Spre Înălțimi

• Spre Înălțimi

Spre Înălțimi Turism montan si spiritual, conectare la sine si la natura, calea spre armonie si bucurie, meditatie, exercitii energetice

În perioada 31. Ianuarie- 13 februarie 2025, doresc să mă întorc in Africa, mai precis în Uganda pe muntele Rwenzori. Pr...
29/08/2024

Programul este să urcăm pe două vârfuri, unul de 4800 m Mont Speak și vârful Margherita 5109 m .
Programul mai include și o zi de safari cu o croazieră pe lac.
Prețul este de 3150dolari/pp
Pentru mai multe informații vă stau la dispoziție.
# Rwenzori

21/05/2024
22/04/2024

Salutare tuturor, weekendul ce tocmai a trecut am făcut o tură ce o pot recomanda celor ce iubesc mișcarea pe munte. Am lăsat mașina lângă telecabina din Peștera și am urcat pe Obârșia Ialomiței până la Omu. Apoi coborârea am ales să o facem pe culmea Doamnei, înapoi la Peștera. Traseu făcut într-un ritm de plimbare și ne-am încadrat în vreo 6 ore jumate. Vremea a fost bună fiindcă nu a bătut vântul mai deloc. Echipa formată din Sorina, Lumi, Paul, Iulian și Motanul “ a fost foarte veselă!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=Ft0R6yDoZhIpoate fi de folos celor ce se ocupa cu ghidaria prin munti.
01/04/2024

poate fi de folos celor ce se ocupa cu ghidaria prin munti.

Tragedia sulle Alpi vallesane di François RuchtiÈ sabato 9 marzo, alle 16 e 03 la Centrale d’allarme del 144 riceve una chiamata d’emergenza. Al telefono c’è...

Vine imediat vara și  nu numai vara,vin și fenomenele ce nu dorim să avem parte. Dar dacă suntem în situația să luam rep...
18/03/2024

Vine imediat vara și nu numai vara,vin și fenomenele ce nu dorim să avem parte. Dar dacă suntem în situația să luam repede măsuri, Salvamont ne oferă un pic de ajutor!

12/03/2024

O plimbare frumoasă, așa pentru revenirea după cele 44de pahare. Am urcat pe Seaca dintre Clăi, apoi am făcut dreapta și am ajuns în creasta Clăii Mici, de acolo am mers până în Brâul lui Răducu și am coborât pe Seacă. Pe vale am fost însoțit de prietenul meu George Chiriță.

22/02/2024

📢📢 Atențiune, atențiune ❗
😱 S-a eliberat un loc la modulul de weekendul viitor 😱
🫣 Totul era stabilit, planurile erau făcute, dar neprevăzutul atacă 😅
✅ Așadar acesta e momentul să te înscrii tu 😁
🔺🌀 ꜱᴜᴘʀᴀᴠɪᴇᴛᴜɪʀᴇ ᴘᴇ ᴛɪᴍᴘ ᴅᴇ ɪᴀʀɴᴀ 🌀🔺
➡️ 24-25 feb 2024 ⬅️

PS: peisajul e de acolo, din apropierea taberei 😉

15/11/2023
10/11/2023

📢 Marți, 14 noiembrie se aprind reflectoarele!!

💻 Organizăm un webinar de prezentare a profesorilor noștri de la Școala Osteodinamica. La ora 20:15, vă invităm să participați în direct pe Zoom și Facebook la acest eveniment de neratat Invitata noastră specială pentru această seară este distinsa Profesoară Teresa Serini, prima din seria acestor intalniri.

☎️ Pentru mai multe detalii și pentru a vă rezerva un loc pe Zoom, vă rugăm să ne contactați pe WhatsApp la nr +40 734 795 645.

📚📖 Nu ratați ocazia de a vă îmbogăți cunoștințele și de a vă conecta cu experți de renume în domeniul osteopatiei!

09/11/2023

Vă mulțumim pentru atenția acordată și vă îndemnăm să distribuiți informațiile despre școala noastră colegilor și prietenilor interesați de osteopatie.
Mulțumim 🙏🏻
Echipa OSTEODINAMICA

06/11/2023

🙋‍♂️Dragi prieteni,

Mâine, 4 noiembrie, Scoala Osteodinamica susține o lecție gratuită cu tema:

"Abordare osteopatică a durerii lombare"

📝 _Aceasta este o lecție gratuită, dedicată tuturor care doresc sa cunoască mai bine programa cursurilor de formare profesionala in osteopatie a școlii noastre OSTEODINAMICA. De asemenea, este o ocazie unică pentru a înțelege mai bine unul dintre principalele subiecte din domeniul osteopatiei, durerea de spate.

Ziua Porților Deschise
📆 Când?
Sâmbătă, 4 noiembrie 2023, între orele 09:00-11:00
Unde?
📍 Clinica Corpore Vital, Strada Prahova 30, Brașov 500209, România

Toți participanții vor primi un gadget Osteodinamica!

Informații și înscrieri la nr:

👉🏻 WhatsApp: 0734795645
www.scoalaosteodinamica.com

O vreme prea frumoasa, ca sa stam acasă, am ales sa mergem prin Piatra Craiului.
22/10/2023

18/10/2023

La 16 octombrie 1978, Wanda Rutkiewicz devenea prima femeie din Europa și primul alpinist polonez din care urcă vârful Everest.

Wanda Rutkiewicz a fost una dintre figurile emblematice ale perioadei de aur a alpinismului polonez himalayan al anilor '70-'80. Prin ambiția sa puternică, ea s-a remarcat rapid drept una dintre cele mai importante femei din alpinismul mondial. După o tentativă pe Nanga Parbat, în 1977, urcă fața nordică a Matterhorn-ului pe timp de iarnă, într-o ascensiune exclusiv feminină, fapt care nu a fost trecut cu vederea la acea vreme.

