Szingapúrba utazom - idegenvezetés magyarul

Szingapúrba utazom - idegenvezetés magyarul Sziasztok Melinda vagyok, magyar nyelvű idegenvezető, aki 5 éve él Szingapúrban.🇸🇬🙋‍♀️🇭🇺 Igazán megismerni, látni, kóstolni Szingapúrt velem fogod.

Több, mint 4 éve élek Szingapúrban és mindig is vonzó volt számomra az idegenvezetés. Elég sok mindennel foglalkoztam Szingapúrban, de igazán ebben találtam meg a helyem. Egy hirtelen jött lehetőség után úgy döntöttem folytatom az idegenvezetést és azóta is ennek élek. Szeretem kihozni a maximumot a városból, így aki egy hétre jönne vagy csak egy két napra Szingapúrba, akkor is mindent látni fog,

ami az időbe bele fér. Az élméy felejthetetlen lesz, ezt most garantálom!

Érdeklődni privátban tudtok. Az árak személyre szabottan változnak, ha már tudom a pontos igényeket. Van napi vagy két fél napos csomagom is, ez fix áras. :)
E-mail: [email protected] vagy
Whatsappon/Viberen: +36305855979

Gyors reggeli Super fák meglátogatása, mert valakinek kimaradt, aztán rohantunk tovább a Nemzeti Orchidea Parkba. Ilyen ...
01/03/2024

Ilyen volt 💖🏵️💮🌸🪷🪷🪻🌼

Még sose volt ilyen vendégem, soha! Illem, szabály, norma...  Nem szemetelek, nem dobom el a szemetemet, még ha a kuka 3...
01/03/2024

Még sose volt ilyen vendégem, soha!
Illem, szabály, norma...
Nem szemetelek, nem dobom el a szemetemet, még ha a kuka 3 méterre van, ha nem látok szemetest akkor sem...

Ma megkérdeztem a kedves vendéget, hogy az övé e az a szemét kupac, ami mögötte van, kérem dobja ki.

Már a válasz is olyan goromba volt, hogy kb mit képzelek, hogy ő nem lát szemetest, hova dobja ki, egyébként is más is ott hagyta a szemetét. 😳

( Ja, akkor fel vagyok mentve, mert más ölt már embert, akkor nekem is lehet? ) Nevetséges és felháborító egy felnőtt embertől!!!

Jó mondom semmi gond megmutatom, hol van a szemetes, ott ahol vissza kell vinni a tálcákat, kb 10 lépésre, 10-re, nem többre...
Már duzzogva indul el, majd visszamegy és leb'ssza az asztalra a szemetét, hogy ő ennyit nem sétál a kukáig és egyébként sincs ott kuka és ő nem fogja a szemetét a repülőtérig fogni... És egyébként is szedjék össze a dolgozók ez a dolguk, azért vannak fizetve! 😡😡😡

Huh mondom, jó, ez olyan igazán "bunkó magyar"!!!
Gratulálok! Büszke lehetsz magadra!

5 éve élek Szingapúrban, van szemetes, csak nyisd ki a szemed, ha nincs akkor pedig vidd magaddal, mert a tiéd! 😡😡

Lehet háborogni, höbörögni, vállalom amit kimondok, lehet rajta megsértődni, nem érdekel, rohadtul nem érdekel, lehet akármennyi pénzed, akkor is egy baunkó vagy és maradsz!!!!

A bunkó az bunkó!

Egy éve folyamatosan vannak vendégeim, még senkinek nem esett le a gyűrű az ujjáról elsétálni kidobni a szemetet.

Felháborít, hogy ezt valaki megmeri és meg is csinálja a mai világban!!!!!Pláne Szingapúrban, de akkor bárhol... Az ilyen egy igazi baunkó, ha tetszik ha nem és nem fogom magamban tartani csak azért, mert megsértem a kicsi lelkét...

"Kérdezzük meg Melindát, hogy minden vendégét lebunkózza?" - Nem, csak azt aki bunkó! 😉

Ha egy ilyen alapvető normát nem lehet betartani, akkor elég komoly gondok lehetnek az élet minden területén... No komment!!!

Engem megnevetek, hogy a kuka a szemetesbe való.
Én nem szemetelek, mert a szemét a kukába való.

Szomorú, amikor azt hisszük a pénz minket felhatalmaz bármire...
Büszke vagyok a vendégeimre, akik gazdagságuk mellett is képesek voltak kultúráltan viselkedni.

Az ilyenek miatt (is) utálják itt a külföldieket!!!!

