One Tribe Travel

• One Tribe Travel

One Tribe Travel Your kind of tribe. Adventure Travel agency who wants to explore the world together.

Mēs esam piedzīvojumu tūrisma kompānija, kas vēlas parādīt Tev pasauli tādu, kādu redzam to mēs - skaistu, skarbu, mežonīgu, ātru, mierpilnu, ideālu ar visām savām nepilnībām un tik ļoti daudzveidīgu. Mūsu darbs - ir mūsu sirdslieta, kas no hobija līmeņa ir pārtapusi par uzņēmumu PostNos(no latīņu valodas "aiz mums"). Aiz katra stūra ir jauns dzīves pagrieziens, aiz katra cilvēka ir savs stāsts, a

iz mūsu darba un pieredzes ir vesela pasaule, ar kuru mēs gribam dalīties ar Tevi! Mūsu mērķis ir vienkāršs - palīdzēt Tev atvilkt elpu no ikdienas skriešanas, izvēdināt galvu no smagām domām, atpūsties no raizēm un ļauties piedzīvojumiem, lai dzīve ir košāka! Vēlamies radīt Tevī veselīgu atkarību no dzidrām upēm, vareniem kalniem, mistiskajiem tuksnešiem, noslēpumainiem mežiem, eksotiskiem džungļiem un citiem dabas brīnumiem. Mēs ticam, ka ceļošana ir labākās zāles no daudzām ikdienas kaitēm un problēmām. Ļaujies, uzdrošinies, izaicini sevi un baudi dzīvi kopā ar mūsu komandu! ©

🇯🇵 JAPĀNAS EKSPEDĪCIJA (9.-25.10.24) 🇯🇵Japāna ir viena no unikālākajām valstīm pasaulē. Šis ceļojums būs kā krāšņa mozaī...
01/07/2024

🇯🇵 JAPĀNAS EKSPEDĪCIJA (9.-25.10.24) 🇯🇵

Japāna ir viena no unikālākajām valstīm pasaulē. Šis ceļojums būs kā krāšņa mozaīka, ko veidos iespaidi par seniem tempļiem, valdnieku dinastiju pilīm, par harmoniski veidotiem dārziem un parkiem, par rudenīgām dabas krāsām, par cieņu pret tējas dzeršanu, par pastaigu takām bambusu birzīs, par augsti tehnoloģiski attīstītu vidi, kurā joprojām ciena senās tradīcijas un kultūru. Un protams, būs stāsti un teikas par Japānas cilvēkiem, par samurajiem, par geišām, par valdniekiem un jūrasbraucējiem!

Ja vēlies iepazīt Japānu visā tās krāšņumā, tad šī ir Tava iespēja pievienoties One Tribe un gūt neaizmirstamus iespaidus un atmiņas!

👉Uzzināt vairāk par braucienu vari šeit: https://tribetravel.eu/japanas-ekspedicija-2

Ivaško Norvēģijas piezīmes  60 kilometri smieklu un sirsnīgu sarunu, simtiem nebeidzamu joku un smaidu 🇸🇯 15 brīnišķīgi...
27/06/2024

Ivaško Norvēģijas piezīmes

60 kilometri smieklu un sirsnīgu sarunu, simtiem nebeidzamu joku un smaidu 🇸🇯 15 brīnišķīgi cilvēki un vairāki desmiti, ja ne simti vietējo Norvēģijas aitu, kas pievienojās mūsu naktsmītnei 🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Norvēģija maija pēdējās brīvdienās mūs patiesi lutināja ar ļoti siltiem un saulainiem laikapstākļiem, kas ļāva izbaudīt gan pārgājienu, gan nakšņošanu teltīs un peldes ezeros 💙🏕⛰️

Paldies maniem grupas biedriem par foršo piedzīvojumu un uzticēšanos mesties man līdzi dabā! 🫶

Ja arī Tu vēlies izmēģināt, kā tas ir doties 3 dienu pārgājienā, naktis pavadīt zem zvaigžņotām debesīm - ieskaties .travel un dodamies pārgājienā jau 16.augustā 🌍💙 https://tribetravel.eu/norway-weekend-getaway-3

Viktorija Shvabe  Itālijas piezīmes 🇮🇹🍝Kā jums šķiet - cik ilgam laikam jāpaiet, lai iemīlētos Italijā? Mums bija pasaka...
21/06/2024

Viktorija Shvabe Itālijas piezīmes 🇮🇹🍝

Kā jums šķiet - cik ilgam laikam jāpaiet, lai iemīlētos Italijā?
Mums bija pasakainas 3 dienas un, šķiet, paspējām iemīlēties līdz ausīm. 😍
Bergamo, tās “otrais stāvs” - vecpilsēta. Kafijas tasīte un brokastis ar skatu uz visu pilsētu 😍 Laukumi, katedrāles, cietoksnis…
Par spīti lietainajiem laikapstākļiem, tik un tā izbaudījām šīs pilsētas šarmu pēc pilnas programmas. Katram bija iespēja tikt pie kārtīgas aperola glāzes un īstas itāļu picas šķēles. Un kur tad bez dželato katra pārgājiena beigās?
Tajos iepazinām Ziemeļitālijas dabas burvību. Gājām gan caur pļavām, gan pa meža takām, brīžiem pat garām ganību laukiem, lai pašā kalna augšā un apreibtu no skaistuma, kas paverās apkārt. Neaprakstāmi!

