Na výlet s dětmi

• Na výlet s dětmi

Na výlet s dětmi 𝐎𝐛𝐣𝐞𝐯𝐮𝐣𝐢, 𝐨𝐛𝐝𝐢𝐯𝐮𝐣𝐢...𝐬 𝐧𝐢𝐦𝐢 ♡♡
� naše společné toulky

📍Peklo u České Lípy - národní přírodní památka rozkládající se podél Robečského potoka, kde s dětmi zažijete  spoustu do...
06/04/2024

📍Peklo u České Lípy - národní přírodní památka rozkládající se podél Robečského potoka, kde s dětmi zažijete spoustu dobrodružství 🤩
🚂 na výlet jsme vyrazili vlakem - z České Lípy jednu stanici do obce Zahrádky
🔵 na nádraží v Zahrádkách jsme našli rozcestník, modrou značku a sestoupali po ní do osady Karba
🔴 odtud jsme pokračovali po červené do samotného Pekla 👹, kde naše cesta vedla často přes povalové lávky, můstky, kolem skal, dokonce i jedním skalním tunelem 🤩
🪻 jaro je na návštěvu Pekla ideálním obdobím, kvete tu totiž velká spousta jarních květin - orsej, blatouch, plicník, violka, sasanka a celé louky plné bledulí 😊
🥪 svačinky zabalte na výlet s sebou, občerstvení ani restauraci nepotkáte
👣 celá cesta zpět na vlakové nádraží v České Lípě je dlouhá cca 7km a není vhodná pro kočárky

Sněžnická vyhlídka...saharský prach...a můj turista 💙
31/03/2024

1️⃣0️⃣ tipů na naše oblíbené výletní cíle v Českém Švýcarsku a blízkém okolí 💚Místa, která se zaručeně budou líbit všem ...
27/03/2024

1️⃣0️⃣ tipů na naše oblíbené výletní cíle v Českém Švýcarsku a blízkém okolí 💚
Místa, která se zaručeně budou líbit všem dětem 😍😇
Děkuji Úžasná místa v Česku za možnost podělit se o ně se širším okruhem sledujících 😊
1. Wachberg - trpasličí vesnička a restaurace
2. Tanečnice - rozhledna a dětské hřiště
3. Kelchsteine - a vlastně celý blízký Kurort Oybin
4. Mariina vyhlídka - krátký výstup na majestátní vyhlídku
5. Dolský mlýn - na kole i odrážedle
6. Růžová - pumptrack, Petřínská stezka a rozhledna Růženka
7. Krásná Lípa - Dům Českého Švýcarska, MANA čokoládovna, kavárna U Frinda a dětské hřiště u rybníku Cimrák
8. Mlýnky u České Kamenice - park miniatur, vodní hřiště a nedaleká vyhlídka Ponorka
9. Tiské stěny - skalní město plné vyhlídek a průchodů
10. ZOO Děčín a Pastýřská stěna

06/03/2024

📍 Slaný - rádi jezdíme s kluky po městech, která neznáme 😊 Rádi zkoumáme místní uličky, historické památky (dobře, to spíš já 😄), dětská hřiště a další atrakce 🛝, gastronomii, kulturu...pokaždé přijíždíme plni zážitků a celkem dlouho na všechno vzpomínáme 🥰
Proto jsme se nedávno vydali na průzkum Slaného.
- zdejší dominantou je Slánská hora, nejjižnější výběžek sopečné činnosti Českého středohoří, významné archeologické naleziště a hlavně místo jako dělané pro dobrodružství - skály, úzké průchody, jeskyně a výhled na celé město
- nádherné historické centrum a klášter
- lesopark pro aktivní odpočinek, ve kterém se nachází dětské hřiště, pumptrack, grilovací místo a lanové hřiště Pavouček 🕸️
- na oběd jsme se zastavili v Antošově Krčmě u náměstí, kde bylo jídlo skvělé a pro děti k dispozici koutek s hračkami 👍🏼

📍 Předjaří v Růžové 💮 a naše odpolední vycházka plná zážitků a zajímavých míst:- rozhledna Růženka 🔭- jízda na pumptrack...
02/03/2024

