Travel Band

Travel Band Любимо подорожувати та допомагаємо іншим.

Зима все таки є! Лише до неї треба йти. #зима2023  #карпати  #говерла
30/01/2023

Зима все таки є! Лише до неї треба йти.
#зима2023 #карпати #говерла

24/01/2023

В Карпатах трохи підсипало снігу і погода стабілізувалася. Збираємося на вихідних прогулятися на Говерлу та Петрос, згадати що таке зима в горах. Бажаєте з нами? Ставте плюс в коментарях, розкажемо деталі.
#карпати #похідвкарпати #говерла #петрос

Магічний ліс Карпат. #карпати
04/11/2022

Магічний ліс Карпат.

На полонині Хом’яків вже ніч.Надобраніч. #карпати
03/11/2022

На полонині Хом’яків вже ніч.
Надобраніч.

Ранок на полонині Хом’яків.  #карпати
03/11/2022

Ранок на полонині Хом’яків. #карпати

Вечір на полонині.  #карпати
01/11/2022

Вечір на полонині. #карпати

Хом’як закутався в хмари, мабуть скоро зима. #карпати
30/10/2022

Хом’як закутався в хмари, мабуть скоро зима.
#карпати

Сьогодні, 8-го серпня міжнародний день альпінізму, з чим і хочемо привітати всіх хто любить гори.В цей важкий час є бага...
08/08/2022

В цей важкий час є багато речей важливіших за сходження, тому високі гори почекають трохи і ми обов‘язково до них завітаємо після перемоги.
А всіх бажаючих запрошуємо на вихідних скромно прогулятися Карпатами, щоб трохи розвіяти голову.
І на завершення додаємо мотивуюче відео з нашого сходження.
Все буде Україна!

01.09.2021, Hornli Route of the Matterhorn in perfect weather. Filmed with GoPro 7/9.

Ще одина льодова лінія по якій піднялися в Ала Арчі Іван Бандрівський та Олег Стасюк.Перша вежа Корони, маршрут Плотніко...
24/01/2022

Перша вежа Корони, маршрут Плотнікова, 4А.

Ще одна порція зоряного неба над горами Киргистану.
22/01/2022

Доброго ранку! Сьогодні без зоряного неба, але зі свіжим снігом. Все таки зима в Арчі!!! #алаарча
20/01/2022

#алаарча

18/01/2022

День видався нелегким. Іван Бандрівський та Олег Стасюк залізли на цікавий маршрут на гору Бачичикей в Ала-Арчі. Маршрут називається РІЧКА або ГАЛСТУК, іноді в народі його ще називають СОПЛЯ. Маршрут являє собою вузьку льодяну річку, яка замерзла між високими скельними стінами. В ключовому місці лід майже вертикальний. Фото самі розкажуть про те що відбувалося вдень.

Над горами вже зоряне небо. Ми в Ала-Арчі, пригоди починаються!
16/01/2022

Над горами вже зоряне небо.
Ми в Ала-Арчі, пригоди починаються!

11/01/2022

Мабуть ви чули про «Клуб семи вершин», але ми ще раз розкажемо про нього детальніше. Це неформальне об‘єднання альпіністів, котрі здійснили сходження на найвищі вершини всіх континентів. Така ідея виникла відносно недавно, у 1981 році, і від тоді користується популярністю.
До цього списку входять:
Еверест - Азія
Аконкагуа - Південна Америка
Деналі - Північна Америка
Кіліманджаро - Африка
Монблан/Ельбрус - Європа
Масив Вінсон - Антарктида
Пік Косцюшко - Австралія
Залежно від визначення меж континентів список вершин може змінюватись.

Для жителів України, Кіліманджаро є однією з найдоступніших вершин зі списку, тому це хороша можливість для знайомства з «Клубом семи вершин».
Вирушаємо туди 18-27 лютого, деталі за посиланням https://fb.me/e/184tXx7wv

07/01/2022

2022 рік ми почали з міні експедиції на гору Казбек. Чому саме взимку? А чом би й ні. В літній сезон на горі так багато народу що іноді розминутися на вершині важко, а от взимку зовсім інше діло.
Маршрут ми вибрали східним кулуаром, який більш відомий як 3Б. Чому саме цей маршрут? Взимку сніг та лід на ньому стабільний, на відміну від літнього сезону, та і сам маршрут набагато цікавіший за класичний.
Чому міні експедиція? Тому що коники взимку не ходять, все довелося нести на своїх спинах, так як готувалися до найгірших умов, то провіанту зі спорядженням виявилося багато.
Далі коротко розкажемо про наші кроки які привели до успішного сходження:

- 28.12.2021 ми прилетіли в Тбілісі та одразу поїхали в гірське селище Степанцмінду. По дорозі роздобули газ.