Laižam uz Itāliju jau rudenī: https://tribetravel.eu/italy-weekend-getaway-5

Neatklātā Albānija 🇦🇱 (18. sep - 27. sep, 2024) Mēs vēlamies aizvest Tevi vēl nebijušā avantūrā uz valsti, par kuru mēs ...
17/06/2024

Neatklātā Albānija 🇦🇱 (18. sep - 27. sep, 2024)

Mēs vēlamies aizvest Tevi vēl nebijušā avantūrā uz valsti, par kuru mēs visi esam dzirdējuši nostāstos un filmās, bet tikai retais ir iedomājies turp aizceļot. Godīgi sakot, Albānijai vajadzētu būt MUST SEE sarakstā ikvienam ceļotājam un piedzīvojumu meklētājam.Albānija ir samērā jauns galamērķis, jo valsts tūrismam tika atvērta tikai pārdesmit gadus atpakaļ, tāpēc šī valsts vēl ir mežonīga un tūrisma nesabojāta. Brauciena laikā mēs dosimies vairāku dienu pārgājienā pa Albānijas kalniem, kā arī noiesim vienu no skaistākajiem pārgājienu maršrutiem Albānijā.
Brauciena nobeigumā mēs dosimies uz Adrijas jūras piekrasti, kur baudīsim Albānijas skaistākās pludmales, sauli un jūras veltes.
Šī valsts ir tradīcijām bagāta, kā arī vietējā virtuve neatstās vienaldzīgu nevienu gardēdi. Šīs avantūras laikā veldzēsimies zilajā lagūnā kalnos, protams, arī Adrijas jūrā, kas būs brauciena saldais ēdiens. Albāņi noteikti ir vieni no sirsnīgākajiem un jaukākajiem cilvēkiem, ko esam satikuši. Viņu viesmīlību baudīsim visa brauciena garumā. Šo lielisko valsti ceļotāji mēdz saukt par Adrijas jūras Gruziju!
Ļaujies piedzīvojumam un dodies šajā avantūrā kopā ar mums!

👉https://tribetravel.eu/neatklata-albanija-3

Nepālas piezīmes no Toms Tobiass 🇳🇵Ir pagājis laiks, kopš esam atgriezušies no Nepālas. Grūti noticēt, ka viss piedzīvot...
14/06/2024

Nepālas piezīmes no Toms Tobiass 🇳🇵

Ir pagājis laiks, kopš esam atgriezušies no Nepālas. Grūti noticēt, ka viss piedzīvotais tiešām noticis pa īstam. Krāsas, smaržas, kontrasti ik uz soļa lika brīnīties atvērtu muti gandrīz katru mīļu brīdi. Labi, ka nepalika zilumi vietās, kur mēdzām sev iekniebt, pārliecinoties, vai tiešām nesapņojam.

Ceļojuma iesākumā iepazinām pilsētu - sākot ar budistu tempļiem, stupu, līdz pat mirušo dezināšanas vietām. Kārtīgi izbaudījuši pilsētas labumus, sēdāmies autobusā. Astoņas stundas vēlāk beidzot bijām pievarējuši 130km, nonākot ciematiņā, no kura plānojām sākt pārgājienu Langtang ielejā. Turpmākās septiņas dienas aizvadījām uz šīs ielejas skaistajām takām. Pārgājiena sākumā mūs sagaidīja ļoti silti laikapstākļi, augu un dzīvnieku dažādība. Pēc divu dienu gājiena mūsu priekšā beidzot pavērās arī masīvās, apsnigušās kalnu virsotnes. Tieši šeit tik ļoti spilgti sajutām to, cik niecīgi esam salīdzinājumā pret šo majestātisko ainavu. Budistu tempļi, svētvietas, iekaramie tilti pāri upēm, jaki, ēzeļi un vietējo labsirdība - joprojām nepamet zosāda un skudriņu sajūta pār muguru, atminoties redzēto. Pēc trīs dienu kāpiena augšup beidzot bija pienākusi ceturtā - kalnu grēgas šķērsošanas, bet “virsotnes diena” - kā mēs paši bijām to nodēvējuši. Lai šī pieredze paliktu vēl neaizmirstāka, mēs gājienu sākām agri - pusčetros naktī, cerībā paspēt uzskriet augšā taisni uz saullēktu. Mūsu gājiena augstāko punktu - Kyangjin Ri (4773m) sasniedzām 6.50. Tas tik bija skaisti! Emocijas šai brīdī sita augstu vilni! Nākamās 3 dienas veltījām skaistajiem skatiem pamazām dodoties lejup. Protams, arī kārtīgi izbaudot vietējo virtuvi. Pašām beigām bijām pietaupījuši vissulīgāko piedzīvojuma sastāvdaļu - mēs devāmies raftingā pa upi, nobaudot arī kārtīgas Nepālas krācītes. 🌊🌊🌊

Laižam uz Nepālu kopā: https://tribetravel.eu/langtang-pargajiens-nepala-3

Avantūra Augstajos Tatros (18. jūl - 21. jūl, 2024) 🇵🇱🇵🇱🇵🇱Vēlamies Tevi aizvest izvēdināt galvu uz Augstajiem Tatriem. V...
11/06/2024

Avantūra Augstajos Tatros (18. jūl - 21. jūl, 2024) 🇵🇱🇵🇱🇵🇱

Vēlamies Tevi aizvest izvēdināt galvu uz Augstajiem Tatriem. Vietu, kas apreibina ar skaistiem kalniem, dzidriem ezeriem un 50 zaļo nokrāsu ielejām. Šī piedzīvojuma laikā mēs apmetīsimies Zakopanē, kas ir kūrortpilsēta pie Augstajiem Tatriem Polijas pusē.
Pilsētiņā vienmēr kūsā dzīvība, kas liek aizmirst par garlaicību. Aizvadīsim dienas dodoties pārgājienos pa skaistajām ielejām Polijas pusē, iekarosim skaistākās virsotnes un baudīsim tirkīzzilos ezerus.