📍 Předjaří v Růžové 💮 a naše odpolední vycházka plná zážitků a zajímavých míst:
- rozhledna Růženka 🔭
- jízda na pumptracku 🚴🏻‍♂️
- interaktivní zastavení na Petřínské stezce 🦉
- kostel sv. Petra a Pavla ⛪
- bývalý evangelický kostel ⛪
- dětské hřiště pod kostelem v centru obce 🛝
Celkem 5km dlouhý okruh 👣, který jsme prošli bez problémů s odrážedlem (jen s malým přenesením na prudším úseku u rozhledny), dobrodružnější povahy mohou výlet zvládnout i s terénním kočárkem. Za vlhka ale varuji před častým rozbahněním cesty pod rozhlednou.

.mista .cz .cz

📍 Lovosice...včera, už ve vzduchu začínám cítit jaro🌷🚶🏼‍♀️ odpolední procházka po cyklostezce podél Labe🛝 parádní dětské...
19/02/2024

📍 Lovosice...včera, už ve vzduchu začínám cítit jaro🌷
🚶🏼‍♀️ odpolední procházka po cyklostezce podél Labe
🛝 parádní dětské hřiště 🤩 (takhle pěkné jsem dlouho neviděla! A že jsem jich viděla hoooodně 😄)
👁️‍🗨️ originální rozhledna s výhledem na Labe a Lovoš
🚴🏻‍♂️ a pro kluky hlavní cíl - dopravní hřiště (bohužel nemám na fotce, bylo vcelku malé, jednoduché, ale máme období dopravních značek, takže spokojenost zavládla 😄)

.cz

ZOO Drážďany 🐘🦒🦁🦩🐊- nachází se v centru města, v dobré dostupnosti vlakem a místní MHD, bezproblémová je i dostupnost au...
14/02/2024

ZOO Drážďany 🐘🦒🦁🦩🐊
- nachází se v centru města, v dobré dostupnosti vlakem a místní MHD, bezproblémová je i dostupnost autem, včetně parkování (parkoviště hned naproti hlavnímu vstupu, cena 4,50Euro/den podle webových stránek, my tentokrát neplatili, vjezd byl po celý den volný)
- vstupné 16Euro dospělý a 8Euro dítě od 3let
- téměř všechna zvířata budete mít možnost vidět i mimo hlavní sezónu, ať už ve výběhu nebo uvnitř pavilonů 😉
- přes zimu jsou v provozu dvě hlavní občerstvení, takže káva, kakao, svařák, džus, palačinky, hranolky, klobásy...prakticky cokoliv 😄 ...a vedle občerstvení si děti pohrají na hřišti 🤗
- různých prolézaček a hřišťátek je v ZOO celá řada 🤩

.dresden

Dnešní adrenalin, za mokra, na klouzajících čedičích...ale DALI JSME TO! 💙💙 Ač to z fotky vypadá jako pohodový kopeček 😅
10/02/2024

📍Sloup v Čechách, 28.1.2024Počasí bylo ten den tak parádní ☀️, že jsme na celodenní výlet zkrátka museli 😇Zaparkovali js...
07/02/2024

📍Sloup v Čechách, 28.1.2024
Počasí bylo ten den tak parádní ☀️, že jsme na celodenní výlet zkrátka museli 😇
Zaparkovali jsme ve Svojkově, hned při vjezdu do obce směrem od Sloupu se nachází větší neplacené parkoviště, a vydali se vzhůru Modlivým dolem ke zdejší skalní kapli ⛪ - už dlouho jsem ji chtěla vidět na vlastní oči 🤗
Dál jsme pokračovali vzhůru po červené do skalního města u Sloupu v Čechách. Skalním městem vede spousta cest, se spoustou vyhlídek, jeskyní a různých skalních útvarů. Toulat se tu můžete klidně celý den 🎒😊
Naším cílem byla Samuelova jeskyně a skalní masiv Vana s opravdu nádherným výhledem na skalní hrad Sloup. Jako třešničku na dortu jsme cestou zpět navštívili zdejší lesní divadlo.
📍 Od jara do podzimu je kousek od lesního divadla možné navštívit rozhlednu Na Stráži. A k návštěvě určitě doporučuji i samotný skalní hrad Sloup 😉

