Poilsis prie Avirio ir Veisiejo

Poilsis prie Avirio ir Veisiejo Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Poilsis prie Avirio ir Veisiejo, Veršių kaimas Paežerės 7 Leipalingio sen. Druskininkų sav, Druskininkai.

20/08/2024
Sveikinimai naujausiems stebėtojams! Smagu, kad prisijungėte! Reda Ivanoviene, Elva Žem
12/08/2024

10/08/2024

Rugpjūtis artinasi link vidurio.
Vasara - link pabaigos.
O tu sekmadienį, po pietų ar
vaikščiojai su gidu po kurortą?
Patirk tą jausmą,
kai mylimą miestą pamatai gido akimis!
Pasidalink ir savo bičiulių rate!

23/06/2024

Su gimtadieniu, mano mylimi Druskininkai!

Būtent šiandien, birželio 20 d. švenčiame 230-ąjį gimtadienį!
Gimtadienio dovana - Ekskursija ore su Lynų kelias 🎁

23/06/2024

🗣 Mieli keleiviai, gidės jau pradeda savo ekskursijas ore, su jomis galite pasimatyti iki 16 val. ir rytoj nuo 14 iki 16 val. Vakar dieną turėjome smagių pokalbių ne tik lietuvių, bet ir kaimynų kalba, nes sulaukėme ypatingų viešnių - vienuolių iš Lenkijos. Taigi ką atneš ši diena dar nežinome, bet mums būtų labai malonu išgirsti ir Jūsų atsiliepimus apie mūsų ekskursiją ore kartu su Birute, Jurgita, Ramune ir Živile 😉

24/05/2024

Skaudžią netekties valandą pasipylė žinomų žmonių užuojautos ir jautrūs žodžiai, kuriuos skyrė D. Zvonkus, M. Pilibaitytė, A. Rimiškis bei begalė kitų atlikėjo bičiulių ir bendražygių.
Straipsnio nuoroda – komentaruose:

18/05/2024

Gegužės 18 d. (šeštadienį) laukiame Jūsų turizmo sezono atidarymo šventėje!💙
✨ Maloniai kviečiame užsukti į Utenos turizmo informacijos centro palapinę, kurioje vyks smagi loterija visiems.🥳
Dalyvausite žaidime, kuriame galėsite laimėti:
🔹 Ekskursiją dviems „Ekspresionizmo raitelės Marianos Veriovkinos takais Lietuvoje“ (birželio 1 d.)
🔹 RL GYM 5 dienų vasaros stovyklą 1 vaikui (2024 m.)
🔹 20 Sporto klubo RL GYM abonementų (1 mėn.)
🔹 20 Sporto klubo RL GYM ROLL procedūrų abonementų (1 mėn.)
🔹 Privatų vienos valandos pasiplaukiojimą pramoginiu laivu Tauragno ežere (iki 12 žmonių)
🔹 „Dalia Art“ 30 eurų vertės kuponą
🔹 3 dovanų kuponus šeimos apsilankymui „Triušiukų slėnyje“
🔹 Trijų baidarių žygį Šventosios upe

RL GYM Sporto Klubas Triušiukų slėnis Giedriaus Indrašiaus Žygeivių Slėnis Daunorių krašto bendruomenė "Ažu Tauragną" Dalia Art Papuošalų kampelis

18/05/2024

Draugas ne tas, kuris sako: “Su tavimi viskas bus gerai”, bet tas, kuris pasako: “Bus visko, bet aš visada būsiu šalia”.

Poilsis prie Avirio" (Leisure at Aviris) farmstead at a distance of 10 km from Druskininkai is situated on the bank of a splendid lake surrounded by woods rich in mushrooms and berries. With its crystal clear water, the lake Aviris attracts fans of diving, whereas plenty of fish invites to try one's luck in fishing. Sandy bottom and wooden bridges to the lake ensure perfect swimming. Pleasures of Druskininkai Spa Centre and Aqua Park are near at hand.A flexible discount system is at your service. The farmstead welcomes business partners and companies of friends, participants of workshops and conferences, groups of children and youth, families and holidaymakers fond of both peaceful and active recreation. On request of clients, meals and service are available. Corporate parties, family events and banquets with delicious meals may be arranged in an ingenious manner.Our guests may take pleasure of 2 cottages and a bathhouse. Complex lease is available. I and II cottages may accommodate up to 50 and 10 persons respectively. You are welcome to enjoy an impressive ethnographic bathhouse constructed on wooden piles in the lake and designed for 15 persons. A big arbour, outdoor hearth and fireplace are located nearby.
Homestead is located 5 km from the winter activities complex "Snow Arena".
Hosts lives outside the farmstead, but visits as required. Hosts speaks English, Polish, Russian.
Information Opened in: 2005 m. LKTA member from: 2007 m.Area for recreation: 40 a Visitors are welcome April, May, June, July, August, September, October

31/12/2023
11/09/2023

Čia 19-20 a. galima buvo karališkai pasigydyti, o
šiandien - karališkai pailsėti.
Mūsų komanda per 2 atviros architektūros savaitgalio dienas pravedė 33 ekskursijas ir pastato istoriją išgirdo 417 ekskursantų.

Hotel Europa Royale Druskininkai
Pastatai kalba

Rugsėjo 9-10 d.

10/09/2023

- dar nežinojau, kad yra likimas,
o jis mane jau lietė, jau matavos
lyg drabužius, apžiūrinėjo, svarstė,
kiek tilptų manyje, kiek aš pakelčiau,
lyg tempiama styga - kiek išlaikyčiau,
kaip suskambėčiau ar galbūt nutrūkčiau
staiga... O liūdesys, o džiaugsmas, meilė,
tikėjimas, nusivylimas, skausmas
ir daug kitų dalykų? Negalėjau
žinoti jų. Tačiau aš negalėjau
jų nepažinti -

(J. Marcinkevičius)

14/06/2023

sodyba Lazdijų rajone, sodybos nuoma Lazdijų rajone, apartamentų nuoma Lazdijų rajone, sodyba vestuvėms Lazdijų rajone, pirtis Lazdijų rajone, kubilas Lazdijų rajone, salė šventėms Lazdijų rajone, Sodyba prie ežero Lazdijų rajone

Veršių Kaimas Paežerės 7 Leipalingio Sen. Druskininkų Sav
Druskininkai

Be the first to know and let us send you an email when Poilsis prie Avirio ir Veisiejo posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to Poilsis prie Avirio ir Veisiejo:

Šventės laukimas

Maloniai kviečiame išskirtinę šventę vestuves švęsti kaimo turizmo sodybose „Poilsis prie Avirio”ir ,,Poilsis prie Veisiejo’’ nuostabios gamtos ir ramumos apsuptyje šalia Druskininkų kurorto. Vestuvės – vienas svarbiausių gyvenimo įvykių ir viena gražiausių švenčių Jūsų gyvenime . Pasiruošimas šiai šventei taip pat yra nuostabus laikas. Juk tai – JŪSŲ vestuvės! Nedidelei kompanijai iki 40 asmenų siūlome salę ir jaukios pirtelės stovinčios pačiame Avirio ežere ant polių nuomą! Specialiai jauniesiems sukursime jaukią atmosferą, muzikantų ,fotografų taip pat renginių organizatorių paslaugas. Papildomai pagal Jūsų pageidavimus, mūsų virtuvė gali pagaminti išskirtinę vestuvinę puotą Nepraleiskite progos nuostabiai atšvęsti šventes! Skambinkite +37068215181