Piedzīvojuma "Ķirsītus uz kūkas" būs kāpiens Polijas augstākajā virsotnē Rysy. Šī virsotne nav tehniski sarežģīta, bet būs īsts piedzīvojums cilvēkiem, kuri kalnos dodas pirmoreiz. Lieki piebilst, ka, izņemot piemērotus pārgājiena apavus, šim braucienam nav nepieciešams nekāds speciāls inventārs.

Brauciens ir piemērots ikvienam, kas vēlas sevi nedaudz izaicināt, aizmukt no ikdienas kņadas un apostīt Augsto Tatru gaisu.

👉https://tribetravel.eu/avantura-augstajos-tatros-6

Rīgā atgriežamies 21.07. agri no rīta.

Martins Kalnberzins piezīmes 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Pēc patiesi daudz dažādiem piedzīvojumiem West Highland Way Sk...
06/06/2024

Martins Kalnberzins piezīmes 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿

🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Pēc patiesi daudz dažādiem piedzīvojumiem West Highland Way Skotijā ir viens no maniem favorītiem. Īsts pārgājiens ar teltīm un mugursomām, tieši atbilstošā slodzē, lai būt ērti pieveicams dalībniekiem ar pieredzi un realizējams izaicinājums tiem, kuri tikai sākt aizrauties ar vairāku dienu pārgājieniem. Skotijai raksturīgās kolosālās ainavas un dažu brīdi skarbākie laika apstākļi mijas ar atpūtas iespējām ciematiņos un krodziņos, ļaujot baudīt ne tikai dabu, bet arī atvilkt elpu, sajūtot vietējo kolorītu. Skotu valodas dialekts vien ir ko vērts :) par laimi vārdu Giness ir viegli izrunāt.

Skotijas rudens brauciens jau tevi gaida. Priekā! 👉 https://tribetravel.eu/west-highland-way-skotija-2

📷 Maris Zvejnieks

Orobie taka Itālijas Alpos (18.07.-25.07.24.) 🍝🇮🇹Mēdz sacīt, ka - “Visi ceļi ved uz Romu”, tā mūs visi ceļi ved uz kalni...
30/05/2024

Orobie taka Itālijas Alpos (18.07.-25.07.24.) 🍝🇮🇹

Mēdz sacīt, ka - “Visi ceļi ved uz Romu”, tā mūs visi ceļi ved uz kalniem! Gandrīz veselu nedēļu mēs dosimies pārgājienā pa Lombardijas Alpiem.
Galvu reibinošas ainavas, spirgtais Alpu gaiss un kolosāla kompānija sniegs atpūtu pat visrūdītākā darbaholiķa prātam! Ja paveiksies, tad par mūsu pārgājiena sabiedrotajiem kļūs arī kalnu āži un murkšķi.
Pārgājiena laikā vakaros ieradīsimies kalnu namiņos, kur nobaudīt veselīgu un tik gardu maltīti un pēc vakariņām pie mājas vīna glāzes vērosim zvaigžņotās debesis.
Brauciena noslēgumā apskatīsim seno Bergamo pilsētu, izstaigāsim tās vēsturisko centru un šaurās ieliņas, aplūkosim senās baznīcas un muzejus, nobaudīsim vietējo kafiju, pašgatavoto pastu un tikko no krāsns kūpošo picu. Un, protams, neaizmirsīsim par Aperol Spritz vasaras kokteili.
Tāpēc dodamies kopā uz Itāliju svinēt dzīvi!

Vairāk par braucienu: https://tribetravel.eu/orobie-taka-italijas-alpos-1

Pārgājiens pāri Gran Canaria (15.11.-22.11.24)  🇪🇸Jau atkal tas brīdis ir pienācis, kad Latvijas drēgnajā ziemas laikā, ...
28/05/2024

Pārgājiens pāri Gran Canaria (15.11.-22.11.24) 🇪🇸

Jau atkal tas brīdis ir pienācis, kad Latvijas drēgnajā ziemas laikā, One Tribe tev piedāvā iespēju doties siltā, saulainā un unikālā ceļojumā uz apburošo Gran Canaria salu! Tas būs brīnišķīgs piedzīvojums, kur septiņu dienu garumā mēs izpētīsim šīs salas dažādību, skaistos kalnus, iespaidīgās klintis, ielejas un pludmales. Tomēr šis nebūs ierastais izklaides brauciens ar laisku zvilnēšanu pie baseina un krāsaina kokteiļa glāzi rokās! Salu mēs iepazīsim aizraujošā veidā - šķērsojot to piecās dienās, kuru laikā pievarēsim aptuveni 100 km. Šis pārgājiens ir īpašs ar to, ka neskatoties uz salas nelielo izmēru, dodoties tai pāri, katrā nākamajā dienā mēs jutīsimies tā, it kā būtu nonākuši citā kontinentā. Redzēsim gan milzu klintis, ielejas un kalnus, gan mūžzaļus mežus un augļu dārzus, gan arī tuksnešus un kaktusu laukus, un protams, kur tad bez pludmalēm un palmām! Šis piedzīvojums ir paredzēts gan cilvēkiem, kuriem jau ir bijusi pieredze garākos pārgājienos, gan arī tiem, kas to dara pirmo reizi. Pievienojies mums un izbaudi šo brīnumaino salu arī Tu!

