WAW.travel

WAW.travel WAW.travel is specialized in tailor-made, quality walkingholidays and other travels in Spain. Our goal is to give you an unforgettable time. Don’t wait.

We are experts in Camino de Santiago for both individual pilgrims and groups. WAW.travel is a Travel Agency specialized in active & positive travels, made with care and attention. Our walking and cycling travels are in Spain and Portugal. Camino Frances, Camino Portugues, Camino Finisterre and Camino del Norte and walking Menorca. Let our Spain and Camino Experts plan your personal self-guided hol

iday and customized Camino Pilgrimage. Make your dream come true and walk or bike the camino to Santiago de Compostela. We know it is a “once in a lifetime” experience. Discover how you can push your limits and feel the special power and energy of a pilgrimage. Discover Spain with us. Places vary from Menorca, Northern Spain, Picos de Europa, Bilbao. Many travels include services like yoga, mindfulness, hiking and nutrition. Just give us a call. Your travel is in good hands with us!

🅾🆄🆁 🅷🅴🆁🅾This is Steffie, 8️⃣8️⃣ years old. She walked 125 km from Sarria to Santiago in stages of 10 km per day 🔥 We had...
31/05/2024

🅾🆄🆁 🅷🅴🆁🅾
This is Steffie, 8️⃣8️⃣ years old. She walked 125 km from Sarria to Santiago in stages of 10 km per day 🔥 We had the honor of organizing this tailor-made Camino for her. She enjoyed this unique experience every day 🥾 And look at her smiling in front of the cathedral in Santiago. We are super proud of her. Thumbs up for this hero! 👍

Dit is Steffie, 8️⃣8️⃣ jaar. Ze wandelde 125 km van Sarria naar Santiago in etappes van 10 km per dag. Met een rollator 🔥 We hadden de eer om voor haar deze camino op maat te organiseren. Ze heeft iedere dag genoten van deze unieke ervaring 🥾 En kijk haar stralen voor de kathedraal in Santiago. We zijn super trots op haar. Duim omhoog voor deze held! 👍

23/05/2024

Niet in Santiago eindigen, maar er starten? Ja, dat kan ook! Deze groep vertrok vorige week vanaf de kathedraal richting Finisterre en Muxia. Ze wandelden in de zon en de vogels floten 🦋 Soms hoorden ze alleen het geluid van hun eigen schoenen. Ze genoten van de geur van de eucalyptus bomen en de zee. En natuurlijk van het oneindige uitzicht vanaf de vuurtoren in Finisterre, het einde van de wereld 🔥 Een enkeling nam na aankomst in Muxia een snelle duik in de oceaan 🥶 Het was in alle opzichten een pelgrimstocht om nooit meer te vergeten!

Met dank aan Bart voor het begeleiden van deze wandelreis 🙏

🅓🅐🅖 ➏ Lires - Muxia 15 kmVandaag gingen we op weg naar onze eindbestemming Muxia. We wandelden in de zon en de vogels fl...
20/05/2024

🅓🅐🅖 ➏ Lires - Muxia 15 km
Vandaag gingen we op weg naar onze eindbestemming Muxia. We wandelden in de zon en de vogels floten 🦋 Soms hoorden we alleen het geluid van onze eigen schoenen. We genoten nog even van de geur van de eucalyptus bomen en de zee. Een enkeling nam na afloop een snelle duik in de oceaan 🥶 Een onverwacht weerzien met twee dochters maakte onze aankomst nog meer bijzonder 💟 Het was een pelgrimstocht om nooit meer te vergeten...

