Pragotour s.r.o

Pragotour s.r.o Bezpečná a kvalitní autobusová doprava s vysokým komfortem cestování a profesionálním zákaznickým přístupem. Jsme tu pro všechny.

Autobusová doprava PragoTour - silniční motorovou dopravu provozujeme již od roku 1997. V současné době provozujeme 26 zájezdových autobusů, minibusů a mikrobusů značek Mercedes, MAN, Neoplan a VDL. V našem autobusu jeden den vezeme ministra s doprovodem, druhý den domov seniorů, další den jedeme na školu v přírodě, další den sportovní klub na turnaj atd., atd.

Tetřeví boudy, díky za foto Patriku!🙂
30/05/2024

Polský poloostrov Hel v květnu, díky Michale za foto!
22/05/2024

Zajišťovat dopravy na podobné akce nás baví!14.5.2024 jsme vezli nejstaršího pasažéra, který kdy v našich autobusech ces...
17/05/2024

Zajišťovat dopravy na podobné akce nás baví!
14.5.2024 jsme vezli nejstaršího pasažéra, který kdy v našich autobusech cestoval.
Organizace Centrum Rosa Kobylisy a Úsměv Seniorům zorganizovaly výlet na zámek Lány za prezidentem Masarykem. Byl to dárek ke stým narozeninám paní Anny, které se s originálem jako malá potkala. Připojujeme se ke gratulantům!🍀

Spokojení klienti, spokojený pan řidič, co víc si můžeme přát?😉 Díky Petře!
13/04/2024

08/04/2024

Naši šoféři s lovci. Moc rádi vozíme štáb TV Nova i soutěžící do ateliérů v Bratislavě na natáčení úspěšného soutěžního pořadu Superlov🙂.

Video ze sjezdu tříosého autobusu VDL od Horského hotelu Stráž do Jablonce nad Jizerou, díky Tome a klobouk dolů!👍🙂
15/03/2024

Norbert Lichý byl přítel autobusových dopravců, vzpomínáme a zdravíme do nebe!💔🖤
19/01/2024

22/12/2023

Když jsme před čtyřmi lety RTO přemisťovali k jeho znovuzrození, mysleli jsme, že do dvou let bude hotovo. Jako vánoční dárek jsme dnes dostali tyto fotografie, je vidět, že stojí za to si počkat🙂

Trocha historie😀
19/12/2023

13/12/2023

Letos jsme zaznamenali rekordní zájem o adventní výlety škol s naší partnerskou CK do Německa, jen nyní online 4 autobusy se čtyřmi školami v Míšni😮. Díky za foto a zdravíme Patrika, Pavla, Míru a Vaška😉✋

25/10/2023

Tak jsme se dnes odpoledne rozloučili s dalším autobusem, bude mít nový domov jen kousek za Prahou, takže se budeme často potkávat🙂.

Jedna podzimní kýčová🙂, díky Míro!
16/10/2023

21/09/2023

Poslední zakázka, kterou dnes realizujeme za pomoci našeho "Parníku", dále už bude sloužit dopravci v Chorvatsku. Tome, díky za pěkné foto ze zájezdu z Jižní Moravy 👍✋

04/09/2023

Už je to tady! S koncem prázdnin desítky škol na adaptační pobyty, malé i velké firemní akce, sportovní kluby na turnaje, klasické školní dopravy, víkendové poznávací zájezdy atd., atd.

Páni řidiči (a paní řidičky), opravdu velká poklona za to, kam všude zvládnete s autobusy zajet!🍀👍

Měli byste někdy vzít s sebou vysokého úředníka z Ministerstva dopravy, který nám vykládal, že si neumíme představit, jak nesmírně náročné je provozovat linkovou dopravu. Prý proto si pouze provozovatelé linkové dopravy zaslouží slevy od státu pro svoje klienty (děti, studenty a seniory) a naši klienti ze stejných skupin obyvatel, např. školní skupiny, tak ti tedy rozhodně ne!
Dát mu plenu a zkusit, ať si zacouvá 400m strmou, úzkou silničkou k horské chatě.😁 Nebo vypravovat plné autobusy dětí, den co den, do nových lokalit.

