SOCA TOUR Romania

SOCA TOUR Romania Călătorește inteligent. Sejururi balneo, munte, litoral. Vacanțe în străinătate. Pelerinaje, Trips in Romania. Tour guidati privati e di gruppo. EN + IT

Short Tours in Bucharest and multi day tours
Viaggi in Romania. Visite guidate di Bucarest.

Excursie la Buzău, 30.06.2024.Ziua de ieri a fost una plină pentru grupul nostru de elevi, care a vizitat Muzeul din Buz...
01/07/2024

Excursie la Buzău, 30.06.2024.

Ziua de ieri a fost una plină pentru grupul nostru de elevi, care a vizitat Muzeul din Buzău, a explorat relieful neobișnuit de la Vulcanii Noroioși, dar s-a bucurat și de natură, la Tabăra de Sculptura și Mănăstirea Ciolanu. ❤️

𝟐𝟔 𝐢𝐮𝐧𝐢𝐞 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐙𝐢𝐮𝐚 𝐃𝐫𝐚𝐩𝐞𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 🇷🇴❤Prin legea nr. 96 din 20 mai 1998, ziua de 26 iunie a fost proclamată drept Ziua drapel...
26/06/2024

𝟐𝟔 𝐢𝐮𝐧𝐢𝐞 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐙𝐢𝐮𝐚 𝐃𝐫𝐚𝐩𝐞𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 🇷🇴❤

Prin legea nr. 96 din 20 mai 1998, ziua de 26 iunie a fost proclamată drept Ziua drapelului național al României. În 1848, în această zi a fost emis Decretul nr. 1 al Guvernului Provizoriu al Țării Românești, prin care tricolorul roșu-galben-albastru devenea Drapel Național.

Sursă foto și text: MyContinental Sibiu

Final de clasa a IV a la Gradina Rustica🎊 Elevii au avut parte de o zi plină cu activități distractive, muzică și dans, ...
21/06/2024

Final de clasa a IV a la Gradina Rustica🎊
Elevii au avut parte de o zi plină cu activități distractive, muzică și dans, prin care au sărbătorit absolvirea anilor de școală primară. 👏🏻😍

La 🏖, la 🌞. Căldura verii ne duce la mare, unde grupurile noastre se distrează pe cinste la plajă, la delfinariu, dar de...
13/06/2024

La 🏖, la 🌞.

Căldura verii ne duce la mare, unde grupurile noastre se distrează pe cinste la plajă, la delfinariu, dar descoperă și obiectivele turistice din Constanța.
De asemenea, delfinii au putut fi admirați și în libertate, direct din vaporaș🌊🐬🐋🐳

13/06/2024

La 40 de zile după Paște are loc Înălțarea. Fetele și băieții culeg în noaptea dinspre Ispas flori de alun, care înfloresc și se scutură într-o singură noapte, aceasta. Sunt bune pentru boli și leacuri de dragoste. Casele și mormintele sunt împodobite cu crengi de paltin, la ferestre se pun frunze de leuștean. În unele locuri, de Ispas se taie mieii și se înseamnă vitele cu vopsea pe blană și cu crestături pe urechi.

Este ultima zi când oamenii se salută cu „Hristos a-nviat!”

Irina Nicolau – Ghidul sărbătorilor românești (Humanitas, 1998)

Icoană pe sticlă cu tema „Înălțarea lui Iisus Hristos la ceruri”, datare sfârșitul secolului al XIX-lea, zonă Țara Oltului, Transilvania, clasată în categoria jurică Tezaur - Colecția Muzeului Național al Țăranului Român

Sursa foto și text - Muzeul Național al Țăranului Român

Excursie la Brașov și Prejmer, 11.06.2024.Grupul nostru de elevi a participat ieri într-o excursie frumoasă și distracti...
12/06/2024

Excursie la Brașov și Prejmer, 11.06.2024.

Grupul nostru de elevi a participat ieri într-o excursie frumoasă și distractivă la Brașov.
🆕️Cetatea Prejmer a fost obiectivul surpriza al zilei, unde copiii s-au simțit mici cavaleri din vremurile medievale 🤺🏰
Ziua a continuat cu vizita în centrul vechi al orașului Brașov, Muzeul Casa Muresenilor Brasov, la Biserica Neagră și pe Strada Sforii.
📲Dacă și tu vrei să ai parte de o excursie memorabilă cu clasa ta, contactează-ne la numărul: 0729 845 518 sau pe email [email protected] 🤗

O zi întreagă de distracție în natură la Colinele Argeșului.  🎊Am învățat cm să supraviețuim în natură, ne-am testat ad...
05/06/2024

O zi întreagă de distracție în natură la Colinele Argeșului. 🎊
Am învățat cm să supraviețuim în natură, ne-am testat adrenalina pe tiroliană și ATV, alături de multe alte activități 🥰

La mulți ani, dragi copii! Vă dorim o vară minunată!!De abia așteptăm să ne (re)vedem în taberele Soca tour care încep c...
01/06/2024

La mulți ani, dragi copii!
Vă dorim o vară minunată!!
De abia așteptăm să ne (re)vedem în taberele Soca tour care încep curând!

🔚 Orice sfârșit este un nou început!🔜 Ne-am bucurat alături de elevii clasei a4a în excursia de 3 zile care a marcat fin...
29/05/2024

🔚 Orice sfârșit este un nou început!🔜
Ne-am bucurat alături de elevii clasei a4a în excursia de 3 zile care a marcat finalul claselor primare.
Au fost momente emoționante, distractive și frumoase, cu multe activități și voie bună.
Le dorim mult succes, micuților noștri școlari și de abia așteptăm să ne revedem în noul an! 🎊🎊

29/05/2024

Marea Neagră în ultimul weekend din luna mai ;)

Vă așteptăm și în acest an cu solicitari de vacanțe pe litoral România sau extern.

Informații și rezervări: [email protected]

Soca Tour România urează La mulți ani tuturor sărbătoriților de azi!
21/05/2024

Soca Tour România urează
La mulți ani tuturor sărbătoriților de azi!

La Paști, ziua 3Hristos a înviat!
07/05/2024

La Paști, ziua 3
Hristos a înviat!

Săptămâna 22-26 aprilie a fost una plină, cu multe excursii, ateliere, dar și tururi pietonale sau vânători de comori. N...
28/04/2024

Ne bucurăm că am adus zâmbetul pe fețele celor care ne-au ales 🌞🥳

28/04/2024

Excursie de o zi la Piscu și Grădina Zoo Bucov. Copiii au aflat povestea satului de olari și s-au bucurat de o zi însorită în natură. 🥳

🤩 Excursie de 2 zile la Sighișoara, singura cetate locuită din Europa. 🏰Desigur, nu au lipsit Cetatea Rupea, de unde am ...
27/04/2024

🤩 Excursie de 2 zile la Sighișoara, singura cetate locuită din Europa. 🏰
Desigur, nu au lipsit Cetatea Rupea, de unde am putut admira panorama 360° asupra Transilvaniei și nici Brașovul cu obiectivele sale minuntate. ✨️

📲 0729 845 518 Pentru detalii despre excursiile

Vino alături de noi să ai o excursie de neuitat 🎉

O zi întreagă de distracție în natură la Ferma Pedagogică. 🤩💯🌞
26/04/2024

Doamne Doamne face minuni pentru copiii cuminți și buni! ✨️🌧 De dimineață când am plecat în excursia de la Muzeul Goleșt...
25/04/2024

Doamne Doamne face minuni pentru copiii cuminți și buni! ✨️
🌧 De dimineață când am plecat în excursia de la Muzeul Golești toate prognozele arătau peste 50% șanse de ploaie, iar cei mici erau așa dezamăgiți că s-ar putea sa nu mai facă echitația. Au început cu toții să se roage sperând că poate totuși se schimbă ceva. Când eram aproape de destinație ploaia s-a intensificat încât eram siguri că nu vom mai putea să participăm la activitatea pentru care mulți au ales excursia. Ce credeți? Contrar tuturor pronosticurilor meteo, de când ne-am dat jos din autocar și până când au terminat copiii echitația, vremea a ținut cu noi, iar ploaia a început de îndată ce activitatea era gata și au intrat la atelier.🌞
💓 Bucuria noastră este să dăruim bucurie celor mici.

Liceul Teoretic "Sfinții Trei Ierarhi"

✨️ 𝐀𝐭𝐞𝐥𝐢𝐞𝐫 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯 𝐢̂𝐧 𝐒𝐚̆𝐩𝐭𝐚̆𝐦𝐚̂𝐧𝐚 𝐕𝐞𝐫𝐝𝐞 💯 "Din bube, mucegaiuri și noroi, iscat-am frumuseți și prețuri noi" 𝒯. 𝒜𝓇ℊ𝒽ℯ𝓏...
22/04/2024

✨️ 𝐀𝐭𝐞𝐥𝐢𝐞𝐫 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯 𝐢̂𝐧 𝐒𝐚̆𝐩𝐭𝐚̆𝐦𝐚̂𝐧𝐚 𝐕𝐞𝐫𝐝𝐞 💯

"Din bube, mucegaiuri și noroi, iscat-am frumuseți și prețuri noi" 𝒯. 𝒜𝓇ℊ𝒽ℯ𝓏𝒾.

🔛Aceasta este și ideea din spatele "Atelierului de creație din materiale reciclabile". Dăm o nouă viață obiectelor aparent nefolositoare. 🤩

Cine a zis că nu poți face nimic din paharul de cafea sau din cartonul de la cutia de pantofi?🤔
Ei bine, noi le transformăm în decorațiuni ce vor aduce un strop de culoare și vor pune imaginația celor mici la contribuție.😍

Acest atelier este ideal pentru școala verde, dar și pentru săptămâna altfel.

📞Pentru detalii despre atelier, 0729 845 518 sau 0730209233.

16/04/2024

"O călătorie este mai mult decât o vizită a obiectivelor turistice; e o schimbare profundă și permanentă a modului de a gândi despre viață. "Mary Ritter Beard

Mulțumim pentru contribuție ghidului Rodica Elena Plesa !

15/04/2024

✨️Printre locațiile preferate de către copii, se află și Povestea Calendarului din Avrig, unde oricine are ocazia să trăiască într-o lume magică preț de câteva ore. 🎉
👉🏻Alege și tu excursia de 2 zile la Sibiu pentru clasa ta și creează amintiri de neuitat în timp ce vizitezi niște locații deosebite!🥰
📲Detalii și rezervări la [email protected] sau la 0729 845 518

🔛Nou!!🎉 Iată o locație ideală pentru o zi de excursie în natură, dar cu multe activități pentru copii.  La Colinele Arge...
13/04/2024

🔛Nou!!🎉 Iată o locație ideală pentru o zi de excursie în natură, dar cu multe activități pentru copii. La Colinele Argeșului, tocmai s-a deschis noul parc de aventura, cu un traseu de dificultate modern, spre bucuria celor mici. 🤩
✨️Dar asta nu este tot!!😍 Aici copiii pot avea și ateliere de olărit, pot vedea cm se desfășoară viața la stâna de oi, exista o microfermă, dar au și activități diverse precum: tir cu arcul, airsoft, plimbare cu căruța sau călărie. 🔝
Alege excursiile de neuitat pentru grupul tău de elevi, alături de .
📲Detalii și rezervări la numărul 0729 845 518

🔛𝐍𝐎𝐔❗️🎉 𝗘𝘅𝗰𝘂𝗿𝘀𝗶𝗲 𝗹𝗮 𝗰𝗲𝗮 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘅𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁̦𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮̂𝗻𝗶𝗮 ⚘️🌷Vino alături de noi să vizitezi un loc UNIC în Rom...
08/04/2024

🔛𝐍𝐎𝐔❗️🎉
𝗘𝘅𝗰𝘂𝗿𝘀𝗶𝗲 𝗹𝗮 𝗰𝗲𝗮 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘅𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁̦𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮𝗹𝗲𝗹𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮̂𝗻𝗶𝗮 ⚘️🌷

Vino alături de noi să vizitezi un loc UNIC în România, care se află la doar o oră de București, în Dâmbovița la Blooms Experience.
Vei avea parte de o experiență inedită, ce te va duce cu gândul la lanurile de lalele din Olanda. Hectare întregi cu peste 1,5 milioane de lalele și 600 de soiuri te așteaptă să le descoperi.

Excursia este ideală pentru 𝑺𝒂̆𝒑𝒕𝒂̆𝒎𝒂̂𝒏𝒂 𝑽𝒆𝒓𝒅𝒆 și pentru 𝑺̦𝒄𝒐𝒂𝒍𝒂 𝑨𝒍𝒕𝒇𝒆𝒍.

Grăbește-te fiindcă perioada de vizitare este limitată, parcul fiind deschis pana pe 12 mai.

Detalii la 0729 845 518 sau pe [email protected].

Vă așteptăm!🌷⚘️🌷

🌞 Ce zi superbă a fost astăzi! 💯O zi întreagă la Acacia Village unde micuții noștri s-au putut bucura pe deplin de teren...
05/04/2024

🌞 Ce zi superbă a fost astăzi! 💯

O zi întreagă la Acacia Village unde micuții noștri s-au putut bucura pe deplin de terenurile de sport, carturi, biciclete, tiroliană, dar și de golf sau vizita la microfermă.

Excursie 05.04.2024

Aventură în natură la Colinele Argeșului 🤸🏻🤩✨️
02/04/2024

01/04/2024

🔛 Finalul lunii Martie ne-a găsit în inima Transilvaniei, la Sighișoara, unde am vizitat SINGURA cetate medievală locuită din Europa. 🏰
🎊 În traseul nostru, ne-am oprit și la Cetatea Rupea, la Lacul de Smarald din Racoș și, desigur, la Brașov.

✨️Hai alături de noi să vizitezi minunățiile țării noastre in excursiile .

🌞Pentru că primăvara își face simțită prezența, ne-am bucurat de timpul frumos într-o excursie de 2 zile la Sibiu. 🤸🏻 Am...
31/03/2024

🤸🏻 Am sfidat gravitația la Casa Brambura și am pătruns în lumea magică a basmelor la Povestea Calendarului.
😍 Ne-am plimbat prin Sibiu, la Podul Minciunilor, am urcat în Tunul cu Ceas și am descoperit străduțele colorate.

🎉 A apărut noua Broșură Soca Tour!😍🎊Aici găsiți idei de petrecerea a timpului liber, activități în școală, excursii și t...
22/03/2024

🎉 A apărut noua Broșură Soca Tour!😍🎊
Aici găsiți idei de petrecerea a timpului liber, activități în școală, excursii și tabere.

➡️Link către broșura completă în primul comentariu ⤵️

🌸Să petrecem timpul cu folos alături de

16/03/2024

Vremea frumoasă de afară a fost un prilej numai bun pentru o vânătoare de comori în parc cu ocazia zilei de naștere a micuței Ilinca. 🎉✨️🎊

📆 16.03.2024

Thursday 09:00 - 20:00
Friday 09:00 - 20:00
Saturday 09:00 - 20:00

Be the first to know and let us send you an email when SOCA TOUR Romania posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Send a message to SOCA TOUR Romania:

Povestea noastră

SOCA TOUR, agenție de turism organizatoare (turoperatoare) a pornit la drum în anul 2015, dedicându-se intens promovării României și a locurilor care păstrează farmecul de altădată al Bucureștilor. Ne-am dorit să aducem ceva nou, iar în urma experienței acumulate și a dorinței profesorilor și elevilor de a reînnoi colaborarea cu noi, în anii 2018 și 2019 s-au desfășurat tabere care ne-au motivat să rămânem uniți pentru a fi utili celor care vin cu noi.

În prezent, oferim o gamă variată de activități pentru elevi (copii, adolescenți) și pentru familiile care doresc să petreacă timpul cu folos. Pentru ca fiecare experiență să se încheie cu succes, am reunit oameni cu vocație. Ghizi, cadre medicale, psihologi, învățători, formatori avizați se dedică cu dragoste și profesionalism spre a sădi în fiecare participant un germene care va putea da roade la momentul potrivit.

Mens sana in corpore sano: faimosul dicton latin ne este și nouă îndrumător. Obiective precum descoperirea de sine, promovarea identității noastre, dragostea de țară și de natură se împletesc armonios cu spiritul de echipă, creativitatea, încrederea în sine și menținerea condiției fizice prin joacă.

De asemenea, avem experiență de 4 ani, perioadă în care am creat pachete turistice pentru străinii care au vizitat România, le-am prezentat capitala prin tururi ghidate pietonale sau cu ajutorul unui mijloc de transport, am descoperit Bucureștii împreună cu localnicii, parcurgând la pas străzile care încă păstrează farmecul de altădată, am oferit elevilor posibilitatea să își cunoască mai bine orașul, vizitând locuri frumoase demne de amintit.