Vairāk par braucienu: https://tribetravel.eu/pargajiens-pari-gran-canaria-1

Kāpiens Araratā (5165m) (16.08.-.23.08.24) 🇹🇷Lai sasniegtu skaisto virsotni, mums būs nepieciešamas piecas dienas. Kāpie...
23/05/2024

Kāpiens Araratā (5165m) (16.08.-.23.08.24) 🇹🇷

Lai sasniegtu skaisto virsotni, mums būs nepieciešamas piecas dienas. Kāpiena laikā Lielajā Araratā turpat blakus esošais Mazā Ararata kalns (3926 mvjl) būs gluži kā atskaites punkts. Kad būsim sasnieguši kalna virsotni (5165 mvjl) - mūsu acīm pavērsies skats uz triju valstu robežu, kura atrodas pāris desmitus km attālumā - Turcijas, Irānas un Armēnijas.
Kāpienā ar mums kopā dosies vietējie gidi un pavāri. Tādēļ gan gardie turku un armēņu ēdienu, gan lieliski piedzīvojumu stāstu vakari ir neatņemama mūsu piedzīvojuma daļa.
Kāpiens nav tehniski sarežģīts, bet būs īsts piedzīvojums katram, kas atsauksies Ararata kalna aicinājumam

Vairāk par braucienu: https://tribetravel.eu/kapiens-ararata-5165-m-2

Piedzīvojums Bali (5.10. - 18.10.24) 🇮🇩 🇮🇩 🇮🇩Šoruden dodamies uz maģisko un krāsaino Indonēzijas salu - Bali, ko aizvien...
16/05/2024

Piedzīvojums Bali (5.10. - 18.10.24) 🇮🇩 🇮🇩 🇮🇩

Šoruden dodamies uz maģisko un krāsaino Indonēzijas salu - Bali, ko aizvien vairāk pasaules nomadi izvēlas par savu pārziemošanas vietu. Un ne velti, jo šī vieta Tevi pārsteigs ar vietējo viesmīlību, neskaitāmām pludmalēm, džungļiem un tempļiem. Šī sala tiek dēvēta par vienu no skaistākajām un eksotiskākajām salām pasaulē. Dosimies sērfot, leksim ūdenskritumos, apskatīsim instagramīgākos tempļus un baudīsim svaigus augļus.
Gandrīz visa brauciena laikā mums būs privātais transports ar vietējo šoferi, lai mēs nesteidzīgi varētu baudīt brīvdienas un labāk izprast vietējo kultūru. No pieredzes zinām, ka Bali ir ne tikai skaists, bet arī garšīgs galamērķis, jo reti kur ir iespējams nobaudīt tik piesātināti dažādu un krāsainu virtuvi. Ļaujies piedzīvojumiem pārpilnām brīvdienām kopā ar mums!

Vairāk: https://tribetravel.eu/piedzivojums-bali-1

AVANTŪRA AUGSTAJOS TATROS (8.-12.08.24) 🇵🇱🇵🇱🇵🇱Vēlamies Tevi aizvest izvēdināt galvu uz Augstajiem Tatriem. Vietu, kas ap...
14/05/2024

AVANTŪRA AUGSTAJOS TATROS (8.-12.08.24) 🇵🇱🇵🇱🇵🇱

Piedzīvojuma ""Ķirsītus uz kūkas"" būs kāpiens Polijas augstākajā virsotnē Rysy. Šī virsotne nav tehniski sarežģīta, bet būs īsts piedzīvojums cilvēkiem, kuri kalnos dodas pirmoreiz. Lieki piebilst, ka, izņemot piemērotus pārgājiena apavus, šim braucienam nav nepieciešams nekāds speciāls inventārs.

Vairāk par braucienu: https://tribetravel.eu/avantura-augstajos-tatros-7

NEPĀLAS PIEZĪMES no Kārlis Zemke 🇳🇵🇳🇵🇳🇵Tas, ka Nepāla mani aizrauj, būtu vēl maigi teikts. Nepālā jūtos kā mājās un dzīv...
13/05/2024

