Ho Hac Adventure

• Ho Hac Adventure

Ho Hac Adventure Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Ho Hac Adventure, Travel Company, .

Ho Hac de iarnă - tură de drumeție lejeră pentru toate vârsteleNe-am adunat cu mic, cu mare și am petrecut un sfârșit de...
28/03/2024

Ho Hac de iarnă - tură de drumeție lejeră pentru toate vârstele

Ne-am adunat cu mic, cu mare și am petrecut un sfârșit de săptămână pe placul nostru, cu trekking, zăpadă, jocuri de societate și stat la povești până seara târziu😊❄☃

Traseul parcurs: Azuga - Cabana Gîrbova - Clăbucetul Taurului - Azuga cu o seară de cabană plină de voie bună la o cană de vin fiert.

Dacă ieri a fost sailing, azi a fost   în lung şi-n lat prin Tenerife 🚙.Am avut parte de ocean, vulcan, spectacole în ae...
01/03/2024

Dacă ieri a fost sailing, azi a fost în lung şi-n lat prin Tenerife 🚙.

Am avut parte de ocean, vulcan, spectacole în aer liber, oameni bucuroşi şi puțină înghețată (din fiecare aromă) 🙈🍦🌋🌴

Jurnal de bord:🌞 răsărit în La Gomera⛵️ sailing...🌊 valuri de 4m şi 🐳 animăluțe marine⛵️sailing...🌅 apus în TenerifeNoi ...
29/02/2024

Jurnal de bord:
🌞 răsărit în La Gomera
⛵️ sailing...
🌊 valuri de 4m şi 🐳 animăluțe marine
⛵️sailing...
🌅 apus în Tenerife

Noi zicem că a fost o zi reuşită🙈😊

O zi plina pentru echipajul lui Cocomaluco! ⛵️Pentru că în larg a fost furtună, am explorat insula La Gomera în lung și-...
28/02/2024

O zi plina pentru echipajul lui Cocomaluco! ⛵️

Pentru că în larg a fost furtună, am explorat insula La Gomera în lung și-n lat.

Practic, am plecat de la 0 m și am urcat până la 1487 m ⛰️ , am trecut de la vegetație mediteraneană la vegetație tropicală 🦎, de la 20⁰ la 5⁰😶‍🌫️, de la fiorul brizei de răsărit la lâncezeala apusului 🌅, de la trasee de trekking la admiratul oceanului cu un pahar de sangria🌊🍷

Ziua de ieri a fost despre sailing pe ocean, delfini, vant și valuri. ⛵️🌬🌊🐬
27/02/2024

Ocean, soare, sailing și vikingi 😊⛵️
26/02/2024

Cum să mergi în Tenerife Sailing Week fără să faci o pauză de ciocolată în Zürich?🍫✈️
23/02/2024

Să nu credeți că doar ne-am plimbat zilele astea. Am avut activități intense la bord:🐟 s-a pescuit (unii mai mult, alții...
12/12/2023

🐟 s-a pescuit (unii mai mult, alții mai puțin)
🍲 s-a gătit, delicios și divers (mulțumim Chef W***y Bichescu și Food Amprent pentru o adevărată călătorie culinară)
🗺 s-au făcut planuri mari de viitor

Saronic Islands 🏖🇬🇷Am mers cu barca, dar ne-am făcut și numărul de pași în fiecare zi (uneori cât pentru mai multe zile)...
11/12/2023

Saronic Islands 🏖🇬🇷

Am mers cu barca, dar ne-am făcut și numărul de pași în fiecare zi (uneori cât pentru mai multe zile)😅

Bifăm:
☑️Atena, noaptea 🌙
☑️răsăritul în Poros 🌞
☑️Hydra la apus 🌅
☑️Moni, cu ai săi păuni 🦚
☑️Aegina (nu vă spunem cât de bun este untul de fistic aici, vă așteptăm să îl degustăm împreună) 🤭
☑️Perdhika, una dintre preferatele noastre 🐈‍⬛🐈

Celebrating early Christmas on board 🎄⛵Tura de sailing în decembrie a fost pentru noi o experiență aparte, alături de un...
10/12/2023

Celebrating early Christmas on board 🎄⛵

Tura de sailing în decembrie a fost pentru noi o experiență aparte, alături de un grup și mai aparte🙌 Am admirat spectacolul oferit de mare prin personalitatea ei schimbătoare, ne-am bucurat de fiecare rază de soare și am creeat împreună amintiri pe care le vom purta cu noi multă vreme⏳