📍 Labyrintárium a zámek LoučeňSpousta zážitků na jednom místě 🤩Zdejší labyrintárium už jsem s kluky chtěla dlouho navští...
07/01/2024

📍 Labyrintárium a zámek Loučeň
Spousta zážitků na jednom místě 🤩
Zdejší labyrintárium už jsem s kluky chtěla dlouho navštívit a tento víkend se k tomu naskytla ideální příležitost 😊
Počasí moc nepřálo výletu do přírody, ale někam jsme zkrátka vyrazit chtěli. Loučeň jsme si vybrali jako cíl celodenního výletu.
🏰 V zámku probíhá ještě tento měsíc (do 21.ledna) tematická prohlídka "Příběh vánočního stromečku", která je připravena tak, aby zaujala i nejmenší návštěvníky. V každé místnosti zámku čekal originálně ozdobený stromeček, jeden hezčí než druhý 🎄 Na závěr prohlídky jsme mohli hlasovat, který byl podle nás ten NEJ a zúčastnili jsme se tak zároveň soutěže o "Noc na zámku" , tak třeba...🥰
✨ Labyrintárium v zámeckém parku je proslulé a zaujme jak děti, tak dospělé - sama jsem si s nadšením několik labyrintů vyzkoušela 🤩
💡 V lednu (opět do 21.) ještě můžete v zámeckém parku navštívit výstavu "Světla vyprávějí", se spoustou krásných světelných instalací v okolí labyrintů i v labyrintu tisovém ✨
🍽️ K občerstvení doporučuji místní samoobslužnou restauraci Vtipná kaše, ve které při sestavování jídelníčku mysleli i na malé návštěvníky, k dispozici tu je dostatek dětských jídelních židliček a dlouhou chvíli dětem zkrátí připravené rébusy 😊😉
Loučeň je zkrátka jednička! A pro návštěvu s dětmi doporučuji bez výhrad ☺️
Více informací o vstupném a otevírací době najdete na webových stránkách zámku 🏰

Tiské stěny 28/10/23 🧡 Na podzim jsou podle mě nejkrásnější...nejtajemnější...nejbarevnější 🍁Navíc stačí na celou jejich...
04/11/2023

Tiské stěny 28/10/23 🧡
Na podzim jsou podle mě nejkrásnější...nejtajemnější...nejbarevnější 🍁
Navíc stačí na celou jejich prohlídku i krátký den, oba okruhy (Malé a Velké stěny) jsme bez jakéhokoliv spěchu stihli projít za 2,5 hodiny...a to jsme podle mapy hledali všech cca 70 pojmenovaných skal, které se tu nachází.
Kluci měli obrovský zážitek 🤩
Už v Turistické chatě (kam jsme si na konci výletu zašli na občerstvení) říkali, že chtějí jít celý výlet znovu 😄😇 Co víc si přát? 😍

📍Z Jetřichovic po modré ke skalní kapli KNY a dál po červené přes Českou silnici na Vysokou Lípu🍂 tentokrát v podzimním ...
08/10/2023

🍂 tentokrát v podzimním hávu, sem tam s paprsky sluníčka, obklopeni nádhernou přírodou 🧡
🪲 viděli jsme chrobáka, tesaříka, slepýše, během jediné půlhodiny, jako kdyby na nás čekali 😊, tolik zážitků, tolik krásy
🍽️ zastávku na oběd jsme si udělali na Vysoké Lípě v penzionu U nás - s poklidnou atmosférou, moc dobrým jídlem a dětským koutkem s hračkami
Zpátky do Jetřichovic se nabízí hned několik možností:
- stejnou cestou 🙌
- po modré k Dolskému mlýnu a potom po žluté kolem Jetřichovické Bělé 🌲 (okruh pak má cca 12km)
- unavené malé nožičky se mohou svézt z Vysoké Lípy do Jetřichovic autobusem 🚌
🍁
.cz

