Bavulum Nerede

• Home
  • Bavulum Nerede

Bavulum Nerede Biz 2 kadın olarak yıllardır sırt çantasıyla ve genellikle yalnız "gidiyoruz" felsefemiz
KIY

İki eski komşu ve dost olarak bilinmeyene yol alıyoruz, hep bir gidesimiz, hep bir kaybolasımız var. Ülkelerin tarihi, kültürel ve turistik yerlerini geziyoruz,ancak bir ayak hep eksik kalıyor, "oralarda" yaşayan insan hikayeleri bizim için gerçek serüven oluyor, çünkü nerede olursanız olun, kim olursanız olun önce insansınız ve aynı duygulara sahipsiniz, tüm hikayelerimiz insana dair, dil, din,

ırk, milliyet, kadın ve erkek olmak hiçbirşeyi değiştirmiyor, değişen tek şey bizim bakış açımız, gelin bizim serüvenimizi bizim gözümüzle takip edin ve de hep gezekalın, Sevgiler

04/10/2020

Bulgaristan gezimizde doğada huzurun içindeyiz

03/10/2020

Bulgaristan’ın Rusçuk iline bağlı Tetovo köyündeyiz 😍 Bu hafta hava çok güzel 👍🏾 çok şirin ve oldukça büyük bir köy, her köyde bir kütüphane var👏 köydeki halk genellikle yaşlı, gençler şehirlerde çalışıyor, hafta sonu da ailelerinin yanına geliyorlar, her yer yemyeşil, çok çalışkan insanlar evlerde bahçeler çok büyük, her evde üzüm bağları var, yollarda ceviz ağaçları, Pandemi döneminde ruhuma o kadar iyi geldi ki anlatamam, yeşil ve sakinlik insana huzur veriyor 🍀❤️

30/09/2020

Karayoluyla Edirne Hamzabeyli Sınır Kapısından geçerek Bulgaristan’a geldik, 🤗Rusçuk’a bağlı Tetova köyündeyiz, burada hiç vaka yok 😷 Pandemi koşullarında sağlıklı gezebilmek çok önemli 😍 sağlıcakla kalın

27/09/2020

Harika bir Eylül gününde muhteşem Yıldız Koyuna sok kulaçlarımızla elveda diyoruz

"Kadınlarımız için asıl mücadele alanı, asıl zafer kazanılması gereken alan, biçim ve kılıkta başarıdan çok, ışıkla, bilgi ve kültürle, gerçek faziletle süslenip donanmaktır. Ben muhterem hanımlarımızın Avrupa kadınlarının aşağısında kalmayacak, aksine pek çok yönden onların üstüne çıkacak şekilde ışıkla, bilgi ve kültürle donanacaklarından asla şüphe etmeyen ve buna kesinlikle emin olanlardanım."

26/09/2020

Gökçeada’da bugün fırtına var, feribot seferleri iptal edildi ve herkes adada misafir kalmaya devam ediyor🤩 Çiçeği burnunda bu sezonda hizmet vermeye başlayan adanın en özel yerlerinden Yıldız Koyun yakınında bulunan de enfes bir kahvaltı ettik👏 Adada yetişen organik zeytin çeşitleri, peynirler, reçeller, pişiler, börek çeşitleri vs
Sezon sona ermiş olsa da seneye gelecek olanlara hem otel odalarını, hem de kahvaltısını tavsiye ediyoruz 👍🏾Bu arada Pandemi nedeniyle adada evlere sobalar alıp kışı burada geçirmeye hazırlanan tatilciler artmaya başladı, feribot cilvesine katlananların güzel zamanlar geçireceğine inanıyoruz, biz tekrar kavuşmak üzere yarın akşam dönüyoruz, çünkü yeni bir seyahatimiz var, iyi pazarlar dileriz ❤️🥰sevgiyle ve sağlıkla kalın

24/09/2020

Gece yakamozların sarıp sarmaladığı bakir doğasıyla Kamboçya’nın Koh Rong Sanloem adası ❤️❤️ Pandemi süresinde geçmişe gittiğimizde “iyi ki” gitmişiz, görmüşüz ve keyifli zamanlar geçirdiğimiz muhteşem bir ada, yollarda olmayı çok özledik😷🤗😷

21/09/2020

Pandemi dolayısıyla yurt dışı seyahatlerimizi gerçekleştiremiyoruz🤷🏼‍♀️Takipçilerimizden sevgili Atilla’ya gittiği İtalya’nın Sardunya adasındaki gün batımı videosunu bizlerle paylaştığı İçin çok teşekkür ediyoruz🥰 Biz de bu güzel gün batımı videosunu sizlerle paylaşıyoruz, sağlık ve sevgiyle kalın 🍀🧿❤️

Gökçeada’da gün batımı 😍
14/09/2020

“Yurtta Sulh, Dünyada Sulh”MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 🇹🇷“Burası Dünya !Ne çok kıymetlendirdik...Oysa bir tarla idi ;Ekip biçi...
01/09/2020

“Yurtta Sulh, Dünyada Sulh”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 🇹🇷

“Burası Dünya !
Ne çok kıymetlendirdik...
Oysa bir tarla idi ;
Ekip biçip gidecektik.

