A Greek Backpacker

• A Greek Backpacker

A Greek Backpacker Βackpacker ταξιδεύει το κόσμο προσπαθώντας να αποδείξει πως δεν χρειάζεσαι πολλά λεφτά για να δείς τον κόσμο....

Λίγη περσινή νοσταλγία αφού φέτος δεν μας βλέπω να βγαίνουμε έξω: Η Μεγάλη Πρέσπα από την πλευρά της Βόρειας Μακεδονίας!
19/06/2020

19/08/2018

Μετά από 34 μέρες στον δρόμο, πάνω από 3.179 χιλιόμετρα με ωτοστόπ, 13 διαφορετικές πόλεις και 7 χώρες, είμαστε και πάλι στο σπίτι. Θα ακολουθήσουν νέα άρθρα σύντομα!

06/04/2018

Σαν σήμερα ένα χρόνο πριν, ξεκινούσα με άλλους 3 φίλους τον δρόμο του Σαντιάγκο. Μέσα σε εννιά μέρες, περπατήσαμε 237 χιλιόμετρα από την Πορτογαλία στην Ισπανία!

Ξυπνήσαμε κατα τις 10 για να κάνουμε check-out και να ετοιμαστούμε για το περπάτημα. Αυτή θα ήταν η πρώτη μέρα του Camino de Santiago για εμένα και τους υπόλοιπος τρεις της παρέας....

Wanderlust: a strong impulse or longing to travelΝέα ταξίδια σύντομα!
17/03/2018

Wanderlust: a strong impulse or longing to travel

Νέα ταξίδια σύντομα!

Wanderlust from the duluxe version of England Keep My Bones by Frank Turner. No copyright infringement intended and I hope not to offend anyone by posting th...

Ωτοστόπ: Πως είναι στην πραγματικότητα. :)
22/01/2018

When I was younger I always wanted to hitchhike, but I never knew where to start. Thankfully, I've had the chance to hitch around Europe over the past few ye...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους! Εύχομαι πολλά ταξίδια και ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα παρέα με το backpack σας!
02/01/2018

Hostels: Με μοναδικό όπλο τα ιντερνετικά reviews.
01/12/2017

Η πρώτη γνωριμία με τα hostels μπορεί να είναι λίγο τρομακτική. Πρέπει να συνηθίσεις να κοιμάσαι με άλλα δέκα άτομα στο ίδιο δωμάτιο και να μοιράζεσαι τις μεικτές τουαλ...

24/11/2017

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα λειτουργίας του Christmas Market στην Μπριζ, μια από τις πιο ατμοσφαιρικές πόλεις που μπορείτε να περάσετε φέτος τα Χριστούγεννα!

Η πόλη θα είναι στολισμένη με τα εκατοντάδες μικρά ξύλινα σπιτάκια μέχρι τις 2 Ιανουαρίου του 2018. Θα ακολουθήσει άρθρο τις επόμενες μέρες με την δικιά μου εμπειρία πριν τρία χρόνια, όταν έβαλε για πρώτη φορά η Ryanair σύνδεση με το Βέλγιο απο την Αθήνα!

Τα Παρισινά πάρκα.
18/11/2017

On vacation alone in Paris, Carol (Margo Martindale) describes the salutory effect the city of light in perhaps the film's most moving sequence.

Εννιά χρυσά "tips" για να ξεκινήσεις και εσύ την πρώτη σου περιπέτεια σαν solo ταξιδιώτης!
15/11/2017

Το να πάρεις την απόφαση και να ταξιδέψεις μόνος είναι σίγουρα κάτι μεγάλο. Ακούγεται τρομακτικό, εκκεντρικό, επικίνδυνο. Και μπορεί να είναι, αν δεν προετοιμαστείς ανάλογα πριν αγοράσεις τα εισιτή…

12/11/2017

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν είναι ποτέ πιο όμορφο και ζωντανό απο τον Νοέμβριο, όταν διεξάγεται και το Thessaloniki International Film Festival! Η φωτογραφία με αφορμή την τελευταία μέρα του Φεστιβάλ, σήμερα 12 Νοεμβρίου!

Μερικές γραμμές για το ωτοστόπ, σε μια προσπάθεια να δώσουμε έναν ευρύτερο ορισμό, απο μέσα προς τα έξω.
11/11/2017

Ο πιο απλός ορισμός της έννοιας του ωτοστόπ θα ήταν να πούμε «η προσπάθεια να σταματήσει κάποιος ένα ιδιωτικό όχημα και να επιβιβαστεί σε αυτό δωρεάν για να ταξιδέψει απο το σημείο Α, ας πούμε την …

10/11/2017

27/10/2017

26/10/2017

Η τελευταία μέρα του ωτοστόπ. Μετά απο 1.500 χιλιόμετρα μέσα απο την κεντρική Ευρώπη και τα Βαλκάνια, στην πρωτεύουσα της τρομπέτας!

Περάσαμε απο μια καφετέρια κοντά στον σταθμό των λεωφορείων και δανειστήκαμε μαρκαδόρο για να γράψουμε σε ένα χαρτί «Cacak/Guca». Πήραμε θέση έξω απο την πόλη, κάτω απο μια γέφυρα για να έχουμε σκι…

25/10/2017

Μια ακόμα μέρα στην ιστορική πόλη της Δυτικής Σερβίας, την πρώτη απελευθερωμένη περιοχή απο τους Ναζί στο 2ο ΠΠ. Χτισμένη σε μια κοιλάδα τριγυρισμένη απο πέτρινους λόφους, σπιτάκια με κόκκινες σκεπές και το "Ποταμό των παιδιών". Ηλιοβασίλεμα απο το Stari Grad και σαλάτα απο Αυστραλέζα συγκάτοικο σεφ!

Όταν σηκωθήκαμε το πρωί απο τα κρεβάτια μας, το χόστελ ήταν εντελώς άδειο. Ο Vladimir που είχαμε γνωρίσει το προηγούμενο βράδυ πίσω απο την ρεσεψιόν ήταν άφαντος και αποφασίσαμε έτσι με τον Κώστα ν…

17/10/2017

Διακόσια είκοσι χιλιόμετρα σε ένα αμάξι με τέσσερα άτομα και ένα σκύλο. Τουρ στην πόλη του νομπελίστα λογοτέχνη Ίβο Άντριτς!

Δεν κοιμηθήκαμε καλά το βράδυ, έπιασε ένας δυνατός αέρας στην μέση της νύχτας. Το καλό βέβαια ήταν ότι το πρωί ο αέρας ήταν λίγο μουντός και κάναμε ωτοστόπ χωρίς τον ήλιο πάνω απο τα κεφάλια μας. …

https://agreekbackpacker.wordpress.com/2017/10/12/68-%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CF%84%CF%82-konjic-part-2/Η μεγάλη επιστρο...
12/10/2017

Η μεγάλη επιστροφή στο Κόνιτς! Ωτοστόπ από ένα... καραβάνι Ιταλών σε διακοπές, μπάνιο στον κρύο Νερέτβα, όλο το Μακεδονικό ζήτημα σε μια παρτίδα τάβλι και ο μεγάλος τελικός του Παν-Κονιτσιακού πρωταθλήματος 5Χ5!

Χωρίς να έχουμε κοιμηθεί και πολύ, περπατήσαμε μέχρι την άκρη του χωριού για να κάνουμε και πάλι ωτοστόπ. Τώρα που βλέπαμε τα στενά με το φως του ηλίου καταλαβαίναμε πόσο γραφικό ήταν. Κάναμε για …

10/10/2017

Ένα όμορφο πρωινό ξύπνημα κάτω απο μια γέφυρα δίπλα απο τον ποταμό Νερέτβα, ωτοστόπ μέχρι την λίμνη της Γιαμπλανίτσα και πριβέ παρτάκι σε μια γιάφκα στο χωριό που οι Παρτιζανοί του Τίτο πήραν φάλαγγα τους Ναζί το '43!

09/10/2017

Ένας αλλόκοτος ποδοσφαιρικός αγώνας έξω απο το Σαράγεβο, ένα σάντουιτς με φιλέτο κοτόπουλο και ένα αμάξι με πρώην φυλακόβιους. Ο δρόμος μέχρι το Konjic ήταν σίγουρα περιπετειώδης, διαβάστε απο κάτω!

Για πρωινό φάγαμε λίγο μπαγιάτικο ψωμί που είχε μείνει στην κουζίνα του χόστελ. Αγχωθήκαμε στο check-out γιατί είχαμε χάσει τα κλειδιά του δωματίου, ευτυχώς ένας γέρος που δούλευε εκεί τα είχε βρει…

Άλλη μια μέρα στο Σαράγεβο!
03/10/2017

Κουρασμένος απο τις συνεχείς φορτισμένες μέρες στο ταξίδι, περάσαμε όλο το πρωινό χαζεύοντας στο χόστελ. Το πρωινό μενού αποτελούταν απο burek με κιμά και κιοφίρ, δηλαδή γιαούρτι με νερό και αλάτι,…

Απο το Ούζιτσε, μέχρι το Σαράγεβο με τέσσερα διαφορετικά αμάξια! Μια μέρα γεμάτη ωτοστόπ, ως την πρωτεύουσα της Βοσνίας!
27/09/2017

Λίγο μετά τις έξι είχαμε ξυπνήσει. Δεν χρειαστήκαμε και πολύ ώρα για να ετοιμαστούμε για ωτοστόπ, αφού βρισκόμασταν επάνω στον δρόμο για την Βοσνία, περίπου 30 χιλιόμετρα απο τα σύνορα. Κοιμηθήκαμε…

https://agreekbackpacker.wordpress.com/2017/09/26/317-%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B5/Άλλη μια μέρα με ωτοστό...
26/09/2017

Άλλη μια μέρα με ωτοστόπ! Απο το Βελιγράδι στο Ούζιτσε, στα σύνορα μεταξύ Σερβίας-Βοσνίας!

Ξυπνήσαμε στο χόστελ κατα τις εννιά. Μετά απο ένα γρήγορο πρωινό στον κοντινότερο φούρνο, πήραμε ένα αστικό για τα προάστια του Βελιγραδίου και ξεκινήσαμε ωτοστόπ. Μετά απο περίπου μια ώρα, σταμάτ…

https://agreekbackpacker.wordpress.com/2017/09/24/307-%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B9/Η δεύτερη μ...
24/09/2017

Η δεύτερη μέρα στο Βελιγράδι. Επίσκεψη στο "Μουσείο Γιουγκοσλάβικης Ιστορίας" και επανασύνδεση με φίλους απο την AIESEC..!

Ξύπνησα νωρίς, υπήρχε φασαρία στο σαλόνι. Αγόρασα μούρα και δαμάσκηνα απο μια λαική αγορά δίπλα απο το χόστελ και έφαγα burek απο ένα φούρνο. Στο χόστελ ήμασταν μόνο με δύο κοπέλες απο την Αγγλία, …

Επόμενη στάση....Beograd!
22/09/2017

Γύρω στις 9 το πρωί είδαμε για πρώτη φορά τα προάστια του Βελιγραδίου να κάνουν την εμφάνιση τους, μέσα απο τα παράθυρα του κουπέ. Είχαμε κοιμηθεί αρκετά καλά στο τρένο. Με το που φτάσαμε φάγαμε απ…

Απο το Olympia Shopping Center στην Βουδαπέστη για... οκτώ ώρες!
18/09/2017

Η αίσθηση του να ξυπνάς σε δάσος, μέσα στην ομίχλη δεν περιγράφεται εύκολα με λόγια. Σηκωθήκαμε κατα τις 5μιση, ξυπνήσαμε και την Iga όπως μας είχε ζητήσει. Καθίσαμε αμίλητοι στο τοπίο γύρω μας και…

https://agreekbackpacker.wordpress.com/2017/09/17/267-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BD%CE%BF/Τα πρώτα 210 χιλιόμετρα με ωτοστόπ!...
17/09/2017

Τα πρώτα 210 χιλιόμετρα με ωτοστόπ! Απο την Πράγα στο Μπρνο, την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Τσεχίας!

Όταν ξυπνήσαμε το πρωί με τον Κώστα, είδαμε πως υπήρχε δυνατός ήλιος στον ουρανό, οπότε αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας με ωτοστόπ. Αποχαιρετήσαμε τους Ολλανδούς που εκείνη την ώρα έφευγαν…

Η τελευταία μέρα στην Πράγα πριν το ωτοστόπ.
16/09/2017

Είχα διαλέξει κρεβάτι δίπλα απο το παράθυρο, οπότε ξύπνησα νωρίς απο τον ήλιο. Η μέρα ξεκίνησε απο την πλατεία της παλιάς πόλης, όπου κατέβηκα για να κάνω λίγο busking με το ukulele μου. Στήθηκα σε…

13/09/2017

Η τελευταία μέρα στο Λονδίνο. Ταξίδι απο την πλατφόρμα 9 και 3/4 του King's Cross, οι υπαίθριοι μουσικοί του Camden Town και ο Aleh Ferreira..!

Φάγαμε πρωινό και κάναμε check-out. Τα TESCO πουλούσαν κάτι τοστ με 10 πένες, μια μέρα πριν λήξουν. Πήγαμε μέχρι το King’s Cross στην προσπάθεια μας να βρούμε κάποιο λεωφορείο για το αεροδρόμ…

Η θέα απο το Primrose hill και το Regen'ts Park! Το Βρετανικό Μουσείο και το British Film Institute!
09/09/2017

Μπορεί το Λονδίνο να είναι μια αρκετά flat πόλη, άλλα υπάρχουν ένα-δύο μέρη έξω απο το κέντρο για να χαλαρώσεις αγναντεύοντας το skyline, μακριά απο την βαβούρα και το χάος των μεγάλων δρόμων. Ένα …

Be the first to know and let us send you an email when A Greek Backpacker posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.