Până la sfârșitul anilor '70, Everestul fusese urcat deja de alpiniști ai multor țări, iar polonezii erau flămânzi (atât la propriu, cât și la figurat!) să pășească pe cel mai înalt vârf al planetei. Totuși, în ciuda sprijinului oferit de Clubul Alpin Polonez, Wanda ajunge la poalele Everestului în cadrul unei expediții conduse de un german, Dr. Karl Herrligkoffer. Acest personaj, am putea spune infam, este binecunoscut în istoria himalayană, drumul său intersectându-se cu multe personaje de prim rol, precum Hermann Buhl sau Reinhold Messner.

Ca în aproape toate expedițiile conduse de Herrligkoffer, membrii nu au format o strânsă legătură. Membrii erau aleși pe baza abilităților personale, fără a ține cont de capacitatea de a lucra în echipă sau de prietenii. Totuși, de această dată, au existat fricțiuni între ei de o așa natură încât nici însuși conducătorul nu mai avuse parte de multă vreme. Aparent, o parte dintre aceste sentimente erau din cauza Wandei, spirit individualist, care însă nu împărțea sarcinile comune. Wanda ajunge pe vârf la 16 octombrie și, uitând de animozitățile de până atunci sau prinsă în euforia vârfului, își îmbrățisează colegii. La coborâre, în șaua sudică, își pierde sacul de dormit, iar austriacul Kurt Diemberger, un adevărat veteran, i-l oferă cu generozitate pe al său. Odată ajunsă în tabăra de bază, la sfârșitul expediției, Wanda își părăsește colegii; urcase Everestul, iar nimic altceva nu mai conta.

Reușita Wandei Rutkiewicz pe Everest pe 16 octombrie 1978 a coincis cu alegerea cardinalului Karol Wojtyla ca Papa Ioan Paul al II-lea. Sentimentul de mândrie națională în Polonia nu cunoștea margini. La vizita Papei, în 1979, Wanda l-a cunoscut personal, iar remarca sa a fost "voia lui Dumnezeu a fost să fim amândoi atât de sus în acea zi".

Este posibil ca în urma gustului amar lăsat de această expediție, în care atitudinea percepută din partea colegilor bărbați a lăsat mult de dorit, Wanda Rutkiewicz s-a orientat spre a conduce expediții exclusiv feminine în . A fost prima femeie care și-a dorit să urce toate vârfurile e peste 8000 de metri, iar până la moartea sa în 1992, urcase opt dintre ele.

Ambiția polonezilor nu cunoștea însă limite, și, chiar dacă au fost unii care au înghițit în sec că o femeie ajunsese pe înaintea lor, planurile către ceva măreț se făceau pe nesimțite. Până la urmă, Everestul nu fusese urcat iarna...

17/10/2023

Reamintim calendarul din perioada următoare:

🪢 27-29 oct *Modulul 2*

🪢 3-5 nov *Atelierul de Fierărie*

🪢 10-12 nov *Atelierul de Cioplit*

🪢 17-19 nov *Modulul 1*

In acest Weekend a fost vorba despre relaxare și întâlnirea cu prieteni dragi!
15/10/2023

Te poți alătura echipei și tu.
08/10/2023

Ușor, ușor grupul se formează. Africa și mai ales Rwenzori cu vârful Margherita, 5109m altitudine, sunt locuri ce  te vo...

Ușor, ușor grupul se formează. Africa și mai ales Rwenzori cu vârful Margherita, 5109m altitudine, sunt locuri ce te vor fermeca și marca pentru toată viața!
Te invit sa faci parte din echipa noastră!

06/10/2023

Țineți aproape, că vine... Lansarea cărții lui David Neacșu la va fi anunțată în curând.

Ma întreabă la ce ma gândesc!!!Acum ma gândesc la Africa, mai precis la expediția de la sfârșitul lunii Ianuarie in Rwen...
02/10/2023

Ma întreabă la ce ma gândesc!!!
Acum ma gândesc la Africa, mai precis la expediția de la sfârșitul lunii Ianuarie in Rwenzori, Uganda. La oameni de acolo, la cât de frumoasa este Planeta noastră!

01/10/2023

Am zis, dacă tot merg pe Picătura, hai sa-l onorez pe prietenul meu David (eu ii spun Dan, fiindcă așa ii spuneam noi acum 40 de ani când potecile noastre s-au întâlnit) Neacsu.

27/09/2023
Cand ma întorc din Dolomiti și ma uit  la fotografii, nu prea știu ce sa postez. Toate sunt frumoase(punctul meu de vede...
25/09/2023

Cand ma întorc din Dolomiti și ma uit la fotografii, nu prea știu ce sa postez. Toate sunt frumoase(punctul meu de vedere), selectez câteva sa le împărtășesc cu voi.

06/09/2023
05/09/2023

Buna seara, pe data de 16 septembrie ne intoarcem in frumosii Dolomiti. Avem biletele de avion cumparate, asa ca acum este momentul sa descoperi frumusetea acelor munti, despre care sigur ai auzit. Si pretul este de neratat, Last minute! Mai este 1 loc disponibil

Opening Hours

Monday 09:00 - 20:00
Tuesday 09:00 - 20:00
Wednesday 09:00 - 20:00
Thursday 09:00 - 20:00
Friday 09:00 - 16:00

Be the first to know and let us send you an email when Spre Înălțimi posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.