📍Z Lísky po modré do České Kamenice, přes Bratrské oltáře a vyhlídku Jehla 💚 💦 Zastávka u vodního hřiště s přívozem, u m...
29/09/2023

📍Z Lísky po modré do České Kamenice, přes Bratrské oltáře a vyhlídku Jehla 💚
💦 Zastávka u vodního hřiště s přívozem, u miniaturních Mlýnků a ve venkovní posilovně (hned vedle koupaliště v České Kamenici)
🌲 Cesta zpět po zelené do Kunratic, občerstvení v krásném a poklidném bistru Starý mlýn a po silničce lesem zpět do Lísky. Potkali jsme několik svěže zelených posekaných luk, na kterých mohl starší zase po dlouhé době provětrat letadlo ✈️
👣 Celkem cca 9km chůze, jedno nádherné místo za druhým, spousta lákadel pro děti (i mladší tentokrát ušel skoro celý výlet po svých 🙌☺️), terénní kočárek jsem tudíž měla jako sportovní zátěž 😅 - a tenhle okruh je s kočárkem opravdu hodně na hraně, nedoporučuji, rozhodně lepší bez něj 😄
☕ Nakonec zastávka v kavárně na náměstí v České Kamenici (to už byl přesun autem) na dortík a ledovou kávu, no a co dodat? Ten den byl dokonalý 💚

📍 Kravaře - jeden z našich posledních letních výletů ☀️Objevovat nová místa, i třeba neznámé obce v rozumném dojezdu od ...
19/09/2023

📍 Kravaře - jeden z našich posledních letních výletů ☀️
Objevovat nová místa, i třeba neznámé obce v rozumném dojezdu od domova, zkoušíme už několik let - a většinou to bývají úplně perfektní výlety 💙
Přesně proto jsme se objevili tady...v Kravařích.
Žije tu přibližně 800 obyvatel...a mají tu úplně všechno 🤩
▫️koupaliště s občerstvením
▫️dětské hřiště - nově vybudované, oplocené, veliké, s přístřeškem pro posezení, velikým pískovištěm, prolézačkami atd.
▫️restauraci U Doušů, ve které jsme se zastavili na oběd a můžu ji s klidným srdcem doporučit dál - jídlo skvělé, porce veliké, obsluha rychlá a ceny mírné 😄
▫️dopravní hřiště - malé, milé, nic velkého nečekejte, ale milovníkům dopravních značek se určitě bude líbit (jednu měli připevněnou špatně, to bylo radosti - největší atrakce 😄)
▫️historické centrum s kamenným mostkem, dlážděným průchodem a kostelíkem
▫️Víseckou rychtu - stálou expozici věnovanou lidovému bydlení v severních Čechách, bez obav ji navštivte i s dětmi, projdete si "pokojíčky" s malovanými nábytky, věřím, že se jim to bude moc líbit 😊
▫️školu, školku, potraviny 🥨

📍 Vlastivědné muzeum v České Lípě 🏛️ , sídlící v unikátních prostorách bývalého augustiniánského kláštera🗺️ Ač jde poloh...
05/09/2023

🗺️ Ač jde polohou o muzeum okresního formátu, měla jsem chvílemi pocit, že jsem v Národním 🇨🇿 Tolik přenádherných expozic, opečovávaných, sestavených do posledního detailu 👏
ℹ️ Všechny potřebné informace o otevírací době, vstupném atd.najdete na webových stránkách muzeumcl.cz, upozorňuji, že se tu nedá platit kartou 💳
🪙 Po zaplacení vstupného a uložení bund a batohů do připravených skříněk, hlídá hned u vstupu do expozic obrovský medvěd hnědý, původně z děčínské ZOO 🐻
🦓 V přízemí se hned za ním nachází Expozice exotických živočichů z celého světa (která určitě nadchne všechny děti a věřím, že i dospělé), mají tu neuvěřitelnou sbírku ptactva a na dosah budete mít geparda, lva, zebru a spoustu dalších zvířat (ale nesahat 😄😉)
🦋 Dále v přízemních prostorách najdete Svět moří a oceánů, Svět hmyzu a pavoukovců (s naprosto úžasnou sbírkou motýlů všech barev) a Geologickou expozici
🐗 V prvním patře nám vyrazila dech obrovská Regionální přírodovědná a historická expozice, po celou dobu prohlídky provázená různými drobnými úkoly a hrami pro děti. V expozici se seznámíte snad se všemi živočichy volně žijícími v této oblasti, opět nádherně sestavenými a doplněnými autentickým okolím.
🪨 Pokud vám ještě zbydou síly (a čas) v podzemí muzea můžete s průvodcem navštívit Expozici o těžbě uranu, zní to pro děti děsivě nudně, ale opak je pravdou, doporučuji 😉
☕ Na něco dobrého pak zaskočte do kavárny U Madony na nedalekém náměstí T.G.Masaryka
Určitě to bude, nejenom proto, výlet, na který hned tak nezapomenete 🤩

