Utazz Kanadába

Utazz Kanadába Az aktív kikapcsolódás szerelmeseinek nyújtunk felejthetetlen élményeket Kanada lenyűgöző természeti csodáival, gazdag vadvilágával és lenyűgöző városaival.

Személyes "guide"-ként vezetünk végig a rád váró kalandokon.

09/10/2022

This compilation shows 10 amazing but less known places in British Columbia, Canada. Each one of them is worth visiting in four seasons. They are small Regio...

Kanadában az a mondás tartja, hogy a tavasz fejben dől el!A képen látható úriember eldöntötte, hogy tavasz van, és a bef...
04/10/2022

Kanadában az a mondás tartja, hogy a tavasz fejben dől el!
A képen látható úriember eldöntötte, hogy tavasz van, és a befagyott tó jegén bringázott bele a napfelkelténkbe.
..azért az igazi tavasz érkezik már Kanada északi részén is, lassan
megmutatva azokat az értékeket, amik vonzó úticéllá teszik Kanadát!
Utazz velünk! - megmutatjuk!

Grizzly túra, nem csak a fotózás szerelmeseinek!Utazz velünk Kanadába!
10/22/2021

Grizzly túra, nem csak a fotózás szerelmeseinek!

09/20/2021

...Grizzly túrán voltunk, fantasztikus élmény!
Hamarosan mutatjuk a részleteket!

Utazz velünk Kanadába!

Játékra hívunk Titeket! Most nyaralásod története - wellness hétvégét érhet!
09/01/2021

Játékra hívunk Titeket!

Most nyaralásod története - wellness hétvégét érhet!

🌴 PÁLYÁZATI FELHÍVÁS!!! 🌴
Írd le a legemlékezetesebb nyaralásod történetét és nyerj vele Wellness hétvégét az ország egyik legkedveltebb szállodájába.
Részletek itt: https://bakancslista.world/palyazati-felhivas

08/20/2021

Aki hozzám hasonlóan az utazás szerelmese, az egész biztosan találkozott már az érzéssel, amikor ébredés után az ablakon beszűrődő napfény hatására energiától feltöltve azt érzi, MENNEM KELL VALAHOVÁ. A reggeli kávét kortyolgatva szabadjára engedi a fantáziáját és már látja is maga előtt a következő kalandját...

08/07/2021
Tavaszi pillanatok - ez is Kanada!
05/12/2021

04/11/2021

Itt a Tavasz! A www.trip&travel.hu áprilisi számában megtaláltok minket is! Lélegzetelállító felvételeket láthattok fotóinkból, Kanada ikonikus helyszíneiről. Reméljük, hogy már egy élhetőbb nyár és egy szabadabb ősz fog következni és tudunk utazni.
Partnerségre léptünk a Mauri Utazási Irodával (www.mauri.hu), hamarosan az ő szervezésükben is utazhattok hozzánk.

trip&travel.hu a Travel and Lifestyle Magazine, April issue, 2021.

Letesztelve British Columbia sípályái... Várunk a következő szezonban!
02/02/2021

Letesztelve British Columbia sípályái...
Várunk a következő szezonban!

..."használati utasítás" a medvéhez, ha találkoznánk...Utazz velünk Kanadába!
01/06/2021

..."használati utasítás" a medvéhez, ha találkoznánk...

12/22/2020

Elkészült a városunkat bemutató kisfilmünk. Ez a hely, ez a város az első számú bázis, míg lent vagyunk "délen". Innen indulunk fel északra, minden túránk második feleként. Nézz körül velünk, hogy mi vár rád itt, mielőtt még elhagynánk a várost....

This short film is dedicated to show you the best of Chilliwack in ten minutes, and you will know then why I feel my hometown is a real Gem in Fraser Valley.

12/03/2020

Naplemente Északon, -10 fokban.

12/02/2020

Kanada északi részén ebben az időszakban, jávorszarvasok ejtik ámulatba az arra járó turistákat! Gigantikus élmény egy méterről fotózni, videózni őket! - de csak nézni is!!!

11/08/2020

FEHÉRFEJŰ RÉTISAS FIESZTA - november elejétől - január végéig!
Utazz Kanadába!

Őszi barangolás!
10/27/2020

10/10/2020
Tökölünk🎃😃
10/02/2020

Gyere velünk 5 perc sétára a Cascade vízeséshez! .."Megmutatjuk így"...
09/24/2020

The camera follows a woman, walking on the path through the woods and the wooden walk boards to see the Cascade Falls in the Cascade Falls Regional Park, Der...

Szeretnéd ezt a tájképet élőben látni és nem csak fotón? Gyere velünk, megmutatjuk!Megmutatjuk többek között ezt a gyöny...
08/31/2020

Szeretnéd ezt a tájképet élőben látni és nem csak fotón?
Gyere velünk, megmutatjuk!
Megmutatjuk többek között ezt a gyönyörű helyet is, ha Velünk fedezed fel Kanadát!

Megmutatjuk többek között ezt a gyönyörű helyet is, ha Velünk Fotózol Kanadában! Ez a fotó egy tavaly októberi fotótúránkon készült és reméljük, hogy idén októberben már újra fogadhatjuk vendégeinket.