30/08/2023

Letí to neskutečně, naše dispečerka a nově i částečně řidička👍 Nicole, je již třetí generací, která kroutí volanty autobusů Pragotour. V začátcích firmy u nás jezdil kromě táty i její dědeček.🙂

Budeme tapetovat 😄
17/08/2023

V pondělí naše garáže natrvalo opustily dva autobusy Bova Magiq, odvezla si je firma Lutan s.r.o.  Autobusy budou od zář...
15/08/2023

Autobusy budou od září nasazeny na nové lince Praha - Liberec, těšíme se, že je při cestách do Krkonoš budeme potkávat. Držíme palce! 🍀
S autobusy se nám loučilo velmi těžko, jsou to totiž autobusy, jejichž spolehlivost je s dnešními novými vozy naprosto nesrovnatelná.

10/08/2023

Náročná letní zakázka, obsluha 4 x skupiny klientely z USA po cca. 650 ks. Díky všem šoférům, holkám z dispečinku, subdodavatelům a samozřejmě objednavateli! 🙂

Dnes, kromě jiných zakázek, stahujeme děti ze 12ti pobytů. Zde právě z  Chaty Barka na Benecku, odkud děti odváží náš kr...
15/07/2023

Dnes, kromě jiných zakázek, stahujeme děti ze 12ti pobytů. Zde právě z Chaty Barka na Benecku, odkud děti odváží náš krásný Man a šikovný šofér Lukáš zpět do dvou dětských domovů. Dětem alespoň na pár dní prázdniny zpříjemnila organizace Dobrodějky a provozovatelé této horské chaty🍀. Díky naší dopravě máme možnost seznámit se s činností stovek organizací, ve kterých jsou aktivní tisíce a tisíce činorodých a nesobeckých lidí.

Víkendový zájezd do Paříže, 5 autobusů, obavy z nepokojů byly, ale pokud něco slíbíme, tak jedeme :-)Díky za krásnou fot...
02/07/2023

Díky za krásnou fotku Zdeňkovi s Kájou a zdravíme i další posádky autobusů: Patrika a Martinu, Vaška a Tomáše, Jirku a Mirka, Petra a Petra 😊🍀

23/06/2023

Přidáváme další členku dívčí letky. Káťa je účetní naší firmy, ovšem dnes je řidičkou 24místného minibusu na dvoudenním školním zájezdu. Dnešek je snad nejextrémnější den sezóny, takže je za volantem také ekonom, technik i dispečeři😅. Tedy všem našim skvělým řidičům i "řidičům" velké díky! Jen díky Vám vše klape a pochvaly na poskytnuté služby ani nestíháme číst 👍👍🍀

20/06/2023

Představujeme další milou členku dívčí letky, Martinu
a nezáviďte nám ty naše holky šikovný 😉

15/06/2023

Rozšiřujeme naši dívčí letku, novou milou členkou je šikovná Maruška, díky za foto paní učitelce ze ZŠ Na Planině 👍✋

13/06/2023

Drážďany - pro šoféry standardní rutina a přitom taková parádní fotka, Patriku díky!🍀 Semperoper a Katedrála Nejsvětější Trojice

Pozdrav od kluků ze školních poznávacích zájezdů, díky Tome, Jirko, Patriku a Vašku👍✋🍀
04/06/2023

Tak tohle opravdu moc potěší, obzvlášť v tomhle klasickém sezónním šílenství, hned je na všechno víc síly😊
31/05/2023

27/05/2023

Dnes patří https://www.eurothermen.at/bad-schallerbach/ milým klientům Pragotouru, všechny autobusy se na foto ani nevešly.🙂
Díky za foto Davide! Všem šoférům přejeme zasloužený relax, alespoň na těch pár hodin🍀

Když si pan řidič umí svoji časově náročnou práci i užít,díky Františku za provokativní fotku!😄😋
12/05/2023

Když si pan řidič umí svoji časově náročnou práci i užít,
díky Františku za provokativní fotku!😄😋

Adresa

Jalodvorska 17
Praha

Telefon

+420244466994

Internetová stránka

Upozornění

Buďte informováni jako první, zašleme vám e-mail, když Pragotour s.r.o zveřejní novinky a akce. Vaše emailová adresa nebude použita pro žádný jiný účel a kdykoliv se můžete odhlásit.

Kontaktujte Společnost

Pošlete zprávu Pragotour s.r.o:

Videa

Sdílet

Our Story

Autobusová doprava PragoTour - silniční motorovou dopravu provozujeme již od roku 1997, v roce 2006 jsme změnili právní formu podnikání vč. názvu firmy na Pragotour s.r.o.. V současné době provozujeme 25 zájezdových autobusů, minibusů a mikrobusů značek Mercedes a VDL