Tak ahooooj prázdniny ☀️ zase příští rok 🥹Byly jste skvělé 😍... horké i deštivé, plné zážitků, plné života, sem tam s bo...
01/09/2023

Tak ahooooj prázdniny ☀️ zase příští rok 🥹
Byly jste skvělé 😍... horké i deštivé, plné zážitků, plné života, sem tam s boulí na hlavě a odřenými koleny, sem tam se zmrzkou v ruce a točeným 🍺 na terásce, někdy s mráčky, jindy zalité sluncem.
Vždycky nezapomenutelné 💚
Každý den jedinečné ✨
Rozloučili jsme se tam, kde jsou naše srdce doma 💙💙 ...s písničkou, která nás na většině cest provázela 🎶

Naše chvilky...les a skály...procházka v ranní rose...srdce kam se podíváš ❤️...a kytička od nich ☺️                    ...
21/08/2023

📍 Jeden den v Ráji 💛🌲 dopoledne Cinibulkova stezka ve směru od Mšena na Romanov a po žluté dál, se skalními Prolezovačka...
19/08/2023

📍 Jeden den v Ráji 💛
🌲 dopoledne Cinibulkova stezka ve směru od Mšena na Romanov a po žluté dál, se skalními Prolezovačkami a jeskyní Obraznice - pro děti je to neskutečně skvělé dobrodružství, pro rodiče trocha stresu 🫣😅, stezku je možné vcelku libovolně zkrátit a vrátit se na okraj Mšena po NS Lesopark Debř (parkování ideálně na neplaceném parkovišti u dětského hřiště Jezerní)
💦 odpoledne městské lázně Mšeno s naprosto úžasnou atmosférou klidu a odpočinku (jeden velký bazén, brouzdaliště, pískoviště a houpačky pro děti), k občerstvení doporučuji využít místní s bohatým výběrem pití a jídla včetně zákusků👌 všechno, co jsme ochutnali, bylo bez výhrad skvělé, dělané poctivě a s cílem potěšit zákazníka 🫠

.cz

📍 Zase zpátky doma - v Českém Švýcarsku 💚Náš víkendový výlet z Rybniště do Krásné Lípy 🌳🅿️ do Rybniště jsme se dostali a...
16/08/2023

📍 Zase zpátky doma - v Českém Švýcarsku 💚
Náš víkendový výlet z Rybniště do Krásné Lípy 🌳
🅿️ do Rybniště jsme se dostali autem, ale není problém přijet také autobusem nebo vlakem 🚉 - trasa výletu před vlakovým nádražím začíná
ℹ️ do Krásné Lípy jsme se vydali po červené turistické značce, celý výlet jsme šli s terénním kočárkem, záměrně to zmiňuji hned takhle na začátku, protože ještě na okraji Rybniště vede červená značka stoupáním po krátkých schodech (místo je možno obejít po silnici). Poté prvních cca 500m po vstupu na lesní cestu za obcí je ještě terén náročnější (pár kořenů a kamenů), ale zvládli jsme to bez jakýchkoliv problémů a dál už byla cesta pro kočárek jako dělaná 😇
🦁 na okraji Krásné Lípy vede trasa červené značky místním moc hezkým lesoparkem, děti určitě zaujme velká socha lva, kterou tu potkáte
🍽️ zastávka na oběd úplně ideálně vychází na náměstí v Krásné Lípě, v restauraci , zaručeně si pochutnáte na jídle 🍝 i na pití 🍺😉 a po obědě se ještě zastavte na něco sladkého v cukrárně U Frinda (jedná se o speciální místo, které se podílí na sociální integraci zdravotně postižených), můj tip: nechte si kávu a zákusek připravit s sebou a popojděte po zelené turistické značce k rybníku Cimrák, u kterého se děti vyřádí na suprovém hřišti a vy hodíte s kávou nohy chvíli nahoru ☕
🟢 cesta zpět do Rybniště pokračuje nejdříve po zelené, po cca 3km se připojíte opět na červenou, po které dojdete až do cíle 👐