Duminica se petrece in familie ❤️Ho Hac Babies au luat cu asalt Cozia, câştigând detaşat în lupta cu munții de frunze 🍁🍂...
13/11/2023

Duminica se petrece in familie ❤️

🚗 Continuăm aventura pe 4 roți de-acum; în recunoaştere de noi trasee de cățărat prin cheile din zonă 🧗🏻‍♀️Seara ne-am b...
05/11/2023

Seara ne-am bucurat de o sală de cinema doar a noastră 🍀

Să ne înțelegem, chiar și Peleaga are un preț ...Le-am povestit despre periodizarea antrenamentului la sportivi și ei au...
04/11/2023

Să ne înțelegem, chiar și Peleaga are un preț ...

Le-am povestit despre periodizarea antrenamentului la sportivi și ei au reținut doar partea cu recuperarea.🏖

Cascade, mult verde și prima ninsoare!🏞❄️
03/11/2023

02/11/2023

Azi a fost despre gestionarea resurselor, despre importanța echipamentului și ajustarea lui, cât și despre adaptarea la condițiile meteo.

Să nu uit: au ajuns pe Vf. Peleaga - 2509m. 🏔😊

Pregătiți de vacanța și de descoperit natura în cea mai pură formă a sa!😊Prima oprire Cabana Gentiana  din Munții Reteza...
01/11/2023

Pregătiți de vacanța și de descoperit natura în cea mai pură formă a sa!😊
Prima oprire Cabana Gentiana din Munții Retezat.
🏞

Dacă stai, devii comod.🛋Comoditatea o vei perfecționa și vei deveni rigid.⬆️Rigiditatea duce la bătrânețe și în general ...
21/10/2023

Dacă stai, devii comod.🛋
Comoditatea o vei perfecționa și vei deveni rigid.⬆️
Rigiditatea duce la bătrânețe și în general este fatală.🪦
Concluzia este simplă: fatalitatea vine din stat!🙈
Să mergem!😂

Ararat și ai săi 5165 m. (5137 după alte surse😃) la sfârșit de august.
01/09/2023

Podișul Anatoliei, Muntele Ararat și un apus care să le pună frumusețea în evidență. ⛰️🏕🌄
29/08/2023

Hai în Crai! 🐐⛰️😊Fântâna lui Botorog - Cabana Curmătura - Creasta Nordicâ - Vf. La Om - Refudiul Grind - La Table - Prăp...
25/08/2023

Hai în Crai! 🐐⛰️😊

Fântâna lui Botorog - Cabana Curmătura - Creasta Nordicâ - Vf. La Om - Refudiul Grind - La Table - Prăpastiile Zărneștilor - Fântâna lui Botorog.

18/08/2023

Deși deșertul și Muntii Atlas au un farmec aparte, parcă ne era dor de verdele Carpaților, așa că am ales să plecăm din Bușeni, să trecem pe La Verdeață, si sa urcăm pe Valea Alba până pe platou. Nu a lipsit nici zăpada si nici Caprele Negre.😊🐐

Acum să nu credeți că doar ne-am plimbat, urcat munți și vânat valuri!🏄⛰Vă putem dovedi că ne-am bucurat din plin de Buc...
03/08/2023

Acum să nu credeți că doar ne-am plimbat, urcat munți și vânat valuri!🏄⛰
Vă putem dovedi că ne-am bucurat din plin de Bucătăria Marocana și ale sale gusturi, culori și miresme. 🤤🥘🍮🌯

01/08/2023

Nu prea am avut timp de masaj, dar am reușit să facem o vizita la Marea Poartă pentru o cafea, un ceai, baclava și kebab.🤤🌯🫖🍦

Astăzi se încheie aventura celor 6 Juniori participanți la Morocco Adventure. De mâine echipa Ho Hac Adventure revine la birou pentru a pregăti următoarea ieșire pentru doritorii de călătorii.😊

Pentru Juniori, ultimele două zile au fost despre valuri, momentul potrivit și echilibru. 🏝IT'S SURF TIME!🤩🏄‍♂️
29/07/2023

IT'S SURF TIME!🤩🏄‍♂️

Be the first to know and let us send you an email when Ho Hac Adventure posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.