ثمین ما "saminma"

ثمین ما  "saminma" saminma

امروزه یکی از مسائل مهم برای مدیران و شرکتها انجام و اجرای امور مسافرتی می باشد.چرا که زمان و مکان برای اجرای امور هر مجموعه ای یکی از اصلی ترین معیارهاست.
شرکت بین المللی مسافرتی ثمین ما این افتخار را دارد تا با کادری حرفه ای و مسئول در امور مسافرتی در ایران و خارج از کشور خدمات خود را به نحو احسن ارائه نماید.
ما بر این باوریم که سیاست صرفه جویی در زمان و هزینه ها برای مدیران و شرکتها یکی از

مهمترین عوامل است.گاهی تهیه فقط یک بلیط هواپیما در شرایط خاص و اضطراری میتواند کمک بزرگی برای بهبود راندمان هر شرکتی محسوب گردد.
آژانس هواپیمائی ثمین ما این افتخار را دارد که بتواند بصورت Online و تمام وقت با تلاش و ارتباطات خود حتی در شرایط خاص و فوری مسافرین خود را حمایت و آرامش در سفر را برای آنان محیا نماید.
از این رو توجه شما را به بخشی از خدمات ویژه و منحصر به فرد این شرکت جلب مینمائیم:
1) واحد بلیط Ticketing)) : این واحد برخوردار از مدرنترین و حرفه ای ترین تجهیزات و توان بالای تهیه بلیط های داخلی و خارجی توسط کلیه خطوط هوایی می باشد.
2 ) واحد فروش بلیط قطار رجا : شما می توانید با هماهنگی لازم با این واحد در هر ساعتی بلیط قطار به تمام مسیر های داخلی یا خارج از کشور خود را در اختیار داشته باشید .
3) واحد پروازهای چارتر: آژانس مسافرتی ثمین ما بصورت روزانه دارای برنامه پرواز چارتر داخلی و خارجی می باشد .مسیرهای داخلی مانند:کیش-مشهد و اهواز ،... و مسیرهای خارجی مانند :ترکیه – دبی- مالزی-تایلند و غیره ... آماده ارارئه خدمات می باشد.
4 ) واحد رزرواسیون هتل:این واحد به صورتOnline در ایران و تمام نقاط دنیا از هتل 2 ستاره تا هتل 7 ستاره با نرخهای استثنایی و خدمات درخواستی آماده ارائه خدمات می باشد.
5 ) واحد تورهای نمایشگاهی:این واحد با برگزاری تورهای تخصصی و حضور در نمایشگاه های خارج و داخل کشور برای کلیه واحد ها و حرفه های موجود در دنیا طراحی گردیده .با این امکان میتوان در کشورهایی که در آن ها نمایشگاه های تخصصی برگزار می شود از آخرین دستاوردها و امکانات که با حرفه شما مطابقت دارد ارتباط برقرار شود.اجرای این تورها می تواند به صورت انفرادی و یا گروهی باشد.ضمنا برای سهولت در امور بازرگانی و ارتباطات میتوانید از مترجم های حرفه ای این مجموعه استفاده نمایید.
6 ) واحد تورهای گردشگری و تفریحی:امروزه شرکتها و مجموعه های بزرگ برای تشویق پرسنل و واحد های مختلف خود و بوجود آوردن فضای با نشاط بیشتر اقدام به تهیه تورهای گردشگری می نمایند. واحد تورهای گردشگری ثمین ما اجرای تورهای مستمر درایران و خارج از کشور با کیفیت بالا و نرخهای ویژه این امکان را برای شما فراهم نموده است.
7 ) واحد برگزاری سمینارها و همایشها در ایران و خارج از کشور:در این واحد شما میتوانید از خدمات ذیل بهره مند گردید:
برگزاری سمینارها و جلسات در ایران و خارج از کشور در سالنهای زیبا و مخصوص با کلیه امکانات .
8 ) واحد ویزا:این واحد با امکانات وسیع خود میتواند در حداقل زمان برای مسافرین اتباع خارجی برای ایران و مسافرین ایرانی برای خارج از کشور و همچنین وقت سفارت در خارج از کشور خدمات خود را ارائه نماید.
9) واحد بیمه:این واحد طرف قرارداد با بیمه های معتبر جهان بوده و برای کلیه مسافرین خود مطابق با درخواست آنان انواع بیمه های مسافرتی مانند:بیمه AXA و غیره را صادر نموده و آرامش را در سفر برای شما ایجاد نماید.10 ) واحد ارز: این واحد آماده ارائه خدمات ارزی به مسافرین است .مسافرین بنا به درخواست خود میتوانند ارز مورد نیاز خود را در ایران دریافت نمایند. یکی از ویژگی های این واحد آن است ، که اگر در صورت نیاز به پول در خارج از کشور شدید میتواند ارز مورد نیاز خود را در همان کشور به دست آورید .

امید است با همکاری فی مابین بتوانیم آرامش خاطر و لحظات بیاد ماندنی و همچنین تاثیر گذار در امور بازرگانی را برای شما به ارمغان آوریم.
مدیر عامل و رئیس هیت مدیره : سرکار خانم سودابه تحسینی

Address

شهرک غرب بلوار دادمان جنب سازمان دارایی پلاک 98 طبقه همکف
Tehran
021.88581001

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ثمین ما "saminma" posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to ثمین ما "saminma":

Share

Category


Other Travel Companies in Tehran

Show All