Sundar India

Sundar India Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Sundar India, Tour Agency, .

Jammer dat Sakshi er niet bij kan zijn🤷‍♀️. Www. Sundarindia.com🙏🥰
21/06/2024

Tapan, denk zo n 12 jaar geleden 🥰www.sundarindia.com🙏
18/06/2024

05/05/2024

Ga je op vakantie of een weekendje weg. Wij hebben super handige leren reistasjes. Ze zijn gevoerd en inn4 kleuren verkrijgbaar. Www.Sundarindia.com🙏

Morgen staat Sundarindia op de koningsmarkt in Schaarsbergen ( Arnhem Noord) met weer super leuke spullen🙏  alle opbreng...
26/04/2024

Morgen staat Sundarindia op de koningsmarkt in Schaarsbergen ( Arnhem Noord) met weer super leuke spullen🙏 alle opbrengst is voor schoolgeld, tandarts en dokterskosten www. Sundarindia.com

17/04/2024

Gisteravond hebben Naomi en ik een presentatie gegeven over ons Ieven in India. Wat we daar doen en waarom wij het zo belangrijk vinden. Uiteraard hadden we ook een India Bazaar.
Monique van den Berg had dit allemaal georganiseerd 🥰🥰🥰. Super bedankt daarvoor.

Op 27 april staan Naomi en ik op de koningsmarkt in Schaarsbergen. Dit is ook elk jaar weer een enorm gezellige markt van de plaatselijke Orangje vereniging.
Misschien zien we jullie daar👍🙏

07/04/2024

Eind februari 2024 is het dan eindelijk zover. Wij 6 Hockeyvrienden van rond de 60 gaan naar India voor een rondreis door Rajasthan.
We hebben de reis voorbereid en op advies van Naomi en Manoj zijn de te bezoeken steden en bezienswaardigheden samengesteld voor de komende 8 dagen. In grote lijnen maken we dezelfde reis die onze echtgenoten een aantal jaren geleden ook gemaakt hebben.
We landen in New Dehli en worden op het vliegveld opgewacht door Manoj. Het was voor de meesten van ons een hartelijk weerzien. Na een dag met het bezoeken van diverse Highlights worden we afgezet bij ons hotel. De volgende dag is het weer vroeg op voor een fietstour door Old Delhi met een gids. Een absolute aanrader! Wat een totaal andere wereld dan wat wij westerlingen gewend zijn.
Aangezien we met z’n zessen zijn heeft Manoj een minibus met chauffeur geregeld die ons veilig door het chaotische verkeer loodst en fungeert hijzelf als reisleider, deze taak neemt hij zeer serieus. We worden echt in de watten gelegd en ontzorgd op een ongekende manier. Denk daarbij aan vers gekoeld water onderweg zoveel als we willen, koffie en lunchpauzes bij goede wegrestaurants voor de deur afzetten bij bezienswaardigheden en daar ook weer opgepikt worden etc. overnachten in prima hotels en s ‘avonds eten in goede restaurants waardoor ons de beruchte buikloop is bespaard. We kregen op al onze vragen een antwoord, hij is een wandelende Wikipedia.
We doen de steden Dehli, Jaipur, Johdpur, Jaisalmer en Bikaner aan en natuurlijk Sanoli waar we overnachten bij Manoj en Anita in de Homestay. Hier worden hartelijk ontvangen door Anita, Patries en Naomi. Na ons opgefrist te hebben leidt Rakesh ons rond in het dorp, ook alweer en aanrader!
Onze dank gaat dan ook uit naar Manoj, zijn familie en Patries en Naomi voor deze onvergetelijke reis waar we het nog lang over zullen hebben.

