Hockehof

Hockehof Kontaktní informace, mapa a trasa, kontaktní formulář, otevírací doba, služby, hodnocení, fotky, videa a oznámení od Hockehof, Pronájem rekreačních domů, Janovice, Kravare.

Hockehof je bývalý statek v Janovicích u Kravař, památkově chráněné obci na pomezí Českého středohoří a Kokořínska, blízko je také do Lužických hor, NP České Švýcarsko a saského příhraničí.

13/09/2024

Omlouváme se, zítřejší koncert a recitál Richarda Šulka a jeho syna Vojtěcha byl pro nemoc zrušen. Náhradní termín je 23. listopad od 14 hod.. To se ale nepotkáme ve stodole, ale hezky v teple, ve světnici u kamen.

09/09/2024

V loňském roce jsme veřejnosti poprvé otevřeli naši stodolu a vystoupil zde rodinný soubor z Chebska pod vedením Richarda Moala Šulka. Richard Šulko se k nám znovu vrací nadcházející sobotu 14.9. Tento poslední spisovatel píšící v egerlandském dialektu zde vystoupí s recitálem společně se svým synem Vojtou, který ho bude doprovázet na citeru. Začínáme ve 14 hod.

My taky musíme někdy na dovolenou, zatímco u nás byli hosté z francouzských Alp, tak jsme vyrazili do těch německých.
11/08/2024

28/07/2024

Bezděz je skutečný král českých hradů a když je dobře vidět, tak skutečně stojí za to vystoupat nahoru. Přehlédnete odsud bez nadsázky pomalu polovinu Čech. Výstup je středně náročný, ale zvládla ho i naše nejmladší Mařenka v pantoflích.

Airbnb nám udělilo status Superhostitele, to těší i zavazuje.
08/07/2024

Před a pořád ještě před.Část jahodníků nedala jarní mráz. Stejně už ale potřebovaly omladit. Vyčistili jsem záhon a prot...
03/07/2024

Před a pořád ještě před.

Část jahodníků nedala jarní mráz. Stejně už ale potřebovaly omladit. Vyčistili jsem záhon a protože základní pravidlo říká, že půda nesmí zůstat holá, na části záhonu, kam přijdou nové sazenice, jsme naseli svazenku. Udělá službu i parádu.

Na kousku je zaseta salátová zelenina, řeřicha, rukola, polníček, mangold...

A když to nesežerou slimáci, tak vám za pár týdnů ukážeme i to "po".

P. S. Z révy pravděpodobně zase nic nebude.

30/06/2024

Nedávno se objevila zpráva, že Bobří soutěska už není kalamitní a dá se projít. No a Bobří vodopády, to je takový obligátní cíl, když jste u nás.

27/06/2024

Hle, nedávno psali na seznamu o nedalekém Benešovu nad Ploučnicí, můžeme také jen doporučit místní zámky a zvláštní industriální postkatastrofický feeling.

23/06/2024

Před týdnem jsme hostili výjimečnou akci, a sice česko-německý večer, kterého se účastnili vyhnaní Němci z České Lípy a jejich potomci. Setkali se u nás s těmi, kteří jejich rodný kraj obývají dnes. Bylo to setkání důležité, pro obě strany přínosné, upřímné a především přátelské. Děkujeme všem, kteří se zúčastnili také předcházejícího odpoledního pamětního setkání v České Lípě.
Na Hockehofu děkujeme všem, kteří připravili program, Úštěckému pěveckému sboru a Ondrovi Konopovi. Také se skláníme před famózními Kleckselkucheny naší kamarádky Káti, které přinesly hostům z Německa na jazyk chuť dětství. Foto Jakub Mencl.

Letní kino? I to na Hockehofu umíme. Jaká je vaše oblíbená hláška z Vinnetoua?
14/06/2024

12/06/2024

Toto byla Marta Topferova a Milokraj v naší stodole. Děkujeme Lípa Musica - Mezinárodní hudební festival za zážitek a těšíme se, až jednou budou u nás hrát The Frames.

10/06/2024

Jako každý 15. červen Vás zvu k pivovaru k připomínce divokého odsunu z České Lípy. Letos se tam setkáme v 16.30. Účastní se i někteří staří Leipsche, kteří se těší na setkání s těmi současnými. V 17 hodin zde bude přistaven autobus, do kterého můžete nasednout a zúčastnit se česko-německého večera u nás na Hockehofu v Janovicích. Zpět do Lípy pojede autobus po 21. hodině.

05/06/2024
Stavte se na koncert.
31/05/2024

Když v roce 2013 přišla Marta Topferova s projektem Milokraj, rozvířila vody world music. Tuhle úžasnou fúzi folklóru, latina a jazzu teď můžete zažít na vlastní uši.

A kdybychom byli Horst, řekli bychom, že to ještě není všechno!
Navrch vám k tomu přidáme kulisy staré chmelařské usedlosti Hockehof.
A to pořád ještě není vše! Navíc Vás na koncert za pakatel dovezeme z České Lípy festivalovým autobusem. A to se vyplatí😉

Více informací, vstupenky i rezervace autobusu na https://clkc.cz/milokraj-2/

23/05/2024

Minulý týden si u nás dali dostaveníčko mladí máchologové a odehrál se u nás divadelní festiválek se čtyřmi Máchou inspirovanými představeními. A nebylo to žádné "marné zvolání".
Děkujeme všem účinkujícím i návštěvníkům.

16/05/2024

Už dnes je u nás festival Máchovského divadla, do stodoly už přibyly kulisy prvních školních trup a už v 16 hodin začínáme. Pro tento den ve vedlejší stodole vzniká také improvizované jednodenní Café Máj. Přijďte na bábovku a hlavně na kulturu.

13/05/2024

Tohle byla výprava za medvědím česnekem. Tahle rostlina se tu sem tam vyskytne, na posledním výletu do kopců nad vesnicí Rané jsem ale našel porostlou celou stráň. Bylo to jako v pohádce.

Pár fotografií z večerního cyklovýletu, přes pole do Stvolínek, potom přes louky nahoru na Ronov a z kopce zpátky dolů.
02/05/2024

Už to skoro šlo do léta. Během pár dní vykvetlo, co mohlo.
18/04/2024

22/03/2024

Tento smírčí kříž ukrytý asi kilometr za vesnicí na kraji lesa je velmi zajímavý svědek starých časů. V suťovém poli se nehledá docela lehce, je zkrátka za odměnu. No a za odměnu bude také, až někde ve staré literatuře najdu, proč tady ten kříž někdo postavil.

24/02/2024

Únor bývá takový aghhhrrr. Mlha, déšť, pořád, aby člověk házel do kamen, vítr. Ke konci měsíce ale začíná foukat takový teplejší vítr, který už šeptá o jaru. Rozežene tu těžkou oblačnost, vzduch se vyčistí a je vidět daleko. Dnes se tak dalo vyjet hezky na kole. Dva kilometry se od nás šlape lesem do ostrého kopce nad vesnici Veliká, potom se jede po krásné planině a nakonec za odměnu sjezd do Konojed a zpět do Janovic. Tam z vrchu je hezký výhled až do Nového Boru, na Bukovou Horu a Středohoří, Sedlo a v jednu chvíli člověk vidí až do Štětí. A samozřejmě z dálky kyne Říp.

Venku taje, toto je možná poslední letošní sníh. Na viděnou na jaře.
24/01/2024

06/01/2024

Přejeme Vám všem krásný Nový rok. Ten uplynulý byl velmi výživný a jsme moc rádi, že se toho u nás tolik událo. Loni jsme chtěli, aby se Hockehof otevřel veřejnosti. Měli jsme tu festival divadla pro děti Pidimidifestivadlo, který asi letos zopakujeme, také tu bylo historické kolokvium s veřejnou debatou a koncertem a slavili jsme u nás 750 let Janovic. Naši stodolu, ve které jsme udělali pevnou podlahu a postavili pódium, ale odpremiérovala Lípa Musica s koncertem rodiny Šulkových. No a je skvělé, že se k nám Lípa Musica letos opět vrací. 8. 6. se u nás můžete těšit na koncert Marty Töpferové, určitě to bude krásná oslava začátku léta. Přijděte.

Marta Töpferová & Milokraj: Ach, nikde ve světě (music: Marta Töpferová, lyrics: Věra Provazníková)Marta Töpferová - vocals, cuatro Stanislav Palúch - violin...

A máte někoho na marketing? Ne, my máme východy slunce, celoročně, v zimě si kvůli nim ani nemusíte tolik přivstat. Čers...
03/12/2023

Čerstvou informací je, že se nám uvolnil silvestrovský termín. Nejste-li rachejtlově a petardově založení, mohli bychom si rozumět.

30/11/2023

Dnes už tu je všechno pod sněhem. Na začátku listopadu jsme tu ale měli Klaase a Betty, tedy naše přátele, kterým Hockehof patřil 16 let. Muselo to pro ně být zvláštní. My pořád říkáme, že to je jejich dům, oni zase, že je náš. A tak jsme společně, v naší zahradě, jedno odpoledne sázeli nové stromky, které jsou symbolem našeho vzájemného přátelství. Snad se jablůňka, babyka, bříza i jeřabina dobře chytí a našemu sádku dodají na kráse.

10/11/2023

Letos byl velmi teplý rok, poslední rajčata jsme sklízeli před týdnem. Včera bylo ale první mrazivé ráno. Sezóna na Hockehofu ale, zdá se, jenom tak nekončí. Pořád k nám jezdí na víkendy noví hosté i již známé tváře. Tentokrát ale přijíždí speciální hosté, pár dní u nás stráví Klaas a Betty z Holandska, od kterých jsme tento náš závazek i sen loni na jaře koupili, máme z toho radost.

25/09/2023

Tady jsou fotografie, které na oslavě 750 let Janovic pořídil pan starosta Robert Lůžek. Ještě jednou všem Janovičákům vše nej.

24/09/2023

Máme za sebou hodně náročný závěr týdne a víkend, všechno ale klaplo výborně. Ve čtvrtek jsme spolu s Vlastivědným muzeem a galerií v České Lípě pořádali historické kolokvium Narativ 1945. Jeho součástí byla plodná diskuze odborníků o plánované výstavě, výborně navštívená prohlídka obce s pracovnicí NPÚ Erikou Trojanovou, debata vědců s veřejností a místními školáky a večerní koncert Moos Loos a Further Down. Děkujeme všem, kteří se účastnili a šli do toho s námi.

A kromě konference tu máme letos ještě jednu veselici, protože obec Janovice letos slaví 750 let.
13/09/2023

Adresa

Janovice
Kravare

Internetová stránka

Upozornění

Buďte informováni jako první, zašleme vám e-mail, když Hockehof zveřejní novinky a akce. Vaše emailová adresa nebude použita pro žádný jiný účel a kdykoliv se můžete odhlásit.

Kontaktujte Společnost

Pošlete zprávu Hockehof:

Videa

Sdílet

Ostatní cestovní kancelář ve měste Kravare