Ester van den Bogaert - Personal Touch Travel

Ester van den Bogaert - Personal Touch Travel Gun jezelf het gemak van een persoonlijk reisadviseur. Ik help je graag bij het vinden van je droomreis. Boek waar en wanneer je wilt!

Mensen adviseren, meedenken en het samenstellen van reizen vind ik heerlijk om te mogen doen. Mijn uiteindelijke doel is een fantastische reis samenstellen, waar mijn klanten unieke en fijne herinneringen kunnen maken en jaren later nog met plezier aan terugdenken. Graag kom ik bij je langs (thuis of op kantoor in regio Rosmalen, Empel, 's-Hertogenbosch) om samen je wensen door te nemen. Via telef

oon, e-mail, op kantoor of bij je thuis. Doordeweeks, in de avonduren of in het weekend. Ik help je graag bij het vinden van je droomreis!

De komende dagen ben ik even niet aan het werk. Na carnaval pak ik met veel plezier weer nieuwe aanvragen op!Voor iedere...
08/02/2024

Voor iedereen die carnaval gaat vieren, geniet er van!

Ze zijn niet nieuw dit jaar, maar ik ben nog steeds zo blij met deze supermooie emblemen, ontworpen door
Blijft een geweldig relatiegeschenk!

Bedankt voor het vertrouwen en alle mooie boekingen het afgelopen jaar 🤩!De komende dagen ben ik niet aan het werk, maar...
24/12/2023

Bedankt voor het vertrouwen en alle mooie boekingen het afgelopen jaar 🤩!

De komende dagen ben ik niet aan het werk, maar na de feestdagen pak ik met veel plezier weer nieuwe aanvragen op.

Ik wens jullie alvast fijne dagen en een fantastisch, liefdevol, gezond en reislustig 2024!

01/11/2023

TROTS!

Vieren dat ik 6 jaar geleden de stap heb durven zetten om voor mezelf te beginnen. Nog iedere dag ben ik blij met deze beslissing en vind ik het een feestje om mooie reizen samen te mogen stellen voor mijn klanten.

Het voetbalteam van mijn oudste dochter, MO13-1 bij .rosmalen, is blij met hun nieuwe  trainings- en inspeelshirt.Ze heb...
26/09/2023

Het voetbalteam van mijn oudste dochter, MO13-1 bij .rosmalen, is blij met hun nieuwe trainings- en inspeelshirt.
Ze hebben nog meer mooie sponsorkleding, maar met andere logo's 😉.

25/09/2023

Onze laatste dag van de studiereis in Thailand voelde een beetje als vakantie 😊. Vandaag geen hotelinspecties of trade markets met leveranciers, maar een bezoek aan het Khao Sam Roi Yot National Park, dat op ca 1,5u rijden van Hua Hin ligt.
Wat een prachtig gebied is dit en dan hebben we nog maar een klein stukje gezien 😍.

Eenmaal terug in het hotel kregen we nog een relaxte massage en hebben we deze geweldige studiereis afgesloten met een heerlijk diner aan zee en een drankje bij een rooftop bar.

Het was een zeer drukke, maar leerzame en gezellige week met en

Op dag 4 in Thailand bezochten we het prachtige Nationale Park Doi Inthanon, op ca 1,5u afstand van Chiang Mai. We begon...
24/09/2023

We begonnen met een prachtige jungle trekking langs een waterval en rijstvelden. De wandeling was extra avontuurlijk, omdat het veel geregend had en de route daardoor op sommige stukken heel modderig/glad was. Maar wat was het mooi!

Na de lunch zijn we via de hoogste berg van Thailand nog naar de twin pagodes en de krachtige Wachirathan waterval gereden.

Een totaal andere dag na Bangkok en Chiang Mai, maar zo ontzettend mooi. Zelfs met de hele dag flinke regen, zoals bij ons het geval was.

Dag 5 in Thailand met Sales Anwb Reizen  was echt werken 😊. Onze vlucht van Chiang Mai naar Bangkok vertrok al om 8u dus...
24/09/2023

Dag 5 in Thailand met Sales Anwb Reizen was echt werken 😊. Onze vlucht van Chiang Mai naar Bangkok vertrok al om 8u dus we waren weer heel vroeg op pad. Na aankomst in Bangkok zijn we direct doorgereden naar het Ramada hotel voor een hotelinspectie en trade market met 15 leveranciers. Na de lunch zijn we naar Hua Hin vertrokken voor het laatste deel van de studiereis.

In Hua Hin hadden we weer direct een hotelinspectie, gevolgd door een 2e trade market en diner met leveranciers.

Gelukkig hadden we 's avonds nog net even tijd om naar de Night Market te gaan en een drankje te doen bij Martijn in Say Cheese, uit het programma B&B vol liefde 😂.

23/09/2023

Na aankomst in Chiang Mai hebben we de bekende tempel, de Wat Phrathat Doi Suthep, bezocht. Het complex ligt op ca 1100m hoogte en geeft, naast alle pracht en praal in het complex zelf, een mooi uitzicht op de omgeving (bij ons was het helaas minder mooi weer en was het uitzicht grotendeels verdwenen).

Tijdens de lunch konden we weer genieten van een heerlijke Thaise lunch: Khao Soi, een specialiteit in Noord Thailand. Deze currysoep met noodles en kip is een aanrader!

In de middag hebben we nog een leuke fietstocht door het oude centrum gemaakt, een hotelinspectie gedaan en een mini trade market met leveranciers uit de omgeving gehad.
Na het diner was er nog tijd om even te gaan shoppen op de night market in het centrum. We zijn er per songtaew naartoe gegaan. Deze kleine rode pick-up trucks zijn een typisch lokaal vervoermiddel en zie je ook overal rijden.

18/09/2023

Op dag 2 in Thailand hebben we in vogelvlucht Bangkok ontdekt. We hebben het Royal Palace en enkele tempels, waaronder de bekende Wat Arun, bezocht.

In de avond zijn we per nachttrein doorgereisd naar Chiang Mai in het noorden van Thailand 😃

15/09/2023

Goed begin van de studiereis. Met onze gezellige groep hebben we na aankomst in Bangkok 2 hotelinspecties gedaan, heerlijk gegeten en zijn vervolgens per tuktuk teruggegaan naar het bruisende Chinatown, waar ook ons hotel ligt.

Op uitnodiging van mijn leverancier  mag ik mee op een prachtige studiereis naar Thailand. Vanaf 14 t/m 21 september ga ...
11/09/2023

Op uitnodiging van mijn leverancier mag ik mee op een prachtige studiereis naar Thailand.
Vanaf 14 t/m 21 september ga ik deze mooie bestemming ontdekken, om daarna een nog beter reisadvies te kunnen geven.

Vanaf 25 september pak ik nieuwe reisaanvragen (uiteraard voor alle bestemmingen) weer met plezier op.

Aan al het moois komt helaas een einde. Op de laatste dag van de studiereis op uitnodiging van  gingen we van natuur naa...
14/09/2022

Aan al het moois komt helaas een einde. Op de laatste dag van de studiereis op uitnodiging van gingen we van natuur naar stad.

Ålesund is gebouwd op meerdere eilandjes en is na een grote brand in 1904 opnieuw opgebouwd in Jugendstil stijl. Een stad met een een hele gezellige en prettige sfeer.

Dag 5 van de studiereis met  was wederom prachtig! Geirangerfjord, Storseterfossen en een adembenemend uitzicht vanaf St...
13/09/2022

Dag 5 van de studiereis met was wederom prachtig! Geirangerfjord, Storseterfossen en een adembenemend uitzicht vanaf Strandafjellet 🤩.

11/09/2022

De Loen Skylift, de steilste lift van Europa. Vanaf de top heb je echt een betoverend uitzicht op de omgeving.

En ook dag 4 van de studiereis met Buro Scanbrit was weer geweldig. Via de toeristische route Gaularfjellet naar Gaularfjellet Utsikten, de Loen Skylift, lunchen met een fantastisch uitzicht en bij uitzichtpunt Dalsnibba een schitterend uitzicht op de Geirangerfjord. Het was weer genieten 🤩🤩

10/09/2022

En de dag afgesloten met een rib boat tour op de Sognefjord.

Dag 3 van de fantastische studiereis in Noorwegen met Buro Scanbrit . Gletsjerhike op de Nigardsbreen en mooie uitzichte...

Dag 3 van de fantastische studiereis in Noorwegen met Buro Scanbrit . Gletsjerhike op de Nigardsbreen en mooie uitzichten 😍

Dag 2 in Noorwegen met  was wederom fantastisch 😍: Tvindefossen waterval, Gudvangen, Flåmsbana en via de prachtige toeri...
08/09/2022

Dag 2 in Noorwegen met was wederom fantastisch 😍: Tvindefossen waterval, Gudvangen, Flåmsbana en via de prachtige toeristische route Aurlandsfjellet naar onze accommodatie in Kaupanger.

Wat een prachtige eerste dag van mijn studiereis met  naar Noorwegen. Stralend weer, een mooie stadswandeling door Berge...
07/09/2022

Wat een prachtige eerste dag van mijn studiereis met naar Noorwegen.
Stralend weer, een mooie stadswandeling door Bergen en een room with a view in Voss.

05/09/2022

Wat heb ik een geluk dat ik mee mag op deze prachtige studiereis 🤩. Op uitnodiging van 1 van onze leveranciers ga ik samen met collega's de Noorse fjorden ontdekken, zodat ik mijn klanten nog beter kan informeren.

03/09/2022

Nog steeds aan het nagenieten van onze rondreis in Zweden. Rust, ruimte, prachtige natuur, meren, outdooractiviteiten, mooie accommodaties, lekker eten en grote ijsjes. Alle ingrediënten voor een heerlijke (actieve) vakantie met of zonder kinderen zijn aanwezig.

Blij met mijn nieuwe 'personal touch' voor bij de reispapieren 😃.Bedankt Floortje van WORKFLOORonline - Technisch VA, DT...
05/07/2022

Blij met mijn nieuwe 'personal touch' voor bij de reispapieren 😃.

Bedankt Floortje van WORKFLOORonline - Technisch VA, DTP, Creatie&Techniek voor het leuke ontwerp!

14/04/2022

Het is lang geleden dat ik zoveel vrolijk gekleurde tasjes vol reispapieren klaar had staan en dit is pas het eerste deel. Zo fijn dat het weer kan 😃.

Allemaal klanten die mooie herinneringen kunnen gaan maken 🤩.

2021 was wederom een uitdagend jaar, zowel zakelijk als privé. Ondanks dat reizen wat gecompliceerder was dan normaal,  ...
31/12/2021

2021 was wederom een uitdagend jaar, zowel zakelijk als privé.
Ondanks dat reizen wat gecompliceerder was dan normaal, heb ik toch voor veel klanten mooie reizen kunnen boeken, zodat zij heerlijk (en veilig) konden genieten en herinneringen maken.

Bedankt voor jullie vertrouwen!

Proost op een mooi, gezond en hopelijk reislustig 2022 🥂

Wacht niet op bijzondere momenten,  maar maak momenten zelf bijzonder ❤
24/12/2021

Wacht niet op bijzondere momenten, maar maak momenten zelf bijzonder ❤

Vanaf nu vind je mij maandelijks met een stukje in de edities van Rosmalen Bruist en Den Bosch Bruist.
02/11/2021

4 Jaar geleden begon ik aan een nieuw avontuur: mijn eigen bedrijf!Wat ik toen allemaal voor ogen had voor de eerste jar...
01/11/2021

4 Jaar geleden begon ik aan een nieuw avontuur: mijn eigen bedrijf!

Wat ik toen allemaal voor ogen had voor de eerste jaren, is helaas wat anders gelopen. Maar nog steeds blij dat ik deze stap toen genomen heb, ondanks de pittige afgelopen 1,5 jaar. Trots op wat ik tot nu toe heb bereikt en ik ben er van overtuigd dat er nog hele mooie jaren zullen volgen.

Voor komend jaar zijn er al weer mooie boekingen gemaakt en de aanvragen blijven binnenkomen 😃. Zo fijn dat bestaande en nieuwe klanten mij weer weten te vinden. Vol inspiratie begin ik aan een nieuw jaar voor mijn bedrijf.

Altijd fijn om te zien/horen dat klanten genieten van hun geboekte reis. Dan is mijn missie weer geslaagd 😃.            ...
13/10/2021

Adres

'S-Hertogenbosch

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Ester van den Bogaert - Personal Touch Travel nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Ester van den Bogaert - Personal Touch Travel:

Video's

Delen

Ons verhaal

Begint jouw vakantie al bij het uitzoeken van een reis of zie je daar juist tegenop?

Mensen adviseren, meedenken en het samenstellen/boeken van reizen vind ik heerlijk om te mogen doen. Mijn uiteindelijke doel is een fantastische reis voor je boeken, waar je unieke herinneringen kunt maken en jaren later nog met plezier aan terugdenkt. Boek waar en wanneer je wilt! Telefonisch, per email of tijdens een intakegesprek op kantoor/bij je thuis (regio Rosmalen/'s-Hertogenbosch/Vlijmen/Drunen). Doordeweeks, in de avonduren of in het weekend. Ook als je het zelf leuk vindt om je reis uit te zoeken, kan ik nog iets voor je betekenen. Ik kan de boeking voor je maken, zodat je uiteindelijk maar 1 aanspreekpunt hebt voor al je vragen en je zelf niet in de wacht hoeft te hangen bij de reisorganisatie. Je betaalt via mij geen extra kosten, dan wanneer je direct bij een reisorganisatie boekt. Gun jezelf de luxe van persoonlijk reisadviseur. Samen zetten we je wensen om in een droomreis!