Pazudis ceļojumā

Pazudis ceļojumā Ceļojumu lapa, kas radusies ģimenei aktīvi ceļojot pa jaunām vietām, apskates objektiem, valstīm

15/08/2024

Draugi, tuvojas vasaras noslēgums.. Ar katru dienu jau paliek vēsāks un vēsāks, bet mēs esam paceļojuši pa ne tik populāru Latvijas nostūri - SKUJENE AICINA . Lai vai kā, šajā Latvijas lejas nostūrī sākas Latvijas pērle - Gauja. Protams ir divi varianti, kur tā sākas, bet šis ir pats skaistākais Gaujas sākums kādu vēlētos.. Elkas kalnā paveras tik burvīgs skats.. Šī Latvijas daļa ir bagāta ar baznīcām - gan Kosas (Lūdzu pareizi izrunājiet ar divskani :) ) Sv. Nikolaja, gan Skujenes, gan Māļu pareizticīgo gan Lodes Apšu baznīcām u.c., kuras ir vērts apskatīt no iekšpuses un no ārpuses. Heh.. Ja kāds nezināja, Skujenē ir pilskalns.. Pastāv uzskats, ka pils celta 1250. gadā.. Skujenes Pilskalns/Skujenes Viduslaiku pilsdrupas sestdienās un svētdienās darbojas maza 100 sīkumu bodīte, kur var iegādāties daudz dažādus labumus un gardumus, ko uzkost pilskalnā un justies kā muižkungam, kas ēd un bauda skaisto laiku apkārt :) gan vēl visādus sīkumus :) Papildus, no Pilskalna Kārumnīca var pasūtīt ļoti gardas dzimšanas dienas kūkas, klinģerus, bulciņas, kūkas, ko nogaršot un apēst :) Mūsu lielajā vasaras atpūtā neiztika arī bez nelielām 2 stundu muzeju pastaigām - turpat Skujenē atrodas Krāmu un senlietu muzejs, kur Jūs sagaidīs tā saimnieki, un stāstīs par katru lietu, ko tur redzat, varēsiet aptaustīt un arī dažas lietas iztestēt no viņu krājuma, bet rēķinieties - 2 stundas kā minimums, ja nepateiksiet ka Jums ir 1 stunda laika :D Iebraucām arī Indrānos, nopirkām dažus lauku labumus, kas pieejami pie viņiem, padzērām mājas medalu mājas kafejnīcu dienās.
Caur Zaubi aidevāmies arī apskatīt Purvīša muzeju. Īstenībā, ļoti patīkama vieta, kur atpūsties un justies kā mājās.. Turpat netālu, ir tāda īpaša vieta - Latvijas karogs. Karogs uzsliets ceļa malā, kalna galā lauka malā.. Ļoti estētiski, kad uznāk vējiņš skatīties Latvijas karogu pāri labības laukiem.. Protams ir arī nedaudz tālāki apskates objekti - Lodesmuiža, Vecpiebalga, Jaunpiebalga, Brežģa kalns un ir arī īpašākas vietas - Bānūžu velnakmens, līdz kuram ceļš īpaši īpatnējs un pats akmens izrādās liels, Bānūžu svētavots. Teika stāsta, ka avots dziedina visas kaites.. To svētījis pareizticīgo mācītājs. p.s. Kā izrādījās, arī Kosas ezers ir svētīts no pareizticīgo mācītāja puses :), tātad, var peldēties svētītā ezerā :D
Protams, ka apkārt pieejams vēl daudz, kas skaists un vēsturisks, kā piemēram Āraišu ezerpils vai tās pašas Visit Cēsis kur ir vēl ļoooti daudz ko darīt un skatīt. Cēsīs piemēram trāpījām uz rallija atklāšanu un bijām uz Cēsis Moove ielu mākslinieku festivālu, kur vakarā bija skaists uguns šovs. Bet tā ir ļoti maza daļiņa, no tā, ko Cēsis Tev piedāvā un piedāvās visas rudens un ziemas laikā. Tikai seko līdzi afišām un brauc ciemos ;)
Mēs pat vienreiz izbraucām cauri slavenajam Amatciemam.. Nu es nez.. Laikam jau pirms gadiem piecpadsmit šis ciems bija wow, bet tagad likās aizaudzis, jo pat gājēju celiņi netīrīti un koki pārsedz to, ka nav iespējams pa to normāli staigāt..
Bijām arī uz Līgatnes papīrfabrika festivālu, kur izstaigājām Adninistratīvo ēku.
Ā, naktmītnes.. Skujenē tās ir dažādas - sākot no Kosas ezera krastā pieejamā atpūtas bāzes Ezerrozes, kur no pirtiņas Tu vari uzreiz ielekt un izpeldēties ezerā un ziemā, ja ir dabīgs sniegs, strādā Andrēnkalna slēpošanas trase, ZS Indrāni, Lillium Concept un ir Annas Hotel, kas ir kārtīgs viesu nams, ja grib pabūt divvientulībā un izbaudīt relaksējošu baudpilnu atpūtu divatā..
Mēs izbaudījām Ezerrozes, ezera burvību, kas pamazām pārtop par purvu, ļoti aizaug, pirtiņu, un izbaudījām Kosas ezera klusumu un mieru..
Tā, ka, ja Jūs nebiedē ļoti bedrains un skaisti kalnains grants ceļš no Nītaures padsmit kilometru garumā, ļoti iesaku kādu dienu uzzvanīt Skujenes pilskalnam, kautko pasūtīt, atpūsties, apskatīt apkārtni, palikt pa nakti kādā no apkārt esošiem viesu namiem un izbaudīt te apkārt esošo..
P.s. otrdienās no plkst. 17.00 līdz 17.30 pie Skujenes veikala piebrauc busiņš ar saldējumu un citiem saldētiem labumiem :D