Kérem aki nem képes ilyen alapvető dolgokat betartani, mint a saját szemetünk kidobása, kérem ne is keressen szingapúri idegenvezetésre, köszönöm!!!

( Ha nagyon akartam volna, ott rögtön rendőrt hívok és egy kb 500 ezer ft-os büntetést kapott volna az illető! )

Szívesen!😉

Ma is jártunk itt ott.17 km/ napKicsit elfáradtam 😅
27/02/2024

Ma is jártunk itt ott.
17 km/ nap
Kicsit elfáradtam 😅

EZ link utazó kártya Szingapúrban. Ma 30 db ilyen kártyát vásároltam, mert szükség lesz rá az új vendégeimnek, akik ezek...
17/02/2024

EZ link utazó kártya Szingapúrban.

Ma 30 db ilyen kártyát vásároltam, mert szükség lesz rá az új vendégeimnek, akik ezekben a percekben kötöttek ki. 🇸🇬⛴️☺️

- Ezzel a kártyával tudunk metrón, buszon utazni.
- A kártyákat 7/11, Cheers üzletekben vagy a metróállomásokon lehet megvásárolni.
- 10 szingapúri dollárba kerül, amiről 5 szingapúri dollár leutazható.
- Tömegközlekedésre alkalmas még a visa és mastercard bankkártyák is, így nem kell ilyen kártyát vásárolni. Biztonságos!
- Ha fogy az utazási keret, akkor nem enged be a kapun a kártya. (nincs elegendő összeg rajta)
- Fel kell tölteni (top up) a metrókban kijelölt automatáknál.
- Ajánlott cash accepted ( készpénzes) feltöltést választani és 2 vagy 5 címletekkel tölteni rá, mert nem lehet visszaváltani a rajta lévő összeget, csak két hét elteltével. 😅 Így ajánlott minél kevesebb összeget tölteni rá, de folyamatosan.
- Nagyon olcsónak számít az utazás Szingapúrban, akár pár centért is tudunk egy két megállót utazni.
- A metrónál kapuk vannak felszerelve így ki és beszállásnál mindig érinteni kell a kártyát.
- A buszokon utazva első ajtón szállunk fel, érintünk. Leszállásnál a középső ajtón szállunk le és érintünk. Ezt többnyire elfelejtik a vendégeim, így jobb ha a kezünkben tartjuk a kártyát amíg utazunk.
- Az érintésre azért van szükség, mert így tudja a rendszer mennyit mentünk, honnan hova. :)

Később folytatom a posztot, megérkezett a csapatom. ☺️

16/02/2024

Egy kis oroszlán tánc. Singapore, Chinese New Year, Lion Dance :)🇸🇬⛩️🧧🦁
Kínai újévkor megjelenhetnek bárhol bármikor egy kis bugira Szingapúrban.
Én épp most botlottam bele ebbe a táncba. :)

Kínai újév Szingapúrban, amiről senki se beszél. 🇸🇬🧧☝️Nagyon csalogató lehet, amikor az utazási irodák azt mondják: "mil...
12/02/2024

Kínai újév Szingapúrban, amiről senki se beszél. 🇸🇬🧧☝️
Nagyon csalogató lehet, amikor az utazási irodák azt mondják: "milyen gyönyörű ilyenkor Szingapúr."🫠

Ühüm, 👀 hát hogyne, persze az, csak azt felejtik elmondani, (mert nyílván sose voltak Szingapúrban ebben a csodás időszakban,) hogy egy rémálom minden itt töltött perc ilyenkor, akkora a káosz...

Látnivalókról ne is nagyon álmodozzunk, mert vagy zárva van minden vagy akkora a tömeg, hogy kígyózó sorok állnak az épületek előtt, hogy bejussanak egy helyre... több órás várakozással...
Akkora a tömeg minden látnivaló és showműsor körül, hogy konkrétan menni nem lehet...👣

- A múltkori Supertree showműsort 6 perc után megszakították, mert pár szem esőtől konkrétan akkora pánik tört ki, hogy mindneki lökdösödött, tolakodott, ami életveszélyes volt...
Soha az 5 év alatt nem tapasztaltam, hogy leállították volna az előadást egy kis eső miatt... Konkrétan szakadó esőben és esernyővel szoktuk csodálni a showt az utolsó percig. 🌳😍🌳🤩🌳💖🌳

- Arról se beszél senki, hogy képtelenség fotózni a látványosságokat, mint például a templomokat, mert mindenhol ponyvával veszik körül... mert nem akarják, hogy az eső megszakítsa az ünnepi ceremóniát... Csodálatos műanyag látvány tárul elénk ha például egy nemzeti műemlék szeretnénk megcsodálni... 🏯⛩️

Hát szóval na, mit is mondjak, holdújéve ide vagy oda, senkinek nem ajánlom, hogy ilyenkor látogasson el Szingapúrba.