23/03/2024

Via een zoektocht op het internet kwamen wij uit bij Sundarindia. Na contact met Patries besloten wij om via Sundarindia een chauffeur te boeken voor onze rondreis “Gouden Driehoek India”. Het overleg over de reis verliep heel soepel en we kregen vooraf contact met Manoj om wat afspraken vast te leggen. Bij aankomst in Delhi stond onze chauffeur Joginder al op ons te wachten, met een fijne grote auto waar de 4 koffers en wij goed in pasten. Hij heeft ons tijdens de reis overal veilig naar toe gebracht. Super vriendelijk en altijd op tijd. We konden iedere dag met hem overleggen hoe laat we wilden vertrekken en bij welke bezienswaardigheden we wilden stoppen. Door Manoj werden ook nog enkele gidsen en een tuktuk tocht door Delhi geregeld.

Mijn voornemen was om nooit naar India op vakantie te gaan. Het trok mij niet. Vies en ziek worden waren mijn gedachten.
Omdat Joop en Mireille, waar wij samen mee op reis gingen een verblijf van een week in India gepland had, hebben wij ons voornemen bijgesteld en zijn mee wij op reis gegaan in India.

En daar zijn wij erg blij mee. Wat een enorm gastvrij land en wat een mooi land. En vies?? De lucht in Delhi, maar onze hotels waren prima in orde. Ziek geworden, nee niemand van ons gezelschap. Wat een geweldige ervaring om kennis te maken met de cultuur en bevolking in India. En het eten in India, heerlijk: de curry’s, naan, de zoute zoete en pittige gerechten. De tijd die wij (voorzichtig als we waren) ingepland hadden was achteraf te kort, het was een kennismaking, maar er was nog veel te ontdekken.

Dear Manoj, thanks to the good communication between us and Joginder all trips and tours went very well. We will cherish the memories of India! Thank you so much on behalf of Joop and Mireille and Gerard en Gerdie
Www.sundarindia.com🙏

JeannetIn januari/februari 2024 hebben wij een geweldige rondreis gemaakt van 3 weken in India. Manoj heeft ons op het v...
11/03/2024

Jeannet

In januari/februari 2024 hebben wij een geweldige rondreis gemaakt van 3 weken in India. Manoj heeft ons op het vliegveld in Delhi opgehaald en heeft ons op een bijzonder fijne manier India laten zien. Hij had onze route uitgestippeld, van Delhi, Rishikesh en Haridwar tot Agra en ‘het rondje’ Rajasthan. Op een aangename wijze laat Manoj de reis moeiteloos verlopen. Hij is altijd op tijd aanwezig om je op te halen, regelt heel veel, zoals gidsen en zelfs hotelovernachtingen, als je dat wilt. Hij is plezierig gezelschap en vertelt veel over het land. Drie weken met elkaar optrekken is best lang, maar wij hebben de hele tijd als prettig ervaren.

Omdat Manoj het land zo goed kent is het reizen op deze manier ook heel efficiënt, wat wij in drie weken gezien hebben had nooit gekund als we zaken zelf hadden moeten regelen en uitzoeken.

Aan het eind van de reis hebben we drie nachten in de homestay van Manoj geslapen. We hadden een mooie, verzorgde kamer en hebben het als bijzonder ervaren een paar dagen bij het gezin van Manoj te mogen zijn in zijn dorp op het platteland. We hebben genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid. Mocht je nog twijfelen, niet nodig, gewoon met Manoj op reis gaan! Het wordt onvergetelijk!

Jeannet en echtgenoot 👍🙏

Trouwe vrienden van Sundarindia Dag 4Jaipur🥰🙏
26/02/2024

Trouwe vrienden van Sundarindia
Dag 4
Jaipur🥰🙏

Vorige week waren we nog in Sanoli…Wat hebben we een mooie reis kunnen maken. Heel bijzonder met z’n tweeën. Maar ook he...
24/02/2024

Vorige week waren we nog in Sanoli…

Wat hebben we een mooie reis kunnen maken. Heel bijzonder met z’n tweeën. Maar ook heel bijzonder de betrokkenheid en adviezen van Sundar India.

Staat India op je wensenlijstje of staat India daar nog niet op? Doe jezelf een plezier en neem eens contact met ze op. Ik weet zeker dat de liefde die Patries en Noami voor dit mooie land hebben, aanstekelijk zal zijn.
En ik weet ook zeker, uit eigen ervaring, dat je dan een hele mooie reis te wachten staat!