02/07/2024

Nedēļas nogalē bijām Klaipēdā. Tur notika veseli TRĪS pasākumi vienlaicīgi! Tall ship races, Nemateriālās kultūru dienas un Džeza festivāls. Pilsēta piebāzta. Izvēlies ko vēlies skatīties, darait un baudi ;) Mēs paspējām apskatīt kuģus, iziet cauri džeza festivālam, paklausīties Nathan Evans, kā arī noklausīties gan Marokāņu tradicionālās dziesmas gan slavenos Meksikāņu Mariači un padejot zem tām :) Nu bija ļoti superīgi. Pēc Nathan Evans koncerta virsū nāca mežonīgs negaisss. Klaipēdā tikai nogāza, bet cik saprotu Kurzemē bija kārtīgs negaiss. Tas laikan atnāca no Francijas un Šveices, kur pat aizliedza atrasties ārā jo ļoti bīstams negaiss bija..
Kaut tik mums tā spētu saorganizēt kaut divus lielus pasākumus Rīgā vai kur citur!
Kuģi fantastiski skaisti. Buras neredzējām, jo atvēra jūrā iekšā, bet tik lielu tirdziņu nebiju redzējis.. Pašu pilsētu un jūru maz apskatījāmies nemaz nerunājot par Klaipēdas apkārtni un Palangu.. Krusta kalns jā..
Nedaudz izbesīja LV tūristu autobusu šoferi.. Nesās uz 100 vai 105.. Nelaiž garām, bet paši apdzen un nesās kā uz nāvi.. Degviela dīzelītis bija pa 1.39 eur ;)

26/06/2024

Līgo Līgo! :) Nu jau beidzies, bet mēs nedaudz paceļojām :) Braucot uz laukiem svinēties, izdomāju, ka nepueciešams izbraukt vēl vienu maršrutiņu apskatot vecās dzelzceļa līnijas. Šoreiz Ieriķi - Gulbene. Dzelzceļa vairs nav, ir tikai zaļais velo celiņš, kur ik pa laikam ir zīme, ka var braukt tikai velo un gājēji.. Daudzas stacijas vairs nav, bet tāpat interesanti bija apskatīties :) Vēl paviesojāmies skaistajā Rankas muižā. Nu nenožēlosiet to 10 eur ieejas maksu :) Lizums izskatījās ļoti skaists, sakopts ciems. Nu un protams kā bez Piebalgas alus, kur par 5l bočoku bija jāpiemaksā 80 centi :D Pa ceļam protams ir daudz ko papildus apskatīt, bet nu mēs šoreiz neskatījāmies, piemēram nevarēju sazvanīt slēpju muzeju Tirzā..

05/05/2024

Šodien ieskrējām vienā skaistā vietā, kas kādreiz bija tā sakot - patversme nedaudz dīvainiem vai nogurušiem cilvēkiem - Straupes narkoloģiskajā slimnīcā - Lielstraupes pilī. Šobrīd tur vairs nevienu neārstē, bet tā aura,tā smarža, tās telpas.. Nu ir ka man ļoti patīk vecas pilis, telpas, ēkas un šī nebija izņēmums - bet tā aura.. Tā smarža vēl ir palikusi un nedaudz uzdzen vēlmi ātrāk tikt ārā no pils.. Bet skaisti..
Var gandrīz visu izstaigāt - pagrabus, palātas, torni. Palātās pat ir strādājošas tualetes :D Un ja labi pameklē, var uzvilkt miesnieka vai medmāsiņas tērpu :D
Man pat sanāca uzvilkt medmāsiņas halātu un apmānīt Miku Dukuru, kurš domājot, ka esmu darbinieks, man pajautāja - kur šeit ir eja uz torni :D Nu vēl daži mazie apmeklētāji tā dīvaini skatījās uz mani :D
Ieejas biļete ģimenei maksāja 9 eur. Ja nu sanāk braukt Jums garām un pils ir atvērta apmeklējumiem, iesaku ieiet un apskatīties to ;)
Paldies Cēsis un Visit Cēsis par pils uzturēšanu un tā piedāvāšanu apskatei tūristiem ;)