🅓🅐🅖 ➎ Finisterre - Lires 16 kmVandaag was het rokjesdag (voor de dames dan 😉). Na een heerlijk ontbijt gingen we op pad....
19/05/2024

🅓🅐🅖 ➎ Finisterre - Lires 16 km
Vandaag was het rokjesdag (voor de dames dan 😉). Na een heerlijk ontbijt gingen we op pad. Nadat we waren opgewarmd waren we klaar voor een stevige klim. We liepen door velden en bossen afgewisseld met prachtige vergezichten over de oceaan en kleine baaitjes. Prachtig! Onze koffiestop hielden we bij een donativo onder het genot van Bob Dylan 🎶 muziek. Bij aankomst in Lires was er tijd voor een lunch en jezelf. Morgen alweer onze laatste etappe naar Muxia 🔥

🅓🅐🅖 ➍ Cee - Finisterre 15 kmWe vertrokken uit Cee met typisch Hollandse weer 🌧️, maar liepen de zon 🌞 tegemoet. Al snel ...
18/05/2024

🅓🅐🅖 ➍ Cee - Finisterre 15 km
We vertrokken uit Cee met typisch Hollandse weer 🌧️, maar liepen de zon 🌞 tegemoet. Al snel kon de regenjas uit en genoten we van de uitzichten op zee 🌊 en de prachtige witte stranden. Eindelijk was daar Km 0,000! 🔚 Het uitzicht vanaf daar was eindeloos. In Finisterre kregen we ons welverdiende certificaat. Geweldig gedaan pelgrims 👏👏

🅓🅐🅖 ➌ Olveiroa - Cee 20 kmVandaag starten we met een klim en genoten we daarna van een prachtig uitzicht over een bocht ...
17/05/2024

🅓🅐🅖 ➌ Olveiroa - Cee 20 km
Vandaag starten we met een klim en genoten we daarna van een prachtig uitzicht over een bocht in rivier de Rio Xallas. Daarna was er tijd voor koffie in de zon ☀️ en een moment van bezinning in de kapel van Capila de San Pedro de Martin ❤️ Na aankomst in Cee genoten we van een welverdiende lunch. En durfden sommigen het aan om zelfs pootje te baden in de zee 🥶 We kijken uit naar ons diner in het hotel straks 😋

🅓🅐🅖 ➋ Negreira - Olveiroa 22 kmVanmorgen vertrokken we vanuit Negreira via de oude stadspoort. En genoten we onderweg va...
16/05/2024

🅓🅐🅖 ➋ Negreira - Olveiroa 22 km
Vanmorgen vertrokken we vanuit Negreira via de oude stadspoort. En genoten we onderweg van bloemen, vlinders en vogeltjes 🐦Het was wederom vestje aan en vestje uit (lees bergje op en bergje af 😉). Bij aankomst bij Albergue Casa Pepa, het geplande ophaalpunt, was er keuze stress! De taxi nemen of doorlopen? Ieder koos voor zijn of haar Camino 😉 Voor wie doorliep was er na een pittige klim van de Monte Aro een beloning: een prachtig uitzicht (en later een drankje bij aankomst😇)

🅓🅐🅖 ➊ Santiago - Negreira 21 kmWaar voor velen Santiago een eindpunt is, is het vandaag voor wandelbegeleider Bart en zi...
15/05/2024

🅓🅐🅖 ➊ Santiago - Negreira 21 km
Waar voor velen Santiago een eindpunt is, is het vandaag voor wandelbegeleider Bart en zijn groep het startpunt voor de camino naar Finisterre en Muxia. Na de bekende fotosessie voor de kathedraal starten we in de zon. Gevolgd door een periode van (regen)jasje aan jasje uit. Genietend van de rust om ons heen, het groen, de heuvels en een koffie. Een mooie stop op Ponte Maceira met prachtig uitzicht op de rivier de Tambre. En bij aankomst het lokale lunchgerecht van Negreira 😃

