Kelionių eskizai

Kelionių eskizai Kelionės per meno prizmę ar kitu neregėtu kampu! Norite keliauti, bet planavimas kelia stresą? Nežinote kur gauti geriausius pasiūlymus, bet norite sutaupyti?

O gal nusibodo įprastos ekskursijos perkrautos datomis ir sausa informacija? Pataikėte ten kur reikia! Aš galiu suoganizuoti ekskursiją per meno prizmę ar kitu neregėtu kampu. Pagal individualius užsakymus suplanuoju keliones (su gido paslauga ar be jos) ir jų maršrutus pagal Jūsų asmeninius poreikius, norus ir svajones. Leiskite man pasirūpinti svajonių atostogų detalėmis – Jums beliks tik pasimėgauti kelionę!

2 naktys Latvijoje 🚗🏕️ Taupi ir labai įdomi kelionė po mūsų kaimynę 😏 Mes išvykome penktadienį po darbų, todėl tikslą pa...
14/08/2024

2 naktys Latvijoje 🚗🏕️ Taupi ir labai įdomi kelionė po mūsų kaimynę 😏

Mes išvykome penktadienį po darbų, todėl tikslą pasiekėme 21 val. jaukus ir tvarkingas kempingas. Jeigu nemėgstate miegoti palapinėje yra galimybė už 60€ išsinuomoti namelį (tik rezervuotis reikia LABAI iš anksto). Kempinge veikia vandens sporto atrakcijos ir kavinė, kurioje tikrai galite skaniai pavalgyti! 💯

Sekančią dieną pasinaudojome tiek kavinės, tiek vandens malonumais 😃 O per pietus tęsėm kelionę 🚗 Pakeliui aplankėme švyturį nuo kurio atsiveria labai graži panorama. Bilieto kaina vos 1€, bet laiptelių ten ohoho 😱😃 Taigi pasportavę važiavome į čia laksto laukiniai arkliai ir kiti gyviai 🐴.
Mes tik atvykę susidūrėme su gluodena 🫣🦎 Nebuvo jauku ir malonu 😅 Bet tuo ir žavi ta laukinė gamta! Esi tik svečias ☺️
Šiame parke sutikome kelis stovyklautojus, todėl nusprendėme irgi likti čia. Pasistatyti palapinę ir pastovyklauti 🏕️

Paskutinei dienai pasilikome laukinių arklių paiešką ir Latvijos kino studijos apžvalgą. Arklių ieškoti nereikėjo (jie patys mus rado prie įėjimo😄), o kino studija taip pat buvo netoli (vos už 50km). Buvome maloniai nustebinti studijos dekoracijomis ir orginaliu pateikimu 👍🏼

Jeigu dar norite prasitęsti kelionę dienai ar dviem, užsukite į Jūrmalą arba Rygą ☺️

Rouen ⇒ Etretat (90km)Šiandien poilsio ir neskubėjimo diena 😎 . Važiuojame prie vaizdingų krantų su baltais skardžiais i...
08/08/2024

Rouen ⇒ Etretat (90km)

Šiandien poilsio ir neskubėjimo diena 😎 . Važiuojame prie vaizdingų krantų su baltais skardžiais ir arkomis, atsirėmusiomis į žydrą vandenyną🌅. Viena iš vaizdingiausių Prancūzijos pakrančių kaip magnetas traukia turistus iš aplinkinių regionų ir visos Europos. Etretat miestelyje likome 3 naktis, bet laiko vistiek neužteko apsiprasti su tokiu grožiu! 🤩
Nors miestelis nėra didelis, tačiau gyvenimas tikrai nestovi vietoje.

❔❔Ką veikti?

➡️ Šiame miestelyje veikia daug restoranų, todėl galite paskanauti šviečios žuvies ar jūros gėrybių;
➡️ Apsilankykite Etretat soduose [Les jardins d’Etretat]. Labai unikalus s**o pateikimas. Jame ne tik pamatysite skulptūrų, bet ir įkvėpsite įvairių kvapų ir išgirsite įdomių garsų;
➡️ Pasivaikščiokite pėsčiųjų takais. Ant kalvų galima užlipti iš abiejų pliažo pusių. Tai tikrai nesudėtingas žygis ir rekomenduojam jo jokiais būdais neiškeisti į pliažo malonumus. Nuo kalvų atsiveria puikios panoramos, ypač paėjus kiek toliau nuo tų sustojimų, kur būriuojasi didžiausi turistų srautai.

Pliaže pasukę į kairę ir užlipę laipteliais į viršų, atsidūrėme virš vienos iš trijų įspūdingų uolinių arkų – Porte d’Aval. Visai šalia jos iš vandens kyšo smaili uola, atsiskyrusi nuo pakrantės, vadinama adata (Aiguille d’Etretat). Apie šią 77 metrų aukščio smailę nuo seno pasakojamos legendos – jog ten paslėptas lobis, ir yra slaptas takas, vedantis prie jo.
Žiūrėdami į Porte d’Aval arką, daugelis mato dramblį, įkišušį savo straublį į vandenį. 🐘
Nuslūgus vandeniui, ne vienas kurorto lankytojas ryžtasi nueiti po Porte d’Aval arka. Bet reikėtų paisyti įspėjimų apie potvynių ir atoslūgių laikus, kad neįstrigtumėte grįždami atgal – kitaip gali tekti laukti atoslūgio kelias valandas, plaukti arba susimokėti už pagalbos valtį.