05/23/2020

Ezek az édes kis kanadai ürgék tízezrével élnek háborítatlanul az ember közelségében. Nem csak a helyieknek, de a turistáknak is kedvenc tavaszi elfoglaltságuk szelfizni ezekkel a kis szeretetgombócokkal! Ha velünk utazol Kanadába, megmutatjuk ezt is!

...Új helyeket fedeztünk fel tegnap!Most még csak mi csodálhatjuk British Columbia újabb gyöngyszemeit, de reméljük hama...
05/11/2020

...Új helyeket fedeztünk fel tegnap!
Most még csak mi csodálhatjuk British Columbia újabb gyöngyszemeit, de reméljük hamarosan Nektek is megmutathatjuk!

05/05/2020

Harrison Hot Springs ma délután. Háttérben a Harrison Lake és a környező fjord szerű hegyek. (Ezen a tavon landol vendégeinkkel a hidroplán)!

Indul a tulipánszezon!!!Van aki a tulipánt nem szereti? Száz féle árnyalat kényezteti szemünk, amikor pedig ilyen tömegb...
04/29/2020

Indul a tulipánszezon!!!
Van aki a tulipánt nem szereti?
Száz féle árnyalat kényezteti szemünk, amikor pedig ilyen tömegben nőnek az valami elképesztő! - és ez is Kanada!

...Cascade Falls...Reméljük hamarosan Neked is megmutathatjuk!
04/27/2020

...Cascade Falls...
Reméljük hamarosan Neked is megmutathatjuk!

04/12/2020

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

Most télen készült ez a fotó, egy fotótúránk során. A kép elnyerte a Nikon Pro tetszését is! ❤️
04/01/2020

are such skitty creatures that you don't often see them at rest. pro was leading a group of three photographers in north Alberta, , when they came across a small family of moose that didn't seem disturbed by their presence. They started shooting at 500mm, and changed to 70-200mm as the moose got closer, even playing in front of them. Finally, Ferenc ended up with this shot, taken with a 24-70mm f/2.8 lens. Image ©

03/25/2020

… most még viharfelhők gyülekeznek, de egyetlen vihar sem tart örökké! Majd, ha újra kiderül az ég, és magunk mögött hagyjuk ezt a rémálmot, majd, ha vége a karanténnak, ha újra élvezhetjük a szabad mozgás és az utazás örömét, a felfedezést, az új élményeket, kalandokat… az örömünnep lesz! Ünnepeld velünk egy hidroplánon! Ez a mi AJÁNDÉKUNK az elsőnek! Ezt az ajándékot nem kell “megnyerni”, csak annyit kell tenned, hogy TE, vagy, ha csoportosan jönnétek, akkor TI legyetek az elsők, akik velünk utaznak Kanadába!

03/03/2020

Idelenn délen, British Columbiában, már alig emlékeztet valami a télre. Pár hét múlva virágba borulnak a fák, a rétek. Az idő már kellemes egy városi sétára, de akár egy egész napos kirándulásra is.

Chilliwack, BC

Be the first to know and let us send you an email when Utazz Kanadába posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to Utazz Kanadába:

Category

A kezdetek ...

Ez a történet 1986 telén, azon az emlékezetes, nagy havazással érkező télen kezdődött. Azon a télen, egy fiatal felnőtt fiú, tele álmokkal, nagy tervekkel és világutazó vágyakkal, éppen ágyékig süllyedt a mély hóban, miközben az Őrség erdeit járta. A vadakon kívül nemigen volt más, aki abban a havazásban az Őrségi erdőt járta volna, így a fiú, egyedül maradt a gondolataival, terveivel, és álmaival. Kékes árnyalatra váltott a hó, és érkezett az este, de a terv már készen állt! “Kanadában fogok letelepedni”, - mondta a fiú ….

20+ éve már, hogy itt élek, ezt a vidéket járom. Az amerikai kontinens nyugati partját, Mexikótól - Alaszkáig. Hivatásos természet fotósként, a munkám része, hogy kiemelkedő helyismeretem legyen. Ismerem az utakat, a városokat, a tájat és a vadvilágot. Úgy ismerem, ahogy csak nagyon kevesen ismerik. Csak azok, akiknek a munkája szintén megköveteli az állandó naprakészséget….!

A fotós szakmában jelentős eredményeket értem el, és sok-sok, ma már szintén neves fotós tanult nálam. Tanítottam őket elméletre, terepen gyakorlatra. Valahányszor útnak indultam, hogy bejárjam a kedvenc amerikai és kanadai útvonalaimat, mellém szegődött néhány tanítványom…. Innen már csak egy apró lépés kellet, hogy tájkép és vadállat fotó témában szervezett utakat indítsak, immáron hivatalos keretet adva a közel egy évtizede zajló utazásszervezésnek. Újabb évtized elteltével, a technológiai fejlődés elénk tárta a “Facebook” közösségi oldalt, ahol, a “Fotózz Kanadában” (https://www.facebook.com/canadaimages/) Facebook oldal segítségével tartom a kapcsolatot mindazokkal, akik osztoznak velem a fotózás és utazás szenvedélyében.

A weboldalam (http://ceglediferenc.photography/) bemutatja a munkásságomat, lefoglalhatod az utad, de a Facebook oldalam is használhatod ugyanerre.