15/05/2024

Eindelijk mochten we vorige week beginnen aan onze Camino Espiritual. We vertrokken vanuit Portugal, en staken 3 km verder de grens over met Spanje. Stap voor stap kwamen we dichterbij Santiago 😃 En wat mochten we onderweg genieten! We kwamen langs beekjes, velden met prachtige bloemen 🌹🌼 en wijngaarden. We waanden ons af en toe op een tropisch eiland 🌴🐠🦀 Ook de kloosters van Poio en Armenteira vielen in de smaak 😇 Niet veel pelgrims wandelen de Camino Espiritual en dus hadden we de bijzondere pareltjes in Galicië bijna voor onszelf, zoals de 'Ruta de peidra y aqua'. Onze laatste dag begon met een boottocht 🛥 De laatste km's moesten werkelijk uit onze tenen komen, maar daar stonden we dan voor de kathedraal ⛪️ Na een warme do**he genoten we vervolgens van ons welverdiend beloningsdiner. Mega trots op deze mooie groep pelgrims 🥇

Wil je ook samen wandelen naar Santiago? Er zijn nog plekken vrij voor onze groepsreizen in september: https://waw.travel/nl/st_location/begeleide-pelgrimsreizen/ 💟

🅓🅐🅖 ➏ Vilanova de Arousa - Santiago de Compostela 27 km Ook dit is Galicië: regen 🌧 Onze laatste dag begon met een boott...
14/05/2024

🅓🅐🅖 ➏ Vilanova de Arousa - Santiago de Compostela 27 km
Ook dit is Galicië: regen 🌧 Onze laatste dag begon met een boottocht van Vilanova de Arousa naar Pontesecures 🛥 Daar kwamen de poncho's en regenjassen tevoorschijn en vertrokken we voor de laatste kilometers naar onze eindbestemming. We zagen er onderweg de lol wel van in (ok, niet altijd 😉). De laatste km's moesten uit onze tenen komen, maar daar stonden we dan uiteindelijk voor de kathedraal ⛪️ Na een lange en warme do**he genoten we vervolgens van ons welverdiend beloningsdiner. Mega trots op deze mooie groep pelgrims 🥇

🅓🅐🅖 ➎ Armenteira - Vilanova de Arousa 22 kmWakker worden in de rust van het klooster van Armenteira is een onvergetelijk...
12/05/2024

🅓🅐🅖 ➎ Armenteira - Vilanova de Arousa 22 km
Wakker worden in de rust van het klooster van Armenteira is een onvergetelijke ervaring. Maar het mooiste stond ons nog te wachten 📸 7 km afdalen langs de 'Ruta de peidra y aqua'. Als er een elfje zou rondvliegen, zouden we daar niet raar van opkijken, zo magisch 🧚‍♂️ Na een koffiestop vervolgden we onze camino door ontelbare wijnvelden. Na 22 km bereikten we de stranden van Vilanova de Arousa, onze eindbestemming voor vandaag 🪼🐙🦀

🅓🅐🅖 ➍ Pontevedra - Armenteira 21 kmStap voor stap komen we dichterbij Santiago 😃 Natuurlijk, er moest ook vandaag weer g...
11/05/2024

🅓🅐🅖 ➍ Pontevedra - Armenteira 21 km
Stap voor stap komen we dichterbij Santiago 😃 Natuurlijk, er moest ook vandaag weer gewandeld worden. Maar wat mochten we onderweg weer genieten! We waanden ons af en toe op een tropisch eiland 🌴🐠🦀 Ook het klooster van Poio viel in de smaak 😇 Niet veel pelgrims wandelen de Camino Espiritual en dus hadden we deze bijzondere pareltjes in Galicië bijna voor onszelf. De pelgrimsmis in het klooster van Armenteira was de kers op de taart 🍒

🅓🅐🅖 ➌ Redondela - Pontevedra 20 km'Believe in yourself peregrino': hoe toepasselijk voor vandaag 💯 Want het was wederom ...
10/05/2024

🅓🅐🅖 ➌ Redondela - Pontevedra 20 km
'Believe in yourself peregrino': hoe toepasselijk voor vandaag 💯 Want het was wederom warm en aan sommige klimmetjes kwam echt geen eind. Maar vaak wel een geweldig uitzicht 😊 We genoten van de prachtige flora en fauna en kwamen soms ogen tekort 🌼🌺🌴🌿: bossen, beekjes, bloemen, libelles en wijnvelden, WAW!