26/04/2024

Uz Lieldienām bijām aizdevušies uz Krāslavu atpūsties. Protams tur ir daudz un dažādas apskates vietas, bet ņēmām tikai dažas, lai varētu atpūsties ar :)
Caur Lietuvu devāmies uz Ignalīnu apskatīt atomstaciju. Pa ceļam uz Ignalīnu tā pamatīgāk iepirkāmies Biržu alus veikaliņā, uzkāpām Apžvalgas skatu tornī..
Ignalīna šoreiz tikai no ārpuses, apbraukājot gar staciju un izbraukājot Ignalinu un Visaginu. Devāmies tālāk uz Krāslavu piestājot tālākajā Lietuvas dzelzceļa punktā - Turmantā. Nu vai ziniet - gandrīz aizbraucām ar to RVR veco dīzelīti uz Viļņu pa 9 eur :D . Pēc pēdējā Lietuvas dzelzceļa punkta, jāpārbauda Zemgale. Stacija Zemgale.. Nu galīgi vairs ne stacija tur. Vecā stacijas ēka bija baznīca un tagad jau vairākus gadus pamesta vispār.. Interesanti un tai pašā laikā žēl ka vairs nekursē..
Ā.. braucot no Lietuvas esot 2.5km krustpunktā starp Latvijas un Baltkrievijas robežu, manējais pārslēdzās uz Belorussian Tele2 un dabūju 3eur rēķinu ka atrados Baltkrievijā un izmantoju datus :D Cik spēcīgi torņi Baltkrievijā..
Tieši pirms Krāslavas apstādināja robežsargi - pajautāja pasi, kur dodos.. Saprotams kāpēc ;) Pēc tam tikai uzzinājām, ka atkal kāds piepelnījās un veda veselu baru nelegāļus un noķēra šoferi ;)
Palikām Krāslavā - Tūjās.
Kopā ar vienu kublu un vienu pirti 2 naktis sanāca 190 eur. Krāslavas novadā ir 98 viesu mājas, kas savā starpā konkurē ļoti, tāpēc nav dārgi :)
Nākamajā dienā devāmies uz Daugavpili, pa ceļam izbraukājot Mazos un Lielos Muļķus, iebraucot Tartakos, cauri pamestai armijas bāzei. Bijām apskatīt arī Vasargelišķu skatu torni un protams Dinaburgas pilsdrupas. Taka lejā slēgta, jāiet turp šurp :) Daugavpilī piestājām tikai pie pamesta dzelzceļa. Nesaprotami, kāpēc nav sakopts vai nozagts.. egles aug dzelzceļa vidū.. Daugavpils dzelzceļa stacijā satiku to pašu RVR dīzelīti. Dubultvilciens - vienā pusē vecais ar PV, otrā jaunais ar ViVišņika nosaukumu :D
Nu ko.. Devāmies atpakaļ uz viesu namu. Apskatījām Poguļankas arkveida tiltu un akmeni.. Ku skaista Červonkas muiža. Neiebraucām daudzās citās skaisyās muižas apkārt, tai skaitā Vecbornes muižā, bet tas nekas ;)
Pie Krāslavas mūs šoreiz neapstādināja, jo apstādināja melnu mašīnu, kas brauca mums aizmugurē :D
Devāmies uz Piedruju. Jau no Piedrujas 12km garš smago sastrēgums uz Baltkrieviju.. Apskatījām uz ātro Piedruju, Baltkrieviju pāri Daugavai un devāmies uz Laimes muzeju Indrā.. Bija pieteikts iepriekš. Nu tur ir visiem jāaizbrauc! Tik pozitīvs stāstījums, uzņemšana, izlādēšanās sitot uz laimi! Par to esmu priecīgs ka aizdevos turp ;) Nu viss.. Piebraucām pie Krāslavas pils, pastaigājot un uzspēlējot olu spēli, ko sagatavoja Krāslavas tūrisma centrs ;) Nu un mājupceļā piebraucām pie slavenā Nīcgales akmens..
Nekas īpašs, bet neliela atpūta bij ;)

