi Portora és a déli Vila Nova de Gaia-ra. A Duero partján sokan vannak, mindenki portoi bort izlelget vagy a Ponte Luis hidat fotózza. Van hangulata a városnak, de várom, hogy lássam másnap napfényben.
És másnap látom is, ragyogó, és sokkal jobban tetszik, mint sötétben. A csempék itt is gyönyörűek, én meg hozzájuk is öltöztetem😁

Costa Nova💙❤️🧡💛💚Aveirotól nem messze Costa Nova ékesíti az Atlanti óceán pártját. Színes kis tengerparti házak, homokdűn...
06/05/2022

Costa Nova💙❤️🧡💛💚
Aveirotól nem messze Costa Nova ékesíti az Atlanti óceán pártját. Színes kis tengerparti házak, homokdűnék, és az óceán. Ha valaki jönne egy autós túrára Portugáliába, ezt biztosan ajánlanám. Aveiroból azonban busszal is elérhető.

Aveiro🥰 első állomás.  Az első épülettől, amit meglátok, alig bírok szabadulni. Gyönyörű csempék díszítik és minden olda...
05/05/2022

Aveiro🥰 első állomás.
Az első épülettől, amit meglátok, alig bírok szabadulni. Gyönyörű csempék díszítik és minden oldalról bámulatos.
A belváros kis utcáit csatornák keresztezik, a főcsatornán pedig gondolázni lehet. Portugália Velencéje ez. Klassz kis város. A legszebb épület címet a helyi nyelviskola kapná. Egy hónapig nem maradok, de ha maradnék, biztosan beiratkoznék egy tanfolyamra. A portugál olyan szexi, hogy mindegy miről beszélnek, az ember eldobja az agyát😁😍

Be the first to know and let us send you an email when Trevelin posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.