Paėjus tolyn nuo pirmosios arkos ir smailės, stūkso Manneporte arka, didžiausia iš visų trijų Etretat arkų. Kuo toliau nuo pliažo, tuo pakrantė atrodo labiau laukinė, panoramos dar labiau stulbina! 🤩

‼️ Prieš einant į žygį nepamirškite pasirūpinti vandeniu / užkandžiais, kepurėm nuo saulės ir SPF.

❔Kur apsistoti?
Mes rekomenduojame La lisette apartamentus ➡️ https://www.booking.com/Share-oGmVT3

Pirma diena. Beauvais ⇒ Giverny ⇒ Rouen (138 km)Vilnius - Beauvais (Bovė) iš oro uosto vykome tiesiai į Giverny miestelį...
07/08/2024

Pirma diena. Beauvais ⇒ Giverny ⇒ Rouen (138 km)

Vilnius - Beauvais (Bovė) iš oro uosto vykome tiesiai į Giverny miestelį, kuriame gyveno Claude Monet.
❗️❗️TIKRAI REKOMENDUOJAME čia nuvykti, sodai atima žadą… Mes buvome birželio mėnesį, todėl pamatėme visas gėles žydinčias, kaip Monet paveiksluose. 🌼🌼🌼
➡️ Bilietus galite įsigyti prie kasos arba internetu ⇒
✅ Su bilietu galėsite pamatyti impresionistų paveikslų muziejų, Monet sodus ir užeiti į dailininko namus. Viską apžiūrėti mums užtruko 3 valandas, tad laiko tikrai pasilikite!
❌ NEREKOMENDUOJAME valgyti kavinėje prie šių sodų, maistas, kaip kartonas, o kainos didelės…

🚗 Po Giverny miestelio važiavome link nakvynės vietos, kuri buvo Rouen’e. Kadangi po 3 valandų vaikščiojimo ir stovėjimo eilėse kojos buvo jau pavargusios, tai šis miestelis buvo, kaip tik! Mažas, jaukus ir gražus, visam jam apeiti užteko 1,5 valandos.

👀 Ką pamatėme?

🟢 Pamatėme 14 a. abatiją “Saint Ouen”;
🟢 Gotikinę katedrą “Notre Dame”, kurios statybos buvo pradėtos 13a., užbaigtos tik 16a.;
🟢 Laikrodžio bokštą pastatytą 1389 metais, kuris iki šiol yra veikiantis!
🟢 Senąjį turgų, kuriame šiuo metu veikia daug kavinių bei restoranų čia galite skaniai pavalgyti ir pailsėti.
Nuoširdžiai galiu rekomenduoti restoraną “Le Terre-Neuvas” jame labai skanūs žuvies patiekalai ir austrės!

Braiso kanjonas: Dar vienas gamtos stebuklas. ✨Ši vieta garsėja savo unikaliu grožiu. Panorama atrodo kaip milžiniška sm...
06/12/2023

Braiso kanjonas: Dar vienas gamtos stebuklas. ✨

Ši vieta garsėja savo unikaliu grožiu. Panorama atrodo kaip milžiniška smėlio pilis ar jos fragmentai. Arizonoje esantis kanjonas, tapo vienu iš populiariausių turistinių vietų dėl savo unikalios formos, spalvingų uolų sluoksnių bei daugybės natūralių pasagos formos arkų. Kanjoną suformavo atgalinė erozija, vėjas ir ledas, todėl nepaisant savo pavadinimo techniškai jis nėra kanjonas 😊. Tai tiesioginis gamtos (meno) kūrinys, kuris suteikia mums galimybę pažvelgti į įspūdingus geologinius procesus. 🤓

👀 Kanjonas išties gražus, bet man asmeniškai, nieko nebuvo gražiau už Antilopių slėnį ir Didįjį kanjoną. Jeigu vyksite prie Zion kanjono, Braiso kanjonas yra visai netoli todėl tikrai verta užsukti. Šie du kanjonai be galo skirtingi ir unikalūs. Be to, kiekvieno skonis skirtingas, kas man rekomendavo šią vietą, visi sakė, kad įspūdinga ir nepakartojama, aš su tuo sutikti negaliu, bet apsilankyti rekomenduoju. 👍🏼

Prisipažįstu kalbėsiu apie kolkas vienintelę vietą, kur ir man buvo karšta 😁.                      Mirties slėnis (angl....
25/08/2023

Prisipažįstu kalbėsiu apie kolkas vienintelę vietą, kur ir man buvo karšta 😁.

Mirties slėnis (angl. Death Valley), yra išskirtinė vieta Kalifornijoje ir vakarinėje Nevados valstijoje. Ši sausros kupina dykuma pasižymi ne tik savo įspūdingu grožiu, bet ir ypatingais klimato bei geologiniais reiškiniais.