- 29.12.2021 в нас був днем підготовки. Ми прогулялися до гергетської церкви щоб роздивитися початок підходу, основне що нас цікавило це кількість снігу. Також докупили продуктів, спакували рюкзаки та заповнили внутрішні резерви грузинськими наїдками.

- 30.01.2021 рано вранці під’їхали до вищезгаданої церкви та вирушили в сторону гори. В цей день ми планували піднятися до притулку Alti hute і біля нього заночувати в наметі. Наш план вдався, снігу будо мало і ми швидко добралися до місця ночівлі. Так як було ще трохи часу в запасі, то в голові проскочила думка може б то і до метео одразу дійти, але швидко заспокоїли свої амбіції і вирішили більше часу приділити відпочинку. Ніч в наметі запам’ятається всім)

- 31.12.2021. Без поспіху піднялися на метеостанцію. Там вже були двоє поляків, яких ми бачили днем раніше, уже старший дядько Діма із Тбілісі та не молодший за нього Сергій з Мінська. Сергій це людина яка потребує окремої історії. Його ми зустріли ще в перший день підйому, йому було настільки важко йти, що він віддав нам всі свої продукти, які ми принесли на метеостанцію. Він був в джинсах замотаних скотчем, із спорядження мав спальник, пуховий плащ та снігоступи. А ще він хотів піднятися на вершину. Довелося нецензурними словами переконати його в необхідності спуску в село.

- 01.01.2022. Прокинулис рано-вранці після тихої нічної зустрічі Нового Року та сходили для акліматизації на вершину Орцвері. По дорозі зустріли трьох людей з Франції, які день перед тим зробили невдалу спробу штурму вершини Казбеку. Коли ми повернулися на метео, то всередині вже тусила немала інтернаціональна компанія.

- 02.01.2022. В нас був вихідним днем. Погода почала псуватися, здійнявся сильний вітер. Весь день провели на метео. На наступний день планували сходження, але прогноз погоди змінив наші плани.

- 03.01.2022. Так як на найближчі дні покращення погоди не прогнозувалося, вирішили спуститися в Степанцмінду для відпочинку, поновлення запасу продуктів та газу.

- 04.02.2022. З поновленими запасами піднімаємося на метеостанцію.

- 05.02.2022. Підійшли по маршруту максимально вгору, до того місця де потрібно зв’язуватися, роздивилися маршрут та залишили на тому місці мотузки, щоб при сходженні було менше нести. Швидше лягли спати, щоб набратися сил перед сходженням.

- 06.01.2022. На цей день був хороший прогноз погоди, тому ми навіть не сумнівалися і продовжили втілювати в життя наш план. Ще затемна піднялися раніше протоптаною стежкою по нашому маршруту. Зв’язалися мотузкою та порямували далі вгору. Тріскучий мороз стимулював рухатися швидше, але старалися контролювати темп, щоб передчасно не втомитися. Зі сходом сонця стало тепліше. Боротьба зі снігом плавно переходила в боротьбу зі стрімким льодовим схилом. Висота також про себе нагадувала, від чого наша боротьба легшою не ставала. З горем пополам вилізли на перед вершинний гребінь, трохи відпочили і вже неспішним темпом доповзли маленькими кроками до вершини. Відчуття ейфорії швидко наповнило наші голови. Ми ніби стояли над всім світом, навколи себе ми бачили лише гори, безліч гір і темно синє небо над головою, в якому яскравими хвилями майорів жовто-блакитний прапор… Холодний вітер швидко видув з наших голів ці прекрасні відчуття і ми почали спуск до метеостанції вже по класичному маршруту. По дорозі перестрибнули кілька тріщин і вже були на довгій косій стежці до перевалу. Тепле та приємне зимове сонце перед тим як зайти за горизонт ще встигло добряче нас підігріти. Наші тіла наповнились теплом і знов зявилося відчуття ейфорії від усвідомлення того, що ще кілька хвилин тому ми стояли на самісінькій вершині прямо під небом. Втома трохи притупила відчуття піднесення і ми помало та впевнено йшли далі. До Метеостанції добралися ще за світла. Нас зустріли вітаннями, всі перепитувати чи дійсно ми були на вершині. Бо поляки та французи в той день пробували підніматися класичним маршрутом, але льодові тріщини їх зупинили. Наші ранішні сліди від метеостанції йшли на північ, а прийшли ми з заходу, тож інакше як через вершину подолати такий шлях було важко. По поверненню на кухню ми побачили що пропала частина нашої їжі, переважно всякі смаколики та сосиски, ми звичайно голодні не залишилися, та й не обіжалися ні на кого, може комусь ця їжа була потрібніша ніж нам. Випили за наше сходження соку з консервованих ананасів та порадували себе рештою вмісту жестянки. Гречка з квасолею добре заходила без всяких добавок і заміняли нам дванадцять страв святвечірнього столу. Втомлені та щасливі пішли спати. Лише в спальнику мож було зігріватися і відпочивати одночасно.