🅓🅐🅖 ➋ O Porriño - Redondela 16 km Vandaag vertrokken we naar Redondela. Het was een etappe met serieuze klimmetjes, dus ...
09/05/2024

🅓🅐🅖 ➋ O Porriño - Redondela 16 km
Vandaag vertrokken we naar Redondela. Het was een etappe met serieuze klimmetjes, dus die hakten er voor sommigen wel in 😇 We stopten dan ook op tijd voor koffie en tortilla om onze brandstoftank op peil te houden 🥇Na een lange afdaling bereikten we onze eindbestemming. En juichten we 'onze Joost' op het Eurovisiesongfestival, onder het genot van een heerlijke maaltijd, toe 📻

🅓🅐🅖 ➊ Valença do Minho - O Porriño 20 kmWat hadden we lang uitgekeken naar deze dag!  Eindelijk mochten we vandaag samen...
08/05/2024

🅓🅐🅖 ➊ Valença do Minho - O Porriño 20 km
Wat hadden we lang uitgekeken naar deze dag! Eindelijk mochten we vandaag samen beginnen aan onze Camino Espiritual. We vertrokken vanuit Portugal, staken 3 km verder de grens over met Spanje. Wandelden door het prachtige Tui en kwamen langs beekjes, velden met prachtige bloemen 🌹🌼 en wijngaarden. Gelukkig was er af en toe schaduw, het was maar liefst 2️⃣7️⃣ graden ☀️. De kop is eraf...

04/05/2024

Dit zijn Boudewijn & Marieke 👧👦 Ze klopten vorig jaar bij ons aan of wij ze konden helpen met het organiseren van de Via de la Plata. Natuurlijk gingen we de uitdaging, samen met ze, aan. En daar stonden ze dan, afgelopen maandag, na ruim 1000 km in 50 dagen. Met een grote glimlach voor de kathedraal. Het was een tocht met 'ups & downs', we kunnen dan ook alleen maar diep respect hebben voor hun veerkracht en prestatie 💟 We vroegen ze naar hun mooiste foto's. Dit zijn ze, de Via de la Plata in 15 beelden 📸

🎒 𝙒𝙖𝙩 𝙣𝙚𝙚𝙢 𝙟𝙚 𝙢𝙚𝙚 𝙩𝙞𝙟𝙙𝙚𝙣𝙨 𝙟𝙤𝙪𝙬 𝘾𝙖𝙢𝙞𝙣𝙤? 𝙊𝙣𝙯𝙚 𝙩𝙞𝙥𝙨:Pelgrimspaspoort: Hou deze bij de hand om stempels te verzamelen – verg...
28/04/2024

🎒 𝙒𝙖𝙩 𝙣𝙚𝙚𝙢 𝙟𝙚 𝙢𝙚𝙚 𝙩𝙞𝙟𝙙𝙚𝙣𝙨 𝙟𝙤𝙪𝙬 𝘾𝙖𝙢𝙞𝙣𝙤? 𝙊𝙣𝙯𝙚 𝙩𝙞𝙥𝙨:

Pelgrimspaspoort: Hou deze bij de hand om stempels te verzamelen – vergeet niet om tijdens de laatste 100 km minstens twee stempels per dag te krijgen!📜👣

Contant geld: Neem een ​​paar euro mee voor plaatsen waar geen creditcards worden geaccepteerd – dat zijn vaak de plaatsen waar de lekkerste koffie wordt geserveerd! 💵💳

Blaarpleisters: Je hebt ze misschien de eerste paar dagen nodig – essentieel dus tijdens jouw Camino.
🩹🚶‍♂️

Veiligheidsfluitje en EHBO-kit: Hoewel de Camino niet gevaarlijk is, is het goed om op elke situatie voorbereid te zijn 🚨🏥

Hoofdlamp of zaklamp: voor als je besluit eens vroeg in de ochtend te vertrekken of voor het bijhouden van een dagboek ‘s avonds laat. 🔦🌙

Herbruikbare plastic zak: wees milieubewust en het houdt tevens je spullen droog (daarmee bedoelen we voornamelijk snacks) 🌍🌱

Camino schelp: het ultieme symbool van een pelgrimstocht 🐚🚶‍♂️

Wat zou jij nog meer inpakken?