Ezek kellemetlenségek ellenére próbáltam a legjobbat kihozni az itt eltöltött napokból Szingapúrban vendégeim számára. 🥰🍹🏙️🧡💛🩵🦁🎇🧧

🐉🇸🇬🧧⛩️🪷

🐉🐉🐉Ez a csodálat várja a Sárkány évét megkezdve Szingapúrban. 🐉🐉🐉

Szingapúr velem és Velük! 🥰🇸🇬🧧🩵💙🏙️🇭🇺
11/02/2024

10/02/2024

Marina öböl szombat délután 🌞😎🌳🌊🌄

Kínai újév ide vagy oda, egy kis tömeg, minden zárva, azért mi így is megyünk és felfedezzük Szingapúrt. 🇸🇬🥰🧧🎇🐉

Nem süthet mindig a nap 🌥️⛅🌤️☁️🌩️
06/02/2024

Kedvenc képem! ☺️🇭🇺🐉✈️🇸🇬
01/02/2024

Jelentem a női szakasz napi 30 ezer lépéssel felfedezte Szingapúr minden zegét-zugát. Köszönöm a bizalmat és a csodás na...
27/01/2024

Köszönöm a bizalmat és a csodás napokat. 🥰🇭🇺🍹

Néhány fotó a hétvégénkről. 🥳🌺👭👭👭💃🪷🪻🌻

5 éve élek Szingapúrban, szerintem már csukott szemmel is bárhova, bármit, bármikor.

Szép hétvégét mindenkinek, pihenek 2 napot, aztán bumm bele, folytatjuk...

Köszönöm Mindenkinek, hogy engem választott!
Márciusig fullon vagyok, egy két szabad napocskával. Ha Szingapúrba tart utad, írj rám gyorsan, hátha szabad vagyok azon a napon.🙈🥳🇭🇺💪✈️

Szuper hetünk volt. Láttunk,ettünk, ittunk, de inkább ittunk. 🤭🍽️🍺🍷🍹🍸🥂
22/01/2024

Szuper hetünk volt.
Láttunk,ettünk, ittunk, de inkább ittunk. 🤭🍽️🍺🍷🍹🍸🥂

15/01/2024

És itt zártuk a napot. ☺️
🩷💜❤️🧡💛💚💙🌃

Gyönyörű időnk van ma.😍🌞☁️Az év első látogatása Szingapúrban. ❤️✈️🙋‍♀️🇸🇬🇭🇺 Marina Bay öböl, Merlion, Marina Bay Sands Ho...
06/01/2024

Gyönyörű időnk van ma.😍🌞☁️

Az év első látogatása Szingapúrban.
❤️✈️🙋‍♀️🇸🇬🇭🇺

Marina Bay öböl, Merlion, Marina Bay Sands Hotel, Art Science múzeum, Central Business negyed 🏙️🦁

30/12/2023

Egy csodás évet zárok és egy csodás hetet a vendégeimmel, akiknek köszönöm, hogy engem választottak Szingapúr felfedezéséhez az év utolsó hetében. 🥰🥰
Most ilyen családos hetem volt. :) 🤩

Hát nem pihentünk sokat az biztos, de mindent láttunk, amit kellett és még egy kicsit többet. 🤭😋
Nem engedek tovább senkit anélkül, hogy ne látta volna, ne kóstolta volna, vagy ne érezte volna a szingapúri életet.

Néhány kép a hétről. 📸

Nagyon Boldog Új Évet Mindenkinek! 🎉🎆☺️😘🥳

Most elugrok Malajziába pihenni, majd jövőhéten folytatódik is a rohanás számomra...🙂
Nagyon köszönöm, hogy többet nem unatkozom Szingapúrban!

