POCO LOCO

POCO LOCO POCO LOCO Adventure Team
Škodovky na cestách - výlet do Asie a zpět

Nasraný pomeranč má na Karlově stránce přes 1500 lajků 🙂 ....wow...
29/08/2024

Nasraný pomeranč na stránce " Embéčkem až na kraj světa "

setkání na statku - retro muzeum Brno
17/08/2024

...když už to mám 3km od domu,tak jsem se taky přišel ukázat...

19/06/2024

...montenegro s Lucií...

DOKÁZALI JSME TO, teda NAŠE AUTA TO DOKÁZALA 😉
Jsme zpět v ČR. Dnešní výzva splněna, ujeli jsme 550 km na jeden zátah. Děkujeme autíčka 🤪

Pokračujeme dále ve výzvě a překonáváme další hranice. Už máme i nový denní rekord v počtu najetých km...

11/06/2024

Slovinsko - Maďarské hranice...

Chorvatsko - Slovinské hranice.
Dneska jsme se rozhodli pro jednu velkou výzvu. Tak sledujte jestli nám to vyjde...

11/06/2024

a když už bylo všechno vyřešeno a opět všechno fungovalo jak namazaný hodinky ze švýcar, tak jedno auto přestalo táhnout...ne že by teda někdy táhlo,ale i za to drobné posunování jsme byli rádi...a právě to drobné posunování skončilo...
My zkušení erudovaní odborníci jsme hned věděli kde je problém. Je to naprosto jasný a logický -musí to být v zadní části vozu,bo tam je motor. Chvíli jsme přemýšleli jak se tam dostat,ale pak jsme našli malilinkatou páčku u zadních dveří - za tu jsme zatáhli a najednou se odjistila zadní kapota. pecka. jsme zas o krok blíž k vyřešení problému. Kapotu jsme otevřeli a všichni jsme začali č***t dovnitř. A teď to přišlo - naše minuta slávy - všichni kolemjdoucí si mysleli, že tomu rozumíme a že jsme delegace ze škodovky a začali si s náma povídat a fotit se...tak jsme si to užívali a občas jsme vytáhli z boxu nějaký nářadí aby to vypadalo jako že cool...teda tahali jsme jenom šroubovák a kladivo, protože nic jinýho neumíme anglicky pojmenovat,ale to nám vůbec nevadilo... prostě hammer a screwdriver forever...a navíc screwdriver - jako driver - jako řidič. a to jsme my - jako cool řidiči co se toho nebojí. a tak jsme tahali na střídačku kladivo a šroubovák a odpovídali na dotazy zvědavých smrtelníků prp který jsme byli techničtí kouzelníci,kteří umí úplně všechno vyřešit do pár minut a ještě jim k tomu stačí jenom kladivo a šroubovák.
Když už jsme si tu naši slávu vychutnávali dost dlouho a naši obdivovatelé začínali tušit že něco nehraje (protože jsme pořád čuměli do motoru abebo se chtěli fotit s kladivem a šroubovákem v ruce), tak nás ze zoufalství nap***o proklepávat tím kladivem motor. Bo jsme usoudili, že když odborník řekne že to proklepnul a je to v cajku,tak to pak bude všechno v naprostým pořádku - a to jsme teď fakt jako potřebovali. Takže jsme klepali do motoru a najednou jsme si všimli,že ve stejném rytmu jak klepeme nám tančí šroubky na karburátoru....a po karburátoru začala týct nějaká smradlavá vodička nebo co...sundali jsme luftbox (tak odborně my odborníci nazýváme tu plechovou krabičku ve které je ten kyslíkovej filtr). V té plechové krabičce jsme našli náhradní gumičku - sice byla prasklá,ale určitě byla náhradní, tak jsme ji tam nechali abysme věděli kde ji příště hledat. A jen tak mezi řečí - celá tato krabička je tam úplně zbyteční, protože to jede i bez toho. Vůbec nechápu proč tam dávají takový kus železa, nicméně za totality se dělalo spoustu nesmyslných věcí,tak to neřešme. a hlavně to sem teď nepatří.
Tak ať to zkrátím - utáhli jsme víčko karburátoru, nastartovali, hloučku lidí okolo nás spadla brada, my jsme si sbalili kladivo a šroubovák, lidi vytvořili koridor a my jsme odjeli středem jako opravdoví hrdinové. ve zpětném zrcátku jsme si všimli,že ti kteří nekašlali nám ještě udělali mexickou vlnu,ale to už jsme viděli jenom matně z dálky,bo jsme jž svištěli naší oblíbenou dvacítkou do kopce a ono vlastně stejně za chvilku nebylo přes ten náš bleděmodrý dým vidět...