Mirties slėnis yra vienas iš karščiausių vietovių pasaulyje. Joje užfiksuotas aukščiausias pasaulio termometro matavimas – net 56,7 °C. Tačiau, tuo pačiu metu, šis regionas turi ir žemos temperatūros sezoną, kai temperatūra gali kristi žemiau nulio. Toks išskirtinis temperatūrų skirtumas reiškia, kad aplinkui galima pamatyti įvairių gamtinių reiškinių pasekmes, pvz., dykumos žydėjimą po gausaus lietaus. 🌿

Nors pavadinimas "Mirties slėnis" gali sukelti įspūdį apie šį regioną kaip negyvybingą vietą, tačiau čia slepiasi stebėtinai įvairi ekosistema. Dykumos gėlės, tokios kaip pavasariniai lelijiniai ir verbenos, spalvina nuobodžius smėlio dykumų kraštovaizdžius, kuriuose galima rasti ir unikalių gyvūnų rūšių.

Tai tikrai vienas iš neįprastų kelionių tikslų, kuriuos, mano nuomone, būtina aplankyti esant Kalifornijoje.

🏕️ Čia galima nakvoti kempinge, ką tikrai rekomenduočiau apsvarstyti, nors naktys vasarą karštos (~29 °C), bet sako, kad žvaigždynai ir gamta ten atrodo nepakartojamai.

‼️ BENDRA INFORMACIJA:

✅ Svarbu prisiminti atsargumo priemones, nes ekstremalus klimatas gali kelti pavojų sveikatai. Tad vanduo ir kepurė nuo saulės yra būtini šios kelionės kompanionai!
✅ Važiuojant prieš Mirties slėnį prisipilkite pilną baką kuro, nes ten degalinių nėra, o stumti automobilį per tokį karštį ir į tokius kalnus...
✅ Siūlau pasirinkti tinkamą sezoną, kad nebūtų liūčių, nes tada atsiranda rizika patekti į žaibišką potvynį (angl. flash flood). Mums pasisekė tokio reiškinio nepamatėm, bet visur buvo lentelės su įspėjimais apie tokią galimybę.

01/08/2023

Josemičio nacionalinis parkas (Yosemite National Park) – didžiulis ir labai vaizdingas, stebinantis kriokliais, pilko granito uolomis-kalnais ir sekvojomis. Mėgstantiems pasivaikščiojimus (vadinamuosius hike‘us) ir laipiojimą uolomis ši Kalifornijos dalis – tikras rojus!
Parką galima lankyti ištisus metus, tačiau nuo lapkričio iki pat gegužės kai kurie jo keliai gali būti uždaryti dėl sniego ar potvynių (mūsų atveju taip ir buvo, keliavome balandžio mėnesio pabaigoje ir didžiojo dalis parko buvo uždaryta dėl rekordinio sniego kiekio ir jo sukeltų patvinusių upių. Pasak vietinių- jau 100 metų tiek sniego ir tokių potvynių nebuvo. Nepaisant to, su vaizdu tikrai pasisekė. Upės labai sraunios, atrodo tuoj išsiverš pro kraštus (kai kur taip ir buvo, kai kurie keliai užtvindyti ir nepravažiuojami). O kokie galingi kriokliai! Vasarą nuvažiavus pasigrožėti kriokliu, dažniausiai pamatai tik katino ašarą, o dabar gamta parodė visą savo galybę.
Kadangi sekvojos vienas iš pagrindinių turistų traukos objektų, jas norėjome būtinai pamatyti, tačiau, kaip jau minėjau, didelė Josemičio parko dalis uždaryta, todėl medžius galėjome pamatyti, tik per vieną įvažiavimą. Nuo parkavimo vietos 4km pirmyn – atgal, per sniegą. Nebuvo toli, bet aš buvau kaip Garfildas ir visą kelią klausiau ar jau atėjom 😂 Iki to laiko nebuvau mačiusi Sekvojų, todėl miške ieškoti kažkokių medžių nesupratau esmės 😀 Žinoma, kaip priėjome, tikrai pamačiau (didžiulį) skirtumą nuo kitų medžių miške 😳.

Jeigu žadate kempinti būtinai prieš tai pasitikrinkite kokia lauko temperatūra naktį, nes kaip mes buvome, naktį buvo -2, todėl pasiruoškite tinkamą inventorių arba keliaukite vasarą 😉.

Praktinė informacija

Įvažiavimas į Yosemite nacionalinį parką vienam automobiliui savaitei, kainuoja 30 dolerių. Jeigu per kelionę į JAV lankysite daugiau negu tris nacionalinius parkus, smarkiai sutaupysite įsigydami America The Beautiful pasą, kuris už 80 dolerių leis metus lankytis gražiausias JAV vietas be papildomų mokesčių (mes tai sužinome prie paskutinio nacionalinio parko) 😅 tačiau buvo labai maloni reindžerė ir įleido į paskutinį parką nemokamai 😊.

31/07/2023

Link Yosemite nacionalinio parko. Nuo tirpstančio sniego kalnuose, patvinusios kalnų upės ir kriokliai tiesiog atima žadą! 🤯

San Francisk’as – miestas gamtos apsuptyje. Čia pamatysi ne tik dangoraižius, bet ir daug gamtos kampelių, kuriuose gali...
12/07/2023

San Francisk’as – miestas gamtos apsuptyje.