- 07.01.2022. Прокидання, збирання, доїданя вчорашньої гречки і бігом вниз, в Степанцмінду. В селі зайшли в кафе, де добряче відїлтся хачапурями, та напилися лимонадами. Далі довга дорога в Тбілісі, нарешті душ. Трохи часу для вечірньої прогулянки містом, остання спільна вечеря та перші прощання. Mari Chka покинула нашу компанію, в неї вночі літак. Андрій Пришляк та Andrii Palyha не стали боротися з втомою та пішли відсипатися а Іван Бандрівський дописує цей пост для вас.
Завіса.

Магія ранкового сонця в грузинських горах.
03/01/2022

01/01/2022

Непогано почався новий рік. Піднялися на вершину Орцвері 4365м. Тепер залишилось відпочити і ловити погоду для основного сходження. Андрій Пришляк Andrii Palyha Іван Бандрівський

31/12/2021

Поки всі готуються зустріти новий рік та підбивають підсумки попереднього, ми уже плануємо початок року наступного. Вже в перших числах поліземо на Казбек, щоб почати рік вдало, а завтра буде акліматизаційнне сходження.
Зимовий альпінізм трохи важчий за літній, але не менш цікавий та захопливий. Тому не бійтеся, готуйтеся та вирушайте в гори.
Andrii Palyha Андрій Пришляк Іван Бандрівський

Казбек зустрів чистим небом та яскравим сонцем☃️Наша експедиція на зимовий Казбек починається🏔
29/12/2021

Казбек зустрів чистим небом та яскравим сонцем☃️
Наша експедиція на зимовий Казбек починається🏔

Дуже фото гігієнічна .bogdan на не менш фото гігієнічній терасі хатини
20/12/2021

Збираємось сюди топтати сніг 18-19 грудня, а потім ще прогулянка на Смотрич🏔❄️https://youtu.be/LGLXd7TyWPE
15/12/2021

Збираємось сюди топтати сніг 18-19 грудня, а потім ще прогулянка на Смотрич🏔❄️

18-19 грудня.Розморозка під Смотричем.Перший зимовий виїзд для розминки ніг.В планах піднятися на вершини Смотрич та Вух...
09/12/2021

18-19 грудня.
Розморозка під Смотричем.
Перший зимовий виїзд для розминки ніг.
В планах піднятися на вершини Смотрич та Вухатий камінь, потоптати сніг, перевірити своє зимове спорядження, зустріти Миколая, зліпити сніговика.
Виїзд зі Львова до Дземброні, в суботу 18 грудня в 5:00
Повернення в неділю ввечері.
Проживання в притулку Смотрич.
Харчування за нами, хороший настрій за вами.
Вартість 1800грн.

Що таке гори для вас?Для нас це стиль життя🤟🏻 в будь-яку погоду, в будь-який сезон  #тількигоритількихардкор 🏔Нагадуємо ...
22/11/2021

Що таке гори для вас?
Для нас це стиль життя🤟🏻 в будь-яку погоду, в будь-який сезон #тількигоритількихардкор 🏔
Нагадуємо про наші виїзди:
24-27 грудня Високі Татри льодолазіння🧊🥶
28 грудня-7 січня сходження на Казбек https://fb.me/e/4lhFlZ2CV
13-23 січня тренувальний виїзд Ала-Арча
Буде гаряче🔥🔥🔥

Гори - це безмежність та нереальна краса🏔 Це фото зроблено влітку, а уявіть як там зимоюАла-Арча столиця льоду, 13-23 сі...
11/11/2021

Гори - це безмежність та нереальна краса🏔
Це фото зроблено влітку, а уявіть як там зимою
Ала-Арча столиця льоду, 13-23 січня #тількигоритількихардкор 🤟🏻🥶
Деталі за посиланням

Швидко промайнула золота осінь, все навколо стало сірим та холодним. Якраз час згадати яскраві літні пригоди. Таким було...
07/11/2021

Таким було наше слодження на Казбек в серпні.
Взимку буде ще цікавіше. Збираємося там зустріти Новий Рік.
Хочете з нами?
Olena Humenchuk Oleh Humenchuk Julia Bogdan Yurii Posivnych Mike Kaskun Oles Havryliv

Сходження веселою компанією на вершину гори Казбек, 5054м. Серпень 2021.Увага, присутня нецензурна лексика.

