Quaderns de Viatge

• Quaderns de Viatge

Quaderns de Viatge Dona la volta al mon amb nosaltres

18/11/2022

Divendres 19 d’Agost de 2022 Ens hem llevat d'hora, la Marta i jo hem fet el test que vam comprar a l’Estació Victòria i ens ha sortit negatiu, però a l’hora de enviar les dades no hi havia manera de que sortissin. Aleshores la Marta ha reaccionat molt bé i de seguida ha enviat un correu electrònic i inesperadament li han contestat....

Divendres 19 d’Agost de 2022 Ens hem llevat d’hora, la Marta i jo hem fet el test que vam comprar a l’Estació Victòria i ens ha sortit negatiu, però a l’hora de enviar les dades no hi havia m…

17/11/2022

Dijous 18 d'Agost de 2022 Ens hem llevat a les sis, hem fet entrepans i quasi sense esmorzar hem anat cap a Custon Hause i hem agafat l’Elisabeth Line fins a Paddington. Allà hem pres el tren fins a Slough perquè tot i que estaven de vaga hi havia serveis mínims. A Slough hem pres un autobús, el 702 per anar a…...

Dijous 18 d’Agost de 2022 Ens hem llevat a les sis, hem fet entrepans i quasi sense esmorzar hem anat cap a Custon Hause i hem agafat l’Elisabeth Line fins a Paddington. Allà hem pres el tren…

16/11/2022

Dimecres 17 d’agost de 2022 Aquest mati hem esmorzat tranquil·lament i hem anat cap al centre amb l’Elisabet line fins a Totenham Court. Avui la majoria de línies de metro estan en vaga, però l’Elisabeth line no. Hem anat baixant passant per Charring Cros on hem vist una botiga de Harry Potter, a Cambridge Circus passem per davant del Palace Theatre…...

14/11/2022

Dimarts 16 d’agost de 2022 Avui ha estat un dia mes calmat. Hem anat fins a l’Estació de Paddintong amb la línia lila, l’Elisabeth Line i quan hi hem arribat plovia i ha refrescat una mica, que força falta feia. Aquest dies ha està fent molta calor fins i tot aquí i els parcs estan de color grog en lloc del verd habitual de Londres....

11/11/2022

Dilluns,15 d’agost de 2022 Aquest matí ens hem llevat a les set i el Fèlix i jo hem anat caminant fins a una empresa de lloguer de cotxes que hi ha prop del London City Aeroport per reservar un cotxe de set places per anar dijous a Legoland Windsor, perquè resulta que aquell dia hi haurà vaga de trens i nosaltres tenim les entrades a Legoland per aquest dia, però ens diuen que ja no els hi queden cotxes d’aquesta mida per dijous que ve....

09/11/2022

Diumenge 14 d’agost de 2022 Aquest matí ens hem llevat a les vuit, hem esmorzat i hem sortit cap a la City amb el DRL (Docklands Light Railway). Hem comprat un bitllet per tot el dia mes autobusos. Aquest trenet es ha portat a l’estil tranquil per recomanables paisatges i m’ha agradat especialment passar per un port de petits vaixells que estàvem sobre un mar de fulles o algues verdes....

05/11/2022
04/11/2022

Dissabte 13 d’agost de 2022 Avui es dia de canvi. Marxem de l’hotel i anem a la caseta que hem llogat amb la Silvia, el Felix, el seu fill Axel, la Marta i el seu fill Joan. L’Axel i el Joan son companys de escola de la Berta i els pares ens entenem bé, hem fet excursions i aquest es el nostre primer viatge llarg junts....

31/10/2022

Frases diarias.

29/10/2022

Dijous 11 d’agost de 2022 Aquest matí la Berta continuava amb febre de 38,5 C i l’he deixada dormir fins a les dues. No hem pogut assistir a la nostre cita al Regent’s Park amb els amiguets que s’havia fet la Berta el dimarts i a la Berta li sap molt de greu. Li he fet tota mena de tractaments alternatius que tenia a l’abast i quan s’ha llevat hem anat a dinar per Qeensway, però ha menjat molt poc....