Čia pamatysi ne tik dangoraižius, bet ir daug gamtos kampelių, kuriuose galima piknikauti, hike’inti ir stovyklauti!
Ką aplankyti ir pamatyti?
👉🏻 Twin peaks nuo čia atsiveria nuostabi miesto panorama.
👉🏻 Lombard street, vinguočiausia ir stačiausia gatvė, tikriausiai visam pasaulyje 😁 Labai smagu ja nuvažiuoti ir stebėti visus sustojusius turistus gatvės apačioje, fotografuojančius nuvažiuojančias mašinas (mes po to irgi buvo vieni tų turistų 😅). San Franciskas tikrai ne veltui garsėja savo stačiomis įkalnėm, aš neįsivaizduoju, kaip jaunimas vaikšto iš mokyklos pilnomis kuprinėm namo… Sportiškai tikrai neatrodo 😄.
👉🏻 Palace of fine arts theatre, parkelis su architektūrinėm detalėm, tokiomis kaip, arkos, skliautai, kolonos.
👉🏻 Legion of Honor art museum, meno muziejus, nėra labai didelis, pilnai užteks 1,5 valandos kruopščiai apeiti. Pamatysite paveikslų ir skulptūrų, bei kintamąją parodą. Mus pasitiko Ispanų meno tema. Buvo tikrai įdomu pasigrožėti darbais.
👉🏻 Golden gate bridge. Tikriausiai visų turistų tikslas pamatyti šį tiltą. Tik ar pavyks prie jo pasidaryti gražią nuotrauką, garantuoti negaliu – nes, kaip paaiškėjo nuvykus, dažniausiai šį tiltą gaubia tirštas rūkas. Kodėl? Nes susidaro mikroklimatai dėl vandenyno ir sausomos sankirtos. Todėl jeigu Jūsų tikslas - puiki tilto nuotrauka – pasilikite mieste keletą dienų 😁.
👉🏻 Alcatraz. Ten galima užsisakyti ekskursiją (savo noru nuvykti į kalėjimą) aš susilaikiau.
👉🏻 Pier 39. Asmeniškai man, labiausiai patikusi vieta San Franciske. Spalvingas kvartalas/prieplauka, su daug mažų krautuvėlių, kavinių ir kitų atrakcijų. O draugiją palaiko ruoniai.
👉🏻 Kur nakvoti? Mes miegojome išskirtiniame kempinge. Tik trys vietos (būtina išankstinė rezervaciją), ant kranto nuo kurio atsiveria vaizdas į Golden gate tiltą (mes, dėl pakilusio rūko, pamatėm jį labai trumpai, net nufotografuoti nespėjau 😅). Bet kempingas tikrai labai patiko, tvarkingas, galima lauželį susikurti, sutikom stirnų, elnių ir pelėdą.

Čia prasidėjo kelionė 🤩  ir nuvažiavę 5500 km aplankant         vėl grįžome, nors ir trumpam, nors ir miestas  padengtas...
05/05/2023

Čia prasidėjo kelionė 🤩 ir nuvažiavę 5500 km aplankant vėl grįžome, nors ir trumpam, nors ir miestas padengtas plastiku, bet aplankyti įdomu ir man tikrai paliko neišdildomų prisiminimų ☺️

01/05/2023

Nuo Los Angel’o link San Francisk’o veda labai gražus A1 greitkelis vingiuojantis šalia Ramiojo vandenyno. 🌊Mes juo ir važiavome, sustodami Santa Barbaroje 💃🏼, o nakvynei pasirinkome Santa Cruz’o miestą.

Gaila, bet tą dieną buvo labai didelis rūkas, todėl pakrantė nelabai matėsi, tačiau miesteliai labai žavingi ir tvarkingi. Santa Barbara - gera vieta nakvynei ir vakariniui pasivaikščiojimui promenada, bet tikrai nėra būtina dėtis šio miesto į “checklist’ą”☺️. O Santa Cruzas! 🤩 Tikrai būtinas aplankymo! Turi drugelių taką (Monarch butterfly boardwalk), švytūrį, kuriame yra banglendininkų muziejus ir prie pat treniruojasi patys banglentininkai bei atrakcijonų parką šalia vandenyno. Šis parkas, beje, buvo parodytas ir keliuose filmuose! Nors mūsų apsilankymo metu jis buvo uždarytas, o sezonas prasidės nuo ~gegužės mėnesio, kai bus truputį šilčiau (kolkas temperatūra laikosi apie 16C dienos metu), tačiau vis tiek buvo vertas pamatyti 👀.

Nakvynę čia galėčiau tikrai rekomenduoti “Scottish Inns”- pagal Amerikos kainas pigi, bet tikrai tvarkinga ir yra viskas ko reikia. 👍🏼

Los Angelas ⭐️⭐️⭐️Ką pamatyti turint vieną dieną? 🤩✅ Pirma stotelė tikrai turi būti Universal studio. Dirbti pradeda nuo...
29/04/2023

Los Angelas ⭐️⭐️⭐️

Ką pamatyti turint vieną dieną? 🤩

✅ Pirma stotelė tikrai turi būti Universal studio. Dirbti pradeda nuo 9:00, todėl nepatingėkite atsikelti anksti (nes mašinų spūstys kosminės) ir nuvykite nuo pat atidarymo. Parkingas bus tuščias ir į atrakcionus eisite be eilių (eilės prasideda nuo 11 valandos).
Tikrai paliko neišdildomą įspūdį tiek atrakcionai, tiek šou, tiek ekskursija į filmavimo aikšteles (pamatėm kaip atliekama dalis spec. efektų) 👍🏼.

