LKA Keliautojų Klubas

LKA Keliautojų Klubas Keliauk kartu su LKA KELIAUTOJŲ KLUBU! http://lkakeliautojai.lt

Lietuvos karių asociacija Keliautojų klubas yra atviras visiems, kurie ieško aktyvaus laisvalaikio. Mes važiuojame dviračiais, keliaujame pėsčiomis, plaukiame baidarėmis, dalinamės įspūdžiais bei patarimais.

08/09/2024

🇬🇪2024-09-5/15 🇬🇪Svanetija🇬🇪: Autentika laisvų žmonių krašte🇬🇪. 3 kelionės diena 🦯Adishi gyvenvietė Mestijoje pamatėm 11a.🌄 bažnytėles su šv. Georgijaus freskomis. Šiandien turėjome 👣ilgiausią žygį - 21km, tikrai nuvargom. Per sraunią kalnų upę mus perkėlė arkliai🐎, buvo daug įspūdžių. Toliau priėjome nuostabaus grožio ledyną, labai nustebino ledyno judėjimo ‘griaustinio’ garsai. Šiaip ne taip pasiekėm viršūnę (yra kas sako kad pasistrikinėti užteko), ragavom laukinių mėlynių🫐, aviečių 🍓ir juodųjų serbentų. Ant kalno papietavę ir apturėję masažo pamokėlę sparčiu žingsniu leidomės žemyn su pertraukėle prie šaltinio. Viso žygio metu pasikeisdami mus lydėjo vietiniai šunys 🐕. Na o dabar pilnais pilvais, užsigerdami melisos arbata ( o gal labiau vynu 🥂ir chacha) bendraujame , aptarinėjame dienos įspūdžius ir ruošiamės rytojui. Kelionė einasi puikiai. Įspūdžiais pasidalino Moni Ka

Vilma Vilmag Austėja Keraitytė-Neimanė Aušra Vos Aušrinė Volungė Birutė Abraitienė Dalius Ramonas Elena Everatt Erika Babičiūtė Eugenijus Petruskevicius Evaldas Rau Narkevičius Ašmeg Ignė Miglė Indre Sarapinaite Inga Grabauskienė Jolanta Ašmegienė vosylius Laura St Lukas Neimanas Mindaugas Lubys Monika Rim Monika Smaliukaitė Osvaldas Dainys Ramūnas Ašmega Rima Sabeckaite Roma Tamaševičiūtė Sofija Everatt Tomas Tnt Vaiva Dainytė Vida Jankūnienė Vida Obelevičiūtė Žydrūnas Rimkus Gintaras Lubys Aurelijus Gutauskas

07/09/2024

🇬🇪2024-09-5/15 🇬🇪Svanetija🇬🇪: Autentika laisvų žmonių krašte🇬🇪. Pirma žygio diena. Bendras įspūdžių pasidalinimas belaukiant vakarienės: šiandien keliavom nuo Mestijos į kalnus. Vienas už kitą gražesni vaizdai keitė vienas kitą. ⛰Kalnuose gavom kavos ☕, o vaizdas nuo pietų vietos 10 balų. Užklupusį lietų 🌧️ nuvijom užkurtu lauželiu ir sutartine. Drąsiausios undinės ir vienas undinas išsimaudė kalnų ežerėly (bet iš čia nuotraukoms jau reikėtų cenzūros ). Kilometražas 17km, sukilimas 714 m.
Mintimis pasidalino Monika.

Vilma Vilmag Rolandas Lubys Austėja Keraitytė-Neimanė Aušra Vos Aušrinė Volungė Birutė Abraitienė Dalius Ramonas Elena Everatt Erika Babičiūtė Eugenijus Petruskevicius Evaldas Rau Narkevičius Ašmeg Ignė Miglė Indre Sarapinaite Inga Grabauskienė Jolanta Ašmegienė vosylius Laura St Lukas Neimanas Mindaugas Lubys Monika Rim Monika Smaliukaitė Osvaldas Dainys Ramūnas Ašmega Rima Sabeckaite Roma Tamaševičiūtė Sofija Everatt Tomas Tnt Vaiva Dainytė Vida Jankūnienė Vida Obelevičiūtė Žydrūnas Rimkus

02/08/2024

Dar ilgai išliks atminty nepakartojamas Svanetijos krašto grožis: žali kalnai, sraunios sidabrinės upės ir kriokliai, gaivus oras, kaskart pripildantis krūtinę ir laisvės jausmas širdyje! Svanų vaišingumas, priėmimas savo namuose ir dėmesys kiekvienam lig būtume jų seserys ir broliai. Neįmanoma aprašyti, papasakoti, parodyti, reikia pajausti...Džiaugiuosi,kad ši kelionė buvo ne tik gauti, bet ir duoti. LKA Keliautojų klubas BaiDarom akcija suteikė prasmę ir atsidėkojimą šiam nuostabiam kraštui ir jo širdingiems žmonėms. Mūsų šauni komanda be pasididžiavimo švarino upę, kaimą, tai buvo pirmas žingsnis atkreipti visų žmonių dėmesį , kad REIKIA RŪPINTIS mūsų visų namais! Man negėda pakelti svetimą šiukšlę, nes kiekviena numesta ir nepakelta šiukšlė yra mano šiukšlė! Roma Tamaševičiūtė

Už trijų tūkstančių kilometrų nuo 🇱🇹Lietuvos yraSvanetija, 🇬🇪 Sakartvelo kalnų regionas. Kraštas, kuris palieka neišdild...
27/07/2024

Už trijų tūkstančių kilometrų nuo 🇱🇹Lietuvos yra
Svanetija, 🇬🇪 Sakartvelo kalnų regionas. Kraštas, kuris palieka neišdildomą įspūdį savo gamtos didybe ⛰ ir išskirtine istorija. Svanetijos kaimeliai, su savo unikaliais akmens bokštais , atrodo tarsi iš pasakos, ar iš atviruko. Nesvarbu ar saulei šviečiant, ar lietui lyjant gamtos grožis neišblėstančius. Nenugalėtų svanų kultūra ir tradicijos, giliai įsišaknijusios kasdieniniame gyvenime, suteikia kelionei ypatingą pojūtį. Vietinių svetingumas ir autentiški patiekalai palieka neišdildomą įspūdį. Buvimas Svanetijoje - tai kelionė į laiką, kur gamta ir kultūra susilieja į vieną.
Įspūdžiais pasidalino Vaiva Dainytė

20/07/2024

Penkioliktą žygio dieną sugrįžome namo 💛💚❤️ lengvas jaudulio kirbuliukas suvirpa išgirdus lietuviškai tariamus sveikinimus ar šūktelėjimus pamačius mūsų spalvingą koloną 🚴 diena be skubos, mėgaujantis važiavimu - tik 80 km, nestiprus vėjas, maloniai šilta vasaros diena ☀️ labai neskubėdami po rytinės ruošos pajudėjome iš kempingo. Po 20 km stabtelėję poilsiui Rucavoje, buvome pakviesti į miestelio šventę, kurioje ragavome latviškai patiekiamą silkę su didžiasviesčiu ir virtomis bulvėmis, užgeriant pasukomis 🥺 rinkome ir pirkome vietinius gintaro papuošalus, vietines uogienes ar rabarbarų cukatus. Pasibuvę šventėje pajudėjome link Lietuvos. Ties Lietuvos - Latvijos siena sustojome fotografijoms. Toliau mūsų kelias vedė per Šventąją, Palangą link nakvynės vietos Girulių kempinge. Sustoję prie Olando kepurės, jautėmės beveik baigę žygį 👍Palangoje atsisveikinome su Giedriumi ir Mindaugu, kempinge - su Justinu ir Ignu. Rytoj laukia priėmimas pas Klaipėdos merą, po kurio atsisveikinsime visi- dalis grįš į namus, o dalis grupės tęs kelionę dviračiu iki Vilniaus 😊 o kol kas šį vakarą mėgaujamės meistriškai Tado ir mus pasitikti atvykusių Andriaus ir Lino pagamintais hamburgeriais 🥯 Ačiū šauniems vyrukams ❤️ Įspūdžiais pasidalino Vilma

19/07/2024

Po pusryčių 🥣ir rytinės mankštos 🧘‍♀️ , pamojavę anksčiau žygį baigusiems Kęstučiui ir Pijui, 14 žygio dieną patraukėme link Liepojos. Čia mūsų laukė staigmena - ekskursija Karininkų nardymo 🤿 mokymų centre ir mokymo programų pristatymas. O tada net tris valandas individualiai žvalgėmės po Liepoją: pravažiavome krantine, apžiūrėjome bažnyčią, pakilome į bokštą.

Šiandien neapseita be incidentų. ‼️ Latvijos policija patikrino dronu filmuotą medžiagą, mat dronas kilo netoli nuo karinio oro uostouJudriame kelyje nuo Liepojos turėjome 2 pavojingas situacijas, laimei, eismo įvykių pavyko išvengti. 😅

Užtad, per visus 77 km, neturėjome nei vienos nuleistos padangos!!

19/07/2024

Tryliktosios žygio dienos ryto meteorologinė prognozė optimizmo nesuteikė - prognozuojamas 24 km/val vėjas ir 21 šilumos, tiesa - lietaus tikimybė maža. Nuovargis dar jautėsi nuo prieš tai buvusių dviejų sunkių dienų, todėl logistų dvi vietos greitai užsipildė. Po pusryčių pajudėjome. Gana greitai pasiekėme Ventspilį. Pavaikšiojome po miestą, nuvažiavome Iki uosto vartų, išgėrėme kavos. Toliau mūsų kelias vedė žvyrkeliu, asfaltuotu pajūrio keliu. Važiavome susiglaudę, kad kuo labiau galėtume pasipriešinti vejui. Šiandien kelias vingiavo per miškus ir laukus. Poilsiui sustojome prie Jūrkalnės atodangos. Slėpdamiesi nuo košiančio vėjo sugulėme ant skardžio krašto ir grožėjomės pasišiaušiusia jūra. Iki nakvynės vietos Pavilostoje buvo telikę apie 10 km. Iš viso šią dieną nuvažiavome 98 km. 😊 Kempinge paruošę nepaprastai skanią vakarienę laukė mūsų logistai Antanina ir Kęstutis 🤗

12 žygio (10 mynimo) diena buvo ypatinga ir sunki.Visų pirma, į navigaciją stojo dvi sportiškos, drąsios moterys, Rūta i...
18/07/2024

12 žygio (10 mynimo) diena buvo ypatinga ir sunki.

Visų pirma, į navigaciją stojo dvi sportiškos, drąsios moterys, Rūta ir Asta. 💪Užsukome į medinę Romos katalikų Dievo Motinos Jūros Žvaigždės bažnytėlę ⛪️ Kolka mieste, mintimis paminėdami iš žygio dėl ligų ir traumų pasitraukusius dalyvius. Užsukome į Kolkos kyšulį, kurio smaigalyje bangos kryžiuojasi. 86 laiptelius užlipome į medinį apžvalgos bokštą. 🗼 Artūras keitė dar vieną nuleistą padangą. O tada kelias pasuko prieš vėją 💨. Kelias buvo kaip niekas tiesus, lyg tiestas geležinkeliui. Pagrindas, iš pradžių naujai šiurkštintas asfaltas su iš po ratų šokinėjančiais akmenukais , tai išvažinėtas iki duobių. Ir dar priešpriešinis vėjas! 🌬️Dviratininkų koloną ir naviguojančias moteris nuo vėjo saugoti stojo stiprūs džentelmenai Tadas ir Renardas. 🚴‍♂️Tiesą sakant, vėjas talžė ir toliau kolonoje važiuojančius, tad moterys slėpėsi už vyrų nugarų. Labai jiems ačiū! 💗

Pailsėjimui nuo vėjo sustojome prie Radijo astronomijos centro, 📡 aplankėme apleistą miestelį prie Irbenes ir 120 km įveikę, gerokai vėjo nuvarginti po skanios vakarienės sugulėme į lovas 🛌 kempingo kambariuose .

16/07/2024

Vienuoliktoji žygio diena buvo pati ilgiausia ir karščiausia ☀️ Už nugaros palikome 128 kilometrus kepinant 28 laipsnių kaitrai 😊 Gelbėjo vėjas į nugarą ir kartkartėm dvelktelėjantys gaivaus oro gūsiai nuo jūros. Lankytinų objektų šiandien neturėjome, bet mūsų kelias Rygoje vingiavo palei Dauguvą, o palikus Rygą didžioji kelio dalis tęsėsi palei pat jūrą ar šiek tiek atitoldamas. Lėkėme asfaltuotais dviračių takais per pajūrio pušynus ir kurortinius miestelius, kartais įšokdami į automobilių kelią. Pietums sustojome viename iš jų. Kavinės, kurioje pietavome, savininkas svetingai pavaišino grupę kava. Suspėjome ir papietauti, ir pasinerti į vėsų jūros vandenį. Į nakvynės vietą atmynėme vakare. Jėgas atgausime ant jūros kranto esančioje autentiškoje 19 amžių menančioje sodyboje su nuostabiu vaizdu į jūrą ir sunokusiais svyrančiais raudonaisiais ir juodaisiais serbentais. Įspūdżiais pasidalino Vilma

15/07/2024

Šiandien - poilsio diena 😊 nesvarbu, kad pirmadienis. Latviškai sakant - Atpūts🤗 Turėjome šiltą priėmimą Lietuvos ambasadoje Rygoje. Aplankėme Barikadų muziejų, kuriame mus pasitiko buv. Latvijos Liaudies fronto pirmininkas dr. Romualdas Ražukas, aktyviai prisidėjęs prie muziejaus įkūrimo. Autentiškas, pagrįstas asmeniniais 1990 metų sausio įvykių Rygoje prisiminimais daktaro pasakojimas dar kartą priminė mūsų visų Laisvės kainą. Išėję iš muziejaus, nuo vidudienio kaitros pasislėpėme viduramžius menančiame senamiesčio rūsyje. Popietė netruko prabėgti pramogaujant ir smagiai leidžiant laiką. Vakarop susirinkome į nakvynės vietą, pasveikinome bendražygeivį Renardą su gimtadieniu ir ruošiamės rytojaus dienai. Įspūdžiais pasidalino Vilma

Visi keliai veda į Rygą - toks galėtų būti devintosios žygio dienos šūkis 😊 90 km kelias šią dieną buvo visoks - pušyno kelias su medžių šaknim ir smêliu🏞️, po vakarykščio gausaus lietaus pažliugęs miško kelias su purvynu ir didelėm balom💧, kelias per sodų teritorijas, žvyrkelis ar asfaltuotas kelias, kuriuo galima lėkti 'su vėjeliu'🌬️. Pakeliui dar sustojome Miunhauzeno muziejuje🏛️. Drąsesni žygeiviai pasipuošę Miunhauzeno laikų rûbais🧙 gerokai pralinksmino visai grupei muziejaus lankymą. Pasiekę Rygą sustojome poilsiui parke🌿. Atgavus jėgas toliau pajudėjome link lietuvių bendruomenės Rygoje mokyklos🏫 RLVM, kurioje šiltai ir svetingai sutiko lietuvių bendruomenės Rygoje pirmininkas ir Lietuvos ambasados Rygoje konsulė, o šokiais ir dainomis🤸 linksmino lietuvių ansamblis Bijūnas. Pasilinksminus ir pasistiprinus kas nakvynės vietoje, kas Rygos senamiestyje rinkosi žiūrėti Europos futbolo čempionato🏐 finalą. Įspūdžiais pasidalino Vilma

Mūsų kelias link Latvijos sienos vedė jaukiais Estijos  priemiesčių keliais. Prie Kabli užlipome į bokštą pasigerėti jūr...
14/07/2024

Mūsų kelias link Latvijos sienos vedė jaukiais Estijos priemiesčių keliais. Prie Kabli užlipome į bokštą pasigerėti jūra 🌊. Treimani miestelyje gyventojai rinkosi į šventę 🎇, tad mūsų vėliavomis 🇱🇹 papuoštą koloną džiaugsmingai palydėdavo mojuodami ir signalizuodami 📣 . Prie pat Latvijos sienos prakiuro dar viena padanga. 😅Atsikvėpę, kol vyko remontas 👨‍🔧 nuo sienos pajudėjome dviračiams nedraugišku, judriu keliu 🛣️. Jame ir pirmasis susidūrimas 💥: dviračiu įvažiuota į priekyje stabdžiusį dviratį. Laimei, kad vienintelis nukentęs - krepšys 🎒, kuriam nulaužtas laikiklis. Aplinkiniai miško keliai smėlėti, dviračiai klimpo, tad likusius 50km iki kempingo daugiausiai įveikėme šalia lekiančių sunkiasvorių automobilių 🚛. Kempinge glaudžiai sustatę palapines ⛺️atsisveikinome su 80-us metus skaičiuojančiu bendrakeleiviu Vidmantu, kuris šioje kelionėje įveikė 654 km💪

12/07/2024

VI diena

6 dieną mūsų kelias pasuko link 🇪🇪Keskküla.  Priešaky laukė dar 100‼️ kilometrų. 🌧️Nesmarkus lietus mus gaivino nuo pat ...

6 dieną mūsų kelias pasuko link 🇪🇪Keskküla. Priešaky laukė dar 100‼️ kilometrų. 🌧️Nesmarkus lietus mus gaivino nuo pat ryto iki Haapsalu. Čia stovi verta aplankyti pilis-muziejus🏰, kurioje ir nuo bokštų atsiveriantys vaizdai, ir nuostabios akustikos katedra⛪ ir ekspozicija, kurią privalu liesti. Čia išbandėme šalmų🪖 saugą ir muškietų svorį. Haapsaloje radome 🕧laiko apsilankyti nuostabaus grožio promenadoje ir pasigėrėti nedideliu senamiesčiu.
🕑Laikas spaudė mat sodybą norėjome pasiekti prieš prognozuojamą audrą⛈️, tad paspartinome mynimą ir tik trumpam stabelėjome išbandyti automobilių traiškymą su Monster trucku🛻, prie pakelės bažnyčios⛪ ir poilsiui įsikūrėme nuostabioje vienkiemio sodyboje.

Prieš kelias dienas prie mūsų grupės prisijungęs vokietis🇩🇪 Andrea irgi minantis aplink Baltijos jūra (tiesa visą maršrutą iš karto ) nutarė kartu su mumis pratęsti savo kelio link Klaipėdos ir toliau iki Ignalinos. Džiaugiamės padidėjusiomis gretomis.

7 dieną į krepšelį įdėjome dar 80 kilometrų. Prasukone pro Pärnu. Miesto prieigose mus pasitiko ankstenių etapų bendrakeleivis Julius, taip visus nustebindamas ir pradžiugindamas. Pärnu turėjome laisvą laiką: kas paspruko į paplūdymį⛱️, kažkas prasuko ratuką dviračių taku palei Pärnu upę, užlipo į apžvalgos bokštą ar pasimėgavo kurorto parkais. Vakarą vainikavo Nerijaus gimtadienis.

Per šias pora dienų kelyje prakiuro 3 padangos

Antanina Juozapaitytė Rolandas Lubys Arturas Voveris Asta Ramaneckaite Pijus Jonkus Mindaugas Ribikauskas Mindaugas Stiklioraitis Raimundas Karoblis Renardas Butkus Rūta Jakubkienė Sigitas Smailis Valdas Rakutis Vaidas Greičiūnas Vidmantas Kaušinis

11/07/2024

I diena

II diena

III diena

11/07/2024

IV diena

10/07/2024

Po trijų 100 km ir daugiau žygio dienų ketvirtąją dieną suplanuoti 70 km atrodė kaip laukianti lengva diena. Dienos pradžia tokia ir buvo - maloniai šildanti saulė ☀️ lengvas mynimas🚴, lengvi pašnekesiai. Bet aukštyn kylanti saulė pradėjo jau nebešildyti, o kaitinti ☀️, todėl pasiektas Rummu karjeras su skaidriu ir vėsiu vandeniu maloniai pradžiugino žygeivius. Neveikiantis Rummu karjeras ir uždarytas Murru kalėjimas sudaro uždarą kompleksą, kuriame nardytojai gali apžiūrėti po vandeniu atsidūrusius žvyro kasimo įrenginius⛏️ ir jiems aptarnauti skirtus statinius, kurie kaip vaiduokliai styro virš vandens. Kažkas iš grupės apžiűrejo neveikiantį kalėjimą, kažkas užkopė į karjero kalnų viršūnę, bet beveik visi atsivėsino skaidriame vandenyje🏊. Atgavę jėgas keliavome toliau. Apžiūrėjome Vasalemma pilį🏰, kurioje šiuo metu veikia mokykla. Sustojome prie Padise vienuolyno,⛪ kuris žavėjo išsaugotais griuvėsiais, net nebandant jo atstatyti. Dienos pabaigoje laukė 3 km smėlėto pajūrio kelio, kuriuo teko vestis dviračius. 70 km neatrodėe lengvesni nei praėjusių dienu, todėl kempinge ⛺paskirta műsų palapinėms vieta su minkšta kaip kilimas zole žadėjo puikų poilsį. Įspūdżiais pasidalino Vilma Gresevičiutė

III žygio diena☀️. Išmiegoję ant jūros kranto sukirtome virtus kiaušinius,  dešreles ir išmynėme į Tallinn. Tiltelis Jag...
09/07/2024

III žygio diena☀️. Išmiegoję ant jūros kranto sukirtome virtus kiaušinius, dešreles ir išmynėme į Tallinn. Tiltelis Jagala Rippsild įveiktas, žygio dalyviai pasipildė andrinalinu. Aplankytas Jagala didžiausias naturalus krioklys Estijoje, plotis 50 m , aukštis 8 m. Ir jisvstipriausias krioklys Estijoje - 12,8 kūbinių metrų per sekundę, žiema užšala. Aplankyti XV amžiaus 🕍 Piritos vienuolyno griuvėsiai. Vienas didžiausiu tuometinėje Livonijoje. Pradžioje 🕍vienuolynas vadinosi skandinavišku Šv. Brigitos vardu, vėliau pakeistas į estišką vardą Piritta. Šiuo vardu vėliau pavadinta ir apylinkės vietovė ir šalia tekanti upė. Po gražaus gamtovaizdžio atmynėme į 🇪🇪 Tallinn ir tiesiu taikinių 🚴‍♀️ į 🇱🇹 Ambasada. Labai šiltas ir nuoširdus priėmimas. Mes savo ruožtu perdavėme linkėjimus iš Suomijos ambasados ir savo mažas LKA Keliautojų Klubas dovanėles ambasados darbuotojams. Pasidalinome ir 300 km įspūdžiais po 🇪🇪 Estija. Prisijungė nauji dalyviai Vilma, Daiva, Vilmantas.

08/07/2024

Antrą žygio dieną minant 🚴 aplink Baltijos jūrą. Puikiai išmiegoję prabangiose palapinėse, prisikirtę skanios grikių košės🍲 su gera nuotaiką išmynėme. Prof. V. Rakučio edukacijos ryte prie pilies, per pietus prie dvaro ir vakare po vakarienės ant jūros kranto ....srautas žinių 🧑‍🏫 Susitikome 12 dalyvių grupe dviratininkų iš GB, US, Nigerijos.....bet jų tikslas per dieną iki 50 km. Skani vakariė, dušas, sauna ir 🛌

I žygio diena , II kelionės diena Narva - Vakarų Vyru apskritis sankirta su Rytu Vyru apskritimi Mereore kempingas.🚴  At...
07/07/2024

I žygio diena , II kelionės diena Narva - Vakarų Vyru apskritis sankirta su Rytu Vyru apskritimi Mereore kempingas.🚴 Atsumas 95 km. 🚴 Rytą pradėjome nuo Narvos rotušės. Taip pat nuo pačio ryto sutikti piliečiai išreiškė savo mintis garsiai, kad Narva tai ru miestas. Vežamos 🇱🇹LT ir 🇺🇦UKR vėliavos buvo sutinkamos piktais žvilgsniais ir neaiškiomis replikomis😒. Nuotaiką pakėlė nuostabi Narvos 🏰. prof. Valdas Rakutis galėjo apie ja pasakoti iki vakaro. Bet laiko turėjo tam tik iki 1200 val. Gera nuotaika numynėme iki Sillvamaja ir o už jo nuotaika dar labiau pagerėjo, nes pagal planą prasidėjo lietus🌨️🌧️🌨️🌧️. Na ne lietus o konkretus pylimas iš kibiro. Mynėm toliau 🚴. Ir mes nugalėjome, tiesa nei vieno sauso siūlo. Aplankę garsų krioklį pasiekėme nakvynės vigvamus (tipi). Jauniausiojo dalyvio Pijaus vadovavimo dėka skaniai sušveitėme paruoštus skanius makaronus. Dienos eigoje nebuvo galimybės "brausinti" tai ištaisyta vakare 📲Per pirmą dieną 3 pradurtų kamerų remontai🛠️ ir vienas smulkus pirmos pagalbos suteikimas ⛑️ Labanaktis 🛌. Antanina Juozapaitytė Rolandas Lubys Arturas Voveris Asta Ramaneckaite Pijus Jonkus Mindaugas Ribikauskas Mindaugas Stiklioraitis Raimundas Karoblis Renardas Butkus Rūta Jakubkienė Sigitas Smailis Vaidas Greičiūnas Valdas Rakutis Vidmantas Kaušinis