28/10/2022

Dimecres 10 d’agost de 2022 Aquest mati la Berta s’ha despertat t**d, sobre les 11 i tenim la intenció de prendre'ns el dia amb molta calma perquè es pugui recuperar. Hem anat a dinar sobre les dotze al Pizza Hat de Queensway. Hem pres un bufet lliure d’amanides i pizza i hem menjat força bé. Després hem anat tranquil·lament fins a…...

Dimecres 10 d’agost de 2022 Aquest mati la Berta s’ha despertat t**d, sobre les 11 i tenim la intenció de prendre’ns el dia amb molta calma perquè es pugui recuperar. Hem anat a dinar sobre l…

27/10/2022

Dimarts 9 d’agost de 2022 Avui he aconseguit que la Berta es lleves una mica mes d’hora. Hem esmorzat i hem agafat camí cap a Candem Town, aquest barri al nord-oest de Londres famós pels seus mercats i la seva manera alternativa de viure. També es considera la capital del rock alternatiu del Regne Unit. Jo tenia una ruta traçada amb el Google Maps per anar-hi caminant, però pel camí ens hem trobat una senyor super-amable que ens ha fet canviar la ruta i ens ha portat fins a…...

26/10/2022

Dilluns 8 d’agost de 2022 Avui ens llevem t**díssim, esmorzem al jardí i sortim de l’hotel a les 11:30 cap a Kensington Garden. Hem entrat pels Jardins Italians i hem anat baixant fins a l'estàtua de Peter Pan on la Berta s’ha volgut fer una foto i hem seguit fins a la Font Memorial de la Princesa Diana (Diana, Princess of Wales Memorial Fontaine) …...

Dilluns 8 d’agost de 2022 Avui ens llevem t**díssim, esmorzem al jardí i sortim de l’hotel a les 11:30 cap a Kensington Garden. Hem entrat pels Jardins Italians i hem anat baixant fins a l’es…

25/10/2022

Diumenge 7 d’agost de 2022 Aquest matí ens hem despertat t**d i hem esmorzat a la terrassa de l’hotel. Un cop esmorzades hem començat la Ruta 12, Hyde Park, de la Guia Insight Explora Londres, però la farem al reves i entrem per Kensington Garden. El primer que ens trobem es l’Àrea Infantil en Memòria de la Princesa de Gales…...

24/10/2022

Dissabte 6 d’agost de 2022 La Berta ha dormit molt poc. No es podia adormir de tants nevis que tenia pel fet de que marxavem a Londres. Jo també estava neguitosa perquè tenia por d’adormir-me i no sentir el despertador, però he dormit mes que ella. A les quatre han anat sonant tots els despertadors que havia sincronitzat i ens hem posat en marxa, tot i que ens ha costat, sobretot a la Berta que tot just començava a agafar el son....

21/05/2022

Johannesburg, lunes 28 de septiembre 2009 Me levanto a las siete, cierro la maleta y la mochila y me voy a desayunar. Hoy el desayuno lo sirven en el comedor. Me pongo en la mesa de Pacha y de Isa y después de desayunar me voy con ellas y con Esther y José al Victoria Fall Hotel para ver las cataratas desde sus jardines....

27/04/2022

Seronga, Campamento Miroga, Delta Okavango, jueves 24 de septiembre de 2009 Nos levantamos a las seis. Nos tomamos un desayuno rápido, café con rush, una especie de pan duro que esta muy bueno cuando se ablanda con el café con leche. Vamos a hacer una caminata en dos grupos. Nuestro grupo divisa impalas, kudus y diversas aves. La caminata dura un par de horas y a la vuelta deshacemos las tiendas y volvemos cada uno con nuestro barquero....

22/04/2022

Sorasugu Lodge, Rundu, 21 de septiembre de 2019 Nos levantamos a las cinco y media. Desayunamos, deshacemos las tiendas y cogemos el camión. Todavía vamos a ver una charca mientras el sol se levanta enrojeciendo el horizonte para después dejar que poco a poco la luz vaya dando forma al paisaje. En la charca vemos algunos pájaros y gallinas de Guinea....