04/02/2024

Pirms nedēļas atgriezāmies no Abu Dabi. Bijām tur no 19.janvāra līdz 28.janvārim. No Rīgas izbraucām 18.janvārī ar Turkish Airlines uz Stambulu ar ierašanos 16.05. No Stambulas reiss 1 naktī ar ierašanos 6.35. Ņēmām nedaudz dārgāku reisu ar ierašanos nevis 1 naktī Abu Dabi bet no rīta. Biļete maksāja 250 eur turp šurp, bet bija pat pa 200 turp šurp.. Pirkām uz akciiu maija sākumā. Jā daudz laika starp lidojumiem un izmantojām TourIstanbul ekskursiju, kur deva vakariņas un neliela ekskursija pa Stambulu. Turki jau baro ar labi, nesūdzos ;).
Nu tad pēc lielā pārlidojuma ap 7 no rīta ierodamies Abu Dabi. Pasu kontrole ātra, kārtīgs Face control (ieskanēja sejas) :D kamēr savācām bagāžu jau 7.30. Bija plāns ar bezmaksas autobusiem braukt brt viņš pirmais 9.00 tāpec nopirkām autobusu karti pa 10 dirhamiem un braucām ar A1 busu uz centru. Biļete 4 dirhami (1 eur). Pa 45 minūtēm esam centrā. Šajā braucienā braucu nevis ekskursijā bet atpūtas braucienā, bet sanāca neparasts atpūtas brauciens, ar rozīnītēm :D Paredzēts pirmās 5 dienas būt Abu Dabi tuvāk Persijas līcim centrā un nākamās 4 dienas Jas salā. Viesnīca mums Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana. Viesnīcā ņēmām brokastis un vakariņas pa apmēram 250 eur dienā. Viņa ir tuvāk Etihad torņiem, tātad no Autoostas jātiek turp vēl kkā.. Viņu sabiedriskais tur attīstās ļoti un ir pieejami vairāki maršruti no centra uz Marina Mall vai Etihad torņiem. Visu var uzzināt Google ievadot adreses parādīs visu ļoti korekti.. Izmantojam vienu no tiem. Ā, iekāpjot un obligāti izkāpjot jāpiereģistrē karte, lai beidz skaitīt naudu un saprot ka neesi sabiedriskajā :) Karti var papildināt un brauktāties pa visu Abu Dabi. Saraksts ir Google ļoti precīzs un pieturās pieejams. Lifehack - var nemaksāt ar, bet ja uzķersieties sods - 200 dirhami man liekas ka bij, bet mums sanāca nemaksāt vairākas reizes jo kad durvis aizveras vairs nevar piereģistrēt biļeti..
Viesnīcā bijām ap 10.. Protams numuriņš nebija gatavs, bet atļāva iet uz pludmali un sauļoties. Brokastis par papildus maksu, ko neizmantojām. Izrādās šajos datumos daudzi latvieši izmantoja piedāvājumus un caur tūrfirmu atvilkās uz šo viesnīcu. Dzirdēju vismaz divas latviešu kompānijas klejojam pa viesnīcu :D Bet viesnīca man ļoti patika, gan pludmale ar sāļo ūdeni un skatu uz Etihad torņiem, gan ēdieni, gan apkalpošana - tu ej, tev ierāda vietu, atnes dzeramo ko pasūti, papildina vislaik.. Pat uzkopšana bija ne vienreiz dienā, bet pat divreiz.. Jā bija divi kasjaki - divas reizes neatnesa dzert 5 minūtes, pārjautāja un dakša bija iedota tāda, ka Kašpirovskis viņu tikko ar acīm izlocījis :D
Lifehack - ja gribi papildus kūciņu, šokolādi, popkornu, makrūnus numuriņā, kad pasūtat viesnīcu - pasakat ka jums kāzu gadadiena :D
Iedeva numuriņu 3 stāvā uz ko mums bija wtf.. Bet trešais stāvs viņiem kā mums 6.. :D Skats labs, pietiekams, protams varēja iedot 20 stāvā tad vispār būtu bomba!
Par atpūtu - nekāda atpūta nesanāca :D vienu dien uz Marina Mall, otra diena pastaiga pa Corniche promenādi 7km garumā, trešā - Quasr Al Watan pils apmeklējums un došanās uz Lulu salu uz gaismas pasākumu, kurš notika pa visu pilsētu, ceturtā - Etihad torņu saulrieta apmeklējums. Nu lab, pa dienu pasauļoties viesnīcas privātajā pludmalē, saunas un džakuzija apmeklējums un sasmērēšanās ar krēmu :D
Lifehack - biļetes uz pili, uz Etihad torņiem u.c. arī Jas salā var atrast pa lētāku citos saitos piemēram Headout vai citos saitos..
Ā, paēdu kamieļgaļas burgeru.. Garšo kā nedaudz sīkstāka liellopa gaļa :D Pasūtīju Talabat saitā. Piegāde 9 dirhami. Divi burgeri sanāca ap 20 eur.. Tā ka tur ļoti labi darbojas kurjerdienesti..
Bet cenas nedaudz lielākas kā pie mums..
Lifehack - ja gribas alkoholu, droši! Ir tādi Spinneys liquor store, kur var iegādāties sākot no alus, beidzot ar šņabi un rumu, bet cenas reiz divi.. Bet var :D Tikai dzert vajag kolā kā Raimonds bet bez šķības sejas izteiksmes :D
Taksis - minimālā summa 12 dirhami, bet tos var viegli nobraukt ar 3km :D a tā par kilometru ņem 1.83 dirhamus laikam bija, par laiku ļoti maz.
Vobšem, kopumā 5 dienas šajā viesnīcā bija labas..
Tālāk 24.janvārī bija jātiek uz Yas Island Rotana Hotel. Saplānoju ar autobusu, uz centru un ar 102 autobusu uz Jas salu, kopā 6 dirhami. Dabūju ar taksi braukt 5km samaksājot 20 dirhamus jo autobuss neņēma mūs ar lielo bagāžu, atrunājoties ka nevar, bet tā nav, vnk šoferim laikam mēnešreizes :D Nu un 4 dirhami 102 autobuss kas ved uz Yas salu..
Yas Island Rotana Hotel mums zināma, jo tur bijām arī pirms 4 gadiem visa ģimene kopā. Toreiz numuriņu iedeva 5 stāvā ģimenes ar divām istabām ar Lounge ar skatu uz Yas Marina trasi. Ņemot vērā, ka pieredze bija laba, Bookingā ņēmām tai pašā viesnīcā, bet bija piedāvājumā tikai ar balkonu ar skatu uz ostu ar Lounge. Nu ok, atkal pierakstīju ka esam kāzu ceļojumā, dodiet mums kautko patīkamu un vēlams ar skatu uz trasi. Un cik patīkami bija, ka iečekoties varējām jau 12.00 un numuriņš bija ar skatu uz trasi 6.stāvā.. Nu super!
Bet.. tieši blakus ceļ dzīvokļu kompleksu, kas aizsedz skatu gan saulei gan arī uz ostu.. Cauru nakti tik dzirdējām urbienus, sitienus, kā klipā - Satisfaction :D Nu un tie putekļi noķēpāja balkonu.. Bet tā, ļoti skaists skats mums bija.. Lounge zona.. Viņi sākuši ekonomēt, jo taisa apmēram uz cilvēku skaitu.. Bet no 18 līdz 21 pieejams vīns, šampusiks, kūciņas, salātiņi un pat pieejama zupa bija.. Paēdām, pasēdējām, parasti ap 2h :)
Bijām arī ekskursijā pa Yas Marina trasi. Gribēju paņemt pa 1000 dirhamiem (250 eur) privāto, bet neviens nepieteicās papildus būt ar mums, tāpēc bijām vieni no 29 cilvēkiem un maksājām 159 dirhamus no cilvēka.. Lifehack - kāpiet pirmie, sēžieties priekšā, lai visu izbaudītu un labi redzētu :) Baigi forši izbraukt pa Yas F1 trasi ar stāstiem, foto un pat esot šeiha tornī.. Iesaku un must have!
Devāmies arī uz Seaworld un tuksneša ekskursijā. Seaworld papildus paņēmu pingvīnu tūri, gribējās apskatīt pingvīnus, nofočēties ar tiem un izrādījās ka tie nav pieejami. Sākumā piedāvāja tai pašā laikā būt kopā ar jūras lauvām, bet tā ekskursija pārcēlās uz 16.30, pateicām ka nevaram un iedeva to zemūdens apskati, kur zemūdens bundžā apskaties ūdens iemītniekus.. Organizācija izcila.. Nezinu,man labāk ienirt nevis staigāt ar kasti uz galvas :D Bet kaifs, ka tevi apkalpo kāsi 8 cilvēki vienai ieniršanai :D . Pati jūras pasaule interesanta un tā vērta. Var pataustīt raju, haizivi, Patriku un vēl ko :D Ferrari parkā bija dažām atrakcijām remonts un tāpēc neaizgajām. Kad dodaties, izlasiet aktuālo informāciju..
Tuksneša ekskursija.. Lifehack - groupon.ae var atrast daudz ko lētāk kā pa tiešo tikai atsauksmes izlasiet, kas manā gadījumā nepalīdzēja. Pasūtījām Groupon pa 400 dirhamiem vakara izbraucienus tuksnesī. Šī otrā reize izbraucieniem tuksnesī. Savāca 14.30 atpakaļ bijām 21.00 Bet.. nu es nez.. šī bija otrā reize un šoreiz šoferis Rahul brauca man liekas kā tikko dabūjis tiesības.. konvojā bija kāds septītais.. Tik uzmanīgi ka man slikti palika.. Nepatika.. Ne mūzika ne kas interesants braucot pa smiltīm.. Vakarā protams ēst, dzert kolu, vīrieša dejas un vēderdejas.. 10 minūtes skataties zvaigznēs un maucam atpakaļ.. Pirmā reize tomēr ir pirmā un pieredzējis šoferis ir pieredzējis šoferis..
Mūsu viesnīca dod arī bezmaksas ieeju Yas Beach pludmalē.. ieeja bez dzeramiem tikai ar dvieļiem.. Nu tā sev.. Itkā tīrs ūdens, bet tai pašā laikā izskatās netīrs.. bet sāļš tāpat :) Vienīgais foršais ka nav klusums un mūzika forša.. Baseins..
Ir arī tā saucamā bezmaksas pludmale, līdz kurai tevi pat aizved golfa mašīnīte no radisson viesnīcas un dabūjam pat Radisson dvieļus :D
Lidmašīna uz Stambulu mums bija 7.45 tāpēc uz lidostu braucām ar taksi. Pa 7km samaksāju 20 dirhamus.
Brokastis no viesnīcas iedeva kastītē.
Atpakaļ ceļā lidojot ir diena starpā un caur Rīgas biroju pasūtījām naktsmītni Stambulas centrā, ko Turki apmaksā ja starp lidojumiem ir vairāk kā 20h. Naktsmītne ķip centrā bet.. tās mazās ieliņas ejot tev uzdzen šermuļus (viena laterna strādā, otra ne), ka tūlīt tūlīt kāds izlīdīs un teiks ei, privet, ugosķiķe sigaretoi :D
No Stambulas lidostas uz centru iet Havas 12 autobuss.. 170 liras. Bet tagad kad remontē ceļu, galapunkts ir Aksaray. Pati Stambula likās netīra.. Es nez.. Jā, lēti, tkrekli pa 5 eur, Dolce Gabanna rokas somiņas pa 10 eur, Lacoste džemperi pa 7 eur, ja gribi būt trendā pa lēto, iepērcies Turcijā :D
Uz Rīgu reiss 8.35 laikam bij.. sieva izstrādāja rīta joku Autobusa šoferim - kāpj iekšā, viņai jautā - Cash or Card? Viņa atbild - I Dont Know un iet tālāk apsēsties.. Šie ņirdz un smejās un man to pašu saka - I dont know? :D :D
Nu tā.. Lifehack ko visi jau zin - Rīgā nav obligāti jāpasūta Bolt taksis, ir pieejamas Bolt mašīnas :D
Ja kādi jautājumi, droši jautājiet ;)

