TraveLust.hu

TraveLust.hu Személyre szabott utazások szervezése, teljeskörű aszisztenciával. Esküvőszervezés

Jó reggelt Genova ☕️🇮🇹😊🇪🇸 Barcelona után tegnap reggel a 🇨🇵franciaországi Cannes-ba érkeztünk. Onnan voltak ugyan szerve...
23/10/2023

Jó reggelt Genova ☕️🇮🇹😊

🇪🇸 Barcelona után tegnap reggel a 🇨🇵franciaországi Cannes-ba érkeztünk. Onnan voltak ugyan szervezett utak Monacoba, de 100€ / fő áron, amit azért mi egy kicsit sokalltunk. Tehát a megszokott TraveLust stílusban, fogd meg a söröm kihozom olcsóbbra felkiáltómondattal vonatoztunk át a mini államba. Mindössze 23€ / fő áron, úgy, hogy Cannes-ra is maradt egy kis időnk. (Természetesen köszönhető volt Anett helyismeretének is, hiszen lakott korábban ezen a környéken).

Welcome aboard! 😍🌊🛳
21/10/2023

Az idő, itt Miami Platján még mindig mesés, most mégis bőröndöt ragadunk és holnap nekivágunk egy újabb kalandnak.Hova é...
20/10/2023

Hova és mivel? Mindenről beszámolunk holnap ☺

Soha rosszabb "karantént" !😀😍🌊Nos az van, hogy szombat lévén reggelire bekezdtünk egy ütős, laktató Ír reggelivel. Majd ...
30/09/2023

Soha rosszabb "karantént" !
😀😍🌊

Nos az van, hogy szombat lévén reggelire bekezdtünk egy ütős, laktató Ír reggelivel. Majd némi pihegés után elindultunk a partra.
A korábbi egér utat is már lezárták a felújítások miatt, tehát előbb meg kellett találni a módot hogyan juthatunk le. A vicces az volt, hogy már voltak lent emberek. Lent aludtak vajon? 🤔😁🏖

⚠️ Fogtuk az egyik kordont és elmozdítva ünnepélyesen megnyitottuk a strandot, mert utánunk a várakozó sereg is megiramodott 😀

A víz egyébként mesés, a perzselő napsugarak elleni hűsölés garantált.

Mire feleszméltünk a kikapcsolt üzemmódunkból már le is zárták végleg a strand fel és lejáratát 😄

Mondanunk sem kell, hogy abszolút nem estünk kétségbe. Tengerparti sétánk haza felé nagyobb kerülőt vesz igénybe.

Innen a csodás karantén 😄⚠️🌊💙

A felújítások ellenére is találtunk egér utat a partra ⚠️💙😍🏖🌊•••••
27/09/2023

A felújítások ellenére is találtunk egér utat a partra ⚠️💙😍🏖🌊

26/09/2023

✈️ Haza ugrottunk pár napra és már előtte is folytak kisebb munkálatok a környező utcákban. Azonban az a látvány, ami ma, a munka után várt, még rosszabb volt.

Kihasználva a szuper időt, laptop lecsuk, irány a tenger, mint tökéletes levezető és stressz oldó 🌊🏖😍💙

⚠️ Viszont a lezárások miatt a tőlünk 4. strand lejáratig kellett kutyagolni az ejtőzéshez. Az alábbi képeket visszafelé készítettük amikor már nem üzemeltek a munkagépek. Ekkor sétált mindenki arra, kitalálni mi az ördög folyik itt... 🫣🤔

Hát mit ne mondjuk, rendesen szétkapták szezon végére a placcot. A jó hír az, hogy szépen haladnak, reméljük mielőbb helyre áll a rend!😏

19/09/2023

💦 A napokban hihetetlen mértékű eső esett Miami Platja térségében. Hatalmas villámlás, mennydörgés kísérte a záporokat, zivatarokat. Mindezt néhány strandos és igazán tiszta, szép nap mellett 🦭🐬🐟🦐🦞

⚡️🌫 Egyszer még az áramunk is elment mert lecsapta az automatát 🙄😬

Utána persze 100%-os páratartalom 🥵

A szomszédos települést - L'Hospitalet de l'Infant - egy kis fa híd választja el Miami Platja-tól. Az alatta lévő (amúgy száraz és üres) árok most megtelt a saras/agyagos esővízzel, ami a kristály tiszta tengerbe torkollik. Erről Roberto Bueno készített képeket 📸

A természet szépsége! Imádjuk!
Neked hogy tetszik? 😊😍

Visszatértünk! 🇪🇦🌊🏖Üdv újra Miami Platja-ról ❤️💛😍Az idő csodás, a tenger mesés, a helyiek változatlanul barátságosak, ét...
12/09/2023

Visszatértünk! 🇪🇦🌊🏖

Üdv újra Miami Platja-ról
❤️💛😍

Az idő csodás, a tenger mesés, a helyiek változatlanul barátságosak, ételek továbbra is ínycsiklandóak, a sangria hideg tehát az igazi spanyol életérzés is hatalmába kerített újra!

🐝 Habár a teraszunk egyik sarkába beköltözött egy népes darázs család, kiknek kilakoltatása már folyamatban van, de kedvünket ez sem szegheti! 💪

A TraveLust.hu kalandok folytatódnak és továbbra is inkább élményeket gyűjtünk nem tárgyakat a mottónk 🥰

Sziasztok,Kicsit eltüntünk az elmúlt pár hétben. Élvezzük az itthon létet, a család és a barátok közelségét. Azonban ham...
30/08/2023

Sziasztok,

Kicsit eltüntünk az elmúlt pár hétben. Élvezzük az itthon létet, a család és a barátok közelségét. Azonban hamarosan újra útra kelünk és kezdetét veszi egy újabb utazási kaland 😍🌍🏖🌊✈️

🇪🇸 Spanyolországi otthonunk már vár minket vissza és onnan jelentkezünk majd beszámolókkal, képekkel és érdekességekkel 😊

A hétvége is sűrű volt, buliztunk egy nagyot a Budapest Parkban 🍻🍹🥳

Szép estét mindenkinek 😊🤗

Eljött az ideiglenes búcsú ideje a tengertől 💙🌊  hiszen át kell adnunk kis lakásunkat a turistáknak ☺️Haza indulunk nyar...
30/06/2023

Eljött az ideiglenes búcsú ideje a tengertől 💙🌊 hiszen át kell adnunk kis lakásunkat a turistáknak ☺️

Haza indulunk nyaralni és a családdal, barátokkal tölteni a nyarat. Szeptemberben újra útnak indulunk.
Természetesen a kettő között fellelhető kedvező repjegyekre sem mondunk nemet 🤭😁

Kinek mi a fontos, ugye? 😀🐾🐕Itt a nyár és a vakáció! A repülővel való utazások során nagy hangsúlyt kell fektetni a pogg...
19/06/2023

Kinek mi a fontos, ugye? 😀🐾🐕

Itt a nyár és a vakáció!

A repülővel való utazások során nagy hangsúlyt kell fektetni a poggyász(ok) méretét és súlyát korlátozó szabályozásokra.

Mi, mint tapasztalt hátizsákos utazók igen nagy kompromisszumok árán képesek vagyunk akár 2-3 hétre is bepakolni, csupán egy hátizsákba – ez már szinte kisujjból megy 😀🎒

Azonban számos utasunknál mindig előjön ez a jellegű probléma 🧳🤔🎒

✈️ A repülőterek szabályozzák a poggyászok méretét és súlyát, hogy ezzel biztosítsák a repülőgépek biztonságos és hatékony repülését. Minden légitársaság rendelkezik ❗️saját❗️ szabályzattal, amelyben meghatározzák, hogy mekkora lehet a kézipoggyász és a feladott poggyász mérete egyaránt.
Tehát minden csomag esetében vannak határok.

A repülőtéren elhelyezett mérőeszköz segítségével ellenőrzik az engedélyezett méretet. Fontos, hogy a foglaláskor MINDIG tájékozódj az adott légitársaság honlapján vagy az utazás előtt kapott információk alapján, hogy megfelelő méretű poggyászt vigyél magaddal. Ezáltal elkerülöd a kellemetlenségeket a beszállásnál.

A repülőtéri személyzet ugyanis jogosult ellenőrizni és esetlegesen büntetést is kiszabni, amennyiben nem a megadott korlátokon belül van a csomag. Ekkor bizony a helyszínen kell bírságot fizetni, melynek pontos összege szintén légitársaság függő, nem lehet általánosítani!

Tehát, érdemes tudatosan megválasztani a poggyászok méreteit és ügyelni arra, hogy a repülőtéri szabályoknak megfelelően pakold meg a böröndöt, hátizsákot, táskát.

☝️+ Tipp: Ha már látod, hogy sehogy sem férsz bele a megvásárolt poggyászba, akkor a reptéren, még a becsekkolás előtt van lehetőséged módosítani a poggyászok mennyiségén.

Bármi kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban, kommentben tegyétek fel nyugodtan 😊

Kelemes ébredést és csodás napot mindenkinek 😊🤗
11/06/2023

🌍✈️ Hátizsákos kalandok a világ körül! ✨🎒Mennyire vagy otthon a hátizsákos utazások varázslatos világában? Utaztál már t...
08/06/2023

🌍✈️ Hátizsákos kalandok a világ körül! ✨🎒

Mennyire vagy otthon a hátizsákos utazások varázslatos világában? Utaztál már több időre csak egy hátizsákba pakolva? Bizony azok a pillanatok, amikor csak egy kis csomagot viszünk magunkkal, és felfedezzük a világot szabadon, mindenféle kötelezettség nélkül.

Ez a fajta utazás valóban megváltoztatja az életet. Megtapasztalhatjuk az ismeretlen helyek varázsát, felkutathatjuk a rejtett gyöngyszemeket és találkozhatunk olyan emberekkel, akikkel különben sosem találkoznánk. Egy hátizsákkal a hátunkon szabadságot kapunk, hogy igazán közelebb kerüljünk a különböző kultúrákhoz, és megértsük a világ sokszínűségét.

De ne feledjük, hogy a hátizsákos utazás nem csak az úti célokról szól. Ez a tapasztalat rólunk is szól. Ráadásul főleg rólunk és az önismeretünkről.
Megtanulunk rugalmasak lenni, kreatívak a megoldásokban, és szembenézni a kihívásokkal. Minden lépés, amit teszünk, erősíti a belső bátorságunkat és önállóságunkat.

Szóval, ha valaha is vágytál arra, hogy megtedd a hátizsákos utazáshoz szükséges első lépéseket, ne habozz! Lépj ki a komfortzónádból, gyűjts élményeket, amiket egész életedben őrizni fogsz.

Visszajelzés Ciprusról! 🙌A TraveLust által egy újabb kis csapat jutott el Ciprusra. ✈🤗Andi és Viktor már nem először uta...
24/05/2023

Visszajelzés Ciprusról! 🙌

A TraveLust által egy újabb kis csapat jutott el Ciprusra. ✈🤗

Andi és Viktor már nem először utaznak velünk és most egy ismerős kis családdal indultak útnak a programterveinknek megfelelően! Köszönjük a képes visszajelzést is és bízunk benne, hogy sok hasonló utat szervezhetünk még Nektek, akár tölthetünk együtt, ahogy azt pl. Azori-szigetek vagy Róma esetébe tettük! ❤️😊

✈️🌍 A vágyak útján! 🗺️✨Az élet rövid, és a világ hatalmas! Fedezzük fel együtt az utazások által kínált végtelen lehetős...
17/05/2023

✈️🌍 A vágyak útján! 🗺️✨

Az élet rövid, és a világ hatalmas! Fedezzük fel együtt az utazások által kínált végtelen lehetőségeket!

Szenvedélyesen hiszünk abban, hogy az utazásokban rejlik az élet igazi varázsa, és az élmények gazdagítják a lelket és az érzelmi világot.

Nincs jobb érzés, mint felfedezni a világ különleges helyeit, találkozni új kultúrákkal és megosztani ezeket a pillanatokat szeretteinkkel. Éppen ezért, a TraveLust.hu minden olyan utazási célt kínál, ami megfelel a vágyaitoknak és az érdeklődéseiteknek.

Legyen szó a mesés karibi tengerpartokról, az exotikus ázsiai utazásokról vagy a lenyűgöző európai városok felfedezéséről, nálunk mindenki megtalálja a számára tökéletes utazást! 🌴🌍✨

A TraveLust.hu nem csupán a legjobb ajánlatokat és utazási lehetőségeket kínálja, hanem szakértői útmutatást és inspirációt is nyújt az utazások terén. Legyen az praktikus tanács, úti célok bemutatása vagy helyi különlegességek felfedezése. Mi mindent megteszünk azért, hogy a legizgalmasabb és legemlékezetesebb utazásokat szervezhessük Számotokra!

Strand idő 😍💙🌊🏖
14/05/2023

Cíes szigetéhez egy kis kedvcsináló 😊🇪🇸😍
10/05/2023

💡Egy kis érdekesség - ezt a képet most készítettük - este 10 óra van!🇪🇸 Spanyolországban ugye nincs időeltolódás a magya...
09/05/2023

💡Egy kis érdekesség - ezt a képet most készítettük - este 10 óra van!

🇪🇸 Spanyolországban ugye nincs időeltolódás a magyarországihoz képest. Azonban azt fontos megjegyezni, hogy nyugati részei már elbírnának mínusz egy órát, ugyanúgy mint Portugália esetében. Viszont országon belü (kivéve Kanári-szigetek) tartani szeretnék az egy idő sávot, emiatt picit csúszásban vannak.

Vigo, Spanyolország Galicia területének legnagyobb városa. Ami az egyik legnyugatabbra lévő város is egyben. Tőle délre Portugáliában már -1 óra van. Tehát amikor Bragaba mentünk akkor úgy tűnt, mintha csak fél óra lenne az amúgy másfél órás út. Utána pedig szó szerint vissza a jövőbe - utaztunk Vigoba 😄

Üdv Bragából, Portugáliából 🇵🇹🙋‍♀️🙋‍♀️Másfél óra buszút és máris visszaugrottunk 1 órát az időben, pedig csak délré hala...
09/05/2023

Üdv Bragából, Portugáliából 🇵🇹🙋‍♀️🙋‍♀️

Másfél óra buszút és máris visszaugrottunk 1 órát az időben, pedig csak délré haladtunk kb. 112 km-t 😀

Montroig

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando TraveLust.hu publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Enviar un mensaje a TraveLust.hu:

Agencias De Viajes cercanos

Otros agencias de viajes en Montroig