✅ Jeigu turite papildomą dieną arba mažų vaikų - galima nuvykti ir į Disneilendą (deja, mes turėjome, per mažai laiko) 🧚🏼.

✅ Netoli Universal Studio yra “Holywood lake park”, ten artimiausia vieta iš kurios galima pamatyti Holivudo ženklą. Leidžiantis iš parko ir važiuojant link Holivudo bulvaro, rekomenduoju pasirinkti važiuoti pro Beachwood gatvę, nes ten, taip pat, labai geras kampas nuotraukoms ☺️.

✅ Holivudo bulvarę pagrindinis objektas (neskaičiuojant žvaigždžių) yra kinų Kino teatras, nuo kurio ir prasidėjo žvaigždžių alėja. 1958 metais kelios tuometinės garsenybės netyčia įlipo į šlapią cementą priešais kino teatro duris ir paliko savo bėdų įspaudus. Ši klaida jiems patiko ir jie net papildomai sugalvojo pagaliuku įsirašyti savo vardus su pavardėm šalia pėdų įspaudų. Tokia netikėta buvo šio bulvaro istorijos pradžia.

✅ Kitas butinas pamatyti objektas - observatorija! Tai ne tik vieta nuo kurios atsiveria nuostabi Los Angelo panorama ir Holivudo ženklas, bet ir muziejus. Įėjimas yra nemokamas tiek į planetariumą, tiek vakarinis pasinaudojomas teleskopu (jeigu tinkamas matomumas).

✅ Ir romantiškai vakaro pabaigai “Venice beach”. Gražus papludimys, pasiimkite užkandžių ir romantiškai palydėkite saulę 🌅. Sakoma, kad šį paplūdimį mėgsta ir garsenybės, todėl gal pasiseks kokią pamatyti!

San Diegas 🌼Ką pamatyti❔❔✅ Balboa park! Istorinis parkas, kuriame rasite muziejų (meno, istorijos, gamtos), teatrus, obs...
26/04/2023

San Diegas 🌼

Ką pamatyti❔❔

✅ Balboa park! Istorinis parkas, kuriame rasite muziejų (meno, istorijos, gamtos), teatrus, observatoriją, rožių sodą, kaktusų sodą ir japonišką sodą. Jame taip pat yra ir ispanų meno kvartalas, kur pardavinėja autentiškus suvenyrus, rengia dirbtuves, kad patys turistai galėtų pasigaminti savo meno kūrinį.

Ištyrinėjus visą Balboa parką, galiti nueiti iki pat 👉🏻 San Diego zoologijos s**o!
Visą šį grožį apžiūrėti ir apeiti tikrai reikės bent 5 valandų.

✅ Kur pavalgyti? Vietinė gyventoja rekomendavo nueiti paragauti tikrų meksikietiškų “tacos” į “Tacos del Gardo” restoranėlį. Tikrai patiko, pasirinkimas didelis, maistą gamina tikri meksikiečiai. Tacos pavadinimai ispaniški, užsisakėme skirtingus, todėl su kuo valgiau nežinau, bet buvo labai skanu! 🌮

San Diegas ribojasi su 🇲🇽Meksika, todėl turint truputį laiko galima “paspoksoti” ir į Meksikos pusę. Tai geriausia padaryti nuvykus į Draugystės parką (Friendship park) ir jo papludimį, kuriame tvora pasibaigia vandenyne. Jei pasienį norėsite apžiūrėti iš kitur - netyčia neišvažiuokite iš Valstijų (tai padaryti gana lengva 🫢).

Susiruošus važiuoti link Los Angel’o būtina užsukti į La Jolla cove pasigrožėti saulėlydžiu, kartu su jūrų liūtais 🌅🦭🦭.

24/04/2023

Buvome trečiame kanjone ir galiu pasakyti, kad visi jie be galo skirtingi, savo gamta ir vaizdais. Jeigu reikėtų išskirti, kuris kanjonas buvo gražiausias, tikrai to padaryti negalėčiau. Amerika turi nepaprastą, išskirtinę gamtą. O dabar pažiūrėsime ką gali pasiūlyti miestai! 🤗

🌞

🌞

24/04/2023

Tai vieta, kur filtrų nereikia. JAV, Arizonos valstijoje esantis Antilopės kanjonas. Kanjono ilgis – 8 kilometrai. Tai – siauras uolos plyšys. Nepraprastos išgraužtos uolienos formos bei saulės spinduliai 🌞, patenkantys per siaurutį plyšį, kuria iš tiesų sunkiai žodžiais nusakomą vaizdą 🤩. ❇️ Verta paminėti, kad bilietus rekomenduojama nusipirkti 48 valandom prieš ir rezervacijos dieną atvykti valandą anksčiau, kadangi registracijos eilės būna ilgos! Bilietai nėra pigūs (vienam žmogui nuo 100$, bet tikrai nepasigalėsite nusipirkę).