NEPĀLAS PIEZĪMES no Kārlis Zemke 🇳🇵🇳🇵🇳🇵

Tas, ka Nepāla mani aizrauj, būtu vēl maigi teikts. Nepālā jūtos kā mājās un dzīvē tā ir sanācis, ka tieši šajā zemē es esmu aizvadījis dažus no savas dzīves spilgtākajiem brīžiem. Varbūt, ka tieši tas ir iemesls kapēc ik gadu es atgriežos šajā maģiskajā valstī, kas apbur un sevī ievelk gandrīz ik vienu, kurš uzdrošinās turp doties. Arī šī pavasara Langtang brauciens neatstāja manus ceļabiedrus vienaldzīgus. Neesmu vēl saticis tādu pasaules klaidoni, kurš no Nepālas mājas nedotos pārdomu pilns. Tici vai nē, bet kalni ar Tevi dara interesantas lietas. Tie māca, testē Tevi, rosina domāt un palīdz sapņot.
Ik uz stūra Tevi gaida pārsteigums, spilgtas krāsas un neviltoti smaidi, ko kā daiļas rotas nēsā vietējie ļaudis. Mēs savu piedzīvojumu sākām Kathmandu pilsētā, kur nepārtraukti kūsā dzīvība un ik mirkli stimulē mūsu iestagnējušos prātus ar spilgtām gaismām, vīraku smaržām, jaunām garšām un nepārtrauktu pīpināšanu, kas šajā pasaules malā ir neatņemama satiksmes sastāvdaļa. Apskatījuši iespaidīgas stupas, tempļus un mirušo dedzināšanas vietu, mēs iepērkam pēdējo ekipējumu un dodamies kalnos.
Varbūt tā ir mana vaina, ka busā visi ir klusi un domīgi. Sēžu un prātoju par to vai neesmu sabaidījis grupu ar stāstiem par kāpieniem un par garo ceļu, kurš pa kalnu celiņiem mums ir jamēro uz mūsu gājiena sākuma punktu. Līdz tam mums ir jābrauc 8 stundas, kaut atrodas tikai 140km attalumā. Visi pārdomā vai nav aizmirsuši kaut ko paņemt līdzi, vai veselība pieturēsies un pratā pārcilā galvenos soļus, lai izvairītos no augstuma slimības, kurus iepriekšējā dienā mums bija tas gods mācīties lekcijā pie vietējiem glābējiem.
Visu skatieni ir kā pielīmēti autobusa logiem un es viņus saprotu, jo arī man, Nepalā ierodoties pirmo reizi, viss šķita kā no citas planētas. Jau pēc neilga laika, busiņu pilda smiekli un jautras čalas, kas vijās ar nepāliešu mūziku, ar kuru mūs lutina šoferis.
Kalnos mēs esam citādi, tas ir fakts. To apstiprināja arī mani draugi, kas ar mani devās šajā ceļojumā. Tu esi kā atdzīvojies - man saka. Tev vairāk laika ir jāpavada kalnos, tie no Tevis izvelk labo.

Ja šis gajiens būtu viegls, tad diez vai mēs tajā dotos. Ik dienu mūs sagaida jauni pārsteigumi, jo mainās klimats, mainās ainava un līdzi tam maināmies arī mēs. Dienas sākam agri - ar brokastīm un iesildīsanos, kas jauniem gajējiem šķiet amizanti, bet ticiet man, tas daudz ko maina. Iesildījušies, mēs katrs savā tempā dodamies uz nākamo pieturas vietu, kur visi tiksimies, lai pasūtītu pusdienas pirms mērojam pēdējos kilometrus līdz mūsu apmešanās vietai, kur aizvadīsim nakti. Ja veicās, tad pēc atsildīšanās mēs tiekam pie siltas dušas uz kuru ātri vien izveidojas gara rinda, kas rūpīgi tiek ieturēta. Čaklākie izmazgā arī drēbes un atlikušo vakara daļu mēs aizvadām “sitot” kārtis, pārrunājot piedzīvoto pie tējas krūzes vai sēžam ārā un ar skatieniem bīdām zvaigznes, kas kalnos izskatās reti iespaidīgi. Pie miera dodamies agri, lai atpūtinātu savus nogurušos ķermeņus un prātu. Istabiņas ir primitīvas, bieži bez elektrības vai gaismas. Gadās, ka gaisma spīd caur sienām no kaimiņu istabas un bez piepūles vari komunicēt ar blakus istabiņu.

Šajā dienā mēs ceļamies agrāk nekā citās dienās, jo kāpjam uz Kyangjin Ri (4600m) virsotni ko manījām vakardienas gājiena nobeigumā. Visi tiekamies pie vieglām brokastīm un pārrunajam to kā jūtamies un to kā gulējām. Vairākiem no mums ir miega traucējumi, tajā skaitā arī man, bet es ar to rēķinājos, jo tā jūtos ikreiz virs 3500m.
Pēc gardas kafijas krūzeses es uzlieku savu vēdera somiņu ar visām nepieciešamajām mantām un dodos uz pagalmu, lai sagaidītu un uzmundrinātu grupu. Vairākiem no mums šī būs augstakā virsotne mūžā, kāda sasniegta. Gaisā jūtams satraukums un sajūsma par gaidāmo. Kāpt sākam pavisam lēnām un izaicinu grupu, ka jāmēģina uzkāpt bez aizelšanās. Katrs atrodam savu tempu un lēnām čunčinām uz priekšu. Gaiss ir smagnējs un dzestrs, ārā ir mīnusos un zāle ir apsarmojusi, peļķēs ledus. Bet mums ir paveicies, jo debesis ir skaidras - par spīti tam, ka vietējie bija paredzējuši to, ka šajā naktī būs sniegs. Kāpjam nesteidzīgi un ik pa brīdim piestājam, lai aplūkotu majestātiskos kalnus ar sniegotām cepurēm un Kyanjin Gompa ciematiņā, kas skatam kļūst aizvien mazāks. Pēc stundas kāpiena mūs sāk lutināt pirmie saules stari, mēs apsēžamies un nespējam saslēgt realitāti par to, kur mēs atrodamies un, kas stāv mūsu acu priekšā. Sireāla sajūta, esot starp dažiem no pasaules augstākajiem kalniem..