29/06/2024

Kas pliažuose☀️, o kas miškuose🌳. Nuo ankstaus ryto prasidėjo Išgyvenimas krizės metu gamtos sąlygomis I lygis Pabradė Sėkmės vyrams. 👍.

18/06/2024

Pasiūlymas visai šeimai: Išgyvenimo pradžiamokslis. Mes norime tik Jus pamokyti. Žinosi ant pečių nenešiosi. Informacija čia: https://www.facebook.com/events/973196317631600 arba čia: https://lkakeliautojai.lt/isgyvenimo-gamtoje-pradziamokslis

Pagrindinis kurso tikslas – suteikti kurso dalyviams teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kuriuos būtų galima panaudoti ne tik stovyklaujant gamtoje, bet ir pritaikyti kasdieniniame gyvenime.AktualumasTai visiems įveikiamas kursas. Patirsite daug teigiamų emocijų ir puikiai praleisite...

LKA Keliautojų KlubasFacebook vis klausinėja😆: Ką galvojame ⁉️ , na mes negalvojame, mes žygiuojame🥾 ir žiuogiuojame į 🏔...
12/06/2024

LKA Keliautojų Klubas
Facebook vis klausinėja😆: Ką galvojame ⁉️ , na mes negalvojame, mes žygiuojame🥾 ir žiuogiuojame į 🏔 ir šiuo metu ieškome aktyvaus dalyvio į puikią kelionę. 💁‍♂️Taigi atsilaisvino viena vieta į KALNŲ PĖSČIŲJŲ ŽYGIS APLINK MONBLANĄ ( „TOUR DU MONT-BLANC“). 😎Tavęs laukia nuostabi kelionė su gera kompanija. Daugiau informacijos ir registracija: https://lkakeliautojai.lt/zygis-aplink-montblana-%2C%2Ctour-du-mont-blanc--3
Gintaras Bagdonas

Išgyvenimo kursas prasidėjo 👍 Rimtos  LRT įstaigos dalyviai gilina savo įgūdžius nestandartinėse situacijose💪 Jų laukia ...
25/05/2024

Išgyvenimo kursas prasidėjo 👍 Rimtos LRT įstaigos dalyviai gilina savo įgūdžius nestandartinėse situacijose💪 Jų laukia dar 24 val.⏱️ nelengvų pratybu ir tik 4 val. ,🛌, bet ne lovoje ir ne palapinėje, o miške po atviru dangumi 🌒. Laukiame lietaus⛈️

20/05/2024

Orientavomosi kursai vyko iš šeštadienio į sekmadienį. 👫👬Dalyvių mintys: Nuoširdžiai dėkoju 💖už labai įdomią, naudingą ir praturtinusią patirtį. Vis dar širdis pilna dėkingumo instruktoriams, kurie kantriai ir žemiškai dalijosi patarimais👨‍🏫, rodė bei mokė orientuotis praktiškai. Intensyviai dirbome kojomis ir smegenimis, tad nebuvo laiko fotografuoti 😁. Įamžinome tik taškus ir atokvėpio minutes be žmonių. Sėkmės ir gražių dienų linkėdama Vilma.
🫵O Jūs galite naktį, miške orientuotis ⁉️

Vyksta  Pirmos pagalbos kursas 💪 kur beveik visi užsiėmimai atliekami tik praktiškai 🚑
18/05/2024

Vyksta Pirmos pagalbos kursas 💪 kur beveik visi užsiėmimai atliekami tik praktiškai 🚑

Pilietinis pasipriešinimas....🇱🇹 Seminaras prasidėjo, salė ir vėl pilna👬👬👫👭 Labai džiaugiamės mūsų tautiečiu aktyvumu☺️.

Pamėnkalnio Gatvė 13
Vilnius

Be the first to know and let us send you an email when LKA Keliautojų Klubas posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.