13/04/2024

Wist je dat je ongeveer 1️⃣ kcal per kilometer per kilogram lichaamsgewicht verbrandt tijdens het wandelen? En dat je dan dus per 2️⃣ kilometer een boterham met halvarine en jam zou moeten eten om dit weer te compenseren? De ruim 4️⃣0️⃣ wandelaars die op zaterdag 13 april deelnamen aan de 'Walk & Talk: hou je brandstoftank op peil' zijn, dankzij voedingsdeskundige Peter Res, weer een stuk wijzer geworden. En dat niet alleen: ze genoten van een prachtige en afwisselende wandeling door de bossen en uiterwaarden van Oosterbeek en Arnhem, een smakelijke lunch, goede gesprekken onderweg en natuurlijk het zonnetje dat volop scheen. Bedankt dat je erbij was! 😃👣🥾☀️💡

🔜 𝗡𝗼𝗴 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗮𝗮𝗿 𝗽𝗹𝗲𝗸𝗸𝗲𝗻 𝗼𝘃𝗲𝗿Wil je jouw pelgrimsreis eindigen met je voeten in het water en een prachtig uitzicht over de...
29/03/2024

🔜 𝗡𝗼𝗴 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗮𝗮𝗿 𝗽𝗹𝗲𝗸𝗸𝗲𝗻 𝗼𝘃𝗲𝗿
Wil je jouw pelgrimsreis eindigen met je voeten in het water en een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan vanaf de vuurtoren van Finisterre? Alleen of samen met je wandelreisgenoten tijdens deze pelgrimsreis met een voldaan gevoel de zon in de zee zien zakken? Wandel dan mee met deze (groeps)pelgrimsreis vanaf Santiago de Compostela naar Finisterre en Muxia. We vertrekken op 14 mei ☀️🥾👣🔥

Deze pelgrimsreis is ideaal voor als je even aan het pelgrimsleven wilt ruiken of als je na aankomst in Santiago nog niet genoeg kilometers versleten hebt. In totaal wandel je tijdens deze pelgrimsreis ongeveer 100 km in 6 etappes

Meer info: https://waw.travel/nl/st_activity/pelgrimsreis-santiago-finisterre-muxia/

24/03/2024

OK, over schoonheid valt niet te twisten. Helemaal waar! Maar over het eiland Menorca krijgen we toch vaak de vraag: wat is het mooiste deel om te wandelen? Noord of Zuid? 🏖💡🐠👇

Eiland Menorca is zo divers dat het moeilijk is om te kiezen welke deel van het eiland nu het beste bij jou past. We zetten de verschillen op een rij.

🔥𝙉𝙞𝙚𝙪𝙬𝙚 𝙬𝙖𝙣𝙙𝙚𝙡𝙗𝙚𝙜𝙚𝙡𝙚𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙖𝙖𝙣 𝙗𝙤𝙤𝙧𝙙🔥Bart begeleidt dit jaar de groepswandeling van Santiago naar Finisterre & Muxia. Hij ...
07/03/2024