12/08/2023

Mám dva kluky 🧒🏼👦🏼...a některé chvíle nejsou zdaleka takhle idylické...někdy se nekonečně dlouhou dobu jenom pošťuchují, předhání, soupeří...vymýšlí nebezpečně končící akce...za první zatáčkou výletu jsou špinaví jako po bivaku v lese...jídlo jim zůstává až za ušima...a neustále musím aspoň jedním okem sledovat, co kde vymýšlejí...ale nic z toho stejně nezastíní, že jsou to ty největší poklady, co mám 💙💙

📍 Na Sněžku lanovkou, dolů pěšky, se zastávkou v herní krajině Pecka 🤩"Výstup" na Sněžku byl jedním z našich povinných c...
04/08/2023

📍 Na Sněžku lanovkou, dolů pěšky, se zastávkou v herní krajině Pecka 🤩
"Výstup" na Sněžku byl jedním z našich povinných cílů letošní dovolené, výstup schválně dávám do uvozovek, protože jsme se, tak trochu mimo naše jiné turistické zážitky, nechali vyvézt lanovkou. Ten den bylo krásné počasí, měli jsme v plánu po Sněžce cestou zpět navštívit ještě Portášky a Velkou Úpu, no a kluci jsou přeci jenom ještě malí na to, aby všechno po svých zvládli.
🅿️ auto jsme tentokrát nechali na parkovišti v Peci pod Sněžkou u Relaxparku (za 250Kč/den), v turistické sezóně, obzvlášť za hezkého počasí, jistě doporučuji vyrazit na výlet včas, po půl desáté už s největší pravděpodobností na parkovišti v centru Pece nezaparkujete
🐈 od parkoviště k lanovce vede příjemná cesta pro pěší, která je pro děti ozvláštněna několika interaktivními zastávkami, u dolní stanice lanovky najdete dětské hřiště
🚡 lanovkou na Sněžku jsme se vyvezli i s kočárkem, nahoře si všechno prohlédli a pak se svezli dolů do mezistanice Růžová hora, odtud už jsme pokračovali pěšky
🚶🏼‍♀️ nejprve po žluté turistické značce směr Portášky, se zastávkou na oběd ve stylové Děčínské boudě. Na Portáškách si kluci pohráli v herní krajině Pecka a pak jsme pokračovali červenou propojovací cestou na žlutou, která podél Žlebského potoka klesá až do Velké Úpy, cesta je to moc krásná, ale určitě ne pro kočárek zatížený dítětem, je celá vyskládaná z kamenů (já kočárek vezla prázdný a to se dalo)
🎴 z Velké Úpy do Pece pod Sněžkou jsme nakonec našeho výletu došli po stezce nazvané Krakonošova zpovědnice, opět obohacené o několik zastavení s úkoly pro děti

