Patagonia.com.pl

• Patagonia.com.pl

Patagonia.com.pl Drogi Przyjacielu,
z całego serca witam Cię w świecie gór. Ta obawa, po latach doświadczeń, pozostała we mnie do dziś. Z dużym poczuciem humoru. Ufam im.

Rozpoczynałem działalność w agencji górskiej w poczuciu mojej głębokiej fascynacji górami, wspinaniem i przygodą a jednocześnie z obawą, czy moje kwalifikacje będą wystarczające, aby sprostać wysokim wymogom bezpieczeństwa górskiego i zasad organizacji wyjazdów. Dlatego tak ważne jest dla mnie bezpieczeństwo uczestników. Chcę, aby przygoda, którą będziesz mógł przeżyć z nami, na długo pozostała po

zytywnie w Twojej pamięci. Nasza Agencja oferuje szeroką gamę przedsięwzięć - od łatwych trekkingów do ambitnych wyjazdów alpinistycznych w góry wysokie. Pracują ze mną ludzie doświadczeni, odpowiedzialni i kompetentni. Ty też możesz im zaufać. Lata doświadczeń górskich, nieraz gorzkich i bolesnych nie zrobiły jednak ze mnie pesymisty. Przeciwnie, jestem życiowym optymistą. W tym też upatruję przyczynę dużej skuteczności w górach. Będę szczęśliwy, jeśli dołączysz do nas i zarazisz się tym optymizmem. Wejdź na naszą stronę by dowiedzieć się wiecej! Zapraszam w góry! Ryszard Pawłowski

29/04/2024

Costa Blanca - 29.04.2024. Do późnego popołudnia padało, ale jeszcze udało się nam zrobić po trzy drogi w rozszerzonym już o 2 osoby zespole tzn. Monikę Kurowską i Piotra Tomalę👍Jutro ma być lampa to trochę powalczymy💪 Pozdrawiamy Wszystkich ciepło 😃

Jesienna propozycja 2024 wypraw do Nepalu👌😃 Poważnie zainteresowani proszę pisać na: wyprawy@patagonia.com.pl
03/04/2024

Jesienna propozycja 2024 wypraw do Nepalu👌😃 Poważnie zainteresowani proszę pisać na: [email protected]

Propozycja na jesień 2024 👍Poważnie zainteresowanych proszę pisać na maila: wyprawy@patagonia.com.pl  Ryszard Pawłowski ...
13/02/2024

Propozycja na jesień 2024 👍Poważnie zainteresowanych proszę pisać na maila: [email protected] Ryszard Pawłowski 😃

Jeden z celów na jesień 2024👍Poważnie zainteresowanych proszę pisać na maila:wyprawy@patagonia.com.pl. Pozdrawiam Ryszar...

Jeden z celów na jesień 2024👍Poważnie zainteresowanych proszę pisać na maila:[email protected]. Pozdrawiam Ryszard Pawłowski 😃

09/02/2024

Korona Himalajów i Karakorum, Korona Ziemi w każdej z wersji, Koronka Ziemi - na listach zdobywców każdej z nich są polskie nazwiska. Nikt z Polaków jednak n...

Zrobiliśmy to, więc można się pochwalić👍Pozdrawiamy😃

25/01/2024

ZROBILIŚMY TO 💪😃 Mount Sidley, najwyższy wulkan Kontynentu Antarktydy. Była to jedna z najbardziej stresujących moich wypraw. Dostaliśmy tylko jeden dzień pogody który udało nam się wykorzystać ! 🤙😀Pomimo moich umiejętności i doświadczenia górskiego, oraz legendarnej determinacji (hahaha), szansa na ponowną próbę podczas tej wyprawy oraz w roku przyszłym pewnie by się już nie powtórzyła. Zaraz po wejściu na szczyt, silny wiatr i mróz uwięziły nas na 48 godz
w namiotach obozu II na wysokości 3000m. gdzie walczyliśmy o przetrwanie. Szczęśliwe zejście, przelot do Bazy Union Glacier, a potem do Punta Arenas i Santiago to już tylko formalność. W samolocie do Santiago dostaliśmy extra klasę biznes, a podczas 12 godz.lotu do Madrytu klasę I, czyli na leżąco i jedzeniowo, trunkowy full wypas👍😃 Jesteśmy już w Polsce i cieszymy się z udanej przygody. Pozdrawiamy serdecznie: Tomasz Bryl i Ryszard Jan Pawłowski 👍😘

20/01/2024

Właśnie wróciliśmy po 4 godz.locie do bazy Union Glacier. 17.01.2024 o g.19 ej zrealizowaliśmy z Tomkiem Brylem nasz ambitny plan wejścia na najwyższy wulkan Kontynentu Antarktydy Mt.Sidley (4285 m). Jest to 1 polskie wejście, a dla nas szósty szczyt do tzw.Wulkanicznej Korony Ziemi. Tak już przy okazji słałem się najstarszym człowiekiem na Ziemi któremu się to udało 👍Pozdrawiamy serdecznie z Antarktydy 😄

14/01/2024

Baza Union Glacier 14.01.2024. Za 2 g. wylatujemy takim samolocikiem do Bazy Sidley. Lot ma trwać ok 4 godz. Leci tylko nasza czwórką, przewodnik i dwóch pilotów. Zasiegu neta tam już nie będzie. Trzymajcie kciuki 👍Pozdrawiamy ciepło 😘