CAHİT ZARİFOĞLU 👏

30/08/2020

Gazi Mustafa Kemal Atatürk önderliğinde 30 Ağustos 1922 yılında Dumlupınar'da zaferle sonuçlanan savaşın ardından Yunan orduları denize dökülmüş ve düşman topraklarımızdan atılmıştır. İstiklal mücadelemizde çok önemli bir yere sahip olan Büyük Taarruz Meydan Muharebesinin kazanılması ile Türkiye Cumhuriyeti devletinin temelleri atılmıştır. Türk milleti canı malı pahasına vatan toprağı uğruna savaşmış ve düşmanı denize dökmeyi başarmıştır. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Başta tüm zamanların eşsiz Dünya Lideri olmak üzere tüm şehit ve gazilerimize minnettarız 🙏🏾 saygıyla anıyoruz SONSUZA KADAR İZİNDEYİZ ATAM

21/08/2020

3 günlüğüne de olsa İstanbul’dan adaya kaçtık 🥰

💥İtalya’nın güneyinde çizmenin topuğunda kalan ıssız, sakin Güneyin Floransa’sı denilen bir şehir💥 Lecce sahilinden güne...
20/08/2020

💥 Lecce sahilinden güneye indikçe küçük, şirin tatil beldeleri ve güzel plajlar var, bu arada "Baia dei Turchi" yani Türk Koyu da burada bulunmakta. 💥 Osmanlı ordusu 1480 yılındaki meşhur Otranto'ya çıkarmasını kente 6 km.uzaklıktaki bu sahilden yapmış, İtalyanlar için güzel bir anı olmasa da Türk Koyu hem turistlerin hem de İtalyan ailelerin favorisi olan bir plaj haline gelmiş. 💥Takipçimiz bizim için fotoğrafları çekmiş kendisine teşekkür ediyoruz, gidemesek de aynı heyecanı paylaşıyoruz👏👏🇹🇷 @ Otranto-Lecce, Italy

19/08/2020

Pandemi dolayısıyla hayal ettiğimiz rotalara gidemesek de 🤷🏼‍♀️sağolsun takipçilerimiz bizi yalnız bırakmıyor 🥰
💥Çizmenin topuğu olarak tanımlanan Puglia bölgesinden bir videoyu paylaşıyoruz 👍🏾
💥Puglia, İtalya Anayasası ile kısmi bölgesel özerklik verilmiş 20 bölgesinden biri olup, Güney İtalya coğrafi bölgesindedir.
💥Dalgaların zamanla kayaları oyarak mağaralar oluşturduğu bölge tamamıyla doğa harikası ve mağara oteller ile mağara içinde bulunan restoranlar var🤓
💥İtalya’nın yükselen yıldızı Puglia’ya gitmek için sabırsızlanıyoruz 🤷🏼‍♀️ nafile hem corona, hem de döviz artışı 😢😢

18/08/2020

Gezgin olmak nasıl işe yarıyor 👍🏾🥰
Bodrum’da resmi randevusuna giderken bindiği taksi kaza yapınca😳taksiden inmek zorunda kalan Nunu bulunduğu yerde de dakikalarca taksi bulamayınca🤩 yoldan geçen et taşıyan bir kamyonu durdurarak 🖐 binmiş ve kamyonla randevusuna son dakikada 🤓 yetişmiş 👏 aynısını Viyana’da ben yaşamıştım ve bir nakliyat kamyonuna binmiştim🤩 yıllardır farklı ülkelerde sırt çantasıyla gezmenin tecrübesiyle yollar bizi yıldıramaz diyoruz 😂 pratik düşünüp 🧐 hızlı bir şekilde çözüm odaklı olmak çok önemli 😍 OSHO’nun sözüyle yola devam
💥 Çözüm problemin içindedir, cevaplar da soruların içinde yatar.İnanç ve güvenle yardımınıza çağırdığınız sınırsız zeka size beklediğiniz karşılığı verecektir.

Ülkemiz deprem gerçeği ile karşı karşıya çok büyük acılar yaşandı 😢 yıllar geçti  ne gibi önlemler alındı, ne değişti, ş...
17/08/2020

Ülkemiz deprem gerçeği ile karşı karşıya çok büyük acılar yaşandı 😢 yıllar geçti ne gibi önlemler alındı, ne değişti, şu an bir deprem olsa ne acılar yaşanır, bir aşama kaydedildi mi ? Sorular, sorular peki ya cevaplar 👎🏿 Allah’a emanet 🙏🏾

Nerede bir can ölse,Oralı olur yüreğim.Olmalı zaten,Olmazsa insan olmaz yüreğim 😞Ahmed Arif
06/08/2020

Nerede bir can ölse,
Oralı olur yüreğim.
Olmalı zaten,
Olmazsa insan olmaz yüreğim 😞
Ahmed Arif

04/08/2020

Olay 🤩olay🤩olay🤩Az Sonra 😂
💥Bavulum Nerede ikilisinden Nunu Bodrum Türkbükü sokaklarında gezerken yazılı ve görsel magazin basınının duayen gazetecisi Kenan Erçetingöz ile karşılaşmış 🤓 Veee hemen magazin muhabirliğine soyunmuş 🥰
💥2000 yılında ilk magazin sitesi olan gece.com ‘un sahibi olan Sayın Kenan Erçetingöz’de mütevazi bir şekilde acar muhabir Nunu ile sohbet etmiş 👍🏾
💥Ben de Sayın Kenan Erçetingöz’ün geçmiş bayramını kutlarken, sağlıklı ve mutlu günler diliyorum

04/08/2020

Biz İnsan olamayız😡😡 muhteşem bir doğa Datça’dan İstanbul’a dönüşte Aktur civarında fotoğraf çekmek ve manzarayı izlemek için durduk😷 manzara müthiş 🥰 gelin görün ki her yer pislik içinde bir bitin bir yok olun insan olmayan yaratıklar

Datça’dan sevgilerle 🥰 @ Datça, Mugla
02/08/2020

Bugün de böyle olsun, çok sakin bir koydayız kafa dinliyoruz, huzur içinde iyi bayramlar olsun 🥰🥰
31/07/2020

Sabah kalkıp kapıları açıyorumBütün herkes geliyorSerçeler kumrular İsa çiçekleriBulutları çağırıyorum geliyorlarGökyüzü...
30/07/2020

@ Datça, Mugla

İstanbul sözleşmesi yaşatır
27/07/2020

Geçen hafta Pazar günü gittiğimiz Sultanahmet sokakları bomboş 😞 bu mevsimde binlerce turistin olduğu sokaklar ıssız, Corona tüm dünyayı her alanda derinden etkiledi. En büyük yaralardan birini de turizm sektörü aldı, en kısa zamanda bu beladan kurtulmamızı diliyorum ve bizlerin de gereken önlemleri alarak bu sürecin atlatılmasına katkıda bulunması çok önemli hususların başında geliyor 🍀🍀🍀 yeni haftada sağlık ve güzellikler dileriz 🥰 @ Avicenna Hotel

Tüm zamanların eşsiz Dünya Lideri her zaman, her koşulda izindeyiz
25/07/2020

21/07/2020

Ne desem bilemedim 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

14/07/2020

Nunu Ayşe Arman’ın önderliğinde Bodrum Gürece’de hayata geçmiş bulunan İyilik Atölyesine ziyarete gitti 👏👏👏 yapılan iyiliğin ölçüsü önemli değildir, Ne kadar küçük olursa olsun yapılan iyilikler kesinlikle boşa gitmez ve insana manevi huzur verir, insanı aydınlatır ve mutlaka beraberinde umudu getirir, bu yüzden iyilik bulaşıcıdır, Türk milleti olarak iyiliği ve dayanışmayı severiz ve bizi ayakta tutan değerlerimizdendir, teşekkür ederiz Ayşe Arman iyi ki varsınız, yolunuz hep sevgi taşlarıyla örülsün

Güneşin ak yüzüne, bir duman çöktü.Bir türkü çığlıkla ateşe düştü.Kuytu bir köşede bir çiçek küstü.Döktü yaprağını, boyn...
02/07/2020

Güneşin ak yüzüne, bir duman çöktü.
Bir türkü çığlıkla ateşe düştü.
Kuytu bir köşede bir çiçek küstü.
Döktü yaprağını, boynunu büktü.

Şu Sivas'ın elinde sazım çalınmaz.
Güllerim yandı, yüreğim dayanmaz.

Kararmış yüreğin hiç ışığı olmaz.
Bilmez misin ki türküler yanmaz.
Günü gelir sanma hesap sorulmaz.
Dayanır kapına ''Pir Sultan'' ölmez.

Şu Sivas'ın elinde sazım çalınmaz.
Güllerim yandı, yüreğim dayanmaz.

Edip Akbayram

28/06/2020

Bodrum’dan ayrılıp İstanbul’a gelince minnak 🥰 balkonumdan görünen denizi uzaktan da olsa içime çekerek Türk filmlerindeki deniz gören köylü gibi 😂 pazar kahvaltımı denize nazır yaptım 🤓 hergün yaklaşık 15.000 adım yürüdüğüm için kendime ödül vererek 1 parça simiti afiyetle yedim veeee ardından kendi yaptığım reyhan şerbeti eşliğinde eşimle kahvelerimizi Çamlıca’ya nazır ( betondan göremesek de) aldık 😋 sınava girecek çocuklarımıza başarılar ve iyi pazarlar diliyorum 🤲 @ Istanbul, Turkey

Address

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Bavulum Nerede posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Bavulum Nerede:

Videos

Shortcuts

• Address
  • Alerts
  • Contact The Business
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Travel Agency?