Camper Family

• Camper Family

Camper Family Obytňákem... s dětmi, psem a skoro vždy dobrou náladou ;)...

Kronplatz.Parádní lyžovačka. Jsme tu po několikáté a stále sluníčko! Parkujeme na parkovišti přímo u lanovky. Stále zdar...
16/02/2024

Kronplatz.

Parádní lyžovačka. Jsme tu po několikáté a stále sluníčko! Parkujeme na parkovišti přímo u lanovky. Stále zdarma a stále tu nejsou obytky zakázané.

Ideální místo na lyžovačku, běžky, nebo procházku. Krásná procházka je po cyklotrase do 3 km vzdáleného městečka Bruneck.

Permice je tady teda fakt drahá. Dospělý 74Eur/den, dítě 52Eur/den. A my to mladší máme ještě k dospělé permici letos zdarma (RN:2016). Příští rok už máme smolíka. S permicema za cca 5 tis.Kč jsme rádi, že neplatíme ještě ubytko.

A když nepotkáš souseda, co si večer zapne fakt hlasitej diesel agregát, aby si dobil elektřinu v obytce (zlatý soláry!) a ty na něj jdeš večer klepat, jestli se neposr.. zapnout si tohle večer mezi obytňákama, tak je to vcelku klidný spaní ✌️.

No a pak tu jsou ty příjemný náhody, když o pár obytek dál parkuje rodinka od kluků ze školy 👍.

Moc se nám sem nechtělo, protože jsme nakonec měli jen 5 dní volno a je to fakt z ruky, ale jsme rádi, že jsme se hecli!!

A zase ta Itálie..Až se budete v zimě chystat do Alp, vzpomeňte si na nás. Kronplatz. Byli jsme už podruhé. Skvělý i pro...
17/10/2023

A zase ta Itálie..

Až se budete v zimě chystat do Alp, vzpomeňte si na nás.

Kronplatz. Byli jsme už podruhé. Skvělý i pro děti. V březnu málo lidí. Spaní přímo pod lanovkou na hlavním parkovišti. Zadarmo.

A znáte tohle místo v Itálii? Ve skutečnosti ještě hezčí, než na všech propagačních fotkách. A zdarma.Termální lázně SAT...
04/10/2023

A znáte tohle místo v Itálii?

Ve skutečnosti ještě hezčí, než na všech propagačních fotkách. A zdarma.

Termální lázně SATURNIA.

Toskánsko. My byli v březnu. Počasí akorát na lázně a taky ještě docela málo lidí. Tohle si dodnes pamatují i děti 😊.

A poslední střípek z naší dovolený je poskládaný. Poslední fotky, co jsem vám dlužila. Naše poslední zastávka naší 2-měs...
26/09/2023

A poslední střípek z naší dovolený je poskládaný.

Poslední fotky, co jsem vám dlužila. Naše poslední zastávka naší 2-měsíční dovolený byla ve Francii v horském městečku Tignes. Oblíbené lyžařské středisko. S krásným zázemím. Vyjeli jsme si lanovkou nahoru a po vrcholcích a z kopce ušli něco kolem 10km. Nádhera. Ty výhledy.

Pro naše děti asi největší zážitek z toho místa bylo vidět záchranný vrtulník v akci. Měli jsme bohužel ,,štěstí,, , že jsme viděli na jezeře paní, která se dost ošklivě zranila při sjezdu z velké skluzavky. Ale to, co předvedl pilot, to jsme koukali. Půlka vrtulníku stála na pontonu a půlka byla stále ve vzduchu. Jsou to prostě machři. Díky jim!

Parkovali jsme na místním hlavním parkovišti - pro obytky. V srpnu bylo zdarma!

Původně jsme hledali místo na přespání na cestě do hor. Nakonec jsme tu zůstali 2 noci. Celý den jsme se koupali v  jeze...
23/08/2023

Původně jsme hledali místo na přespání na cestě do hor. Nakonec jsme tu zůstali 2 noci. Celý den jsme se koupali v jezeře. Poslední dobou máme štěstí na místa. Tady se nám taky moc líbilo. K jezeru pár kroků. Opět spaní zdarma.