Sasniedzot virsotni ikvienam saviļņojums spiež uz acīm un prieka asaras nav tālu jāmeklē. Pēc sirsnīgiem apskāvieniem mēs stāvam un vērojam šo neaprakstāmo 360° panorāmu. Šampanieša vietā tiek atpogātas šprotu un meža konservu bundžas, kas tika pacietīgi nestas augšā kalnā. Visiem zināms, ka pie dabas krūts ēdiens garšo labāk, bet augstu kalnos tas šķiet vēl gardāks. Jā, ļoti iespējams, ka manam čaiņikam trūkst skābeklis un tas palīdz ar eiforijas sajūtu, bet prieks, ka es neesmu vienīgais īpatnis.
Pēc ieturēšanās, neskaitāmu bilžu uzņemšanas un atpūtas pauzes mēs ar sāpošiem vaigiem no smaidīšanas dodamies lejup. Visi esam iegrimuši pārdomās par paveikto, man paliek nedaudz bēdīgi, jo apzinos, ka drīz man jāšķiras no šīs leģendārās kompānijas. Nodomāju, ka ar viņiem es dotos kaut uz Pasaules malu.
Ik viens šo brīdi cenšas sev iespiest atmiņā, lai jebkurā brīdī, aizverot acis, spētu atgriezties šajā virsotnē. Biedri, kas jau vairākkārt ar mani ir devušies Nepālas takās man piekrīt, ka Langtang ieleja ir skaistākais gājiens, kas šajā zemē ir piedzīvots.

̌iCeļo

Brazīlijas avantūra (07.11 - 22.11.24) 🇧🇷🇧🇷🇧🇷Brazīliju viennozīmīgi var dēvēt par Dienvidamerikas krāšņāko valsti, ne ti...
09/05/2024

Brazīlijas avantūra (07.11 - 22.11.24) 🇧🇷🇧🇷🇧🇷

Brazīliju viennozīmīgi var dēvēt par Dienvidamerikas krāšņāko valsti, ne tikai dēl tās prieka un krāsu piepildītajiem karnevāliem, bet arī floras un faunas daudzveidības dēļ. Nevienā citā valstī nav atrodama tik liela dabas daudzveidība kā Brazīlijā - šeit ir gan mūžzaļie Amazones džungļi, gan tuksnesis ar neskaitāmām lagūnām, gan majestātiskie kalni un tropu pludmales.
Dosimies uz Rosario salu arhipelāgu un lielākajā no šī arhipelāga salām Isla Grande. Paši brazīlieši ir ierindojuši šo salu pašu skaistāko pludmaļu topā visā valstī. Šeit baudīsim laiskas paradīzes pludmales dienas un dosimies pārgājienos. Vakaros uz ielām un pludmalēs centīsimies iemācīties sambas deju soļus.
Brauciens tik tiešām būs varens piedzīvojums, jo mēs uz vairākām dienām nozudīsim Amazones džungļos. Ik dienu dosimies pārgājienos, makšķerēsim piraņjas, peldēsimies kopā ar saldūdens delfīniem un pieredzējuša gida pavadībā dosimies džungļos meklēt eksotiskus dzīvniekus. Protams, ka kārtīga Brazīlijas avantūra nevar iztikt bez slavenākās pilsētas Rio De Janeiro apskates! Svaigi augļi, atspirdzinoši kokteiļi, dejas un skaisti cilvēki mūs sagaida šajā Dienvidamerikas pērlē. Aizmūc no ikdienas un dodies piedzīvojumā ar savu cilti.

Vairāk par braucienu: https://tribetravel.eu/brazilijas-avantura-1

West Highland Way Skotijā (20.-27.05.24) 🇽🇸🇽🇸🇽🇸 Esam Tev sagatavojuši galvu reibinošu piedzīvojumu, kurā mēs, vārda vist...
02/05/2024

West Highland Way Skotijā (20.-27.05.24) 🇽🇸🇽🇸🇽🇸

Esam Tev sagatavojuši galvu reibinošu piedzīvojumu, kurā mēs, vārda vistiešākajā nozīmē, iziesim cauri visai Skotijas rietumu daļai, mērojot West Highland Way. Šis ceļš bieži tiek minēts kā viens no skaistākajiem pārgājienu maršrutiem pasaulē.
Ja šis viss vēl nešķiet pietiekami interesanti, tad Tev noteikti patiks turpinājums. Mēs plānojam noiet 154 km maršrutu nepilnās 6 dienās. Šoreiz par siltām gultām un baltiem palagiem uz laiku aizmirsīsim, jo visas naktis pavadīsim guļot kalnu namiņos, šūpuļtīklos vai teltīs. Gatavosim pārtiku uz uguns, mazgāsimies strautos un gleznainajos ezeros, kuru šeit nebūs mazums! Šajā piedzīvojumā ātri vien tiksi vaļā no putekļiem, kas uzkrājušies, esot ikdienas rutīnā, savā komforta zonā. Iemalkosim īstu skotu viskiju vakarā pie ugunskura, un ja paveiksies, varbūt pat tiksim pie skotu kiltiem.
Varam apsolīt, ka šis piedzīvojums Tev liks sajusties dzīvam līdz pašiem sirds dziļumiem, saplūst ar dabu un iepazīt savu primitīvo ES, sajust pašam savu "Drošsirdi"!

Vairāk: https://tribetravel.eu/west-highland-way-skotija-1

🇱🇰 Šrilankas piezīmes no Viesturs Lūsis Pirmais sveiciens, ko tā man dāvāja, bij karsta gaisa dvaša, kas iesitās sejā iz...
30/04/2024

🇱🇰 Šrilankas piezīmes no Viesturs Lūsis

Pirmais sveiciens, ko tā man dāvāja, bij karsta gaisa dvaša, kas iesitās sejā izkāpjot no kondicionētās lidmašīnas. 🤯 Principā Latviešiem labi zināma sajūta - piedzīvojam tādu katru reizi, atverot pirts durvis. Ar karstumu bija jāmācās sadzīvot turpmākās divas nedēļas, jo Šrilankā gaisa temperatūra svārstījās no patīkami silta līdz “baigi cepī”. Jaciņu no somas nācās izvilkt tikai braucot ar Tuk-tukiem vēlā vakara stundā, kad bijām uzbraukuši nakšņot uz 2000 metru virs jūras līmeņa esošo Nuvara Elija pilsētiņu. Tur bija salīdzinoši vēss, bet citādi brauciena laikā acis vienmēr kāri nolūkojās uz kādu ūdenstilpi vai ūdenskritumu kur veldzēties. Bet vēlme sūdzēties par karstumu pārgāja katru reizi, kad atvērām soc. tīklus vai ziņas, ieraugot bildes no mājām un laikapstākļu prognozes. Tas vienmēr kalpoja kā atgādinājums, ka bijām atbraukuši ķert sauli.

☀️Šrilanka mūs sagaidīja arī saules sarūpētajām dāvanām. Divu nedēļu avantūras laikā uz katra stūra mūs sagaidīja svaigas augļu sulas, kokoskriekstu bāri, svaigi augļi un zaļās dabas pārbagātība. Par spīti karstumam šī zeme nebija tuksnešaina, bet gan zaļuma un dzīvo radību dažādības pilna. Šeit visi augi šķita ņiprāki; kokiem lapas plakātu izmēros; gaisā vienmēr dzirdamas putnu skaņas, kas dažbrīd pat kļuva apdullinoši skaļas.

🚌Skaļas bija arī ielas. Uz tām vienmēr likās, ka notiek viss - mašīnas, fūres, tuk tuki un velo. Tie visi plūda pa ceļu, daudz vairāk joslās vienlaikus nekā ceļa projektētājs plānojis. To visu tikai izjauc “KARALIS” - ar to domāju autobusu. Tas, grandiozi izdekorēts ar lapiņām un spīduļiem (izņemto bremžu uguņiem) šeit pa ceļiem nesas ātrāk par jebkuru citu. Un kad tas tuvojas, visi pārējie šķīst pa malām, kā tauki ziepju piliena priekšā, jo citu variantu nav dzīvotgribētājiem. Nu, labi, dažreiz autobusi ātrumu arī samazina, dodot iespēju pasažieriem no tiem (vēl braucošiem) izlēkt (izripot) laukā. Šais brīžos ciiti ar Čārlija Čaplina cienīgu veiklību ielec arī iekšā. Ceļu malās vienmēr būs rosība. Viena pēc otras saceltas zaru būdeles, no kurām var nopirkt dažnedažādus labumus, citur laiski izgūlušies uz asfalta guļ suņi, kuri no satiksmes šeit vispār nebaidās. Un tam visam pa vidu mēs, pieci ari latviešu bālajām sejām pildīti Tuk tuki.

🛺Tuk Tuki. Braucamais kurš radīts kā pieejams transportlīdzeklis tautas masām. Dizains nav diezko mainījies dekādēm. Vienkārša skārda bundža ar 3 riteņiem, maksimāli neērtu vadības rīku novietojumu un ilūziju par tavu drošību CSN laikā. Bet mums tie bija mūsu uzticamie braucamrīki, ar kuriem norullējām 1000 kilometrus pa Šrilankas piebāztākajiem, stāvākajiem, pamestākajiem un augstākajiem ceļiem.
Pirmās dienas vakarā no sava rumaka es izkāpu trīcošām rokām un gribējās uzpīpēt (es nepīpēju). Likās, ka katra nervu šūna bija pārspringusi no trokšņiem, vājprātīgās satiksmes un centieniem iestrādāt muskuļu atmiņā visu vadības rīku atrašanās vietas. Uzticību neviesa nedz braucamā bremzes, nedz gaismas. Bet, ar katru nākamo dienu arvien vairāk un vairāk sadraudzējāmies ar tiem. Katru dienu tuk-tuki mūs izveda cauri arvien jauniem izaicinājumiem, līdz beigās Latviešu drosmīgie puiši bija kļuvuši viens vesels ar saviem braucamajiem. Katrs bija atradis pareizo veidu kā pierunāt savu braucamo ieslēgties pareizajā pārnesumā, un katrs bija sapratis sava braucamā limitus. Pavisam neviļus letiņi bija kļuvuši pa vieniem no ātrākajiem satiksmes dalībniekiem. Pirksts uz taurītes jau bija tik labi ietrenēts, ka varējām pīpināt morzes signālus vietējiem aklajiem braucējiem (jā, tādu netrūka). Beigās bija žēl šķirties, un dažs labs jau sāka plānot kā to atdabūt uz Latviju.

Bet prasīsiet, ko es Tur redzēju? Godīgi, pieredžu un skatu bija tik daudz, ka nezinu no kura gala sākt, lai to ietērptu tekstā. Redzēju bezgala garas skaistas pludmales, džungļus, ūdenskritumus, tempļus, budas, dejas, iespējams skaistāko botānisko dārzu pasaulē, kultūru, rosību, nekārtību, kalnus, saullēktus un saulrietus, ziloņus, pāvus, vaļus un daudz ko citu. Lielāko daļu jums parādīšu ar bildēm. Es izkāvos ar mērkaķi, kurš mēģināja man uztaistī “gop stop”. Bet, tas kas man tiešām palika atmiņā un bildēs jūs neredzēsiet, ir tā superīgā sajūta peldēt un lēkt lielajos ūdenkritumos. Ja Eiropā iemērkties ūdeņos pie lieliem ūdenskritumiem pārsvarā ir tabu, tad šeit - lūdzu, ej un dari. Un kas tā bija par sajūtu pielīst cik vien tuvu var pie 100 metrus augsta ūdensstaba un sajūst to visu enerģiju ar kuru ūdens klintī mēģina izcirst dziļāku robu. Vai pieiet pie kāda ūdenskrituma malas, tad 5 minūtes tur mīņāties, lai beigās pārvarētu savu iekšējo baiļu monologu un tad spertu soli nezināmajā, lai dažas sekundes vēlāk maigi piezemētos saputotajā ūdenskrituma ūdeni.

Šrilanka vienozīmīgi bija viena no pieredzēm piesātinātākajām vietām kur esmu bijis, un šīs divas nedēļas ļāva sajusties nedaudz uz citas “planētas”. Tur redzētā nabadzība, netīrība, kuru caurstrāvoja nerimstošs vietējo dzīvesprieks, enerģija, un mīlestība pret viņu dievībām, noteikti ielika mūsu Latvijas dzīvi perspektīvā, un radīja pārdomas ilgam laikam.

Vienozīmīgi galamērķis kuru kādreiz iesaku katram apmeklēt.

Vilinošais Maču Pikču izaicinājums (10. -22.09.2024) 🇵🇪🇵🇪🇵🇪Peru, Machu Picchu, Rainbow mountains, mūsuprāt, ir vienas no...
26/04/2024

Vilinošais Maču Pikču izaicinājums (10. -22.09.2024) 🇵🇪🇵🇪🇵🇪
Peru, Machu Picchu, Rainbow mountains, mūsuprāt, ir vienas no skaistākajām vietām uz zemeslodes, ne velti tās ir iekļautas katra sevis cienoša pasaules apceļotāja apskatāmo objektu sarakstā.
Jāsaka godīgi, ka šis īsti nebūs viens no tiem tūristīgajiem braucieniem, kur mums visu ar karotīti ieliks mutē. Pašiem būs jāpieliek pūles, lai ieraudzītu vienreizējo Peru skaistumu.
Brauciena galvenā misija būs pievarēt 60 km pārgājienu kalnos līdz Machu Picchu senās pilsētas drupām. Mums nāksies šķērsot kalnu pāreju 4600 m augstumā un pārvarēt pašiem sevi.
Pieveicot šo izaicinājumu, mēs atpūtināsim ķermeni un garu, pavadot laiku termālajos baseinos. Laiku lieki netērējot, mēs atkal metīsimies piedzīvojumā, dodoties uz sāls raktuvēm un Palcoyo Rainbow Mountains - pasakaini krāsainiem kalniem.
Piedzīvojuma noslēgumā dosimies izpētīt galvaspilsētu Limu.
Nobaudīsim pasaules slaveno ēdienu ceviche, kā arī aizbrauksim uz tirgu, lai dotos autentiska streetfood meklējumos. Ja viss minētais Tevi uzrunā, tad esi laipni lūgts/a mums piebiedroties šajā avantūrā!
Vairāk par braucienu 👉 https://tribetravel.eu/macu-pikcu-izaicinajums-4

Piedzīvojums Bali (05.10 - 18.10.24) 🇮🇩 🇮🇩 🇮🇩Šoruden dodamies uz maģisko un krāsaino Indonēzijas salu - Bali, ko aizvien...
24/04/2024

Piedzīvojums Bali (05.10 - 18.10.24) 🇮🇩 🇮🇩 🇮🇩

Uzzini vairāk 👉 https://tribetravel.eu/piedzivojums-bali-1

👉Saruna ar ex PostNos un One Tribe dibinātāju Kārlis Zemke par ceļošanu, sapņiem un piedzīvojumiem.  Raidījums "Meklējot...
23/04/2024

👉Saruna ar ex PostNos un One Tribe dibinātāju Kārlis Zemke par ceļošanu, sapņiem un piedzīvojumiem. Raidījums "Meklējot un atrodot talantus

Tie, kas reiz ir atklājuši savu aicinājumu, Kārļa Zemkes stāstīto uztvers kā atgādinājumu par pašu dzīvēs reiz piedzīvoto. Tieši sekošana aicinājumam daudzus padara līdzīgus (taču ne vienādus) vislabākajā nozīmē — prieks, aizrautība un cenšanās darīt "uz visiem 100%" izārstē no "čīkstēšanas baciļa par slikto valdību". Tas varētu nesaskanēt ar "glancētu žurnālu" priekšstatiem par to, kā vajadzētu dzīvot, tomēr ļaušos kārdinājumam, lai radušos priekšstatu par Kārļa Zemkes darbību (biznesu) sauktu par kalpošanu cilvēkiem. Ne vairāk un ne mazāk ar to, ko viņš māk vislabāk — talantīgi ceļot.

Saruna ar pasaules apceļotāju un piedzīvojumu tūrisma kompānijas "One Tribe"/ https://tribetravel.eu dibinātāju un vadītāju Kārli Zemki raidīj...

Brazīlijas avantūra (7.11 - 22.11.24) 🇧🇷🇧🇷🇧🇷Brazīliju viennozīmīgi var dēvēt par Dienvidamerikas krāšņāko valsti, ne tik...
21/04/2024

Wednesday 09:00 - 20:00
Thursday 09:00 - 20:00
Friday 09:00 - 20:00

Be the first to know and let us send you an email when One Tribe Travel posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.