01/11/2021

Такими були наші літні пригоди в горах Тянь-Шаню. Взимку снігу там трохи менше, а льоду трохи більше. Стрілка термометра навіть не думає наближатися до плюсових показників а адреналінометр просто зашкалює. Ала-Арча то є столиця льоду. 🏔☀️🏕〽️🌤 Іван Бандрівський Олег Стасюк

Маємо для вас круту пропозицію! Новий рік в Грузії зі сходженням на Казбек🏔В зимових сходженнях є свій неповторний досві...
29/10/2021

Маємо для вас круту пропозицію! Новий рік в Грузії зі сходженням на Казбек🏔
В зимових сходженнях є свій неповторний досвід 🧊🥶❄️
28грудня-7січня Казбек
#зимовісходження

27/10/2021

Хто скучив за льодіком?
23-26 грудня їдемо у Високі Татри🥶

Скучили за льодом?❄️❄️❄️ Почнемо анонс наших подій з льодолазіння🧊 Коли? 23-26 грудня   Де? У Словаччині, Високі ТатриЦі...
27/10/2021

Скучили за льодом?❄️❄️❄️
Почнемо анонс наших подій з льодолазіння🧊
Коли? 23-26 грудня
Де? У Словаччині, Високі Татри
Ціна? 250€ (дорога, проживання, харчування, послуги інструктора)
Для бронювання місця пишіть в директ🥶

В час міжсезоння, згадуємо яким був сезон та готуємо цікаві сходження та мандрівки🏔🏕👍🏻 #тількигоритількихардкор
26/10/2021

#тількигоритількихардкор

З днем туризму! Топчіть свій шлях з посмішкою.  #деньтуризму
27/09/2021

З днем туризму! Топчіть свій шлях з посмішкою. #деньтуризму

на відпочинку. Оксамитовий сезон в розпалі!Скучаємо за горами. #моретонегори
12/09/2021

на відпочинку. Оксамитовий сезон в розпалі!
Скучаємо за горами.
#моретонегори

17/08/2021

Ararat. Місцеві жителі називають його Agri Dagi. Згаслий вулкан висотою 5134м. Ви б хотіли піднятися на цю гору? Чудова можливість спробувати свої сили на висоті, відчути теплу атмосферу курдської родини та просто активно та весело провести час.

Всіх причетних зі святом❤️8 серпня - Міжнародний день альпінізму, дата ця не випадкова, в цей день у 1786 році вперше бу...
08/08/2021

Всіх причетних зі святом❤️

8 серпня - Міжнародний день альпінізму, дата ця не випадкова, в цей день у 1786 році вперше було здійснено сходження на найвищу точку Альп - вершину Монблан🏔

Всім гір та незабутніх вражень!

20-30 серпня, сходження на Казбек в колоритній Грузії🏔
29/06/2021

Доведено! Гори роблять людей щасливими! 20-30 серпня їдемо в Грузію, на Казбек😎🏔Ще є вільні місця, кому цікаво, пишіть, ...

Доведено! Гори роблять людей щасливими!
20-30 серпня їдемо в Грузію, на Казбек😎🏔
Ще є вільні місця, кому цікаво, пишіть, питайте деталі🤓

21/06/2021

З легкої руки гіда Балдіна короткий трейлер про наше з Ostap Sepyk Irena Kovalchuk Юра Ковальчук Igor Beliaiev Igor Stets Андрій Цвірінько Іван Бандрівський

Be the first to know and let us send you an email when Travel Band posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to Travel Band:

Our Story

Привіт! Давайте знайомитись) Ми Іван та Юля Бандрівські засновники Travel Band. Все почалось з того, що кожен з нас багато подорожував та полюбляв активний відпочинок, спочатку окремо, а потім разом) ми завжди знаходили пригоди та цікаві місця і зрозуміли що зможемо реалізувати свій потенціал у власній справі. Кожна наша мандрівка включає сходження на вершини, гори наша пристрасть та любов. Альпінізм є невід’ємною частиною нашого життя!

Якщо ви шукаєте чогось особливого, яскравого, нестандартного, цікавого, дикого та трошки екстремального, тоді вам з нами по дорозі! Ми любимо нові знайомства та радіємо коли допомагаємо людям здійснювати мрії та відкривати світ. На нашу думку, мандрівки духовно збагачують людину та розкривають індивідуальність. Розуміючи значання подорожей, хочеться побачити весь світ, адже наша планета це наш спільний дім, який не перестає дивувати та радувати цінними відкриттями, розкриваючи на нашому шляху двері в дивовижний світ краси, блаженства та єдності з природою. Пишіть історію свого життя з нами. Адже, ми стаємо багатшими тими історіями, які занирюють нас в незабутні мандри та дають купу вражень. Ці пригоди дарують нам нових друзів, безцінний досвід та емоції. Після такого відпочинку, кожен повернеться додому з віртуальним щастям в кишені, яке випромінює тепло, енергію і силу. Be advanture, be free!