Met een chauffeur die maakt dat je je veilig voelt in het chaotische verkeer. Die gidsen, restaurants en hotels voor je regelt, die altijd precies zijn wat je nodig hebt. Die je onderweg veel kan vertellen, maar je ook de stilte gunt om je te verwonderen (of even weg te dommelen☺️).

Een reis die wij koesteren met een hoofd vol mooie herinneringen 🇮🇳❤️ www.sundarindia.com🙏

Tijdens de kerstvakantie maakten wij een rondreis van 2200 km door India.  Kramveer was onze gids en chauffeur. Hij reed...
22/02/2024

Tijdens de kerstvakantie maakten wij een rondreis van 2200 km door India. Kramveer was onze gids en chauffeur. Hij reed uitstekend, wist overal (zonder navigatie) de weg en liet ons de mooiste plekken zien. Natuurlijk zagen we de mooie paleizen, klassiek forten, heilige plaatsen en de Tai Mahal, maar hij leidden ons ook naar wat onbekendere plaatsen; een mooie stepwell, een religieuze ceremnie, een mooie zonsondergang of gewoon een kopje chai of kokosnootmeld langs de weg. Hij hield altijd rekening met onze wensen en stond dag en nacht voor ons klaar. We hebben ons in zijn auto altijd veilig gevoeld en in zijn aanwezigheid erg op ons gemak. Wat een aardige, fatsoenlijke en eerlijke man! Heel fijn om met hem op reis te gaan.

We hebben ook kennis gemaakt met Manoj. Hij haalde ons op van het vliegveld en liet ons Delhi zien. Hij was als een baken van kennis en rust en dat kun je wel gebruiken in die choatische stad.
Aan het einde van de reis logeerden we twee nachten in zijn huis. We werden in de watten gelegd met heerlijke curry’s en chapati’s. We speelden spelletjes met de kinderen en pasten hun mooiste sari’s. Ze straalden allemaal één en al gastvrijheid uit. Het is heel makkelijk om je bij hen thuis te voelen.

Tijdens de homestay in het huis van Manoj leerden we ook zjn buurman Rakesh kennen. Hij nam ons mee de omgeving in en liet ons wandelend of met de dromedariskar de markt, de koeienfarm, de crematieplaats en de plaatselijke tempel zien. Ook bezochten we de sloppenwijk waar we kleding die we uit Nederlands hadden meegenomen uitdeelden. Rakesh vertelde heel veel over het leven in India en stelde ons voor aan zijn familie met wie we natuurlijk een kopje chai of buffelmelk dronken. Overduidelijk genoot hij net zoveel van deze excursies als wij.

Kramveer, Manoj en Rakesh wonen alledrie in het dorpje Sanoli. Deze mannen en hun families maakten dat we we kennis hebben gemaakt met zowel het toeristische India als het échte India . We hebben deze lieve Indiërs en dit bijzondere land in ons hart gesloten. Wat een onvergetelijke reis!

Laatste dagen in India heerlijk ontspannen in Sanoli homestay.Heerlijke homecooked Indiase maaltijden. Pauwen kijken op ...
17/02/2024

Laatste dagen in India heerlijk ontspannen in Sanoli homestay.
Heerlijke homecooked Indiase maaltijden. Pauwen kijken op het dakterras. Wandelen door de mostervelden. De lokale tempels bezoeken. En naar de koeien opvang. Wat een heerlijke afsluiting van onze mooie reis!🙏🏻🪷🇮🇳
Www.sundarindia.com🙏

Vandaag is Happy weer naar de tandarts in Delhi geweest.Niks aandraaien, geen pijn maar beugel eruit. Ze is er erg blij ...
09/02/2024

Vandaag is Happy weer naar de tandarts in Delhi geweest.
Niks aandraaien, geen pijn maar beugel eruit. Ze is er erg blij mee en wij ook.🥰. Met dank aan iedereen die hier financieel aan bijgedragen heeft. Onderwijs is het belangrijkste maar dit is toch ook heel fijn👍

