Prima Parta

Prima Parta Prima Parta je cestovní kancelář pro sólo cestovatele. Pomůžeme Vám najít tu vaši cestu ! To vše pro Vás mixujeme již od roku 1998.

Cestovní kancelář Prima Parta je pro všechny jednotlivce, kteří mají rádi prima společnost, aktivní program, nové zážitky a to vše v pohodové atmosféře. Sejít se můžeme na lyžích, na plese, na kole, na lodi a nebo při turistice.

18/08/2024

🌄 Druhý den si Prima parťáci užili výšlap na Velký Javorník🌲 kde jsme si z rozhledny vychutnali úchvatné výhledy na okolní krajinu. 🏞 Poté jsme navštívili Kapli Panny Marie Lurdské a nechyběla ani zastávka u skokanských můstků Jiřího Rašky, kde jsme si připomněli jeho skvělé výkony. 🥇
Po návratu do Rožnova někteří z nás zamířili do Skanzenu a užili si atmosféru lidové architektury a tradic. 🏚️ Den jsme zakončili večerním turnajem v kuželkách, kde nechyběla spousta smíchu a soutěžení. 🎳
Těšíme se na další společný den! 😊

17/08/2024

🌄 Prima parťáci mají za sebou první den turistiky v Beskydech🎒 Nejprve jsme se vydali na Pustevny, kde jsme obdivovali typické dřevěné stavby postavené v lidovém slohu 19.století. 🏞️ Poté jsme se pokračovali kolem slavné sochy Radegasta 🗿 na Radhošť a už se těšili na hotelový bazén, který přišel vhod po tak horkém dni. 💦 A večer? Ten jsme rozdělili na dva tábory - někteří z nás si zahráli mini turnaj v minigolfu 🏌️‍♂️, zatímco jiní si vychutnali večer s cimbálovou muzikou 🎶.
Byl to den plný radosti, smíchu a nezapomenutelných okamžiků. Už teď se těšíme na další den, kde nás čeká trasa přes Velký Javorník do Frenštátu pod Radhoštěm. 🚌✨

14/08/2024

Ahoj Prima parťáci. Balíme se do Beskyd a všichni věříme, že si prodloužený víkend moc užijeme😊. Čeká nás samozřejmě Radegast, skanzen, skokanské můstky … Více informací Vám rádi budeme sdílet zde, na webovkách i instagramu. Těšíme se na Vás na některém z dalších zájezdů😊 Sledujte nas na www.primaparta.cz😀

Jeden z nejsilnějších včerejších zážitků u norského Besseggenu: stádo sobů.
07/07/2024

05/07/2024

Ještě si sem odložím pár foteček z minulých dní: dřevěný kostel v Lomu, Glitterheim, řeka Sjoa. Čekají nás ještě tři programové dny, na které se moc těšíme.

Dnešní dopoledne jsme dali pár partiček karet a odpoledne vyjeli na kolech kolem našeho kempu a obdivovali řeku Sjoa. Ti odvážnější z nás se vydali na tuto řeku na raftech.

05/07/2024
01/07/2024

Norsko: druhý den cyklistický - Trollstigen aneb Trolí žebřík, naše cyklistická cesta nádhernou přírodou až k monumentální vyhlídce na 11 serpentin. Den jsme zakončili na společném setkání s jahodami a mojitem...je nám tu dobře :-).

Obrazem první den cyklistický v Norsku.
30/06/2024

Norsko: den první na kolách - výživný výjezd na kolách na vyhlídku LittleFjellet s překrásným výhledem na údolí Romsdalen s řekou Rauma. Sluníčko svítilo a my jsme lehce unavení a nadšení z dnešního dne.

29/06/2024

Právě jsme se vylodili ve švédském Trelleburgu a vydáváme se do Norska vstříc dalším zážitkům...

14/06/2024

Dnes jsme měli fantastický půldenní výlet na krásnou červenou pláž Xi v Kefalonii! Trasa byla dlouhá 8 km, což bylo tak akorát na procházku v tomhle slunném ráji. Po cestě jsme si užili nádherné scenérie a spoustu fotogenických zastávek. 📸
Po příchodu na pláž jsme využili možnost koupání v azurově modrém moři 🌊, kde jsme si užili osvěžující vodu a relax na slunci. A abychom si odnesli i něco navíc, namazali jsme se omlazujícím bahnem, které je pro tuto pláž tak typické. Už teď se cítíme mladší! 😂
Skvělá parta, nádherné prostředí a super zážitky - co víc si přát! Pokud hledáte perfektní dovolenou, určitě se přidejte k Prima parťákům na jejich dalším dobrodružství! 💙

Prima Parta si užívá prima večer plný řeckých chutí, hudby a zábavy! 🇬🇷🎶
11/06/2024

08/06/2024

Prima Parta se před týdnem vrátila z lehké turistiky v Černé Hoře. Krátká vzpomínka na společně strávené chvíle😊Biogradský prales je skvostem přírodní krásy a jedním z posledních zbytků pralesů v Evropě. Tento národní park v Černé Hoře nabízí úchvatné scenérie s bohatou flórou a faunou, starými stromy a křišťálově čistými jezery. Pro všechny milovníky přírody a dobrodruhy je návštěva Biogradského pralesa nezapomenutelným zážitkem. Pokud hledáte místo, kde se můžete ponořit do čisté a nedotčené přírody, je to ideální volba. 🌲✨

01/06/2024

Prima Parta včera navštívila jedno z nejvýznamnějších ortodoxních poutních míst na Balkáně, klášter Ostrog, zasazený vysoko ve skalách

Další den Prima Party v Černé Hoře jsme strávili na Skadarském jezeře
29/05/2024

27/05/2024

Prima Parta má za sebou první den v Černé Hoře. Někteří si udělali soukromý výlet na Krajličinu pláž kde potkali úžasnou želvu, někteří jsme se vydali na lehkou turistiku do oblasti Ulcinj a poté do malebné vesničky Svatý Štefan😊

25/05/2024

Prima Parta zítra vyráží na další aktivní dovolenou do Černé Hory😊
Aktuálně ještě můžeme nabídnout několik posledních volných míst v naší prima společnosti😊
- Léto v Beskydech 15.8. - 19.8.2024 - poslední volná místa
- Víkend v srdci Česka s jógou nebo na kole v Koutech 23.8. - 25.8.2024
- Na pláže Menorcy 21.9. - 28.9.2024 - toulky - 4 volná místa
- Na pláže Menorcy 21.9. - 28.9.2024 - pobyt 2 volná místa
- Za vínem a cimbálem do Lednice 25.10. - 28.10.2024
- Termály v Maďarsku 14.11. - 17.11.2024
- Silvestr u loupežníka Toulovce 28.12. - 1.1.2025
Těšíme se na Vás na některém z uvedených zájezdů😊

14/05/2024

Dovolená na Azorech bohužel skončila, ale poslední den nám byla odměnou plavba na katamaránu odkud jsme pozorovali plejtváka sejvala a delfíny:-) I následnou prohlídku Ponta Delgady jsme si všichni užili:-)

13/05/2024

Prima parťáci mají za sebou další skvělý den plný dobrodružství a objevování! Začali jsme v úžasném městečku Furnas, kde jsme obdivovali ohromující vřídelní prameny. Potom jsme se vypravili k jezeru Lagoa das Furnas a pohodovou procházkou jsme ho téměř celé obešli. A jako bonbónek na závěr jsme si ještě udělali výlet do malebného údolí Ribeira dos Caldeiros. Nejlepší čas strávený s nejlepšími lidmi! 🌿🌞

11/05/2024

Po dnešním výletu do azorské džungle nádledoval sestup k jezeru Lagoa do Fogo, poté úžasné koupání v termálních pramenech a den jsme zakončili posezením v místním Beach bar & gril restaurante😊

Viděli jste něco krásnějšího? Den jsme zakončili koupáním v malé zátoce. Zde se mísí teplá termální voda s oceánem😊

Viděli jste něco krásnějšího?

09/05/2024
Také čajovou plantáž a vodopád jsme si moc užili😊
08/05/2024

Prima parťáci včera v pořádku dorazili na Azory a dnes jsme se vydali na první turistický výlet. Začali jsme koupáním v oceánu a pokračujeme putováním po severní části ostrova Sao Miguel.

04/04/2024

Prima Parťáci děkují trenérům 1SLGC za nedělní ukázku golfu v golf resortu Panorama Golf Resort Kácov😊 Panovala všeobecná spokojenost😊

Ještě něco z Velikonoc v Kácově - výlety, krajinky... Sobota i neděle jsou poněkud zamlžené kvůli saharskému písku.
02/04/2024

01/04/2024

Na zážitky bohatý velikonoční pobyt jsme zakončili turnajem v petangu. Vítězům gratulujeme a věříme, že všichni dorazili do svých domovů v pořádku

Po prohlídce hradu Šternberk jsme se pustili do golfu😊
31/03/2024

Adresa

Stínadla 1035
Ledec Nad Sazavou

Telefon

+420602688620

Internetová stránka

Upozornění

Buďte informováni jako první, zašleme vám e-mail, když Prima Parta zveřejní novinky a akce. Vaše emailová adresa nebude použita pro žádný jiný účel a kdykoliv se můžete odhlásit.

Kontaktujte Společnost

Pošlete zprávu Prima Parta:

Videa

Sdílet

Cestujeme s vámi již 21.sezónu.

Cestovka Prima Parta je lodí, která pomalu pluje a nabízí svou palubu všem, kteří právě teď nemají pro své "plutí životem" parťáka.

Přistupte k nám na palubu, staňte se součástí komunity, která má ve svých hodnotách vzájemný respekt, přijetí, radost a přátelství.

Plujte s námi tak dlouho, jak dlouho vám to bude příjemné. Bude nám ctí vám podat ruku při nástupu na loď a připravovat podmínky pro vaše radostné cestování.