diagnostika brblání probíhala velmi intenzivně a hluboce
10/06/2024

Včera těsně před příjezdem na ubytování se červená dračice opět rozhodla být v centru dění a začala brblat (čti šly divné zvuky z motoru). A jelikož bylo už vícero hodin, rozhodli jsme se podívat na dračici až ráno. Tajně jsme doufali, že se přes noc umoudří...
Ale jelikož je to TA dračice, tak se neumoudřila a začala se hledat příčina. No a po náročné diagnostice jsme nakonec zjistili, že má zřejmě "o kolečko míň" a tak se Jirka, jakožto velký znalec žen rozhodl, jí ono kolečko vyrobit. Samozřejmě je jednodušší zajít do ferony a koupit podložku,ale zaprvé to není ono a zadruhé poblíž žádná ferona nebyla. Takže jsme vyráběli.
Kolečko nakonec p***o jako ulité, dračice si začala vesele vrnět a my jsme mohli vesele vyrazit dál...bohužel ale ne na dlouho...

09/06/2024

po cestě z Makarské do Splitu jsme na té polňačce našli zašitou restauraci...tak jsme jim šli zachránit tu jejich ekonomiku, dali jsme jídlo a když už jsme chtěli odejít,tak za náma přišel majitel s hláškou jestli jsou to naše auta...a pak už to frčelo jako smršť - přistály nám na stole 3 flašky jeho domácího likéru,byli jsme ujištěni, že policie je tu úplně v pohodě a kdyby nebyla,tak mu máme zavolat a on to do 10 vteřin vykomunikuje....a tak jsme byli prakticky donuceni vše zdegustovat a pak jsme poslouchali jak měl starou zastavu (jugoslávské lidové vozidlo) a jak předělával starou dodávku na pojízdný bar a další historky z jugoslávského podsvětí...a najednou už jsme mluvili skoro plynule chorvatsky a řešili jsme těžká politická témata jako jsou vztahy s čínou a náš pohled na tajwan...a po hodině jsme odcházeli s flaškou višňovky v ruce...a pak už se nám tak krásně jelo a vůbec jsme neřešili že vedle silnice je asi 500m hluboká propast, protože náš nový kámoš Branko všechno vyřeší jedním telefonátem...bo lajf is ízy woe...tak Branko dostal samolepku POCO LOCO a my jsme frčeli dál na sever...to jsme ještě netušili,co nás tam na severu čeká...

Jirka našel opět zkratku. Tentokrát mezi Makarskou a Splitem 😁😉😎

V Montenegru už jsme slavní 😁😉 - s Lucie Welserová a její Montenegro s Lucií

Skončili jsme na Makarské.A jelikož se všichni "ptáte" jaké jsou tady ceny, tak jsem vyfotil parkovné, ceny v restaurací...
09/06/2024

Skončili jsme na Makarské.
A jelikož se všichni "ptáte" jaké jsou tady ceny, tak jsem vyfotil parkovné, ceny v restauracích, pití v obchodech, půjčovny skútrů, vodních skútrů, půjčení lehátek, benzin a cetek ve stáncích 😉

Od ubytování v Bosně jsme byli jen cca 14 km od Chorvatského moře, takže plán byl jasný, jedeme se koupat...

08/06/2024

Dnes jsme se přesunuli do Bosny a Hercegoviny, kde jsme navštívili vodopády Kravica. Jsou trochu přirovnávány k Plitvičkám, ale tady je to trošku menší, rozhodně stojí za shlédnutí.

Vyjíždíme do Bosny a Hercegoviny.....nebo ne?

opustili jsme Černou Horu a vyrazili jsme poznávat krásy Bosny....ačkoliv nic není jak se zdá...

07/06/2024

odpoledne jsme vyrazili od pobřeží a jeli jsme se podívat na klášter Ostrog - jedno z nejsvětějších míst v Černé Hoře. klášter je celý vytesaný ve skále a místní před ním v noci bivakují a tím údajně čerpají spirituální energii.

projížďka s Lucií na jedničku podruhé...

projížďka s Lucií na jedničku

07/06/2024

Projížďka na 4kolkách. Lukyn nám domluvil sqelou průvodkyni Lucii, která nám ukázala krásy okolí městečka Bar.

tak jsme si udělali netradiční den u moře... Jiří Janáš , Stanislav Boreš , Tomas Turecek a POCO LOCO Adventure team    ...

tak jsme si udělali netradiční den u moře...
Jiří Janáš , Stanislav Boreš , Tomas Turecek a POCO LOCO Adventure team

06/06/2024

...začíná to být taková ta normální česká dovolená - auta už jsou zkrocená a přestaly stávkovat a hlavně na čechy tady narážíme na každým kroku...dnes asi 5x...

Dnes jsme na místě. Ubytování v kempu přímo u moře. Voda příjemná, pláž sám oblázek, takže na chození pomalejší, ale jinak krásné místo...
Ubytování jsme v camp Oliva, asi 10 km jižně od městečka Bar

06/06/2024

A jsme v Černé Hoře...

Na hranicích si člověk uvědomí, že se u nás máme vlastně sqěle. 😥😢😰

Be the first to know and let us send you an email when POCO LOCO posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.