Mezi městy Tulle a Usell Francie.

Park4night: #5019

#

Tak tady nám bylo HEJ.Přijedeš v 9 večer na farmu a očekáváš klidný večer u západu sluníčka s hýkáním oslů v zátiší. Ani...
22/08/2023

Tak tady nám bylo HEJ.

Přijedeš v 9 večer na farmu a očekáváš klidný večer u západu sluníčka s hýkáním oslů v zátiší. Ani nápad. Přijedeš v 9 večer a už z parkoviště slyšíš staré rockové pecky. Takže původní plán škrtáš a děti, nedá se nic dělat, dneska jdou spát prostě pozdě. Jde se totiž na mejdlo. Skvělá atmosféra, sedíš na balíku slámy, děti si hrajou na dětském hřišti s partou ostatních dětí a ty popíjíš. A máš po skoro 2 měsících rande ve dvou 😆.

Jinak krásná oslí farma ve Francii. Kde vyrábějí i své produkty, jako mýdlo z oslího mléka. Jo a dokonce se tady výborně najíš. Parkování zdarma, za útratu na farmě.

Park4 night: #146243

20/08/2023

Tady jsme strávili 2 noci. Poslední místo na spaní ve Španělsku. A teď už Francie. Krásně jsme se s tím Pyrenejským poloostrovem rozloučili.

Gaztelugatxe je neobydlený skalnatý ostrůvek v Biskajském zálivu. Chtěli jsme ho navštívit. Procházkou. Spali jsme kousek od něj, asi 2 km. Když jsme na místo došli. Zjistili jsme, že je zpoplatněn. Což by nevadilo, ale vstupenky pouze online a ještě ke všemu, jsou na celé léto již vyprodané. To nás trochu zarazilo a zklamalo. Nedá se nic dělat. Alespoň máme hezké fotky.

Místo, kde jsme spali bylo parádní. Zase velká náhoda. Takový výhledy a zdarma. Par4night: #33424

Do Francie jsme odjížděli ráno, ještě jsme se cestou stavili ve městě San Sebastian ( na rychlou obhlídku) a to byla opravdu poslední tečka za Španělskem.

!! TIP !!A tady máme jeden super tip na přespání a zdarma. A s veškerým servisem. Bývalé nádraží. Nádherný a čistý místo...
18/08/2023

!! TIP !!

A tady máme jeden super tip na přespání a zdarma. A s veškerým servisem. Bývalé nádraží. Nádherný a čistý místo. S cyklotrasou kolem. A s mini dětským hřištěm.

Cca 30 min. nad Santiagem de Compostela.

Park4night: #378373

A zase zpět ve Španělsku.SANTIAGO DE COMPOSTELA.Jen na skok. Chtěli jsem to vidět, když už jedeme okolo. Je to opravdu k...
17/08/2023

A zase zpět ve Španělsku.

SANTIAGO DE COMPOSTELA.

Jen na skok. Chtěli jsem to vidět, když už jedeme okolo. Je to opravdu krásný místo, ale ještě hezčí je pozorovat lidi, jak končí svoji pouť. Tu euforii z toho, že to dokázali. Mohli bychom tam sedět celý den a jen se rozhlížet. Emoce všude kolem a taky lidi s batohama nad hlavou - na vítěznou fotku. 👣💪👌.

Esposende.Potřebovali jsme jen někde přespat po delším přejezdu a zároveň jsme si říkali, že by bylo super, když bysme n...
17/08/2023

Esposende.

Potřebovali jsme jen někde přespat po delším přejezdu a zároveň jsme si říkali, že by bylo super, když bysme na tom místě vydrželi dvě noci a celý den se jen flákali u obytňáku. Poslední dny byly hodně poznávací, takže se únava na náš už trochu podepsala.

Našli jsme tohle místečko. Fajn parking a zdarma. Flákat jsme se vydrželi jen do odpoledne, pak už jsme to nevydrželi a šli se alespoň projít 🤠. No a nakonec je Esposende i docela hezké městečko.

