Roda el Món

Roda el Món Un espai on pots informar-te i comprar els teus viatges. Fem exposicions, xerrades, cursos, projecci

Finalitzem el mes d'agost amb els nostres   a Turquia i Croàcia. Han estat unes setmanes plenes d'aventures, descobrimen...
29/08/2024

Finalitzem el mes d'agost amb els nostres a Turquia i Croàcia. Han estat unes setmanes plenes d'aventures, descobriments i moments inoblidables en companyia de grups fantàstics. Des de les meravelloses vistes de Capadòcia fins a les aigües cristal·lines de Croàcia, aquests viatges han estat una experiència única.

Gràcies a tots els que heu format part d'aquestes aventures. Ja estem preparant les properes escapades per continuar descobrint el món plegats!
La setmana vinent ens n'anem a Sri Lanka

Descobreix la màgia de Malta amb el nostre   del 17 al 21 d'octubre! Aquestes illes mediterrànies et sorprendran amb la ...
24/08/2024

Descobreix la màgia de Malta amb el nostre del 17 al 21 d'octubre! Aquestes illes mediterrànies et sorprendran amb la seva riquesa històrica, els seus paisatges espectaculars i les seves platges cristal·lines. Vine a explorar temples antics, ciutats fortificades i gaudeix del clima suau de t**dor en un viatge ple de cultura i relax.

Uneix-te a nosaltres i fes de Malta la teva propera gran aventura!

Descobreix l'encant d'Itàlia i Suïssa aquest octubre amb el nostre  ! Del 23 al 26 d'octubre, et portarem a explorar el ...
23/08/2024

Descobreix l'encant d'Itàlia i Suïssa aquest octubre amb el nostre ! Del 23 al 26 d'octubre, et portarem a explorar el meravellós Llac Maggiore a Itàlia, amb els seus paisatges de somni, i Zermatt a Suïssa, on podràs admirar la majestuositat del Cerví, una de les muntanyes més icòniques del món.

Reserva la teva plaça i prepara't per viure una experiència inoblidable envoltat de naturalesa i cultura.

17/08/2024

Un viatge acompanyat no és més que viatjar amb la família que encara no coneixes, si a sobre reps uns tripulants de primera, el viatge només podrà ser meravellós.

El nostre per Croàcia visita l'illa de Mali Losinj territori de mariners i tripulants.

El nostre   al nord de Croàcia ens ha portat a descobrir el meravellós Parc Nacional de Krka! 🌿🏞️ Hem quedat bocabadats ...
15/08/2024

El nostre al nord de Croàcia ens ha portat a descobrir el meravellós Parc Nacional de Krka! 🌿🏞️ Hem quedat bocabadats amb les seves impressionants cascades i la natura exuberant. Un autèntic paradís!

Després, hem tingut la sort de veure la reserva croata de dofins 🐬. Un espectacle increïble veure aquests magnífics animals en el seu hàbitat natural! Aquesta experiència ens ha deixat a tots amb un somriure de orella a orella.

Estem gaudint al màxim d’aquest viatge! 😍

Arribem a Istanbul, territori de llegenda, i cultura.La ciutat, dividida entre Europa i Àsia.🕌🇹🇷Gastronomia pròpia, i se...
15/08/2024

Arribem a Istanbul, territori de llegenda, i cultura.
La ciutat, dividida entre Europa i Àsia.🕌🇹🇷

Gastronomia pròpia, i seu d'alguna de les mesquites més importants del món.

Arriba l'estiu i amb ell el nostre   al nord de Croàcia en iot privat! 🚤🌊 Des del primer moment, ja es nota que tenim un...
14/08/2024

Arriba l'estiu i amb ell el nostre al nord de Croàcia en iot privat! 🚤🌊 Des del primer moment, ja es nota que tenim un grup fantàstic, amb moltes ganes de viure aquesta experiència única junts. Les aigües cristal·lines, les illes sense massificar i la companyia immillorable són la combinació perfecta per gaudir d'una aventura inoblidable.

Estem a punt de descobrir els secrets millor guardats del nord de Croàcia, mentre naveguem pel mar Adriàtic en el nostre iot exclusiu. 🏝️⛵

Seguim amb el nostre   per Turquia mentres ens endinsem per les roques de la gran Capadòcia.
12/08/2024

Seguim amb el nostre per Turquia mentres ens endinsem per les roques de la gran Capadòcia.

Avui hem iniciat el nostre primer dia del   a Turquia amb una experiència única: un vol en globus per la màgica Capadòci...
07/08/2024

Avui hem iniciat el nostre primer dia del a Turquia amb una experiència única: un vol en globus per la màgica Capadòcia! 🎈🌄 Ens hem llevat ben d'hora per gaudir d'aquest espectacle de colors i paisatges impressionants.