04/02/2024

Ik (Helma) heb samen met mijn vriendin een rondreis gemaakt van 20 dagen door Rajasthan. De eerst 3 dagen zijn we in Delhi gebleven en hebben wij Manoj als chauffeur gehad. Dit was echt perfect, hij rijdt top en weet je veel te vertellen over zijn land. Hij is aangenaam gezelschap en weet het je enorm naar je zin te maken. Hij heeft in Delhi een riksja tour door Old Delhi voor ons geregeld en dit was erg leuk. Na Delhi zijn we voor 1 nacht naar Sanoli homestay gegaan, wij vonden het bijzonder om bij de familie van Manoj te verblijven en de homestay is erg gezellig met een fijn bed. We hebben met Rakesh( de gids) een wandeling door de heuvels en het dorp gemaakt, daarna nog thee gedronken bij Rakesh en zijn familie.
Omdat Manoj al een andere tour had zijn we de volgende dag naar Jaipur gegaan met Dharmander. We hadden geen hotels vast gelegd en waten dus erg flexibel. Ergens langer blijven was geen enkel probleem en zo zijn we in Bundi terecht gekomen, deze plaats is niet zo toeristisch en dat vonden wij ook erg leuk. Voor hotels en restaurants hebben we onderweg ook nog contact gehad met Manoj. Maar ook Dharmander was geweldig, niks was hem te veel en hij heeft echt voor ons gezorgd.
Zowel de organisatie en informatie in Nederland met Patries als de begeleiding in India door Manoj was top. Wij zijn blij dat wij via Sundar India onze reis geregeld hebben, wij kunnen het iedereen aanraden!!!!
Www.sundarindia.com🙏🙏🙏

30/01/2024

Mosterd staat in volle bloei en ruikt heerlijk. Onze gids Rakesh is weer beter. Gelukkig geeft zijn vader ook om Maikey en Remi dus die heeft goed voor ze gezorgd.

Www.sundarindia.com🙏🥰

17/01/2024

Wij hebben een tour gemaakt met Manoj door Rajasthan . Ook hebben we de Thaj Mahal gezien en heeft hij voor ons een 2 daagse tour in Varanasi geregeld.
Hij is een prima chauffeur, rijdt rustig, veilig en toetert bijna niet. Hij weet veel over zijn land en cultuur.
Ook het verblijf in Sanoli homestay was een hele ervaring. Het is een dorp en je maakt echt kennis met een Indiaase gemeenschap op het platteland. Het eten is heerlijk en je kamer en bed ook.
De familie van Manoj is super leuk.

Kortom de hele tour was goed georganiseerd, Manoj is een topchauffeur en de homestay is een geweldige ervaring.

Ik kan iedereen aanraden om met de hulp van Sundarindia je reis naar India te regelen.Www.sundarindia.com🙏

Het dorpje Sanoli is een oase van rust na alle steden van India.  We logeren bij de familie van Manoj en zijn hier warm ...
06/01/2024

Het dorpje Sanoli is een oase van rust na alle steden van India. We logeren bij de familie van Manoj en zijn hier warm onthaald met chai, lekker eten en spelletjes. Vandaag gaat buurman Rakesh ons de omgeving laten zien.

We beginnen met een rit op de kamelenkar, niet erop dus maar erachter. We hobbelen door 2 dorpjes en gele mosterdvelden. Het ruikt heerlijk. Daarna gaan we naar de heilge koeien plaats. Ze worden hier heel goed verzorgd.

Als we weer thuis zijn laden we onze koffer met weggeef kleding in en gaan met Rakesh naar de steenfabriek. Hier wonen echt hele armen mensen die alle hulp kunnen gebruiken. Een klein jongetje zit met blote billen en beentjes bij zijn moeder op de arm, het is 8 gr😬. We hadden in Nederland tandenborstels gekocht en uit de hotels de zeepjes en zo meegenomen. Ze waren er zo blij mee. Het maakt diepe indruk op ons en thuis hebben we er een kopje thee bij nodig om het allemaal te verwerken.

Na de thee gaan we wandelen met Rakesh door de gele mosterd velden die heerlijk ruiken. Hierna drinken we bij Rakesh thuis nog verse buffelmelk met gember.

Veel mensen in Sanoli hebben geen gemakkelijk leven. Er wordt hard gewerkt en er is weinig tijd en geld voor luxe. Maar allemaal zijn ze aardig en zo gastvrij. Sanoli is rijk aan vriendelijkheid.

04/01/2024

Jaiselmer is prachtig. We hebben een stadswandeling gemaakt naar de Haveli s en het meer. Helaas is ilse ziek maar de dokter komt gewoon in je hotelkamer. India is nog in ontwikkeling maar de gezondheidzorg is prima👍
Gisteren hebben we een kamelentour gedaan. Het was erg wiebelig en touristisch maar het stond erg hoog op Noor haar verlanglijst.
Hierna zijn we naar Bikaner gegaan. Het was erg rustig op de weg, eigenlijk alleen overstekende dieren. Ik zei tegen de chauffeur dat ik misschien 5 maal getoeterd had. Hij zei per dag?, per maand,?????
Ik zei nee in mn hele leven😃😃🤔.Dat was wel het grappigste wat hij sinds lange tijd gehoord had😀😀😀.
Bikaner was mooi maar we zijn ook wel aan rust toe. Morgen gaan we naar Sanoli Homestay dus dit zal ook wel weer een aparte ervaring worden.
Www.sundarindia.com

Super leuke jasjes die aan 2 kanten te dragen zijn. Ook nog in gilet🥰www.sundarindia.com🙏
07/12/2023

16/11/2023

Onze reis door Rajasthan, India, was werkelijk onvergetelijk dankzij onze uitstekende chauffeur, Manoj. In een tijdsbestek van 15 dagen heeft hij ons niet alleen zijn thuis (Sanoli homestay, wat echt een mega aanrader is) maar alle highlights van deze betoverende regio laten zien, en we kunnen met zekerheid zeggen dat het niet beter had kunnen zijn.
Zijn ongeëvenaarde punctualiteit, de onberispelijke staat van de auto, zijn vermogen om rustig te rijden in het hectische Indiaanse verkeer en zijn vermogen om mee te denken met onze behoeften zorgde ervoor dat we volledig konden genieten van het prachtige India. Daarnaast weten we bijna wel zeker dat we dankzij Manoj ontsnapt zijn aan de beruchte Delhi Belly, hij had altijd geweldige restaurant tips.
Kortom, de reis met Manoj als onze privechauffeur was niets minder dan fantastisch. Zijn vriendelijkheid en zorgzaamheid heeft gezorgd voor een geweldige eerste ervaring met India. Voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en zeer professionele chauffeur om India te ontdekken, bevelen we Manoj van harte aan. Hij heeft onze reis onvergetelijk gemaakt, en daarvoor zijn we hem zeer dankbaar. Dominique en Puck. Www.sundarindia.com🙏

Bedankt schoentjes- Beuningen, ze gaan maandag mee naar India. 😘😘😘www.sundarindia.com🙏🙏
30/09/2023

17/09/2023

Voor de echte teckelliefhebbers. Met onze hondjes steun je kinderen en honden in India. Www.sundarindia.com🙏🏽 Heb je belangstelling stuur dan een PB

29/08/2023

Er wordt hard gewerkt in Sanoli. De watertank gaat naar het dak, hierdoor hebben we meer waterdruk in do**he en meer dakterras😀. De stenen worden met de kamelenkar gebracht. Daarna alles naar het dak via klein laddertje🥵. Er is ook nog een buffelbaby op komst, en bij Rakesh zijn er al 2 vrouwtje geboren.
Www.sundarindia.com🙏🙏

Sakshi 17 jaar🥰 mooie, creatieve leuke vrouw aan het worden❤️Www.sundarindia.com
28/08/2023

Sakshi 17 jaar🥰 mooie, creatieve leuke vrouw aan het worden❤️
Www.sundarindia.com

Be the first to know and let us send you an email when Sundar India posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.