Park4night: #25149

PORTO.2. největší město Portugalska. Přes řeku Douro tady uvidíte celkem 6 mostů. Některé z nich jsou slast pro oči. Řek...
16/08/2023

PORTO.

2. největší město Portugalska. Přes řeku Douro tady uvidíte celkem 6 mostů. Některé z nich jsou slast pro oči. Řeka ústí do oceánu, došli jsme až sem, dost foukalo a vlny byly boží.

Porto je městem nádherných budov, kam se mihneš, tam je co fotit. Jedno z nejhezčích měst, co jsme za naši cestu viděli.

Nevynechali jsme ani knihovnu Harryho Pottera, za nás velké zklamání. Obrovská masa lidí, takže hezké fotky téměř nejdou pořídit. Cena kolem 20 Eur a za cca 10 min. jsi venku. Za nás vyhozené peníze a to jsou kluci fanoušci Harryho Pottera. Pokud ale i tak půjdete, tak lístky pořiďte předem, na místě nejdou koupit.

NAZARÉ.Sem jsme se fakt těšili.  V určitém období roku jsou tu jedny z největších vln na světě. Kolem listopadu a pak tu...
14/08/2023

NAZARÉ.

Sem jsme se fakt těšili. V určitém období roku jsou tu jedny z největších vln na světě. Kolem listopadu a pak tu ty největší borci (blázni?) jezdí na surfu. Mrkněte na youtube, je to neuvěřitelný.

Zajímalo nás proč zrovna tady. Je to tím, že sem vede z Atlantiku přes 240 kilometrů dlouhý kaňon, který oceán ještě před Nazaré rozbouří. Určitě se sem chystáme na otočku v době těchto vln. To prostě musíme vidět na vlastní oči.

Zátoka, kde surfaři jezdí, byla úplně pod mlhou, nemáme hezkou fotku, ale máme nějaká videa, ty ještě dodáme..

Na promenádě, dole ve městě, koupíš na každém rohu sušené ryby nebo chobotnice. Suší se tradičním způsobem přímo na pláži. Taky jsme ochutnali!

Další naše zastávka bylo město PENICHE.Původně jen na přespání, ale nakonec jsme strávili půl dne na pláži. Po dlouhé do...
13/08/2023

Další naše zastávka bylo město PENICHE.

Původně jen na přespání, ale nakonec jsme strávili půl dne na pláži. Po dlouhé době žádné vlny. Oceán je oceán, takže fakt ledový, ale na osvěžení super.

Večer jsme si i Peniche prošli. Líbilo se nám!

Spali jsme na stellplatzu. Park4night: #35954. Asi za 7,5 Eura.

CABO DA ROCA.Nejzápadnější západ slunce v Evropě, co můžeš vidět. Stojí to za to. Božská příroda. Jsme rádi, že jsme tad...
12/08/2023

CABO DA ROCA.

Nejzápadnější západ slunce v Evropě, co můžeš vidět. Stojí to za to. Božská příroda. Jsme rádi, že jsme tady zastavili. Přes den hromada lidí, ale když si ráno přivstaneš, máš to jen pro sebe. A to se po tom dělají fotky 🙂. Spali jsme na hlavním parkovišti pod majákem.

SINTRA. Tady je toho k vidění hodně. My navštívili pouze Komplex Quinta da Regaleira. A prošli si městečko.  Komplex Qui...
12/08/2023

SINTRA.

Komplex Quinta da Regaleira je místo kde docházelo k zasvěcení kandidátů do řádu templářů. Obrácená věž je asi nejzajímavější místo celého komplexu, určitě doporučujeme k návštěvě. Na některých místech nám to připomínalo park Guell v Barceloně. Vyplatí se si koupit lístky předem, ať na místě nečekáte frontu. Je tady opravdu hodně turistů.

Navíc jsme si udělali reklamu v místní kavárně 😃. Na stole pod sklem měli obrázky od zákazníku, tak jsme při kafíčku taky něco nakreslili 🤩.