🔥𝙉𝙞𝙚𝙪𝙬𝙚 𝙬𝙖𝙣𝙙𝙚𝙡𝙗𝙚𝙜𝙚𝙡𝙚𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙖𝙖𝙣 𝙗𝙤𝙤𝙧𝙙🔥
Bart begeleidt dit jaar de groepswandeling van Santiago naar Finisterre & Muxia. Hij liep inmiddels meerdere malen mee met onze groepswandelingen. Van Sarria naar Santiago, van Tui naar Santiago, van Santiago naar Finisterre en Muxia én ook nog de Camino Espiritual. Hij heeft dus veel ervaring opgedaan op de Camino de Santiago en het wandelen in groepen. Tijdens deze wandelingen viel op dat zorgen voor anderen in het bloed van Bart zit. Hij is attent, alert en weet uit eigen ervaring wat je nodig hebt onderweg. Sterker nog, voordat je zelf beseft dat je iets nodig hebt, heeft Bart het al geregeld. Wil je ook in mei, samen met Bart en andere WAW-wandelaars, bij deze prachtige vuurtoren in Finisterre staan? Schrijf je dan in via onderstaande link:

03/03/2024

Als je tijdens een lange wandeltocht urenlang aan een stuk doorstapt, verbruikt je lichaam een hoop energie🥜🍌☕️ Tijdens een Walk & Talk, op zaterdag 13 april, geeft voedingsdeskundige Peter Res praktische tips om je brandstoftank op peil te houden. Peter is als voedingskundige verbonden geweest aan onder andere de Rabobank Wielerploegen en Ajax. Hij is nu werkzaam voor het Nederlands Olympisch Team bij NOC*NSF en helpt de judoka's voor te bereiden op de Olympische Spelen in Parijs🥇

Meld je hier aan 👇

17/02/2024

Wie houdt er niet van? Wandelen met een stralende ☀️ aan de hemel. Alleen kan het weer tijdens je pelgrimstocht helaas niet elke dag mooi zijn. Laat jij je daardoor uit het veld slaan? Of ben jij een wandelaar die door weer en wind gaat? Deze blog geeft je meer inzicht in het weer op de Camino de Santiago 👇

Wie houdt er niet van? Wandelen met een stralend zonnetje aan de hemel. Alleen is het weer Camino de Santiago helaas niet altijd mooi.

04/02/2024

🆕️ De GR131 op het Canarische eiland Lanzarote is een indrukwekkende wandelroute die het hart van het eiland doorkruist. Het pad dat van kust naar kust loopt over de 7 Canarische eilanden heeft een totale lengte van 560 kilometer en is verdeeld over 32 etappes. Tijdens jouw 8-daagse wandeling op Lanzarote ontdek je de vulkanische wonderen van dit eiland, passeer je authentieke dorpjes, bewonder je de unieke architectuur van César Manrique, geniet je van de panoramische uitzichten en zie je hoe de golven tegen de rotsen op beuken. Dankzij de rood-witte markering van het pad met de naam ‘Camino Natural’, kun je de gehele route over de, voornamelijk, onverharde paden lopen. Tijd genoeg dus om onderweg te genieten van de panoramische vergezichten, de betoverende vulkanische landschappen en de heerlijke gastronomie 🌋🏜🏖

27/01/2024

'In mei 2023 liep ik de Camino Espiritual samen met een onbekende groep mensen. Hoe het was, kan ik moeilijk in woorden beschrijven. Het was uniek en onvergetelijk! We hebben ongeveer 130 kilometer gelopen en het was zeker niet zwaar. Het fantastische team van WAW ontzorgde. Bagagevervoer, prachtige hotels, mooie restaurants, alles was tot in de puntjes geregeld. De groep was leuk, een mooie mix mensen, we hielpen elkaar. Soms hoefde je uren niets te zeggen, liep je alleen en genoot je van de omgeving met ontelbare wijnvelden, groene bossen, een mooie kustlijn en kleine Spaanse dorpjes. Hoogtepunt vond ik de wandeling Piedra & Aqua, magisch! Ander hoogtepunt was de aankomst in Santiago en de pelgrimsmis die we daar hebben bijgewoond, uniek! Wil je je hoofd leeg maken, iets sportiefs doen en genieten, ga mee. Het is een cadeautje voor jezelf!'