🌺

🌺

Susiradau draugę 😁🐿️
24/04/2023

Didysis kanjonas(Grand canyon) 🌄🔸Didžiausias kanjonas PASAULYJE, per 6 milijonus metų suformuotas Kolorado upės, kuri jį...
23/04/2023

Didysis kanjonas(Grand canyon) 🌄

🔸Didžiausias kanjonas PASAULYJE, per 6 milijonus metų suformuotas Kolorado upės, kuri jį formuoja ir dabar…

🔹Vaizdai iš ties įspūdingi ir jei Siono parke mes buvome kanjono apačioje, tai vakar vaikščiojome Didžiojo kanjono viršuje. Šiame parke, taip pat, galite naudotis nemokamu autobusu (shuttle) ir išlipti kiekvienoje aikštelėje. Mes pasirinkome pusę kelio naudotis autobusu (taupant laiką, nes turėjome tik pusdienį) ir 12 paskutinių kilometrų eiti pėsčiomis. Buvo išties verta, kadangi takai suformuoti šalia skardžio, todėl viso maršruto metu galima grožėtis kanjono vaizdais ir augalija.

🔸Jeigu turite daugiau laiko, galima nusileisti į kanjono apačią su mulais arba skristi sraiktasparniu virš viso Didžiojo kanjono. Atrakcijos tikrai įdomios, tačiau tam reikia daugiau laiko ir žinoma kainuoja papildomai 💸.

23/04/2023

Užvakar važiuodami iš Siono nacionalinio parko nusprendėme susirasti nakvynę 😴 kažkur arčiau Didžiojo kanjono ir visai netikėtai pasukome į Williams miestelį, kuris yra įsikūręs istoriniame 66 kelyje. Tai pirmasis kelias sujungęs vieną pakrantę su kita! Žinoma dabar yra greitkeliai ir vietomis šitas kelias yra išnykęs…
✨Džiaugiuosi, kad mums pavyko jame rasti nakvynę ir sekantį rytą apžiūrėti istorinius eksponatus (mašinas, garinį traukinį, senovinius vežimus).
Tikiuosi tokių miestelių pamatysime dar daug!

❇️ Iš šio miestelio galima gariniu traukiniu pasiekti Didijį kanjoną.

20/04/2023

įdomo Vegaso istorija nuo jo įsikūrimo pradžios ⚡️ Las Vegas nėra jau toks senas miestas, jis tik įkurtas kiek daugiau nei prieš 100 metų. Mums europiečiams tai tikrai nėra daug. Neonų muziejus šio miesto istoriją papasakoja per turimų ženklų kolekciją, pavyzdžiui, tuo metu garsios pieno pristatymo firmos iškaba, vienų iš pirmųjų neoninių lempučių gamyba (kurių gamybos metodika nelabai pasikeitė ir šiandien). 💡

Hoover Dam užtvanka tikrai įspūdinga. Pastatyta 1931  -  1936 metais. Ji priklauso dviems valstijoms Nevados ir Arizonos...

Hoover Dam užtvanka tikrai įspūdinga. Pastatyta 1931 - 1936 metais. Ji priklauso dviems valstijoms Nevados ir Arizonos, todėl viena jos pusė vienoje laiko zonoje, kita - kitoje 🕑🕒

Nuotykis prasideda 💚
17/04/2023

Šilėnų pažintinis takas 🐾Vakar, Vasario 16-osios proga nusprendėme pakeliaut po Lietuvą. Ir net nereikėjo kažkur toli vy...
17/02/2023

Šilėnų pažintinis takas 🐾

Vakar, Vasario 16-osios proga nusprendėme pakeliaut po Lietuvą. Ir net nereikėjo kažkur toli vykti. Užteko nuvažiuoti 15 km nuo Vilniaus, kad atrastume nuostabų Šilėnų pažintinį taką.
Įdomu kad, Šilėnai pirmąkart paminėti istoriniuose šaltiniuose net 1500-ais m. kaip Lietuvos didžiojo kunigaikščio Aleksandro Jogailaičio dovana Vilniaus kapitulai (dabartinei Vilniaus arkivyskupijai).🤓

Šilėnų takas tai 6 km ilgio pažintinis maršrutas. Žygeivių laukia nuostabūs kraštovaizdžiai, daug naujų gražių stendų, netikėtų dizaino sprendimų. 🤩

Šilėnų pažintinis takas pritaikytas tiek SUAUGUSIEMS, tiek VAIKAMS – įrengti mediniai arkliukai, primenantys šio krašto etnografinius raižinius, pagal specialiai įspaustas pėdas mokoma atpažinti miške gyvenančius gyvūnus, o į įrengtas ėdžias galima jiems atnešti maisto.

Sutvarkytas ir pritaikytas lankymui Naujosios Rėvos piliakalnis, įrengta pavėsinė, regykla, iš kurios atsiveria status Neries slėnis ir užburiančios panoramos. Tad atšilus orams tai gali būti puiki dienos išvyka su šeima ar draugais, o pavargus galima pasidaryti pikniką žiūrint į nuostabų kraštovaizdį. 🌅

Šilėnų pažintiniame take yra mitologinių akmenų, šaltinių, pelkė, kurioje auga lietuviškos orchidėjos ir kiti reti augalai. Tiek įdomybių, kad net nepastebėsite, kaip nužygiuosite tuos 6 kilometrus.