Spali jsme na okraji mesta park4night: #321118.

Lisabon.Návštěvu Lisabonu jsme započatali parkováním, jak jinak. Měli jsme vybrané parkování, které nám připadalo celkem...
10/08/2023

Lisabon.

Návštěvu Lisabonu jsme započatali parkováním, jak jinak. Měli jsme vybrané parkování, které nám připadalo celkem bezpečné. Stále nám ale hlásila navigace, že je možná pokuta při vjezdu. Zjistili jsme, že Lisabon je rozdělen na ekologické zóny. Dle emisí auta. No nedbali jsme na to, neměli jsme jinou možnost. Pokutu jsme nakonec nedostali.

Po parkování jsme sedli na bus, za pár kaček a nechali jsme se odvést k nejbližšímu metru. Protože pouze v metru koupíš celodenní jízdenku na veškeré veřejné dopravní prostředky. Opravdu se to vyplatí!! Za celou rodinu jsme dali kolem 600,-Kč. A jen ikonický Výtah slávy, který jede pouze 265m,ale nemůžeš ho vynechat, když už jsi tu, stojí kolem 4Eur/os. I tato jízda se vztahuje právě na tu celodenní lítačku. Dál jsme nemohli vynechat Tramvaj 28. Projedeš téměř celým historickým centrem. Cesta trvá 40 min. Jen ta fronta na začátku!! Určitě nedoporučujeme po 10 hod ranní. Pokud jste ranní ptáčata a dorazíte mezi 8 a 9, tak dobrý. Jinak ale máme malou vychytávku. My jeli odzadu a krásně jsme si sedli a během 15 min. jsme šli na řadu. Takže jsme vlastně cestu jeli obráceně ( od hřbitovu). A vůbec to nevadí.

Lisabon se nám moc líbil, co nás teda překvapilo, že i v samotném centru, tedy tam kde startuje tramvaj číslo 28, policie toleruje bezdomovce a to v takové míře, že tam stanují. A není to jeden stan 🙈.

Jóó a měli jsme tady tu nejlepší pizzu, pokud se nám povede dohledat kde, dám do komentářů

Park4night:148469

PORTO COVO.Další tip, který jsme dostali. Je to už kýč, ale opět krásný městečko. Přijeli jsme večer a tak jsme přespali...
06/08/2023

PORTO COVO.

Další tip, který jsme dostali. Je to už kýč, ale opět krásný městečko. Přijeli jsme večer a tak jsme přespali na místě určeném pro obytky. A zdarma. Do noci se parkoviště zaplnilo k prasknutí.

Porto Covo je opravdu malý. Ale o to má zajímavější ,,tajné,, pláže. Při odlivu se sem dostaš průchodem ve skále. Při přílivu není o tomto místě ani památka. Moc jsme si to tu užili. Pro děti a našeho tatínka 🙈 jsou ty prolézačky ve skalách rájem na zemi.😍

Park4night: #187368

Vloni jsme se po 5- ti týdnech cestování vrátili domu a bylo nám jasné, že příští rok jedeme na dýl. 2 měsíce to jistí.V...
05/08/2023

Včerejší rozhovor u nás:

On: Já se trochu bojím, že přijedeme domu a řekneme si, že nám ty 2 měsíce nestačí.

Ona: Uvidíme doma, ale myslím, že 2 měsíce nam stačit budou. 😆.

Jak to máte vy? Jaký byl váš nejdelší trip?

Včera jsme navštívili dvě krásný městečka. Na doporučení, díky Nikčo!1. Azenha do mar. Krásný maličký městečko na okraji...
04/08/2023

Včera jsme navštívili dvě krásný městečka. Na doporučení, díky Nikčo!

1. Azenha do mar. Krásný maličký městečko na okraji útesu. Kde jsme si po útesech dali 3 km procházku. Cesta ubíhá, ani nevíte, protože stále je, na co se koukat! Neskutečný co ta příroda umí! To prostě musíte vidět.