Després, hem començat la nostra ruta per la Capadòcia, explorant els seus increïbles formacions rocoses i valls encantadores. Les vistes són senzillament espectaculars! 🌍✨

És el moment de descobrir Argentina amb el nostre   aquest octubre! 🌎✈️Ens esperen paisatges impressionants, des dels ma...
26/07/2024

És el moment de descobrir Argentina amb el nostre aquest octubre! 🌎✈️

Ens esperen paisatges impressionants, des dels majestuosos Andes fins a les vastes pampes, passant per les icòniques cascades d'Iguazú i la màgica Patagònia. Cada racó d'aquest país ens deixarà sense paraules. 🌄🏔️🌊

Un viatge ple d'aventures, cultura i natura. No t'ho perdis! Reserva la teva plaça avui mateix i prepara't per viure una experiència inoblidable. 🗺️📸✨

Aprofita els últims dies per caçar aquesta oferta pel 6 d'agost- 3 dies a la Capadòcia dormint en una cova i en pensió c...
10/07/2024

Aprofita els últims dies per caçar aquesta oferta pel 6 d'agost

- 3 dies a la Capadòcia dormint en una cova i en pensió completa
- 4 dies Istanbul en mitja pensió dormint a 5 minuts de Santa Sofia
- Guia acompanyant des de casa i guies locals

Tota aquesta comoditat per 1810 euros

Fecha de salida: Data de sortida: 06 agost Duración: Durada: 8 dias 8 dies Tipo de viaje: Tipus de viatge: Acompañado Acompanyat Descripción Itinerario Precios + Info Descripció Itinerari Preus + Info   Versión imprimibleVersió imprimible (PDF) Turquia és un pont entre Europa oriental i Às...

En la nostra escapada al Mt Sant Michel, avui hem matinat i ja som a la
06/07/2024

Descobreix la Màgia de Turquia! 🌟✈️Esteu preparats per una experiència única que combina l'encant vibrant d'Istanbul amb...
04/07/2024

Descobreix la Màgia de Turquia! 🌟✈️

Esteu preparats per una experiència única que combina l'encant vibrant d'Istanbul amb les activitats sorprenents de la Capadòcia? 🇹🇷✨

Comença el teu viatge a la fascinant ciutat d'Istanbul, on història i modernitat es fusionen. Recorre els carrers plens de vida, visita les mesquites majestoses i gaudeix dels mercats plens de colors i aromes.

Després, aventura't a la Capadòcia, un lloc on els somnis prenen forma entre paisatges surrealistes. Gaudeix d'un passeig en globus aerostàtic a l'alba, explora les ciutats subterrànies i camina per les impressionants formacions rocoses.

Aquest viatge acompanyat està dissenyat per oferir-te el millor de Turquia, combinant cultura, aventura i relaxació en un itinerari inoblidable.

Reserva el teu lloc avui mateix i prepara't per descobrir Turquia amb nosaltres!

S'apropa l'estiu! 🌞✈️Ja queda menys per a poder gaudir del Viatge acompanyat en iot per les illes del nord de Croàcia. D...
19/06/2024

S'apropa l'estiu! 🌞✈️

Ja queda menys per a poder gaudir del Viatge acompanyat en iot per les illes del nord de Croàcia. Deixa't portar pel M/S VITA, i descobreix aquestes aigües cristal·lines.

Oferim un vaixell de categoria Deluxe, en exclusiva, i un màxim de 16 cabines. Relaxa't acompanyat dels teus i viu una experiència única per l'Adriàtic 🚤🌊

No perdis l'oportunitat de gaudir de la tranquil·litat, la bellesa i l'encant d'aquestes illes!

Reserva ara i crea records inoblidables! 🏝️✨

·lines

18/06/2024

Arribem a Xi'An, on ens esperen els seus Guerrers de Terracota. Aquest tresor arqueològic, patrimoni de la humanitat, mostra impressionant de la grandiositat de l'antiga Xina, amb més de 8.000 figures d'argila de l'època de l'emperador Qin Shi Huang.

Segueix-nos en aquesta aventura increïble i descobreix amb nosaltres els secrets millor guardats de la Xina antiga.

Continuem rodant amb el   al nord de Noruega, mireu quins paisatges.Hem pogut gaudir d'una sortida en barca ràpida per l...
15/06/2024

Continuem rodant amb el al nord de Noruega, mireu quins paisatges.

Hem pogut gaudir d'una sortida en barca ràpida per les gèlides aigües.
Quin goig.

Ens arriben més fotos del nostre espectacular grup del   a la Xina.Un recorregut diferent pel país mil·lenari.I una capi...
13/06/2024

Ens arriben més fotos del nostre espectacular grup del a la Xina.
Un recorregut diferent pel país mil·lenari.
I una capital que ens acull ensenyant-nos La Gran Muralla i la seva Ciutat Prohibida.
Beijing/Pequín fou ciutat olímpica l'any 2008

Un altre mite a la saca... 🇨🇳
12/06/2024

Un altre mite a la saca...