Mes tikrai nepastebėjom ir dar žadame sugrįžti! 🤗

ATRASK 55 VIETAS, KURIOSE PILDOSI NORAI! 🧚Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ ir turizmo informac...
06/02/2023

ATRASK 55 VIETAS, KURIOSE PILDOSI NORAI! 🧚

Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ ir turizmo informacijos centrai išduoda paslaptį: norus pildo ne tik elfai, fėjos ar Kalėdų senelis, bet ir pusšimtis stebuklingų skulptūrėlių visoje Lietuvoje: nuo karvės stebuklingu tešmeniu, žvejo batų, krūtinę atlapojusios raganos iki angelo ausies ar katino džentelmeno veidu. Tiesa, prie kai kurių reikia atlikti tam tikrus ritualus, kad stebuklai prasidėtų.

Tik svarbiausia – žinoti, ko iš tiesų nori!☺️

Detalų maršrutą ir žemėlapį galite rasti nuorodoje ⬇️:

Ar žinojote, kodėl Ignalinos miesto pavadinimas būtent toks? 🤓🌠 Legenda sako, kad ten, kur dabar tyvuliuoja Ilgio ežeras...
19/01/2023

Ar žinojote, kodėl Ignalinos miesto pavadinimas būtent toks? 🤓

🌠 Legenda sako, kad ten, kur dabar tyvuliuoja Ilgio ežeras, senovėje stovėjusi kunigaikščio Budrio pilis. Ir turėjęs jis devynis sūnus ir gražuolę dukrą Liną. Užpuolus šį kraštą kryžiuočiams, išėjo Budrys su sūnumis į karą ir negrįžo. Lina liko krašto ir pilies valdove. Likimas lėmė jai pamilti vieną iš kryžiuočių belaisvių – Igną. Žmonės smerkė Liną už meilę kryžiuočiui ir vestuvių dieną juos prakeikė. Perkūnas pagailėjo įsimylėjėlių- leido jiems apsigyventi ežero dugne. Slinko amžiai, o žmonės vis girdėdavo sklindančią Linos raudą. Suprato, kad Linos ir Igno meilė tebegyva. Ir kuomet tarp gražiųjų ežerų ir kalvų atsirado nedidelis miestelis, žmonės jį pavadino Ignalina, kad amžiais minėtų nepaprastą Igno ir Linos meilę. Ilgio ežero šlaite žiemą ir vasarą trykšta šaltinėlis. Jo vanduo skaidrus kaip ašara. Tą šaltinėlį žmonės vadina Linos ašaromis. 💧

Ignalinos mieste, prie Paplovinio ežero, 1993 m. pastatyta šią legendą simbolizuojanti medžio skulptūra Ignui ir Linai (autorius Gintaras Černius).
eskizai

12/01/2023

TOP 5 PATARIMAI KAIP IŠLEISTI MAŽIAU PINIGŲ PERKANT KELIONĘ 👇🏻

Dažnas keliauninkas susiduria su problema, kad “vakar” skrydis ar viešbutis buvo pigesnis nei “šiandien”, bet nebūsiu ta, kuri pasakys -“tai nebepirk kelionės ir sutaupysi”.🫣

Taigi, dalinuosi keliais tips’ais, kaip sutaupyti 👍🏼

1. Pirk keliones iš anksto. Ypač jei nori keliauti sezono metu.
2. Prieš žiūrint viešbučius ar skrydžius įsijunk INKOGNITO režimą savo kompiuteryje (SHIFT+CTRL+N).
3. Ne visada ilgiau yra pigiau. Kartais galvojame jeigu pirksiu skrydį/autobuso bilietą ir t.t., kuris truks ilgiau ar tiesiog reikės keliauti su persėdimais bus pigiau, bet reikėtų nepamiršti, kad dažniausia tai, tik dar labiau išplečia kainą ir atima daug brangaus laiko.
4. Išsirinkę tikslią kelionės kryptį, bilietų kainas TIKRINKITE per ĮVAIRIAS PLATFORMAS. Mano labiausiai naudojamas app’sas yra SKYSCANNER, ten pirmiausiai pasižiūriu ir po to dairausi tiesioginiuose skrydžių bendrovių puslapiuose (bet retai, kada ten pamatau pigesnį variantą).
5. Prieš perkant bilietus, VISADA pasitikrink ar ta paslaugų teikimo platforma neturi savo programėlės-apps‘o, nes DAŽNIAUSIAI pasiūlymai jose būna pigesni. Tai galioja bilietams, viešbučiams, mašinų nuomai, muziejų bilietams ir pan.

SPAUSK ❤️ JEIGU BUVO NAUDINGA 🤗

BERLYNAS 😎 - nuostabi idėja jame sutikti Naujus metus ir smagiai praleisti laiką su šeima. 🥰Keliavome ekstremaliai 5-kie...
06/01/2023

Keliavome ekstremaliai 5-kiese mažoje mašinytėje. Nulėkėme per dieną, pamatėm naktinį miestą ir sutikome Naujuosius prie Brandenburgo vartų (nuo fejerverkų kiekio buvo baisu, bet gražu), tada grįžome į viešbutį pamiegoti kelias valandas ir vėl lėkėm turistauti po didingą betono miestą. Kelionė, pripažinsiu, buvo intensyvi, mažai miego, bet VERTA! 👍

Jeigu nusprendei į Berlyną užsukti TIK dienai, turiu Tau idėja! 👇

DIENOS “Must to see”.