Śniadanko w Union Glacier 👌14.01.2024. Antarktyda 😘 Smacznego i pozdrawiamy 😃

13.01.2024. Wieczór w bazie Union Glacier👍Dobranoc 😘

13/01/2024

13.01.2024 - Antarktyda. Aklimatyzacyjnie, w pięknej pogodzie weszliśmy na jeden z okolicznych szczytów (942)👍Było fajnie, tym bardziej że to pewnie 1 polskie wejście, hahaha 😄 Pozdrawiamy 😀

13.01.2024 - Union Glacier, Antarktyda. Pozdrawiamy 😀

12/01/2024

W drodze na Mt.Sidley, stopover w Union Glacier - 11.01.2024. Pozdrawiamy serdecznie 😃👍

09/01/2024

Chile, Punta Arenas 10.01.2024. Jeszcze na skraju Ameryki Południowej, ale już jutro lecimy na Antarktydę do bazy Union Glacier👍W między czasie ostatnie przygotowania i zwiedzanie. Trzymajcie kciuki👍 Pozdrawiamy ciepło 😃 🇨🇱

Tak napisał mój kolega i autor książki Piotr Wąsikowski 😃🙏             Dzień dobry! 😃Koniec wyprawy, a może początek nas...
14/12/2023

Tak napisał mój kolega i autor książki Piotr Wąsikowski 😃🙏

Dzień dobry! 😃
Koniec wyprawy, a może początek następnej...
Właśnie ukazało się nowe, pachnące, piękne wydanie mojej książki o tym niezwykłym facecie.
Przed laty Ryszard Jan Pawłowski był jedynym Polakiem, który dwukrotnie, różnymi drogami zdobył Mount Everest (8848 m). Dzisiaj jest jedynym polskim himalaistą, który najwyższą górę świata pokonał już pięciokrotnie.
Ale czy to jest najważniejsze?
Tym razem - nie pozbywając się intrygującej przeszłości - wchodzę z nim na drogę ku najważniejszemu "Everestowi", z którym niedawno przyszło mu się zmierzyć.
Góry są tu tylko tłem.
Jest boleśnie i przejmująco szczerze.
Dobrego czasu! ✌️😀

Wszystko przed Tobą 👍 Już teraz podejmij decyzję ! 😃 wyprawy@patagonia.com.pl
24/11/2023

Wszystko przed Tobą 👍 Już teraz podejmij decyzję ! 😃 [email protected]

Ryszard Pawłowski zaprasza na serię filmów przedstawiających zaawansowane trekkingi po górach Nepalu, Kaukazu i Ameryki Południowej. W kolejnych odcinkach op...

Nepal - 5.11.2023. Dzisiaj aklimatyzacyjnie byliśmy na szczycie Chuckung Ri  (5450m). Pogoda ładna👍Jutro Island Peak BC....
05/11/2023

Nepal - 5.11.2023. Dzisiaj aklimatyzacyjnie byliśmy na szczycie Chuckung Ri (5450m). Pogoda ładna👍Jutro Island Peak BC. Pozdrawiamy serdecznie 😘

14/09/2023

Yosemite (USA) rok 1981. Zrobiliśmy wtedy kilka liczących się przejść 😃 Na El Capitan The Nose (VI 5.10 A3) czy Half Dome Płn. Zach. Ściana (VI 5.9 A2).👍 To były pierwsze polskie przejścia Oczywiście zrobiliśmy też wiele innych pięknych dróg 👍😃 Fajne wspomnienia po latach ! 😃

Nasz himalajski panel był "wydarzeniem specjalnym"  . Rozmawialiśmy o ryzyku i wartościach w górach, o tym w jakim kieru...
02/09/2023

Nasz himalajski panel był "wydarzeniem specjalnym" . Rozmawialiśmy o ryzyku i wartościach w górach, o tym w jakim kierunku zmierza współczesny himalaizm, co dla gór oznacza katastrofa klimatyczna i jakie problemy napotykają kobiety w górach. Wcześniej spotkaliśmy się jeszcze z Agnieszką Holland, bo góry są nierozłączne z ideą wolności człowieka. Ogromne podziękowania dla Ryszard Jan Pawłowski (jeden z najwybitniejszych polskich himalaistów w historii), Aleksandra Dzik (jedyna Polka nagrodzona prestiżowym tytułem Śnieżnej Pantery) i Bartek Ziemski (zjechał na nartach z czterech ośmiotysięczników), za przyjęcie zaproszenia i świetne, inspirujące wypowiedzi! W campusowym debiucie tematyki górskiej nieustannie towarzyszył też nam Kajetan Domagała , redaktor naczelny pięknie wydawanego miesięcznika "Na szczycie". Wielkie dzięki i do zobaczenia za rok na . Serdecznie dziękujemy Bartłomiej Nowak i pozdrawiamy Wszystkich 👍😃

21/08/2023

"Gdzie wola, tam droga" - mówi znane górskie powiedzenie. Pytani, dlaczego chodzą w góry, himalaiści odpowiadają najczęściej: "Bo są." Podczas tego spotkania rozmawiać będziemy o odwadze i ryzyku, o poszukiwaniu życia na granicy śmierci, o tym co daje alpinizm i jaka jest tego cena. Powiemy też o tym, co nowego może jeszcze człowiek znaleźć w górach, co dla gór oznacza katastrofa klimatyczna i czy łatwo być kobietą w Himalajach. Serdecznie zapraszamy na 2023!

11/08/2023

Be the first to know and let us send you an email when Patagonia.com.pl posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.