19/04/2022

Campamento Namutoni (PN Etosha), 20 de septiembre 2009 Nos levantamos a las 5:30 y volvemos a la charca, pero no hay ningún rinoceronte, solo una hiena. Tomamos el camión y nos pasamos la mañana viendo animales, Jirafas, Cebras, Ñus, Onix, Impalas, Chacales, Warthogs, ... Vamos hacia el Pan, el Salar y andamos sobre el con él camión por una senda marcada....

31/03/2022

Cataratas Epupa, miércoles, 16 de septiembre 2009 Hoy entramos en Kaokoland (=Kaokoveld). Encontramos tribus herero y himba. Los herero tienen casas cuadradas y los himba redondas, pero ambos adoran el mismo dios y son seminomadas. Las mujeres herero visten como los vestidos que llevaban las inglesas en la época victoriana y las himba se ponen una pasta hecha con mantequilla de oveja y ocre sacado de las piedras....

30/03/2022

Dameraland, martes 15 de septiembre de 2009 Nos levantamos a las seis, desayuno a las seis y media y salida a las siete y media. Llegamos a la entrada del Parque de la Costa de los esqueletos y en la puerta de la entrada Ugabmund hay dos enormes calaveras y esta cerrada. Nos la abren y subimos hacia arriba con el mar al lado izquierdo hasta que no podemos mas y la carretera nos obliga a girar al interior, es…...

29/03/2022

Henties Bay, 14 de septiembre de 2009 Nos levantamos a las cinco y media cuando todavía es oscuro. Desmontamos las tiendas y desayunamos. El roció de la mañana es intenso. Después nos hacemos unos bocadillos para comer. Salimos del Parque Nacional del Namib Naukluft para volver a entrar y coger una carretera que nos lleva al OcéanoAtlántico, directos a…...

27/03/2022

Sossusvlei, sábado 12 de septiembre de 2009 Johanes revisa a fondo el camión a primera hora, salimos del refugio a las siete y a la una llegamos a Sossusvlei. Hemos hecho 300 kms. Por el camino las piedras me siguen recordando mucho a Marbles Devil’s en Australia, la tierra es muy roja. Durante el trayecto vemos bonitos paisajes, O…...

24/03/2022

Fish River Canyon, miércoles, 9 de septiembre de 2009 Nos levantamos a las seis, desayunamos y salimos hacia Namibia. Es un país poco poblado, solo tiene un millón y medio de habitantes. La capital es Vintu. Entramos en Namibia por la Región de Karas. Un poco mas adelante paramos para fotografiar una Aloe dichotoma muy grande. Por el camino vamos observando formaciones montañosas de diferentes niveles de sedimentación....

23/03/2022

Kgalagadi transfrontier Park, Malopo Kalahari Lodge, martes 8 de septiembre 2009 Nos volvemos a despertar a las cinco, desayuno y desmonto la tienda. Voy bastante bien de tiempo porque me d***e anoche y además así tengo la toalla seca. Primero nos encontramos una Manada de Jirafas desayunando todavía con la escasa luz del alba, una Avestruz, un Chacal de Lomo Negro…...

17/03/2022

Monate Lodge, Spits kop Nature Reserve, domingo 6 de septiembre de 2009 Nos levantamos a las seis y cuarto y a las siete dejamos las maletas en el camión. Vamos a desayunar al mismo sitio donde cenamos ayer. El desayuno esta muy bien, muy completo, incluso tiene hígado que tengo la osadía de probar y resulta ser francamente fuerte. Antes de salir de…...

16/03/2022

Calvinia, sábado, 5 de septiembre de 2009 Nos levantamos a las 7, desayuno en el hotel y salida a las 10 horas en nuestro magnifico camión con Johanes al volante. Empezamos la travesía por el Gran Karoo, un sistema de llanuras y montañas semiáridas. El paisaje es austero e inmenso. Te sientes pequeño en medio de ese gran espacio con horizontes sin fin....

Be the first to know and let us send you an email when Quaderns de Viatge posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.