🇸🇬✈️❤️😋🥳🥂🎉🎊🎇🎆🇭🇺

Sziasztok!
🥂cheers,
Melinda

Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok Minden Kedves Utazónak és Vendégemnek a Nagy Világban! Szingapúrban jelenleg 30 fok van...
25/12/2023

Szingapúrban jelenleg 30 fok van és egyáltalán nincs karácsonyi hangulat. 🤭🎄🎁🎆🇸🇬

Jövőhéttől viszont beindulunk! 🤗

Várom vendégeimet Szingapúrban, akiknek köszönöm, hogy engem választottak!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek mégegyszer!
🥂💙✈️✨

Nincs is csodálatosbb dolog, amikor külföldiként betekintést nyerhetek a szingapúri kultúrába a barátaim által. 🇸🇬👭Ma eg...
26/11/2023

Ma egy olyan templomban jártam, ahol sajnos nem lehetett fotózni, de annál többet jelentett számomra minden bent eltöltött perc.⛩️
Nem vagyok egy nagy vallást gyakorló személy, de ezt a pillanatot esküszöm mindennap gyakorolnám. 🤭🙏⛩️✨🇸🇬
✨Belépéskor 3 füstölőt gyújtottam meg, aminek meg volt a jelentése, majd jobbra-balra fordultam és leszúrtam a megfelelő helyre őket.
Bent a teremben lépésről lépésre végig vettünk egy " ima szertartást", ami nagyon izgalmas volt számomra és még annál is érdekesebb. ⛩️
Alig várom, hogy elhozzam ide a vendégeimet és ők is megtapasztalják ezt a furcsa, de annál szebb szokást. 🥰🙏🧧

A vasárnapi vacsora fontosnak és szentnek számít a szingapúri családoknak.
Én most vasárnap kivételesen a barátaimmal tölthettem ezt az alkalmat, ahol az egyik kedvenc vacsorámat láthatjátok, amit mindenkinek ajánlok, ha Szingapúrban jár. (Bugis környéke tele van ilyen étteremmel)
Sült halacska, ami folyamatosan sül, mindenféle főtt, édes savanyú, csípős zöldségekkel, popcorn csirke és rája chilivel) 🔥🐟🌶️🥵

Áldom, hogy Szingapúrban élhetek már 5 éve. 🙏

Idegenvezetéssel kapcsolatban keressetek bátran.

Ha tetszik az oldalam, kérlek kövess be vagy nyomj egy like-ot.
Köszönöm. 🙏🇸🇬✨

́zsia

17/11/2023

A minap jöttem vissza Baliról és arra lettem figyelmes, hogy megváltozott az "online taxi felvevő pont" helye( Ride-Hailing Pick Up) a szingapúri repülőtéren. (taxi)✈️🚖

Minden vendégemnek fontos kérdés, hogy taxival, transzferrel vagy tömegközlekedéssel jusson be a városba. 🚖🚝🚈🚀🚍🚏

Én személyszerint a Grab taxi applikációt használom Szingapúrban (és Ázsiában is), mert olcsó és kényelmes. 🚙☺️

A Szingapúrba utazó vendégeimet általában a repülőtéren szoktam várni, ahonnan együtt megyünk tovább a hotelbe, így nem kérdés a taxi, mert azt én intézem. 💁‍♀️
De amikor éppen vendégeim vannak és nem tudok kimenni a repülőtérre, akkor a vendégeimre bízom melyik szolgáltatást választják, mindig elmondom a lehetőségeket mi, hogyan és mennyibe kerül, stb.

Többnyire mindenki a Terminál 1-re érkezik , ahol a kijárattól pár méterre egy mozgólépcsőn vezet le az út a taxikhoz és az "online taxi felvevő pont" helyekhez. (Ride-Hailining Pick Up)🛬🚘

Ki lesz táblázva, így csak követni kell a kiírásokat és eldönteni melyik féle taxival menjünk be a városba. 🚏

A taxi árak díjszabásai a képen láthatóak, frissen fotózva. 🪧
A grab normál taxi ára kb 22-24 SGD-be kerül. (ez kb. 6000 Ft)

Érdekesség: Eső esetén és kínai újévkor a taxi és grab költségek mindig magasabbak pár dollárral. 🌧️🧧🤔

Grab applikáción keresztül nagyobb autót is tudunk rendelni, vagy premium minőséget. 👌

Lépések a GRAB applikáción: Beírjuk az érkezési címet, majd kiválasztjuk az autó típusát (hány fő) aztán megadjuk a hozzánk legközelebb eső ajtó számát, ahol a sofőr fel fog venni minket és írány a hotel. Az applikációban látjuk a költségeket és az irányt merre járunk, mikor érkezünk.🤳➡️⤵️↪️↖️
Fizetés az applikációban hozzáadott bankkártyával vagy kiválasztható a készpénzes fizetés.(szingapúri dollárban)
Kb 20-30 perc lehet a repülőtérről bejutni a központba. 🏙️🌆

A tömegközlekedésről egy következő posztban írok.
Illetve Baliról is szívesen írok, mert ha Szingapúrban jár az ember, nagyon ajánlom Balit is meglátogatni, ami 2.5 óra repülőútra van. :) 🌴🌿🌸🚍🚈🛖

Decemberben és Januárban még van pár szabad helyem, várlak Titeket Szingapúrban.🤗

Szingapúri idegenvezetéssel keressetek bátran, mert már 5 éve élem ezt a csodát és imádom megmutatni másoknak is. ✨🥰🇸🇬

nyaralás

tanácsok

🇸🇬🎆Még meg sem érkeztem Szingapúrba, de már fel is kértek, hogy mutassam meg a várost. 😍Két nap jövés menés, napi 20 km ...
06/11/2023

Két nap jövés menés, napi 20 km és elfáradtam.
Gyorsan körbe jártunk mindent és kiélveztünk mindent, amit lehetett. 🏯🪔
A little indián és a michelin csillagos ajánláson keresztül bejártuk a biznisz negyedet, a kínai negyedet, arab negyed kis utcáit, a belváros minden zegét-zugát, egészen az est fénypontjáig, ahol az okos fák zenéltek nekünk. A Marina bay esti fényeivel zártuk a napot, ami a mai napig gyönyörű látvány számomra is.🇸🇬

Kedves vendégeim, mindenkinek nagyon ajánlom a hétköznapi érkezést, mert ilyenkor lehet jól haladni a városban, kevés a turista és nyitva vannak azok a helyek is, ahova szeretnélek titeket elvinni a felszínes látnivalók mellett...🤭😅:)🌆⛩️

Szép estét mindenkinek. ✨💚🌿🌌🌃
Ha tetszik az oldalam kövess be, vagy nyomj egy like-t. Köszönöm 🥰🇸🇬

Még vannak szabad időpontjaim December Januárban, keressetek bizalommal.

Melinda ☺️

nyaralás

🇸🇬Megkóstolnád ha szembe jönne az utcán Szingapúrban? 🤔Ez az ízé a képen az Indiai Rojeck. 🪔🍽️🏵️A szósz az édes és csípő...
21/10/2023

🇸🇬Megkóstolnád ha szembe jönne az utcán Szingapúrban? 🤔

Ez az ízé a képen az Indiai Rojeck. 🪔🍽️🏵️

A szósz az édes és csípős találkozása, ami nagyon finom, mert különleges, amit máshol biztosan nem eszel. 🤤

A másik tálon nyers zöldségeket láthatunk, (uborka és lilahagyma) többféle ízesített deep fried, sült fánkocska tésztával összekeverve, ami burgonyából, kemény tojásból, tofuból és garnélarákból is állhat, mind más ízesítéssel, gyakran színesre festve. 🧡💛❤️💚🥒🧅🍠🍩🦞

Nagyon olcsó és nagyon finom étel Szingapúrban, amit a helyiek kézzel esznek. 🇸🇬
Sok idő és erő kellett hozzá, hogy rávegyem magam a megkóstolására, de megérte. :)🤤😋

Ha Szingapúrban jártok és szeretnétek megkóstolni ezt a finomságot, akkor tudok is egy helyet, ahol garantáltan ízleni fog minden falat.🇸🇬

Idegenvezetést November közepétől vállalok. 🇸🇬🇭🇺

Ha tetszik az oldalam Kövess be vagy Nyomj egy Like-ot. 👍🥰

Köszönöm❤️🤗

̋

💚🌴🇸🇬ONDE-ONDE, Ondeh Ondeh 💚🥥🍃Egy mennyei "mini kis édes" édesség Szingapúrban, amit kötelező megkóstolnia mindenkinek, ...
15/10/2023

💚🌴🇸🇬ONDE-ONDE, Ondeh Ondeh 💚🥥🍃

Egy mennyei "mini kis édes" édesség Szingapúrban, amit kötelező megkóstolnia mindenkinek, ha erre jár. Én Imádom! 😍😍😍
Egyébként még Malajziában és Indonéziában kapható ez a népszerű finomság. 😍🤤

Ez a zöld kis fura izé Gula Melaka”-val vagy pálmacukorral van töltve, így egészben kell bekapni, mert folyik. 🌴🥥

A tészta édesburgonyából vagy nyálkás rizslisztből készül, ezt pandan levéllel itatják át, majd kókuszreszelékbe forgatják. 🍚🥔🥥

Ez a kis aprócska kis desszert, szó szerint felrobban a szádban. 🤤😍💚

Szingapúri utazással kapcsolatban keressetek bátran.🥰

Várok Mindenkit Szingapúrban egy Onde onde-ra.😋

Idegenvezetést November közepétől vállalok. 🇸🇬🇭🇺

Ha tetszik az oldalam Kövess be vagy Nyomj egy Like-ot. 👍

Köszönöm❤️🤗

Oh Szingapúr, te Drága,annyira elkezdtél hiányozni nekem mára. 😅💞😍🇸🇬🌴☀️🌆Na ez az a hideg idő, amiből hamarosan menekülök...
10/10/2023

Oh Szingapúr, te Drága,
annyira elkezdtél hiányozni nekem mára.
😅💞😍🇸🇬🌴☀️🌆
Na ez az a hideg idő, amiből hamarosan menekülök vissza Szingapúrba, az örök nyárba. 🥶😎🥵

Csodálatos érzés itthon lenni és élvezni minden percét Magyarországnak, de lassan véget ér a "nyaralásom" és útnak indulok a másik otthonomba, Szingapúrba. 🇭🇺🛫✈️🇸🇬

Alig várom, hogy újra otthon legyek és megmutassam nektek Szingapúrt. 🇸🇬🏯⛩️

Ha Szingapúrba tervezed utad a jövőben, akkor én még a következő két hétben szabad vagyok egy kávé mellett tervezgetni veled, tanácsokat adni, bármilyen részlet, információ, ami segíthet előre vinni délkelet-ázsiai utad megvalósításában. :)
Keress bátran! 🤗📩

Nagyon köszönöm mindenkinek az eddigi bizalmat, hamarosan találkozunk Szingapúrban is! 😍🌸🌺🌴☀️🥮🥢🏙️

Ha tetszik az oldalam, kérlek nyomj egy like-ot vagy kövess be. 🥰

Szép estét kívánok mindenkinek!
🇭🇺🌜✨😘

01/10/2023

Egy nagyszerű lehetőséget kaptam az élettől Szingapúrban, ahol eddig nagyszerű emberekkel találkoztam és remélem még fogok is. 🥰🇭🇺👫

Megmondom őszintén az elején aggódtam milyen emberek jönnek majd ki hozzám és milyen lesz a közösen eltöltött idő?!😬

Jelentem nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert egytől egyig csodálatos embereket ismertem meg hatalmas szívvel, kommunikációval, humorral, érdeklődéssel és mindennel, ami számomra pozitív élményt adott. Hálásan köszönöm nekik, mert ezért imádom a munkámat!!! ❤️
Remélem ők is jól érezték magukat velem. 🤗😋🥰

Ezzel a pár képpel tudom nektek megmutatni milyen is velem Szingapúr. 🥰😍🤍👫🇸🇬🥢🍜🍣

(Sajnos a nagy szingapúri rohanásban néhány vendégemmel nem készültek közös fotók, ahogy értékelést sem kaptam mindenkitől, fb profil hiányában... de amit az oldalamon láthattok az mind az enyém, mind valódi, amit egyedül építettem fel...és nem mástól átvett, megvásárolt oldallal, pár hónapos szingapúri ismerettel) 😊❤️

Köszönöm, hogy a vendégein ezt mind értékelik és tudnak különbséget tenni a minőség és a "minőség" között.

Köszönöm, hogy engem választottatok! 🥰😘🥰

Vannak vendégeim akikkel a mai napig beszélünk, így most hogy 🇭🇺itthon🇭🇺 vagyok és időm is engedi, igyekszem összefutni akivel csak tudok.🥰🤗🤞Aztán hamarosan vége a magyar nyaralásnak és irány vissza Szingapúr, ahol egyből vár a munka. 🇸🇬🏯🌴☀️🌇💚

✈️⛩️🏯🇸🇬 Ha pedig még nem jártál Szingapúrban, de a jövőben ide tervezed nyaralásod, várom jelentkezésed privátban ahol megbeszélhetjük a részleteket. 💌📬📅✈️😊

🌴🌆Alig várom, hogy megismerjem új vendégeimet és egy csodálatos időt töltsünk együtt Szingapúrban. 🌸🌃🌺🤗

Ha tetszik az oldalam, kérlek nyomj egy Like-t és Kövess be. 🥰
Köszönöm.
További szép hétvégét Mindenkinek

😘Melinda😘🏵️

(A vendégeim arcát direkt maszkíroztam el, ezzel védve a személyiségi jogaikat)👀🫣

Szingapúrba utazom, utazz Ázsiábam, utazz Szingapúrba. 🥰"Elviszlek, ahova csak akarod." 😍✈️Az árak amiről senki se beszé...
24/09/2023

Szingapúrba utazom, utazz Ázsiábam, utazz Szingapúrba. 🥰
"Elviszlek, ahova csak akarod." 😍✈️

Az árak amiről senki se beszél. 🧐🤫

- Mikor érdemes Szingapúrba utazni?
- Milyen légitársasággal utazzunk és mennyibe kerül a repülőjegy?
- Mennyi időre utazzak?
- Hol érdemes megszállni és mennyibe kerül?
- Melyik másik országba érdemes átmenni és mennyibe kerül?

Talán ezek a legfontosabb kérdések mielőtt egy utazást megterveznénk.😬
Azonban a válasz nem könnyű, mert sajnos annyi tényező függése alapján alakulnak az árak....(száraz vagy monszun évszak, ünnepek, fő szezon, stb)
Megpróbálom reálisan összegyűjteni az árakat 10 napra, Szingapúr és egy másik Délkelet-ázsiai országba, 2 főre. 🫡

🛫Ha Ázsiába utazunk Budapestről, akkor nagy valószínűséggel ezek azok a légitársaságok amivel repülni fogunk:
Finnair, Turkish , Qatar, Lufthansa, SWISS.
(Mindig érdemes a hivatalos oldalon megvásárolni a jegyeket, a későbbi kellemetlenségek elkerülése érdekében) ✈️

Utazási idő 1 átszállással 15-20 óra (légitársaság függő)

2024 Január, Februárban most a repülőjegy árak kb 300-350.000 Ft-között mozognak, Budapest-Szingapúr oda vissza útvonalon.
(Ez most nagyon jó árnak számít, mert 400-500.000 Ft szokott lenni)
De találtam 250.000 Ft-ért is repülőjegyet.
Játszani kell a dátumokkal, mikor a legkedvezőbb.

- Szállás Szingapúrban nem olcsó, de ha pár buszmegállóval arrébb szállunk meg a központtól akkor sem kell aggódni, ugyanis Szingapúr közlekedése kiváló.
Értsd: bárhonnan eljutunk A-ból B-be könnyedén és gyorsan. 🚇🚦

A Booking.com-on szoktam szállást nézni ahol a térkép segítségével egyből látom, hol helyezkednek el az olcsóbb hotelek. 🏰

Szingapúrban nem nagyon találunk igénytelen szállást, így jó szívvel tudom ajánlani a 3 csillagos hoteleket is, ha nincsenek luxus jellegű igényeink.

4 napra 2 főnek 135-150.000 Ft között található szállás reggelivel Szingapúrban. 🥭🥥🥢

Ha körbe jártuk Szingapúrt pár nap alatt, akkor utána javaslom mindenkinek a tovább utazást egy szomszédos vagy közeli országba, 1-2-3 órás repülőidővel számolva, fillérekért. ✈️

🌅🌴Ki tudna ellenállni Délkelet-Ázsia hófehér homokos türkizkék tengerpartjának, napsütéssel pálmafákkal, pénztárcabarát, étvágygerjesztő, mennyei ételeivel és koktéljaival?🦞🍹 Én biztos nem. 😍🤤

Ilyen pár napos pihenésre van lehetőség Thaiföld-Krabin vagy Phuketen, illletve Malajzia-Langkawin kedvező áron. ⛱️

🏙️🌇Ha a városnéző túrát kedveljük jobban, akkor tudom ajánlani a még olcsóbb Melacca, Kuala Lumpur, Georgetown, Bangkok irányt. :)🚋⛩️🏯

25-40.000 Ft között vannak a repülőjegyek oda vissza fapados járattal Szingapúrból, Kuala Lumpurból még olcsóbb.

Thaiföldön és Malajziában a szállás 2 főre pár napra kb. 20.000 Ft

Az étkezés egész Ázsiában olcsónak számít, még Szingapúrban is.
Egy tál ételt, már lehet kapni 1000-1500 Ft-os áron.

A tengerpart többnyire gyalogtávolságra van a szállástól.
Szingapúrban utazókártyával lehet használni a tömegközlekedést, amit én biztosítok minden vendégem számára. Egyébként bankkártyával is utazhatunk a tömegközlekedésen, ami km alapú, így nagyon olcsónak számít. 🤗🚏

Tudnék még ajánlást írni egy regénybe foglalva, de röviden tömören, 10 nap Délkelet-Ázsiában, repülővel, szállással, költőpénzzel 2 főre:

Durván 1 millió forint.

Remélem segítettem. 🫡

Tervezéssel kérdéssel kapcsolatban keressetek bátran.
Jelenleg Magyarországon töltöm a nyaralásomat, így Budapesten nyitott vagyok egy kávé mellett megtervezni Ázsiai utazásotokat. 🥰🏝️☕✈️😍

Ha tetszik az oldalam kövess be és nyomj egy like-ot.
Köszönöm,
Melinda 😘

̋

Sziasztok  Mindenki 🥰🇭🇺✈️Ha tetszik az oldal, kövess be, vagy nyomj egy like-ot! Köszi 🥰Kivételesen most nem Szingapúrró...
03/09/2023

Sziasztok Mindenki 🥰🇭🇺✈️
Ha tetszik az oldal, kövess be, vagy nyomj egy like-ot!
Köszi 🥰

Kivételesen most nem Szingapúrról posztolok, hanem a környező országokról, ahova érdemes benézni, ha Szingapúrban járunk. :)😍✈️🏞️🌴🌅🌄🌊

Nagyon sokat utazom, szinte minden hónapban ráveszem a férjemet, hogy kiutazzunk Szingapúrból és lássuk Délkelet Ázsia többi részét. 💪💕👫

Elhoztam nektek egy listát a kedvenc helyeimről, amit figyelmetekbe ajánlok, ha szingapúri utazásra szánnátok el magatokat. 💌🤓🤩

1. 🇲🇾Malajzia-Melacca - 4 óra busz út Szingapúrból

Ajánlok min 4-5 napot🌴🪷🐒🤿🛵

10. 🇻🇳 Vietnam, Ho Chi Minh 2 óra repülő ✈️
Ajánlok 2-3 napot 🛵🌃🥢⛩️🏯

Malajzia busszal, a többi hely fapados járatokkal elérhető fillérekért. (Air Asia vagy Scoot)

A látnivalók és programok listája végtelen, de a főbb látnivalók elérhetőek ezeken a helyeken egynapos csoportos hajós vagy kis buszos körbevezetéssel, ami nagyon olcsó és nagyon megéri. 🥰
Night market szinte mindenhol van, ahol fillérekből megvacsorázhatunk, a csecsebecsék, emléktárgyak sokasága között pedig biztosan elveszünk.

Mindenkinek nagyon ajánlom a grab app(taxi) és transferwise (bankkártya) használatát ezeken a helyeken.

A szállások többnyire olcsónak számítanak, a közlekedés nagyon olcsó, (taxi vagy bérlés) étel-ital nagyon olcsó és mennyei. 🥰 🚕🛵🍴🥂🦞🍤🥭

Példa:
Thaföld, Krabi
- Hotel 3-4 nap, 4 csillag: 25-35 ezerFt/2fő
- Ételek: 600-1000-1500-2000Ft/tál
- Koktélok, italok 600-900Ft
- Egy napos hajós kirándulás a Phi Phi szigetekre, snorkelingolással, ebéddel együtt: 20-25 ezerFt/fő
- Szingapúr-Krabi repülő oda-vissza: 25-30 ezer Ft
- Taxi a hotelba a repülőtérről Krabin mini busszal történik, kb. 2000Ft/fő
Privát taxival 6-7000Ft

Jelenleg Budapesten vagyok, így elérhető vagyok egy személyes megbeszélésre is akár, ahol meg tudunk tervezni egy szingapúri utazást. 🇸🇬✈️🧳

Várok mindenkit Szingapúrban 🥰

magyarul

Szép vasárnapot mindenkinek a Marina Bay Sands, infinity pooljából. Ilyen gyönyörű fentről Szingapúr, éjjel és nappal!  ...
27/08/2023

Szép vasárnapot mindenkinek a Marina Bay Sands, infinity pooljából.
Ilyen gyönyörű fentről Szingapúr, éjjel és nappal!
🌠🌃✨🌅🌴🌺
A szállás elég drága, de ha csak egy éjszakára is, akkor is érdemes itt megszállni és minden percét kihasználni. Ajánlom!

Gyönyörű, megunhatatlan, látványos és hideg a víz. 😅

Az épület egyébként egy csoda, mint építészetileg, mind az elegáns designjának köszönhetően. A hotel 2010-2011-ben nyitott meg és a tervek szerint 2028-ra felépítik a 4. tornyot is.

Szingapúr egyik ikonikus épülete és legismertebb jelképe. 🦁

A Gardens By the Bay és a Marina öböl 5 perc sétára érhető el innen.
A hotel vendégei pedig ingyenesen látogathatják a Sky Parkot.

magyar idegenvezetés

́

Singapore

Be the first to know and let us send you an email when Szingapúrba utazom - idegenvezetés magyarul posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.