30/07/2023

📍 Herní krajina Pecka - originální soubor dřevěných objektů, vytvořených na motivy zvířat obývajících krkonošské vrcholky, který zároveň slouží jako veliké dětské hřiště s prolézačkami, skluzavkami a dalšími interaktivními prvky
ℹ️ Pecku určitě většina z vás zná - z reklamy nebo osobně, schválně zkuste dát 🙌 do komentáře, jestli je to pravda 😉
Soudě podle počtu návštěvníků, je to místo velmi oblíbené 😍
🚡 herní krajinu najdete při horní stanici lanovky vedoucí z Velké Úpy, jmenuje se Portášky a na 3místné sedačce vyveze vzhůru dospělé, děti, kočárky, kola, koloběžky i psy (jízdné je možné uhradit v rámci )
👣 z Velké Úpy na Portášky se můžete samozřejmě vydat také pěšky (na výběr je hned několik cest) nebo lanovkou z Pece pod Sněžkou na Růžovou horu a odtud přes Růžohorky k Pecce (lanovka mimo jízdné Enjoycard)
🛝 počítejte s tím, že v herní krajině bez problémů strávíte 1-2hod, děti budou lítat z jedné atrakce na druhou jak na horské louce, tak v přilehlém lese (ale nemějte strach, jsou vesměs dobře zabezpečené), pokud s sebou budete mít větší dřevěnou kuličku, tzv.pecku, můžete vyzkoušet i místní kuličkovou dráhu (pecku můžete zakoupit u horní stanice lanovky)
💰 vstup je ZDARMA
☕ pro občerstvení se dá zaskočit do chaty Portášky kousek pod herní krajinou, WC najdete u horní stanice lanovky u infocentra - tady se nachází také půjčovna koloběžek (dolů z Portášek tedy můžete jet i na nich 🛴😉)
SkiResort Černá hora - Pec
www.skiresortcard.cz

Kouzlo Horní Malé Úpy ✨💛                                                      .cz
28/07/2023

Kouzlo Horní Malé Úpy ✨💛

.cz

📍 Z Černé hory do Pece pod Sněžkou - celodenní výlet nádhernou krkonošskou krajinou 💚🚡 výlet jsme zahájili jízdou kabink...
25/07/2023

🚡 výlet jsme zahájili jízdou kabinkovou lanovkou z Janských Lázní na Černou horu (velké parkoviště za 100Kč/den najdete přímo u spodní stanice lanovky, jízdu lanovkou jsme podnikli v rámci Enjoycard poskytnuté SkiResort Černá hora - Pec )
🔭 na Černé hoře jsme nejprve navštívili místní rozhlednu Panorama a poté se vydali směrem k Černohorskému rašeliništi, v začátku cesty nás provázela Kosí hravá naučná stezka
🌱 kolem (místy i skrz) rašeliniště vede cca 3,5km dlouhá naučná stezka s vyhlídkovou věží nad rašelinným jezírkem, příroda je tu svěže zelená, horský vzduch příjemný a sluníčko na dosah ☀️
🔺 z rašeliniště jsme pokračovali po červené turistické značce přes krkonošské lesy a louky ke Kolínské boudě, na oběd jsme se ale zastavili v boudě Krakonoš 🍽️ - ceny tu byly o něco přijatelnější (Krkonoše bohužel aktuálně procházejí obdobím nepěkného zdražování), jídlo moc dobré (obzvlášť lívanečky s borůvkami 🫐), míst k sezení dostatek, všechno bez problémů
🟡 no a po obědě už jsme se jen skutáleli kolem Pražské boudy do Pece pod Sněžkou, zastávka na kafíčko ☕ a nakonec TourBusem 🚌 zpátky na parkoviště u lanovky v Janských Lázních
ℹ️ celý výlet je dlouhý cca 10km, bez problémů zvládnutelný s terénním kočárkem (máme TFK Joggster Sport) - jediný cca 200m dlouhý úsek na naučné stezce kolem rašeliniště je náročnější - cesta v kopci je vyskládaná kameny
🚌 místo pro kočárek v Tourbusu jsme neobjednávali předem a kočárek jsme museli naložit složený do uličky mezi sedadla, proto pro zájemce raději přidávám tel.pro objednávku přepravy 777 002 252

📍 Máchovo jezero - naše letní dovolená ☀️▫️ koupání, hrady z písku, palačinky, borůvky 🫐 a ledová káva 🍧▫️ plavba lodí 🛥...
22/07/2023

📍 Máchovo jezero - naše letní dovolená ☀️
▫️ koupání, hrady z písku, palačinky, borůvky 🫐 a ledová káva 🍧
▫️ plavba lodí 🛥️ (www.regatamachovojezero.cz)
▫️ jízda výletním vláčkem 🚂 (www.vlacekdoksy.cz)
▫️ nejlepší zmrzlina🍦v
▫️ spálená ramena, písek v kufru a vlasy o malinko světlejší 💛

Bezděz, Borný, Máchovo jezero...a dvě lásky 💙💙
10/07/2023

Jeden červencový den v Lužických horách▫️poklady lesa 🌲🫐🍓▫️koupání v rybníku 💦 (pro otužilé 😄 - byli tam)▫️a pirátské dě...
06/07/2023

Jeden červencový den v Lužických horách
▫️poklady lesa 🌲🫐🍓
▫️koupání v rybníku 💦 (pro otužilé 😄 - byli tam)
▫️a pirátské dětské hřiště 🏴‍☠️🛝
(bližší lokace pro zájemce do zprávy 📩🤗)

📍 Z Jedlové do Krásné Lípy 🚂🚃🚃...🚶🏼‍♀️...🧒🏼👦🏼Hledala jsem celodenní výlet vhodný pro kočárek, s občerstvením cestou, se ...
04/07/2023

📍 Z Jedlové do Krásné Lípy 🚂🚃🚃...🚶🏼‍♀️...🧒🏼👦🏼
Hledala jsem celodenní výlet vhodný pro kočárek, s občerstvením cestou, se zábavnými zastaveními pro kluky a s víceméně rovným profilem trasy...a povedlo se to skvěle 💚 Pokud se vám snímky líbí, čtěte dál, pokusím se vše o výletu napsat:
🅿️ autem jsme dojeli k železniční stanici Česká Kamenice, kde jsme bez problémů bezplatně zaparkovali
🚂 vláček nás potom dovezl do stanice Jedlová - o té jsem už dříve psala, je to výchozí (nebo koncový) bod spousty turistických i cyklo tras, najdete tu milou nádražní restauraci, ve které vaří klasickou českou kuchyni a točí Plzeň a Svijany 🍺, restaurace má i venkovní posezení, které přímo sousedí s oploceným dětským hřištěm 👍, my se tu samozřejmě posilnili před cestou 😄 a kluci si pohráli
🟡 pak jsme se vydali po žluté značce směr Chřibská, cesta se mírně vlní lesem až vás dovede ke kolejím u žst. Chřibská - v tomto místě je třeba ze žluté značky odbočit na cyklostezku 3013, vedoucí do Horního Podluží
☕ v Horním Podluží jsme si udělali další zastávku na kávu a palačinky 😋 v restauraci hotelu Slavie, vedle venkovního sezení opět s dětským hřištěm (pozor ❗ kousek od hřiště - za menším domkem - je neoplocená vodní nádrž)
🟡 no a nakonec opět po žluté, kolem Velkého rybníku do železniční stanice Krásná Lípa město
🚂 odtud vláčkem zpět do České Kamenice
ℹ️ se vším všudy cca 14km v nohách, mladší syn velkou část cesty prospal 😴🧒🏼 a starší už má turistiku v krvi 💚👦🏼

Be the first to know and let us send you an email when Na výlet s dětmi posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to Na výlet s dětmi:

Pár slov o nás...

Tak to jsem já, maminka dvou chlapečků - jednoho čtyřletého malého turisty a jednoho letos narozeného miminka, které se na své první krůčky teprve chystá. Již několik let jsem povoláním dětská lékařka, ale celý život duší milovnice přírody, která zbožňuje turistiku. V přírodě si dobíjím baterky, v přírodě nacházím klid...a stále v ní mám co objevovat. Chtěla bych přilákat více rodičů s miminky v kočárcích či batolaty v krosnách na místa, kam možná ani netušíte, že se dá dostat :-)

Pocházím z Děčína a mou srdeční záležitostí se stala oblast národního parku České Švýcarsko. Tuto přenádhernou krajinu se snažím přiblížit čtenářům na mých stránkách www.ceskesvycarskodetem.cz. Kromě této webové stránky sepisuji další naše výlety a zážitky z cest zde na facebookové stránce Na výlet s dětmi a taktéž na instagramu na_vylet_s_detmi.