Viva la Vida is Spaans voor “Leef het Leven”. En de Spanjaarden weten wel hoe ze dat moeten doen.Tijdens dit volledig ve...
23/01/2024

Tijdens dit volledig verzorgde 5-daagse wandel retreat in Malaga laten we je kennismaken met deze ‘way of live’ en dompelen we je onder in al het mooie dat Malaga én omgeving te bieden heeft. En natuurlijk combineren we dit met de allerbeste wandelroutes.

Even een time-out nodig? Op zoek naar een break waarin we rust, natuur, wandelen en heerlijk eten & drinken combineren? Dan is dit echt iets voor jou ♥️😃🥾👣

Don't fear Blue Monday this year. A walking holiday  with WAW is the best way to beat the blues! 😃 www.waw.travel
15/01/2024

Don't fear Blue Monday this year. A walking holiday with WAW is the best way to beat the blues! 😃 www.waw.travel

🔥 🅂🄿🄰🄰🄽🅂 🅅🄾🄾🅁 🄿🄴🄻🄶🅁🄸🄼🅂 🔥Naar de Camino de Santiago dit jaar? Op 4️⃣ maart starten we weer met deze online cursus. In 5️⃣...
08/01/2024

🔥 🅂🄿🄰🄰🄽🅂 🅅🄾🄾🅁 🄿🄴🄻🄶🅁🄸🄼🅂 🔥
In 5️⃣ lessen komen alledaagse situaties voor een pelgrim aan bod: jezelf voorstellen, een biertje bestellen in een restauranten de weg vragen. Daarnaast staan we ook stil bij de Spaanse cultuur en de belangrijkste gebruiken en rituelen van het land.
🔊Meer info: https://waw.travel/nl/spaans-voor-pelgrims/

SpaansCoach Laurens

31/12/2023

De hoogtepunten van WAW.travel in 2023 in 1️⃣0️⃣ foto's. Dankjewel allemaal voor deze onvergetelijke momenten 🥾😀 We kijken uit naar een geweldig 2024 💡

The highlights of WAW.travel in 2023 in 1️⃣0️⃣ pictures. Thanks everybody for these unforgettable moments 😀🥾 We look forward to a wonderful 2024 💡

🔥🌲 𝗙𝗶𝗷𝗻𝗲 𝗳𝗲𝗲𝘀𝘁𝗱𝗮𝗴𝗲𝗻 𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗴𝗲𝘄𝗲𝗹𝗱𝗶𝗴 𝟮𝟬𝟮𝟰! 🧑‍🎄🥾Wij kijken terug op een geweldig jaar met: 7️⃣0️⃣0️⃣ WAW.Walkers🐕🐕🐕 honden...
24/12/2023

🔥🌲 𝗙𝗶𝗷𝗻𝗲 𝗳𝗲𝗲𝘀𝘁𝗱𝗮𝗴𝗲𝗻 𝗲𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗴𝗲𝘄𝗲𝗹𝗱𝗶𝗴 𝟮𝟬𝟮𝟰! 🧑‍🎄🥾
Wij kijken terug op een geweldig jaar met:
7️⃣0️⃣0️⃣ WAW.Walkers
🐕🐕🐕 honden
👩‍🦰👩‍🦱 nieuwe collega’s
🚶‍♂️jongste wandelaar 10 jaar
🧍‍♀️oudste wandelaar 84 jaar
1️⃣3️⃣ verschillende nationaliteiten
5️⃣ groepsreizen
6️⃣6️⃣ reviews
🙏 een dankjewel aan iedereen die ons het vertrouwen heeft gegeven

Where you keep walking towards your dream...

Adres

Vrijdag 09:00 - 17:00

Telefoon

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer WAW.travel nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar WAW.travel:

Video's

Delen

This is WAW.travel

WAW.travel started in 2019 and offers individual and group travels for woman and wellbeing. Because wellbeing is what WAW.travel wants for every women. All the women who are struggling to find a balance between family and work, who have to re-organize their lives after a divorce, women who are looking for their ‘me’, who find it exciting to travel alone or who just want to get away from work or home. For those women is WAW.travel.