15/01/2024

Atskatoties uz mūsu augusta ceļojumu, izskatot Gopro, te būs pirmā daļa ar īsiem video par apskates objektiem Trīrē, Luksemburgā, Šengenā, veca A4 šoseja, robežu trīspunktos, Baarle Nassau un Baarle Hertog pilsētā, gan Roterdamas osta un aizsargvalnis, gan pati Roterdama, gan siera ciemi Gouda, Edam un siera svētki Alkmaarā un viens bungee no nieka 60 metriem :D

Bungee at Netherlands, Scheveningen

06/01/2024

Sagaidījām jauno gadu Druskininkos, paliekot pa nakti Kauņā... 30.decembrī no Rīgas uz Kauņu izbraucām ap 10. Pa ceļam Ķedaiņiem cauri izbraucām. Arī ļoti skaista pilsētiņa un būs jāapskata kādudien vairāk tā.. Iebraucām Pažaisles klosterī. Skaists kloteris. Kauņā palikām Booking pasūtītā naktmītnē pa 60 eur River House Apartment. Pati kāpņu telpa kā no bomžu mājas, bet iekšā numuriņi normāli.. Itkā stāvvieta uz ielas pa dārgo, bet lasīju atsauksmes, ka var iebraukt pagalmā un atstāt. Iebraucu. Neviens nekasījās un sods nebija :D Līdz eglei jāiet ap 15 minūtes taisni pa gājēju ielu, kura izrotāta ar dzīvajām mazām eglēm, kas podos salikts. Vēl nesaprotu, viņi pēc tam parstāda tās eglītes no podiem uz mežu..? Kauņas egle un laukums skaists, ir kioski, kur tirgo visādus zsvētku sīkumus, ir zsvētku vecīts un ir rūķu māja, kur varēja uztaisīt pats savu muffinu, vai ko vēl par brīvu. Izstaigājām Kauņas centru. Laiks nelutināja, lija lietus, slapjš sniegs un vējš.. Brauksim vēl lai apskatītu fortus, kgb bunkura muzeju un vēl daudz ko citu skaistu Kauņā un apkārtnē.. Bet slapji aizdevāmies atpakaļ uz numuriņu un gājām gulēt. Nākamajā dienā devāmies uz Druskininkiem. Tur apartamenti paņemti uz 2 naktīm pa 210 eur. Pirmā pietura - Linksmakalnis. Vecs padomju armijas ciemats. Mājas atjauno, veco mantojumu jauc nost. Nākamais - Birštona. Skatu tornis. Pilsēta. Pastaigājām. Nedaudz nesaplānoju, bet Birštonā ir bezmaksas minerālūdens telpa - Birštonas Vila. Bet tur pārtraukums no 14.00-15.00 un trāpīju tieši uz 14.05 kad ciet.. Nekas.. Jāierodas vasarā vēlreiz būs te ;) Apskatot visu tālāk devāmies uz Druskininkiem. Bāc, kāda cūku kūts tur ir dēļ tālbraucējiem - visas malas piedriskātas ar papīriem, pudelēm. Drausmīgs skats ceļā uz robežu uz Grodņu.. Iečekojāmies savos apartamentos Druskininku Pasaga. Lieli, bet vēss, jo pirmajā stāvā.. Ir vanna :D Vakarā pastaigājām pa centru. Skaisti uztaisīts egļu parks Druskininkos. Atrakcijas dažas. Ir laukums kur pēc ledus šova uzstājās Anatolijus :D Un ir arī bezmaksas gan dzeramais gan nedzeramais minerālūdens :D 31.decembrī devāmies uz Grūtas parku, tā saucamo Ļeniņu skulptūru parku. Ļoti interesants, ļoti daudz padomju skulptūru un dzīvnieki, pat lācis.. Ļoti patika. Cenas gan 12 eur pieaugušajam, 7 eur bērnam, bet tas ir to vērts.. Nu ko, jaungada salūts pilsētā ir 00.15 nevis 00.00 gājām gaidīt un dzert Alitas 2024 un bezalkoholisko Mežezers, kas kuram pienākas un kas ko nopelnījis :D Pēc salūta devāmies uz apartamentiem. 1.janvārī izdomājām aiziet uz Grand spa Druskininki. Nav liels, bet pietiekošs lai 3h atpūstos.. Ir divi kalniņi, ir saunas, ir džakuzij, ir ūdens masāža.. Nu tā ap 13.00 devāmies atpakaļ uz Rīgu, pa ceļam iebraucot Ukmerģē un paēdot pusdienvakariņas. Domāju nākamgad jaungadā dosimies kkur atkal ne Latvijā, bet varbūt beidzot sagaidīsim to pēc Ventspils laika 00:33:44 Ventspilī :D