2. Zambueira do mar. Tyhle maličký města máme rádi. Dýchne na vás to opravdový Portugalsko.

Nějak nám přijde, že jsme si na Portugalsko nechali málo času, snad vše, co plánujeme stihneme.

Na přespání jsme přijeli do města Odemira. Kde jsme našli parkoviště, kde je camper tolerovaný 😀. Camp4night: #113748

Lagos. Zastávka na naší cestě. Moc příjemné městečko. Líbilo se nám tu. S koupáním v oceánu, který měl snad kolem 17°C. ...
03/08/2023

Lagos.

Zastávka na naší cestě. Moc příjemné městečko. Líbilo se nám tu. S koupáním v oceánu, který měl snad kolem 17°C. Fakt ledárna.

U vesničky Carrapateira jsme našli super spaní na jedné farmě. Za 15 Eur. A za barákem ,,písečné duny,, a nádherná pláž, zážitek. A po měsíci umorných veder je studený vítr a počasí kolem 23°C fakt příjemná změna.

Camp4night: 305426

03/08/2023

1. Koupání v Portugalsku. Krásné pláže a útesy v cihlové barvě, to nás čeká po celém Portugalsku. Asi se nám to neokouká. Oceán neuvěřitelně studený. Akorát začínáme s dětmi s otužováním, ať jsme na zimu připraveni. Tohle je skvělá průprava! 😁

V Portugalsku by se nemělo spát na divoko, je to zakázané. Snažíme se hledat placená parkoviště, ale moc jich tu není 🤷.

Spali jsme tady - park4night: #64290

Městečko: Várzea de Quarteira

01/08/2023

Tady to místo nemělo chybu. Široko daleko nic než pláže. A největším bonusem bylo, že jsme se tu potkali s česko-polskou rodinkou. Děti byly z nových kámošů nadšené. Ve vedlejším městečku je americká vojenská základna. Takže o přehlídku stíhaček a jiných vojenských letadel na obloze není nouze.

Klidné 4 dny jsme si užili a teď už jsme v Portugalsku..

park4night: #373037

,,Den 31.Nálada bod bodem mrazu. Bydlík se rozhodl, že když už má nové zadní pneumatiky, tak že potřebuje i přední. A ta...
31/07/2023

,,Den 31.

Nálada bod bodem mrazu. Bydlík se rozhodl, že když už má nové zadní pneumatiky, tak že potřebuje i přední. A tak nám zase KLEPAL VOLANT. A my zjistili, že tentokrát je boule vlevo vepředu. Do servisu daleko, navíc je večer, všude zavřeno. Akorát projíždíme portugalské hranice. Nic se neděje, říkáme si. Dáme tam rezervu a vklidu vyměníme někde v Portugalsku. Jaké bylo zjištění, že nám v posledním servisu, jako rezervu, místo dobrého kola, dali to s boulí (ikdyž jsme je o to výslovně žádali) vám asi nemusím vyprávět! A tak jedeme krokem do nejbližšího města a snad budeme mít štěstí na seriózní a rychlý servis."

Tak takhle nějak si představuji úryvek z hořko-vtipného cestovatelské deníku. Bohužel je to naše realita. 🤷🤷🤷

Cádiz.Po cestě z Gibraltaru jsme to vzali přes tohle město. To jsme před 5-ti lety nestihli. Je to patrně nejstarší měst...
30/07/2023

Cádiz.

Po cestě z Gibraltaru jsme to vzali přes tohle město. To jsme před 5-ti lety nestihli. Je to patrně nejstarší město v jihozápadní Evropě. A opravdu stojí za to. Jen to parkování bylo trochu složitější. Chtěli jsme parkovat až ve starém městě, nakonec se nám to povedlo. Ale stálo nás to nový šrám na pravém zadním nárazníku 😁.

GIBRALTAR.Naše druhá návštěva a konečně se poštěstilo vyjet lanovkou nahoru. Poprvé jsme měli špatné počasí - nebylo vid...
27/07/2023

GIBRALTAR.

Naše druhá návštěva a konečně se poštěstilo vyjet lanovkou nahoru. Poprvé jsme měli špatné počasí - nebylo vidět na krok.

Gibraltar je tak zajímavé místo, že by ho měl každý navštívit. Jen co vyjedeš nahoru lanovkou, už ti skáče opice po kabině. Zejména pak pro děti je to zážitek jako hrom. Zaplatili jsme si i vstup do rezervace (jeskyně, most, muzea aj..) vše je nahoře na skále.

Na příjezdu na Gibraltar byla obrovská fronta aut, takže jsme to měli rychlejší pěšky. A dobře jsme udělali. Na Gibraltar se totiž dostaneš pouze přes letištní ranvej. A my měli štěstí, že zrovna vzlétalo letadlo, takže závora dole a my to viděli pěkně z první ruky. Gibraltar spadá pod Velkou Británii. Takže bez pasu se sem nedostaneš. Procházíš pasovou kontrolou, jako všude jinde na hranicích.

Po Gibraltaru jsme jezdili busem, protože od hraniční kontroly k lanovce je to docela dost daleko. Rozhodně pro rodinu s dětmi. Bus se dal platit i Eurama - jen hotovost. Jinak všude měna - Libra.

Córdoba.Město dvou kultur. Nebo také perla jihu Španělska. Krásný město, kde na vás dýchne historie. Zrovna jsme měli um...
26/07/2023

Córdoba.

Město dvou kultur. Nebo také perla jihu Španělska. Krásný město, kde na vás dýchne historie. Zrovna jsme měli umorné vedro. V 17h stále 37 °C (pocitová o dost vyšší). Ale zvládli jsme to!

Potřebovali jsme stellplatz, kde se osvěžíme. A našli jsme ho. I s nádherným výhledem. A ráno se pokračuje dál 👉 GIBRALTAR.

Park4night: #276295

Málaga.Po 5-ti letech znovu na stejném místě, tentokrát s dětmi. Milujeme Málagu. Krásné památky, hospůdky na každém kro...
25/07/2023

Málaga.

Po 5-ti letech znovu na stejném místě, tentokrát s dětmi. Milujeme Málagu. Krásné památky, hospůdky na každém kroku a moře. To moře, co tě zachrání před úpalem ve vedrech. Dost nás překvapilo, jak je ledový. Oproti moři výš. Přikládáme to tomu, že se blížíme Atlantskému oceánu.

Spaní. Jeden z nejhezčích stellplatzů, kde jsme spali. 20Eur/noc. Ale máš v tom pračku - kolikrát potřebuješ. Lehátko a KOBEREC 😃 k obytňáku. A Carlose. Který vše zařídí. Joo a taky ty světýlka. Která večer na plotě krásně svítí. To vše se pro 4-členou rodinku vážně vyplatí.

Park4night: #420439

Cesta do města. Sousedi portugalci nám poradili, ať si vezmeme UBER. Jedna cesta nás vyšla na 9Eur. A děti z toho mají asi největší zážitek z dovolený. Protože jeli bez podsedáku. Rozuměj - mladší dítě sedělo na krosně, aby ho pás neuškrtil. Takže nás to vyšlo cenově mnohem líp, než jízda metrem po Barceloně.

23/07/2023

Tentokrát jen přespání. Přijeli jsme se kolem 19h večer a dopoledne zase frčeli dál. Stihli jsme večerní procházku městem a večeři. Moc se nám tady nelíbilo, davy turistů a vlastně nic zajímavého. Spaní za 16Eur s elektřinou. Do centra je to kousíček. Stellplatz ale příjemný.

Park4night: #174636

A teď už nás čeká Malaga, moc se těšíme..!

23/07/2023

Další super flek. Téměř na pláži. Tentokrát už ne na divoko, ale stellplatz. S elektřinou. Za 16 Eur na noc. Vedra už se v noci nedala vydržet, takže klimatizace jede o stošest. Krásné místo, široko daleko nic, jen na pláži jedna restaurace. Ale to potápění. To tady fakt stálo za to!!

Be the first to know and let us send you an email when Camper Family posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.