🇨🇳

Anem finalitzant el nostre   a Suïssa tot visitant el poble de Zermatt i el Matherhorn.
10/06/2024

Anem finalitzant el nostre a Suïssa tot visitant el poble de Zermatt i el Matherhorn.

Ja som a la Xinaaa!!Arribem a la capital asiàtica en el nostre nou   per a gaudir de contrastos i tradicions mil·lenàrie...
09/06/2024

Ja som a la Xinaaa!!
Arribem a la capital asiàtica en el nostre nou per a gaudir de contrastos i tradicions mil·lenàries.

Avui hem sopat Pato laqueado, mireu quina pinta😋

Que comenci una nova i trepidant aventura!

En el nostre   a   , tot passejant per les illes   hem visitat el museu
07/06/2024

En el nostre a , tot passejant per les illes hem visitat el museu

Dalt de la Jungfrau,vora del cel blau,tindràs un palaua la gelera.Quant de t**d en t**di avivant l’ esguardpassarà l’ is...
06/06/2024

Dalt de la Jungfrau,
tindràs un palau
a la gelera.

Quant de t**d en t**d
i avivant l’ esguard
passarà l’ isard per la cacera.

Tindràs un tresor
d’edelweiss en flor.
Les estrelles d’or seran llanternes.

Vine a la Jungfrau,

Dalt de la Jungfrau,
tindràs un palau
a la gelera,

Comencem el nostre viatge acompanyat a  De moment estem a les portes de les illes  Coneixeu el sol de mitjanit? Nosaltre...
06/06/2024

Comencem el nostre viatge acompanyat a
De moment estem a les portes de les illes
Coneixeu el sol de mitjanit? Nosaltres ja l'estem experimentant. Aquestes fotos son de la nit d'arribada

Deixa't sorprendre per aquest gran país de l'Europa de l'Est.Sortida el 3 de juliol, una setmana per menys de 2.000 euro...
05/06/2024

Deixa't sorprendre per aquest gran país de l'Europa de l'Est.

Sortida el 3 de juliol, una setmana per menys de 2.000 euros amb tots els serveis i menjars inclosos

Si et dónes pressa, encara ens queden algunes places

I si el que busques és una escapada de 4 dies, mira a la nostra web la proposta del Mont Saint Michel

roda.travel
93.983.94.11

Fecha de salida: Data de sortida: 03 juliol Duración: Durada: 8 dias 8 dies Tipo de viaje: Tipus de viatge: Acompañado Acompanyat Versión imprimible Versió imprimible   PDF  Galería de imágenes   Galeria d'imatges  ¿Quieres viajar con nosotros? ¿Vols viatjar amb nosaltres? Reserva tu p...

Ja som a   i hem tingut el primer contacte amb els   ¡Això és alucinant!
04/06/2024

Ja som a i hem tingut el primer contacte amb els
¡Això és alucinant!

Aquest matí ens hem llevat ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora per anar a  , on hem començat el nostre viatge acompanyat ...
03/06/2024

Aquest matí ens hem llevat ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora per anar a , on hem començat el nostre viatge acompanyat a
Començem atravessant els pel extraordinari

Ja els últims dies del nostre viatge hem deixat Vietnam per anar a   El complex religiós més gran del món ens ha deixat ...
26/05/2024

Ja els últims dies del nostre viatge hem deixat Vietnam per anar a
El complex religiós més gran del món ens ha deixat la pell de gallina

Aquest diumenge estarem al .badalona presentant els nostres viatges acompanyats a tots els socisInaugurant així una col·...
24/05/2024

Inaugurant així una col·laboració amb aquesta entitat esportiva que enguany celebra 50 anys.
Si voleu, esteu tots convidats a conèixer les novetats del nostres viatges i aprofitar per veure les magnífiques instal·lacions d, aquest club que s'obre a la ciutat

Ja som a  , trobada de milers de cultures i ara una ciutat impossible de definir. S'ha de veure.  a
23/05/2024

Ja som a , trobada de milers de cultures i ara una ciutat impossible de definir. S'ha de veure.
a

Encara ens queden algunes places per a l'escapada al Mont Saint Michel del 6 de juliolQui no corre vola!!!!!
22/05/2024

Qui no corre vola!!!!!

Fecha de salida: Data de sortida: 06 juliol Duración: Durada: 4 dias 4 dies Tipo de viaje: Tipus de viatge: Acompañado Acompanyat Descripción Itinerario Precios + Info Descripció Itinerari Preus + Info   Versión imprimibleVersió imprimible (PDF) Hi ha pocs llocs a Europa que cridin tant l’...

Riera Matamoros, 59

Jueves 09:30 - 13:30
Viernes 09:30 - 13:30

Teléfono

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Roda el Món publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.