1. POTSDAMO AIKŠTĖ. Labai įdomus statinys po kurio stogu yra įsikūrę daug ofisų ir kavinių.
2. BERLYNO KATEDRA. Katedra išties žavinga, didinga ir verta kiekvieno žvilgsnio. Prie jos yra visa muziejų sala, tik muziejams TIKRAI reikės daugiau nei poros valandų..
3. REICHSTAGAS. Reichstago pastate nuo 1999 metų vėl dirba Vokietijos parlamentas - Bundestagas. Kaip patekti į Reichstagą? Visų pirma, teks užsiregistruoti. Tai galite padaryti arba internetu arba vietoje. Internetu galite užsisakyti čia:
Jeigu nuspręsite užsiregistruoti vietoje, tada nedėkite daug vilčių patekti tą pačią dieną.
4. BRANDENBURGO VARTAI. Vienas pagrindinių Berlyno simbolių, kurį įsivaizduojame ištarę žodį “Berlynas”.
5. ZOOLOGIJOS SODAS! Tikrai rekomenduoju BENT porai valandų nuvykti į jį ir pasigrožėti jame gyvenančiais gyvūnais. Tikrai nespėsite apžiūrėti visų, bet vis tiek VERTA!
Berlyno zoologijos sodas – vienas žinomiausių ir tuo pačiu didžiausių zoo sodų visoje Europoje. Jis žavi ne tik gyvūnų gausa, tačiau ir puikiomis jų laikymo sąlygomis.

SVARBU ‼️ Jeigu nuspręsite į Vokietiją važiuoti automobiliu turite išsiimti specialų leidimą įvažiuoti į miesto centrą Berlyne.

Vokietija, siekdama išvengti nepageidaujamos aplinkos taršos, nuo 2008 m. sausio 1 d. Berlyno, Kelno, Hanoverio, Frankfurto prie Maino ir daugelyje kitų miestų įkūrė aplinkos apsaugos zonas.
Aplinkos apsaugos zonos yra žymimos atitinkamais kelio ženklais. Į šias aplinkos apsaugos zonas įvažiuoti suteikta teisė tik mažai aplinką teršiančius ir atitinkamais lipdukais pažymėtoms transporto priemonėms.

Čia galite įsigyti IŠ ANKSTO specialų lipduką: https://www.tuvlita.lt/paslauga/saugus-automobilis/kitos-paslaugos/tarsos-lipdukai-i-vokietija/
O vokiečių tinklalapyje jį galite įsigyti pigiau:

REKOMENDACIJA NAKVYNEI. Nėra brangu (kalbant apie Berlyno kainas), arti centro, pusryčiai skanūs, lovos patogios, aptarnavimas malonus, tai ko daugiau reikia? 😄

Gimtadienis Venecijoje, KODĖL gi NE? 🥳Jeigu Jūsų gimtadienis, kaip ir mano – rudenį, tai Venecija puiki kryptis! 🤩Turist...
06/12/2022

Gimtadienis Venecijoje, KODĖL gi NE? 🥳

Jeigu Jūsų gimtadienis, kaip ir mano – rudenį, tai Venecija puiki kryptis! 🤩

Turistų bus mažai, oras (pagal Lietuvą) yra nuostabus, o ir kainos tikrai nebesikandžioja (nei skrydžių, nei nuvykus ten)! 🌞

Ką verta pamatyti? VERTA nebijoti „pavarlinėti“! 🐸
Nors gatvelės siauros ir atrodo klaidžios, bet pasirinkus kryptį tikrai nepaklysite ir atrasite nuostabių, žadą atimančių, turistų nenusėdėtų vietų 😊. Verta paminėti, kad virš kiekvieno bromo yra nuoroda link kokio lankytino objekto einate.

O šiaip, net ir klaidžiojant ratais kvadratais, vis tiek, kažkada atsidursite Šv. Morkaus aikštėje, prie didžiojo kanalo, Rialto tilto ir kt. lankytinų objektų.

Ką aš galėčiau rekomenduoti meno mylėtojams, tai aplankyti Akademijos galeriją.
Akademijos galerija – tai muziejus, kuriame saugoma viena didžiausių meno kolekcijų Venecijoje. Pastatas, kuriame įsikūrusi galerija, anksčiau buvo vienuolynas, o paverstas 1817 m. muziejumi. Šiandien jame eksponuojami tokių menininkų kaip Džovanio Belinio, Kanaleto, Tintoreto, Ticiano Večelio darbai. Garsiausias galerijos eksponatas – Leonardo da Vinčio piešinys „Vitruvijaus žmogus“, kuris, deja, muziejuje eksponuojamas tik retkarčiais (mums jo pamatyti nepavyko). Bet ir be šio eksponato visi kiti darbai buvo įspūdingi ir verti būti pamatyti 😍.

Tik brūkšt ir kelionė___✏️

Vilnius

Be the first to know and let us send you an email when Kelionių eskizai posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to Kelionių eskizai: