Reisbureau Nieuwkoop - Sarina Wens

Reisbureau Nieuwkoop - Sarina Wens Zodat de klant zorgeloos van hun welverdiende vakantie geniet!

The Travel Company Reisbureau Nieuwkoop adviseert haar klanten met veel plezier om hun droomvakanties samen te stellen, te boeken en de klant tot het einde van de vakantie te ontzorgen.

***Zakynthos deel 4***Het laatste verslag! Vandaag gaan we een boottocht maken want op HET schildpaddeneiland wil je ze ...
04/07/2024

***Zakynthos deel 4***
Het laatste verslag!
Vandaag gaan we een boottocht maken want op HET schildpaddeneiland wil je ze natuurlijk in levende lijve zien! Op Zakynthos mag je zonder vaarbewijs een boot huren, maar mag je niet op open zee en is het niet toegestaan de grotten in te varen. En juist dat is zo leuk, dus wij huren 2 bootjes met 2 hele leuke schippers! Veel boottochten starten in Laganas, in het zuidoosten van het eiland. Na amper een paar minuten varen zwemt daar opeens een reuzeschildpad voor onze boot. Hij doet zijn naam eer aan want hij is echt gigantisch, bijzonder om van zo dichtbij te zien. Die hebben we alvast te pakken!
Dan varen we verder naar de Keri Grotten, deze prachtige grotten liggen verspreidt langs de kust
Er zijn strandjes in de openingen van de grotten en het is mogelijk om deels in de grotten te zwemmen, snorkelen of te duiken. De kalkstenen rotsformaties zijn veelal wit en daardoor lijkt het water superblauw, het Carribisch gebied is er niks bij, echt heel mooi! Op de terugweg zien we nog meer reuzeschildpadden waar we volgens zeggen echt geluk mee hebben gehad, want het is niet altijd vanzelfsprekend dat ze zich laten zien. Ik moet eerlijk zeggen dat boottochtjes nooit echt mijn favoriete bezigheid zijn vanwege zeeziekte, maar het ging goed en deze boottocht had ik echt niet willen missen!! Als je ook zo'n mooie tocht wilt maken neem dan zeker contact op met Laganas Boat Rentals, een aanrader!
De dag hebben we afgesloten in wederom een heel sfeervol en lekker restaurant; Anna's Kitchen in Tsilivi. And last but not last a tribute to Abba in Joker's. Totaal niet mijn muziek maar daardoor niet minder gezellig ๐Ÿคฃ De volgende dag nog even lekker een paar uurtjes genieten bij Piscine. Een openbaar zwembad waar je gratis gebruik kunt maken van alle faciliteiten met als voorwaarde dat je minimaal 10 euro per persoon aan consumpties besteedt. En dan is het tijd om naar huis te gaan....
Genoten van de zon, de lieve en behulpzame bevolking, de leuke en mooie activiteiten, de vele cocktails, de vieze ouzo die je overal gratis krijgt aangeboden, de tzatziki en al het andere lekkere eten, de allerfoutste karaokebar die ik ooit heb gezien, en vooral het vele lachen met elkaar!

Ook zin gekregen in Zakynthos? Neem gerust contact met mij op!

๐Ÿ“ง [email protected]

***Zakynthos deel 3***Vandaag staat Zakynthos Stad op de planning! Shoppen, lekker eten en naar een bekende cocktailbar ...
01/07/2024

***Zakynthos deel 3***
Vandaag staat Zakynthos Stad op de planning! Shoppen, lekker eten en naar een bekende cocktailbar waar we al meerdere mensen over gehoord hebben!
Eerst nog even lekker naar het strand want bij het zwembad is het echt te warm! De bedoeling was een andere beachclub op te zoeken dan gisteren maar voor we het wisten lagen we weer bij Seacret ๐Ÿคช. Een beetje op tijd douchen en op naar Zakynthos Stad! Een mooi, oud en sfeervol stadje met een vrij grote haven en gezellige steegjes en pleinen. Hier moet je zeker een keer zijn geweest als je op Zakynhtos bent! Inmiddels is er extra bagage geboekt voor de terugreis dus de souvenirs konden volop gekocht worden!
Tsja, daarna maar weer eens eten, en het wordt wat eentonig maar wederom hebben we echt weer heerlijk gegeten op een sfeervolle plek in 1 van de zijstraatjes van de stad!
Onthoudt deze naam als je in Zakynthos Stad bent: Restaurant Paradosiako!!
Van meerdere mensen hadden we de tip gekregen een cocktail te gaan drinken in Base. Inderdaad een prachtige bar met uitzicht over de hele stad! Ik moet zeggen dat ze ook echt iets spectaculairs van de cocktails maken maar de gemiddelde prijs is Eur 18,- per stuk . Je laat het het dus wel uit je hoofd om er meerdere te bestellen ๐Ÿ˜€
Wederom een super leuke dag gehad, morgen gaan we een boottocht maken en hopelijk de schildpadden, waar het eiland bekend om staat, van dichtbij spotten!

***Zakynthos deel 2***Vandaag een relaxdag! We hebben bedjes gehuurd bij Beachclub Seacret aan het strand van Tsilivi. E...
27/06/2024

***Zakynthos deel 2***
Een hele mooie beachclub, fijne sfeer, gezellig personeel en heerlijk eten en drinken! Vanavond staat Restaurant Botanic Garden in Tsilivi gereserveerd. De naam zegt het al, gelegen in een botanische tuin, echt heel mooi! De prijzen liggen iets hoger dan andere gemiddelde restaurants op het eiland maar dat is het meer dan waard!!
De dag erna gaan we op pad met de quad! We hebben 5 quads gehuurd en hebben een hele leuke route gekregen van de verhuurder. Deze route laat ons het noordwesten van het eiland zien. Ik wist dat Zakynthos groen was en dat het echt hele mooie baaien heeft maar dat het zo mooi was had ik niet verwacht, ik was echt onder de indruk!
Onderweg gestopt bij de leukste barretjes, geluncht in het uiterste noorden bij cape skinari met uitzicht op de blue caves en natuurlijk gestopt (en genoten!) Van het uitzicht op het bekende scheepswrak bij Navagio Beach.
Echt heel leuk om per quad het eiland te verkennen! Vanavond gaan we eten bij Obelix in Tsilivi. Misschien niet het meest sfeervolle restaurant want de tl verlichting had wat minder gemogen maar als je de Griekse sfeer wilt ervaren en proeven moet je hier zeker gaan eten!!

***Zakynthos deel 1***Een paar weken geleden was het weer zover! Zonder mannen en zonder kinderen, maar wel met 8 hele l...
26/06/2024

***Zakynthos deel 1***

Een paar weken geleden was het weer zover! Zonder mannen en zonder kinderen, maar wel met 8 hele leuke en lieve vriendinnen naar Zakynthos! Kos was ons zo goed bevallen vorig jaar dus dit jaar weer een Griekse bestemming.
Midden in de nacht verzamelen we bij de steupel, omdat het gewoon leuk is met z'n allen tegelijk te vertrekken ๐Ÿ˜€ Op Schiphol snel even onze spullen samenvoegen in een paar grote koffers, iedereen had tenslotte thuis even gewogen en overgewicht was daarom uitgesloten. Nou....niet helemaal gelukt en met flink wat kilo's teveel (en vooral flink wat euro's extra die we daarvoor moesten betalen), kon de vakantie beginnen! En ik altijd maar tegen mijn klanten zeggen dat ze echt op hun kilo's moeten letten, want als je ervoor moet betalen op de luchthaven is het echt heel duur...
We verblijven in Tsilivi, een hele gezellige plaats op het eiland! Daar slapen we de komende 5 nachten in een superleuk aparthotel! We worden hier heel vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk geluncht bij het zwembad. En wat is die tzatziki toch lekker in Griekenland. De rest van de middag even relaxen bij het zwembad, boodschappen doen (nou ja eigenlijk de koelkast vullen met wijn, Malibu en water), en daarna lekker uiteten. Vooraf hadden we al wat restaurants gereserveerd want met 9 personen is het niet overal mogelijk zomaar aan te schuiven. 1 van de meest bekende restaurants in Tsilivi is Avli. Wat een leuk en sfeervol restaurant, wat een lekker eten en wat een lieve mensen. Een aanrader dus!! Je zou denken dat we moe waren daarna (dat waren we ook maar we gingen nog niet slapen), dus nog even een karaokebar meegepakt. Details laat ik achterwege ๐Ÿ˜œ. Nu al een geslaagde vakantie en dat pas op dag 1!

**Dag 4 in Parijs**Onze laatste dag in Parijs! Er is natuurlijk nog veel meer te zien en te doen maar de activiteiten di...
09/05/2024

**Dag 4 in Parijs**
Onze laatste dag in Parijs! Er is natuurlijk nog veel meer te zien en te doen maar de activiteiten die wij in ons hoofd hadden, hebben we kunnen afvinken!
Die nieuwe zonnebril en een luchtje vergeten we dan maar even want dat is niet gelukt!
Vandaag geen spannende verhalen dus maar gewoon even lekker relaxen en wederom genieten van de zon! Vlakbij de Eiffeltoren zit een heel mooi park, Jardins du Trocadรฉro. Je hebt er een hele leuke speeltuin en een prachtig uitzicht over de Eiffeltoren. Inmiddels heb ik al ontelbare foto's van de Eiffeltoren vanuit alle mogelijke hoeken genomen, maar wie weet kan ik er nog een mooie aan toevoegen. Dat is goed gelukt al zeg ik het zelf ๐Ÿ˜‰
Ben en dachten nog even ergens een leuk lunchtentje op te zoeken maar de jongens dachten daar anders over want 'mogen we alsjeblieft nog 1 keer naar de Mac?' Vooruit maar weer, het is dat ze daar zulke lekkere wraps met geitenkaas hebben ๐Ÿคช
Daarna nog 1 keer de metro in, dit keer met 2 kinderen aan de hand รฉn bagage. Maar goed, inmiddels draaide ik daar mijn hand niet meer voor om. Om half 6 vertrok de trein terug naar Schiphol en om half 10 lagen ze weer heerlijk te slapen in hun eigen bedje, echt ideaal!

Twijfelde je over een stedentrip met kinderen? Hopelijk heb ik deze twijfels een beetje weg kunnen nemen want ik raad het echt iedereen aan!

En als je vragen hebt over Parijs of een andere bestemming, ik help je heel graag. Tot snel!!

๐Ÿ“ง [email protected]

**Dag 3 in Parijs**Vandaag is het dan eindelijk zover! Een tour door Parc des Princes, het stadion van Paris Saint Germa...
08/05/2024

**Dag 3 in Parijs**
Vandaag is het dan eindelijk zover! Een tour door Parc des Princes, het stadion van Paris Saint Germain! Eerst nog even zwemmen want we hebben niet voor niets een zwembad in ons hotel en aangezien de tour pas om half 3 start hebben we daar alle tijd voor! Verplicht met badmuts wat natuurlijk voor hilarische foto's heeft gezorgd! (en nee die ga ik niet plaatsen ๐Ÿคช) Daarna was het weer tijd voor de metro, waar we inmiddels helemaal aan zijn gewend! Onderweg liepen we langs een donut winkel waar we al een paar keer langs waren gelopen, nu werd het wel eens tijd om ze te proeven! Vanaf het metrostation is het ongeveer 10 minuten lopen naar het stadion. Omdat we wat vroeg waren en het in deze wijk barst van de voetbalveldjes spelen we eerst onze eigen wedstrijd. Papa en mama tegen de jongens, een spannend potje maar helaas net aan verloren ๐Ÿ˜‰
Dan gaan we naar binnen! De tour is zonder gids en je volgt de route die is uitgezet. Wel zo fijn want dan kun je alles op eigen tempo doen.
We komen uit bij de bovenste ring waar je natuurlijk het beste uitzicht hebt over het veld. Echt een heel mooi stadion trouwens! De route gaat verder en we kunnen een kijkje achter de schermen nemen! Duuk geeft een live verslag van de wedstrijd van de avond ervoor in dezelfde ruimte als waar de spelers altijd geรฏnterviewd worden en Seb doet alsof hij een contract afsluit met de trainer (in dit geval zijn vader๐Ÿคช) in de persruimte. Super leuk om te zien hoe ze zich helemaal inleven.
De kleedkamer was erg populair en opeens kwam het besef dat hรบn helden zich hier omkleden. Op elke stoel moest een foto genomen worden en dat x 2, we waren dus niet zomaar de kleedkamer uit! Daarna nog langs de massagetafels, de fitnessruimte en als laatste naar beneden, het veld op door de spelerstunnel. Vanaf boven hadden ze al gezien dat je daar penalty's kon schieten dus dat ging natuurlijk gebeuren. Opeens was wachten in een lange rij helemaal niet erg meer. Eerst een penalty nemen, daarna op doel en weer achteraan aansluiten. Darna nog een keer en nog een keer en nog een keer.....met nog 1 troef achter de hand heb ik ze meegekregen door te zeggen dat de shop niet zo heel lang meer open was ๐Ÿคช
Een stukje armer maar een ervaring rijker, 2 dromen (of misschien stiekem wel 3) die uitgekomen zijn, en hele blije gezichten is dit een mooie afsluiter! En ja...ook รญk vond dit echt superleuk om te zien!
Nog even wat drinken in een heel leuk cafรฉ vlakbij het stadion, een hapje eten in een heerlijk Italiaans restaurant en dan is de dag alweer voorbij!
Morgen nog een half dagje en dan zit het er alweer op....

**Dag 2 in Parijs**Na een heerlijke lange nacht beginnen we vandaag lekker uitgerust aan onze tweede dag in Parijs! Tijd...
07/05/2024

**Dag 2 in Parijs**

Na een heerlijke lange nacht beginnen we vandaag lekker uitgerust aan onze tweede dag in Parijs! Tijd voor de metro! Dat vond ik zelf best spannend want ik ben liever gewoon boven de grond en met 2 kids aan onze hand was het toch even een 'dingetje' Zorgen om niets want het ging hartstikke goed en het metronetwerk in Parijs is echt heel goed geregeld en overzichtelijk!
We stappen uit bij de Montparnasse, een gigantische toren (net iets minder hoog dan de Eiffeltoren) waar je met de snelste lift van Europa binnen een paar tellen op de 56ste verdieping bent. Daar heb je een panoramisch dakterras met een indrukwekkend uitzicht! We hebben bewust voor deze toren gekozen en niet voor de Eiffeltoren. De wachtrijen bij de Eiffeltoren zijn zo gigantisch lang (vooral in een vakantieperiode) en wachten is van ons alle vier niet ons sterkste punt ๐Ÿ˜‰Hier konden we zo doorlopen en er blijven net zo lang als dat je zelf wilt! Daarna de metro weer in naar een van de leukste wijken van Parijs, Le Marais! Vanmiddag start hier onze fietstocht maar eerst even tijd voor wat ontspanning! Parijs heeft heel veel speeltuinen en stadsparken, wij kozen voor het park Square de Temple. Hier konden de kids zich even lekker uitleven, hebben we lekkere broodjes gehaald en konden we heerlijk in het zonnetje picknicken! En toen de fietstocht! Vooraf had ik best wat 'commentaar' gekregen 'want we gaan toch niet fietsen, dat is echt saai' Via via was ik in contact gekomen met Paris by Bike. Een organisatie bestaande uit een aantal Nederlandse meiden die allerlei fietstochten organiseren voor verschillende doelgroepen, waaronder de kidstour welke ik had geboekt. Je fietst op authentieke omafietsen wat het extra leuk maakt vind ik zelf! I.p.v. de drukke boulevards en kruispunten fietsen ze door de rustigere steegjes en pleinen en nemen je o.a. mee naar het Louvre, Palais Royal, Place de la Concorde, de Notre Dame en Centre Pompidou. Onderweg stoppen we bij een bakker, kunnen ze even spelen bij Palais Royal en tijdens de tocht krijgen ze een opdracht mee...zoveel mogelijk invadors spotten. Dit zijn grappige street art mozaรฏeken welke op de muren, verspreidt door heel Parijs, zijn te vinden. Echt een aanrader en ook de kids vonden het super leuk, het commentaar vooraf was dus niet nodig geweest ๐Ÿ˜‰
Daarna weer terug met de metro waar we vlakbij ons hotel hebben gegeten in het Breizh Cafe. Deze eetcafรฉs zijn heel bekend in Frankrijk en te vinden op heel veel verschillende locaties in de stad. Ze staan met name bekend om hun galettes, een soort pannekoek o.b.v. water en boekweit en meestal hartig. Echt een aanrader!!
Onze oudste had voor vanavond een doel want om 10 uur gingen de lichtjes van de eiffeltoren aan en dat moet je natuurlijk een keer gezien hebben, dat is gelukt!
Daarna lekker slapen want morgen is dรฉ grote dag en gaan er dromen uitkomen....ik verklap nog niks maar het heeft iets met voetbal te maken ๐Ÿคช

**Dag 1 in Parijs**Een stedentrip met jonge kinderen?  Ik kan het echt van harte aanbevelen!! Wij waren vorige week in P...
06/05/2024

**Dag 1 in Parijs**
Een stedentrip met jonge kinderen? Ik kan het echt van harte aanbevelen!! Wij waren vorige week in Parijs en het was zo ontzettend leuk! Ik neem je de komende dagen graag mee op ons avontuur door deze toffe stad! Dat avontuur begon in de Eurostar, deze supersnelle trein brengt je in 3 uur naar Parijs, naar station Gare du Nord. Onze auto hadden we geparkeerd op P3 en vanaf daar bracht het shuttle busje ons naar Schiphol Plaza waar de trein vertrok! De jongens waren vooral heel erg verrast dat er een restaurant aanwezig was en dat ze af en toe een stukje konden lopen. 'Dit is veel beter dan een vliegtuig mam ๐Ÿ˜‰' bij aankomst op Gare du Nord viel de drukte mij alles mee en stonden we zo buiten! We besloten een taxi te nemen naar ons hotel, die metro gaan we later op het gemak, en zonder bagage wel uitzoeken.
Na een lunch bij de Mac (lekker culinair) kunnen we gelukkig al snel inchecken in het hotel waar onze kamer op de 29ste!! verdieping lag. Vanaf daar hadden we een schitterend uitzicht over de stad, heel indrukwekkend voor die jongens maar ook zeker voor ons! Aan het eind van de middag staat er boottocht op de planning waar we lopend heen kunnen en het vertrekpunt bij de eiffeltoren is. Als we ons hotel uitstappen zien we al snel dรฉ toren, het symbool van Frankrijk en voor onze 2 voetbalfanaten ' de toren van de voetbalclub Paris Saint Germain'. Daar aangekomen lopen we wat rond, maken heel veel foto's en gaan lekker in het zonnetje op het gras liggen met popcorn, chips en churro's. Mijn jongste zoon vond het op koningsdag lijken, 'daar verkopen ze ook hun spullen op een kleedje mam'. En de oudste maakte zich zorgen om het trillen onder de grond als hij op het gras lag. Gelukkig kon ik hem geruststellen door uit te leggen dat dat de metro was ๐Ÿ˜‰
Daarna was het tijd voor een hele leuke boottocht van een uurtje over de Seine en als je kiest voor de speciale 'kids tocht' kun je lekkere pannenkoeken bestellen aan boord! Na een toch wel vermoeiende dag met heel veel indrukken hadden ze geen zin meer om terug te lopen dus hebben we een fietstaxi genomen om ons naar het hotel te laten brengen. Daar nog even een pizza besteld en wederom genoten van het uitzicht vanaf onze kamer, maar nu in het donker met ontelbaar veel lichtjes! Lekker op tijd naar bed en morgen weer een nieuwe dag!!

Vanwege de extreme drukte in april neem ik vanaf nu t/m 12 mei  geen nieuwe aanvragen meer aan. Ik ga mij de komende per...
18/04/2024

Vanwege de extreme drukte in april neem ik vanaf nu t/m 12 mei geen nieuwe aanvragen meer aan. Ik ga mij de komende periode volop bezighouden met de vertrekken die gaan komen voor de meivakantie en uiteraard zal ik alle lopende zaken afhandelen. Als je een nieuwe aanvraag hebt mail me dan gerust maar weet dat ik deze vanaf 13 mei pas in behandeling kan nemen!
Tot snel!

26/03/2024

Ik heb begrepen dat er dit weekend helaas veel fietsen zijn gestolen? Deze fiets ligt op de rooie dijk richting zevenhoven, iemand die deze fiets herkend? Ik heb hem zelf niet zien liggen maar werd getipt door mijn vader dus ik kan hem vragen waar het precies was!

*** belangrijk en leuk nieuws!!***Vanaf morgen 1 maart ga ik verder onder de naam The Travel Company Reisbureau Nieuwkoo...
29/02/2024

*** belangrijk en leuk nieuws!!***

Vanaf morgen 1 maart ga ik verder onder de naam The Travel Company Reisbureau Nieuwkoop. In onderstaand persbericht kun je hier meer over lezen. Het enige wat er voor jou veranderd is mijn mailadres, vergeet deze dus niet aan te passen!
Er is ook een mooie nieuwe website, te bekijken via https://travelcompany.nl/ontmoet-ons/reisbureaunieuwkoop

๐Ÿ“ง nieuw mailadres [email protected]

21/12/2023

Wij wensen iedereen hele fijne dagen toe en een fantastisch 2024! Liefs Wies en Sarina

๐Ÿ“ง [email protected]

***Lapland***Een bestemming die op dit moment erg populair is en dat merk ik ook want de aanvragen blijven binnenstromen...
02/11/2023

***Lapland***

Een bestemming die op dit moment erg populair is en dat merk ik ook want de aanvragen blijven binnenstromen!
Ik bied je graag complete reizen aan inclusief vlucht, transfer, accommodatie en natuurlijk de excursies! Denk aan een sneeuwscootersafari, een huskytour een rendiersafari, ijsvissen en nog veel meer! En iets wat ik niet kan beloven maar bij elke reis die ik boek hoop dat mijn klanten het gaan zien, is natuurlijk het Noorderlicht!

17/10/2023

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst! Gelukkig komt dat omdat ik zo lekker druk ben met mooie vakanties verzorgen en daardoor soms wat tijd tekort kom voor andere dingen! ๐Ÿ˜‰
Ik kan mij zo voorstellen dat jij tijd tekort komt een leuke vakantie uit te zoeken of gewoon niet weet waar je moet beginnen? Neem dan contact met mij op want voor jouw ideale vakantie neem ik graag alle tijd!!
Het is ook alweer tijd om na te denken over je zomervakantie want die kun je nu alweer boeken, lekker op tijd he! Tijd voor vakantie dus en wees op tijd met boeken zodat je alle keuze hebt en kunt profiteren van de hoogste vroegboekkortingen!!
Tot snel en je bent alTIJD welkom op mijn gezellige kantoor op de Bedrijfsweg 23 in Nieuwkoop!

Super leuke rubriek!!
12/10/2023

In deze nieuwe wekelijkse rubriek willen we jullie op de hoogte brengen van de ontwikkeling en de resultaten van alle ex-SV Nieuwkopers die op een hoger niveau hun ambities aan het nastreven zijn. Uit

***Tip 4 Restaurants in Kos Stad***-Degli Amici: Een Italiaans restaurant op zijn best! - Papa's Beach Bar: gelegen aan ...
29/06/2023

***Tip 4 Restaurants in Kos Stad***

-Degli Amici: Een Italiaans restaurant op zijn best!

- Papa's Beach Bar: gelegen aan zee met heerlijke strandbedjes, loungebanken en gezellig personeel. Er is een watersportverhuur.Wij zijn gaan parasailen, een aanrader!

- Fish house Taverna: een zeer sfeervol, typisch Grieks restaurant. Knus en heel vriendelijk personeel. Gelegen boven aan het bekende trappetje.

- Filaraki: een rustige ligging aan het strand met Nederlands personeel. Ze hebben originele gerechten en vertellen uitgebreid wat het allemaal is. Een fijne sfeer met fijne mensen!

[email protected]

****Tip 3 verblijf in Time to Smile Artemis in Kos Stad****Als je op zoekt bent naar een appartement in Kos Stad kan ik ...
27/06/2023

****Tip 3 verblijf in Time to Smile Artemis in Kos Stad****

Als je op zoekt bent naar een appartement in Kos Stad kan ik Artemis voor 100% aanbevelen. De appartementen zijn modern, ruim en van alle gemakken voorzien. Zoals je van het time to smile concept mag verwachten zijn bv de bedden erg comfortabel, er is een ruime badkamer met regendouche, een nespresso apparaat en een keukentje met alles erop en eraan.
Het personeel is erg lief en ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Het heeft een gezellige beach bar waar je lekker kunt eten met bediening tot aan een luxe strandbed. Als je Artemis via mij boekt krijg je er gratis fietsen bij en ik probeer uiteraard het mooiste appartement voor je te regelen!
En last but not least....Ga vooral naar de wekelijkse karaokeavond i.c.m een bbq! De polonaise en de sirtaki komen deze avond samen, gegarandeerd een succes!!

[email protected]

***Tip 2 Bergdorp Zia op Kos***Huur een buggy en bezoek het bergdorp Zia! Je kunt ook kiezen voor een scooter, een quad ...
20/06/2023

***Tip 2 Bergdorp Zia op Kos***
Huur een buggy en bezoek het bergdorp Zia! Je kunt ook kiezen voor een scooter, een quad of een huurauto maar ik vond dit persoonlijk het leukste en stoerste vervoersmiddel! Het bergdorp is te bereiken via de doorgaande weg vanuit Kos Stad maar veel leuker is natuurlijk om de route te nemen door de bossen en bergen, evt langs een heel oud dorpje, Pyli. (vraag mij gerust naar een leuke route!) Aangekomen in Zia kom je bij de 'hoofdstraat'. Een heel gezellig straatje waar je eindeloos souvenirs kunt shoppen. Je kunt er prachtige wandelingen maken, de uitzichten zijn spectaculair en als je er in de avond bent moet je zeker de zonsondergang meemaken en dineren in restaurant Oromedon (wel vooraf reserveren). Als je helemaal naar boven loopt kom je uit bij de 'watermill', zij staan bekend om hun overheerlijke en beroemde lemonade. Wij kregen het voor elkaar om verkeerd te lopen en tegen de tijd dat we weer op de route waren hadden we zo'n honger en dorst dat we de lemonade maar even hebben gelaten voor wat het is. Ik hoor dus graag of die beroemde lemonade echt zo lekker is ๐Ÿ˜‰ Overigs zijn alle restaurants daar leuk met mooie uitzichten en heerlijk eten, dus wat je ook kiest, het is altijd goed!
Terug zijn we langs de kust gereden en een cocktailpauze gehouden in Mastichari. Een klein plaatsje en met name een prachtig strand met sfeervolle beachclubs. Daarna nog langs het drukkere, maar ook zeer gezellige Tigaki gereden om vervolgens weer te eindigen in Kos Stad.

18/06/2023

Kos heeft mijn verwachtingen overtroffen. Wat is dit een leuk eiland! Omdat het een bestemming is die ik veel boek vragen veel klanten mij of ik nog leuke tips heb. Die heb ik zeker! Ik zal de komende periode een aantal van deze tips geven. Handig en leuk voor als je zelf binnenkort naar Kos gaat of plannen hebt om naar Kos te gaan.
En mocht je willen weten wat de leukste plaatsen zijn om te verblijven en welke accommodaties ik adviseer? Neem dan even contact met mij op, dan vertel ik je er graag alles over!

***Tip 1***
Mylos Beach Bar & Restaurant
Hier moet je echt een keer gegeten hebben als je op Kos bent! De sfeer is er geweldig, het eten is heerlijk en ook nog eens betaalbaar!
Vooraf reserveren is aan te raden!

07/06/2023

Het is weer zover! Vorig jaar naar Ibiza, nu met de meiden (10 maar liefst ๐Ÿ˜‰!) naar Kos! Vanaf 8 juni t/m 14 juni ben ik daarom afwezig. De lopende boekingen worden afgehandeld door Wies en in geval van nood kun je me appen of mailen.
Tot snel weer!

17/05/2023

Meiden, jongens, dames en heren! Wil je ook bekersuccessen vieren en de schaal omhoog houden? Je kunt je nog aanmelden voor het nieuwe seizoen. Je kunt al vanaf 4 jaar bij SV Nieuwkoop voetballen. Ben

Vandaag was Montreal aan de b***t.  Ook alweer zo'n gezellige en mooie stad! Dit is de laatste update vanuit Canada want...
12/05/2023

Vandaag was Montreal aan de b***t.
Ook alweer zo'n gezellige en mooie stad! Dit is de laatste update vanuit Canada want morgen stappen wij op de trein naar Toronto om vervolgens terug te vliegen naar Nederland.
Een ervaring rijker en รฉรฉn die ik nooit had willen missen!

11/05/2023

Ook vandaag weer volop genoten! Op de fiets hebben we Ottawa verkend en daarna een hele gezellige en lekkere foodtour gedaan. Al wandelend door de stad overal heerlijke lokale hapjes gegeten. Ottawa is geweldig, wat een gezellige en sfeervolle stad is dat!
Morgen reizen we verder naar Montreal!

10/05/2023

Gisteren de dag afgesloten met een wijnproeverij en een wandeling door Niagara on the Lake. Vandaag zijn we naar de hoofdstad Ottawa gereden met een stop in het mooie Kingston!

09/05/2023

Ik ben deze week op studiereis in Oost Canada! Na een bezoek te hebben gebracht aan Toronto zijn we vandaag naar de Niagara Fallls gereden. Vanaf het vaste land al een beleving op zich. Maar om het dan ook nog eens vanaf het water te mogen ervaren en zelfs vanuit een helikopter tsja....dat maakt het wel heel speciaal hoor ๐Ÿ˜‰ Wat was dit mooi!
Morgen naar Ottawa, ik ben benieuwd!

***Stedentrip Tip***Wat dacht je van een stad waarbij je echt compleet in een andere wereld stapt? Een Arabische stad vo...
21/01/2023

***Stedentrip Tip***
Wat dacht je van een stad waarbij je echt compleet in een andere wereld stapt? Een Arabische stad vol met geuren, kleuren en belevenissen. Een stad waar je ogen en oren tekort komt.....Ik heb het over Marrakech!
Zoveel mooie gebouwen, heerlijk eten en vrijwel het hele jaar mooi weer. Het beroemde Djemaa el Fna plein vond ik erg leuk. Savonds veranderd dit plein in een soort openlucht restaurant en kun je overal heerlijke gerechtjes eten. Er is muziek, er zijn slangenbezweerders en natuurlijk kun je volop souvenirs kopen. Ben je de drukte even zat adviseer is zeker een uitstapje te maken naar het Atlasgebergte met zijn prachtige valleien en natuur. Of slaap een nachtje onder de sterrenhemel in de woestijn, echt een hele toffe ervaring!
En verblijf bijvoorbeeld eens in een Riad middenin de stad. Dit zijn kleinschalige hotels gebouwd in Marrokaanse stijl. De een nog sfeervoller dan de ander vanwege de unieke inrichting met kleurrijke tegels en een gezellige binnentuin.
Ik zou nog een heel eind kunnen schrijven over deze bijzondere stad maar misschien moet je het gewoon zelf gaan beleven?
Neem gerust contact met me op, dan kijken we samen wat er bij je past en vertel ik je graag nog meer over Marrakech!

[email protected]

Wij wensen iedereen een hele gezellige kerst!Geniet ervan met elkaar!Lieve groetjes van Wies en Sarina
24/12/2022

Wij wensen iedereen een hele gezellige kerst!
Geniet ervan met elkaar!
Lieve groetjes van Wies en Sarina

***TIP***Zo'n 10 jaar geleden was ik op studiereis in Turkije. Ik heb daar heel veel hotels gezien, de 1 nog mooier en l...
20/12/2022

***TIP***
Zo'n 10 jaar geleden was ik op studiereis in Turkije. Ik heb daar heel veel hotels gezien, de 1 nog mooier en luxer dan de ander. Maar er was 1 hotel welke echt indruk had gemaakt en had mijzelf voorgenomen dat wanneer ik ooit kinderen zou hebben, ik daar weer heen zou gaan. Zo'n 10 jaar later is dat ook gebeurd en was ik afgelopen oktober met mijn gezin in dit hotel!
Dit hotel biedt luxe maar vooral heel veel sfeer en gezelligheid. I.t.t. de meeste hotels in Turkije geen hoogbouw maar kleine gebouwtjes gelegen in een prachtige tuin. Gezellige restaurantjes met echt heerlijk eten, indrukwekkende shows, een geweldig waterpark en super vriendelijke mensen! Ben jij ook op zoek naar zo'n hotel? Neem dan contact met mij op en ik vertel je er alles over!

16/11/2022

Hou jij ook zo van de gezelligheid op een camping en wil je verblijven in een luxe lodge of stacaravan? Ik raad de Sandaya campings aan! 4 en 5 sterren campings gelegen op 46 topplekken in Europa. Het gehele aanbod kun je nu via mij boeken. Uiteraard voor dezelfde prijs als op internet maar met de service van Reisbureau Nieuwkoop!

๐Ÿ“ง [email protected]

Dank je wel Marije voor de gezellige fotoshoot en de prachtige foto's! Marie North ๐Ÿ“ž 0653172575๐Ÿ“ง sarina@travelxlathome.n...
10/11/2022

Adres

Bedrijfsweg 23
Nieuwkoop
2421LE

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Reisbureau Nieuwkoop - Sarina Wens nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Reisbureau Nieuwkoop - Sarina Wens:

Video's

Delen

Andere Nieuwkoop reisbureaus

Alles Zien

Dit vind je misschien ook leuk