30/10/2023

Turpinot darba dienu brīvdienu ceļojumu, piektdien Gulbenes un Alūksnes novados bija nedaudz uzsnidzis un aizdevāmies nelielā ceļojumā pa Igaunijas ziemeļiem. Jā, ja nebūtu tas vējiņš, domājams apskatītu daudz vairāk, bet nu tāpat ir labi :) No Stāmerienas braucām uz Jaunannas medību pili, skaista, bet atstāta vientulībā. Tālāk devāmies uz Igauniju. Gribējām aizbraukt uz Lat Est Rus trīspunktu, bet nedabūjām rokā caurlaidi un uz vietas Alūksnē robežsardze pieņem divreiz mēnesī, tā ka, tas atlikts tiek, bet.. Aizdodamies uz Latvijas Igaunijas Krievijas draudzības akmeni. Tālāk braucam uz Vastselīnas pilskalnu pa taisno piebraucot pie Krievijas robežpunkta, kas laikam slēgts vieglajiem.. Pilskalns skaisti uzkopts, vasarā vispār super laikam, pa ziedojumiem ieeja. Iebraucām Veru. Nu bļin, tik uzkoptā, skaistā pilsētā es pavadītu nedēļu! Ir laukums, ir promenāde, ir ezers, kur kā skatuve ir soliņi, nu super pilsēta. Tālāk mans sens mērķis piepildījās - devāmies pie.. ēm uz Api :D Mazs ciems ar skaistām apskates vietām ;) Nu tad jau neliels besis dēļ vējainā laika un devāmies atpakaļ uz Stāmerienu pa ceļam caur Tūju.. Ne jūras Tūju bet Alūksnes Tūju :D Labi, ka ceļi nogreiderēti un vēl nebija lielais draņķu laiks, bet tāpat jutos kā rallijā Sarma vai Alūksnes ziemas sprintā pa granti un kalniņiem augšā lejā līkumos braucot uz 70 80 :D Bija forši braukt pāri mazajiem robežpunktiem ;)

29/10/2023

Ceturdienu, piektdienu biju paņēmis brīvdienas. Jādodas uz Stāmerienu. Ir jau plāni visādi caur kurieni braukt un ko apskatīt, bet šoreiz devāmies uz Cesvaines pili un uz augšu pa ceļam apskatot Jaungulbenes muižu un staciju. Jā, vēl daudz ko var paķert, bet ne šoreiz ;) Braucot uz 100 pa mēmajiem nospiedu, piebraucām pie Aronas pilskalna. Liels un varens izskatās! Jāpiebrauc būs ziemā šeit ar ;) Cesvaines pils skaista. Paņēmu arī aliņu. Tur bija saimniekam jāuzzvana, ziemā nestrādā pēc grafika ;) Jaungulbenes muiža vienkārši bomba! Komplekss bija milzīgs, nesaprotu, kā tāda netiek izmantota? Stacija arī vnk bomba - pats perons aizaudzis, āra tualete ir pieejama, stacijas ēka kā daudzdzīvokļu māja..
Rīt, piektdien, dodamies nelielā Igaunijas pierobežas apskates ekskursijā ;)

Vakar bijām aizdevušies uz vienu no apkārt piedāvātajiem šausmu parkiem Raubonius.  Pagājušogad tā arī nebijām Bauskā, š...
25/10/2023

Vakar bijām aizdevušies uz vienu no apkārt piedāvātajiem šausmu parkiem Raubonius. Pagājušogad tā arī nebijām Bauskā, šogad aizdevāmies uz citu tālāku :D Nu ir skaists parks ar dekorācijām. Man patika. Atrakcijas par brīvu. Nosvinēju kāzas, iztēlojos Šekspīru, uztaisīju selfiju ar savu čomu no blakus podjezda arī, kas vēl gulēja :D Bet šausmu mežs, ko viņi izveidojuši uzsita bailes pat man :D Ļoti patika. Bet nākamgad izmēģināsim citur ar ;)
P.s. 5d šausmu kino parkā arī bija interesants ;)

17/10/2023

Vakar bijām ekskursijā uz Latvijas Nacionālais teātris aizkulisēm.. Interesanta ekskursija vairāk kā 2h garumā.. Ir vērts aizdoties apskatīties, izstaigāt, pabūt aiz un uz skatuves ;)

05/10/2023

30.septembrī bijām aizdevušies uz Pērnavu. Tur katru gadu septembra pēdējā nogalē notiek gaismas festivāls OOvalge. Mēs jau kuro gadu dodamies gan ar gan bez nakšņošanas. Šogad bijām ar nakšņošanu Strand viesnīcā. Patālu no festivāla norises vietām (apm 30 min gājienā) bet nekas. Kaut gan Strand spa nav liels - sauna, turku,aroma, atsevišķi sievietēm, vīriešiem, viens džakuzijs, baseins un daži krēsli.. Bija pilns un atpūtāmies gan pirms fesrivāla gan nākamajā rītā ;)
Bet festivāls labs, jo apvieno gan lāzeršovu, gan mūziku, gan teātri un katra izrāde ir skaista. Šogad vienīgais mīnuss laiki un vietas, jo nevarēja paspēt izstaigāt visu kā citus gadus.. Bet tāpat, neliela atpūta bij un iesaku nākangad aizdoties jo iespēja ir gan palikt pa nakti gan doties atpakaļ uz Rīgu, nav nemaz tik tālu;)

18/09/2023

Vakar bijām aizdevušies izbraucienā uz Staburagu, uzkāpām Taborkalna skatu tornī, aizbraucām uz Mežezeru, apskatījām arī Odzienas un Stukmaņu muižu no ārpuses un izbraucām ar vikingu kuģīti "Nameisis" pa ūdens nolaisto Daugavu, paklausoties kuģa īpašnieka Arvīda stāstījumus un apskatot 2022.gada ģeovietu - Krustalīča un Kraukļu klintis. Vēl līdz 29.septembrim ūdens līmenis būs nolaists un var apskatīties uz dolomītu klinšaino Daugavu.. Pa ceļam uz mājām piestājām Latvijas garākajā pieturvietā :D

03/09/2023

Brēmenes muzikanti uzdzied un saka paldies par naudiņu :)

02/09/2023

Otra mūsu Nīderlandes ceļojuma daļa īsumā - augšgals - Amsterdama, Johan Cruijff Arena, Marken, Zaanse Schans, Edam, Egmond aan Zee, Alkmaar, Casemates museum, Groningen.
Otrajā Nīderlandes ceļojuma daļa jau pamazām dodoties atpakaļ uz Rīgu..
Vienu dienu veltījām Amsterdamai, vienu Zaanse Schans un Alkmārai, kur apskatījām dzirnavas un siera tirgu, vienu dienu veltījām Ajax stadiona apskatei un Edam siera ciema apskatei, un citu dienu aizbraucām pie jūras sagaidīt saulrietu, kas tā arī nebija :D un atpakaļceļā braucot uz Rīgu jau piestājām Casemates muzejā apskatot vecos 2.Pasaules kara laika kanāla aizsardzībai vāciešu uzbūvētos nocietinājumus un palikām Groningenā pa nakti apskatot to :)
Stāvvietas Amsterdamā var atrast pa 9.60 dienā u.c. ciemos ar pa 13.50 pa diennakti ;) vai pat par brīvu 10 minūšu gājienā no objektiem ;)

31/08/2023

Neliels ieskats Nīderlandes rietumos Roterdamā, Hāgā, Scheveningenā un Goudā :) Nakšņojām skaistā kempingā (Camping Krabbeplaat) kur ir pieejams vesels zodārzs :D papagaiļi, vistas, un gaiļi kas cēla kempingu no rīta augšā :D nav dārgs, tikai jāņem sava veļa līdzi. No kempinga aizbraukt līdz Roterdamai vai Hāgai varējām pa 40 minūtēm. Mašīnu atstājām Delftā un ņēmu dienas biļeti sabiedriskajam. Ilgi un labāk stāvvietās atstāt ja uz neilgu laiku. Roterdamā arī samaksāju 16 eur par 4h stāvvietā.. Bija doma ar metro braukt, bet nebija izdevīgi mums četriem..

28/08/2023

Mūsu Nīderlandes pirmais apskates objekts, bija aizbraukt uz Nīderlandes ostu ekskursijā. Futureland piedāvā ekskursiju pa Maasvlakte ostu gan ar kuģīti gan ar autobusu. Satikām gan Evergreen Ever Aim gan Cosco Shipping Leo, gan redzējām uz doto brīdi lielāko kuģi pasaulē Pioneering Spirit. Preču vešanu Roterdamā ar smagajām mašīnām (fūrēm) līdz 35 gadam plāno samazināt līdz 35% no kopējā apjoma. Pārējo vest ar vilcienu vai kuģiem. Nedaudz redzējām arī pirmo automātisko kuģu iekrāvēju/izkrāvēju. Darbojas bez operatora, elektroniskās krāvējmašīnas arī pašas brauc pa noteiktiem ceļiem..
Otrs liels Roterdamas apskates vērts objekts ir Keringhuis publiskais ūdens centrs, kur var aiziet ekskursijā apskatīt tuvumā lielākās slūžas, kas lielu vētru laikā, kad ūdens līmenis būtiski paaugstinās, pasargā Roterdamu un tās apkārtni. Slūžas darbojas automātiski un veras ciet pie noteikta ūdens līmeņa. Visu dara dators pats. Šie divi mežonīgie objekti jau pasaka, cik attīstīta ir Nīderlande, kā tā veidojās un ko Nīderlandei nozīmē ostas, kanāli un kuģi.. Kaut vai tranzītā... Bija kruta šo apskatīt!

26/08/2023

Mūsu ceļojumā no Luksemburgas uz Nīderlandi, pa ceļam sanāca iebraukt dažās neparastās vietās - Vācijas A4 šosejas vecais posms, apskatīt Vācijā vēl strādājošas atklātās ogļu raktuves netālu no Elsdorfas un Merkenas. Ļoti iespaidīgas un lielas.. Papildus protams izbaudījām vienreizēju iespēju pabūt divās valstīs vienlaicīgi, izbaudot robežšķērsošanas vietu meklēšanu Baarle-Nassau-Hertog :D

Riga

Be the first to know and let us send you an email when Pazudis ceļojumā posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to Pazudis ceļojumā: