Hike&Bike

Hike&Bike Chalets and experiences in Julian Alps. We want to make your visit in Slovenia unforgettable. All you have to do is choose your favourites and let us know.

We have designed and tested all our cycling and hiking tours and selected top accommodation so you don't have to.

24/06/2024

Gozdne jagode pred hišnim pragom, jutranja kava s pogledom na gore, kopanje v kristalno čistem jezeru, kolesarjenje po neskončnih gozdovih, piknik v naravi in ​​večerno sproščanje s prijatelji ob ognju.
💙Poletje v Bohinju💙
Nekaj terminov v najini hiški za gorski odklop je še prostih.🍀

Wild strawberries at your doorstep, morning coffee with mountain view, swimming in crystal clear lake, cycling on pristine meadows, chilling in endless greenery, enjoying picnics in the nature and relaxing in the evening with friends by the fire - we 💛summertime in Bohinj
Check for free terms🍀

Forests, meadows and rivers = perfect gravel Sunday. 🚴‍♂️🤘😄
16/06/2024

Današnji ujeti trenutki na gozdni kopeli v sklopu Festivala alpskega cvetja v Bohinju.Čarobna energija v čarobnem koščku...
04/06/2024

Čarobna energija v čarobnem koščku Bohinja.
🙏💚🙏

Deuter Slovenija ima eno res fajn nagradno igro. Ne rabiš naredit veliko, da sodeluješ in dobiš kakšno od res top nagrad...
03/06/2024

🎒🗻🏠😉

Želiš skupaj z deuterjem osvojiti nore nagrade in ustvariti še bolj nore spomine? Ujemi svoj trenutek in ga deli z nami!
Nagrade so izjemne, zmagovalca b***a osvojila VIKEND PAKET v Kranjski Gori, ki ga bomo organizirali v sodelovanju z .

KAKO SODELUJEŠ?
1. Objavi fotografijo svojega deuter trenutka na Instagramu
2. Pod opisom fotografije uporabi - tako te bomo našli 😉
3. Sledi profilu
Izmed vseh objavljenih fotografij bomo izbrali 10 najboljših, ki jih bomo uvrstili na glasovanje. Fotografiji z največ prejetimi všečki b***a avtorjema prinesla prvi nagradi, seveda pa tudi ostali ne bodo ostali praznih rok.

KAKŠNE SO NAGRADE?
1.in 2. mesto👉Vikend paket v Kranjski Gori v sodelovanju z . Zmagovalca prejmeta tudi deuter nahrbtnik AC LITE.
3.-5. mesto:👉deuter nahrbtnik AC LITE
6.-10. mesto👉deuter pasna torbica Avengo 1.5

TRAJANJE NAGRADNE IGRE:
Nagradna igra poteka od 3.6.2024 do 31.7.2024 (objavljanje fotografij), 1.avgusta bomo izbrali finaliste, od 2.8. do 15.8.2024 pa bo potekalo glasovanje.

Vse o nagradni igri izveš tudi na linku v našem BIO.

Torej,fotkič v roke in akcija!📸

22/05/2024

Bliža se že 18. Mednarodni festival alpskega cvetja Bohinj z izjemno zanimivim programom različnih delavnic, doživetij in kulinaričnih dogodkov. Priložnost, da se mi pridružite na Gozdni kopeli bo 28.5.2024 ob 14h.
🌼🌲🌼
Prijave: https://www.bohinj.si/prireditev/gozdna-kopel/

12/05/2024

Včeraj smo imele vodnice Gozdna terapija Slovenija srečanje v našem zelenem raju na planini Vogar. Druži nas ljubezen do narave, čudovita prepletajoča energija in želja, da širimo to ljubezen in predajamo znanje o zdravilnih učinkih gozda. Idej in planov za naprej nam ne manjka, naša “gozdna družina” pa se pridno širi
💚🌲💚

10/05/2024

Utrinki današnje gozdne kopeli kot darilo za 50 let🌲💚🌲 Najlepša zahvala je, ko gosti ob koncu povedo, da čutijo popoln mir in ponovno slišijo tišino 🙏

29/04/2024

Zakaj so mi gravel kolesa in gravlanje/makadamkanje top? Mogoče zato, ker me spominjajo na gorska kolesa 90-tih, ko sem prvič resno zavil s kolesom na teren. Mogoče zato, ker “je vse dovoljeno” in ni nekih “pravil”, ki jih po navadi itak določa industrija kaj je IN in kaj OUT. Voziš tisto, kar imaš, kar ti je všeč in kar ti nariše nasmeh na obraz tudi takrat, ko je mokro, mrzlo in hudo. Mogoče mi je gravel všeč zato, ker je v tej “skupini” en kup res fajn ljudi, ki jim več kot čas na štoparici in watti pomeni druženje pred, med in po vožnji. Definitivno mi je všeč gravel zato, ker se na enega najbolj pristnih načinov povežeš z naravo, ko se voziš po poljskih poteh mimo travnikov, skozi zelene gozdove in pristne vasi.
Letos je 30 let odkar sem prvič resno sedel na gorsko kolo in si prvič pripel štartno številko in v teh letih sem imel priložnost na kolesu doživeti res ogromno stvari. Štartne številke že dolgo ne pripenjam več in masovni mainstream kolesarski eventi me tudi ne prepričajo, grem pa z največjim veseljem vsako leto na . To je event/druženje/dirka, ki za mene pooseblja “the spirit of gravel” in je dokaz, da je kraje in ljudi najlepše spoznavati s kolesom. 🤟😄🚴‍♂️

24/04/2024

Včeraj sva bila del 2.RIKLIBled posveta v organizaciji Višja šola za gostinstvo, velnes in turizem Bled, kjer sva kot primer dobre prakse predstavila najino zgodbo in gozdna doživetja. Arnold Rikli je že 200 let nazaj vedel, kakšne neverjetne zdravilne učinke ima narava, mi pa smo vmes na to kar malo pozabili. Vesela in počaščeno sva bila, da sva lahko sodelovala in da v Julijskij Alpah vedno bolj prepoznavamo pomen gozdov in njegove zdravline učinke.
Bled Slovenia

22/04/2024

Maja v članku v Gorenjskem glasu o otroštvu in povezavi z gozdom. Ob današnjem Dnevu Zemlje povabilo, da gremo v gozd, se zavemo in smo hvaležni, da živimo v raju. 💚🌲💚

Pred dvema tednoma smo praznovali mednarodni dan gozdov. Skupina slovenskih gozdnih vodnic se je letos odločila, da dan izkoristi kot priložnost, da čim več ljudi seznani z nekoliko drugačnim preživljanjem časa v naravi – z gozdnimi kopelmi. Ena od štirinajstih slovenskih certificiranih vo...

Torkovo kolesarsko raziskovanje  Kočevskega Roga.🚵🌲🐻
16/04/2024

Torkovo kolesarsko raziskovanje Kočevskega Roga.🚵🌲🐻

15/04/2024

Čudovita Bela krajina, prijazni ljudje, prekrasna narava, odlična kulinarika in super družba. Za povrh pa še vožnja z retro MB avtobusom, letnik 82 z 2,5 milijona km🙂
Slovenia Outdoor

14/04/2024

Sosedova Metka je pri zavidljivih letih občudovanja vredna ženska v naši vasi. Vsak dan zjutraj pelje kravo na pašo in zvečer nazaj domov mimo naše Hike&Bike chalets Bohinj. Je prava atrakcija za obiskovalce in ta krava je gotovo najbolj fotografirana žival v Stari Fužini. Lepo, da bo dobila svoj “spomenik” na klancu, ki ga je že neštetokrat prehodila in tudi lep poklon naši dediščini.🤎🐮🤍

Fun road/gravel/MTB ride with friends from  in  🚴‍♂️😄🤟
11/04/2024

Fun road/gravel/MTB ride with friends from in 🚴‍♂️😄🤟

08/04/2024

Večerna gozdna terapija. Ni treba daleč, samo čas si je treba vzet. Dovolj je že 1ura, da se telo postavi v ravnovesje.🌲🌱🍀
Bohinj💚

04/04/2024

Za 39.rojstni dan je Maja dobila 39 macesnov. Posadila sva jih v najinem gozdu na Vogarju. Lepo rastejo in rada jih obiščeva. Želiva si, da bi zrasla v močna drevesa, pod katerimi se bodo sprehajali najini zanamci in jih občudovali, kot jih zdaj midva.🌱🪴💚

01/04/2024

🌲🚲🥾Pomlad v Bohinju je idealen čas za raziskovanje okoliških hribov, slapov in sotesk, kolesarjenje, jahanje ali sproščujoč sprehod okoli jezera.🗻☀🌼
Najina hiška v Stari Fužini je idealno izhodišče, ponuja pa tudi ogromen vrt z ležalniki ob reki, savno, žar, kamin in posebno shrambo za kolesa.🚲
🌲🚲🥾Spring in Bohinj is ideal time for hiking and exploring the surrounding hills, waterfalls, and gorges, cycling, horseback riding, or taking a relaxing walk around the lake. 🗻☀🌼
Our chalet is located in picturesque Stara Fuzina village and just a short walking distance away from Bohinj lake. It offers the perfect starting point for hiking and cycling trips. After being active you can relax in an amazing garden with loungers by the river. There is also sauna, barbecue, fireplace and bike storage at your disposal. 🚲

Happy Easter! 🐣 🐇🌸
30/03/2024

🚴‍♀️🏔️ Escape to the breathtaking Julian Alps on our self-guided cycling adventure.🌲🚲 The roads that you will ride on ar...
29/03/2024

🌲🚲 The roads that you will ride on are also the training ground for the world-class Slovenian cyclists, and you can experience first hand why Slovenia is among the best cycling nations in the world.

Ready to explore? Book your spot now🌿🚴‍♂️

🚴‍♀️🌲

Gozdno srce za materinski dan💚
26/03/2024

🚴‍♀️🏞️  Explore the stunning Julian Alps on our self-guided cycling tour through the majestic landscapes, lakes and moun...
25/03/2024

🚴‍♀️🏞️ Explore the stunning Julian Alps on our self-guided cycling tour through the majestic landscapes, lakes and mountains.

🏔️💨 Join us on an unforgettable journey filled with breathtaking views, charming villages and amazing trails.

🚵‍♀️ Explore the beauty of Slovenia's finest scenery, from tranquil lakes to spectacular mountains.

🌿 Discover hidden gems, enjoy in local specialities and connect with nature in its as you travel through our cycling paradise.

Ready to embark on the adventure of a lifetime?
🌟 Book your Julian Alps cycling experience today and get ready to pedal your way to unforgettable memories!

🚴‍♀️🏔️

21/03/2024

🌲Danajšnji Svetovni dan gozdov smo proslavili z Gozdno terapijo po celi Sloveniji. Z več kot 100 udeleženci smo se povezali s čudovito energijo gozda. Bili smo si enotni, da nam ogromno daje in da je naša naloga in zaveza ohranjati ga za prihodnje rodove.🌲
Gozdna terapija Slovenija

🌿🚲 Today is International Day of Forests🚲 🌍Exploring with a bike isn't just about the exercise or the thrill of adventur...
21/03/2024

🌿🚲 Today is International Day of Forests🚲 🌍

Exploring with a bike isn't just about the exercise or the thrill of adventure—it's also about making a positive impact on the environment.
🌱 By choosing cycling, you're opting for a greener, more sustainable way of travel.

Next time you're planning an outdoor experience, consider renting a bike with Hike&Bike and embark on an eco-friendly adventure through the stunning landscapes of Bohinj valley.
🏞️ Let's pedal our way towards a greener future together! 🚲💚

Rent bikes with Hike&Bike and explore Bohinj valley! 🌿Our top-quality Specialized and Marin bikes are your ticket to adv...
18/03/2024

Rent bikes with Hike&Bike and explore Bohinj valley! 🌿

Our top-quality Specialized and Marin bikes are your ticket to adventure! 🏞️ Whether you enjoy a leisurely lakeside ride or a mountain trail, we've got the perfect bikes for you.

Why choose Hike&Bike?

✅ Wide selection: Road/gravel bikes, hardtail mountain bikes or e-bikes, we have something for every rider.
✅ Quality gear: Our bikes are the latest models from 2024 and we maintain them regularly to ensure the best riding experience.
✅ Top location: Our agency is located in the perfect starting point for different tours, from easy rides on the Bohinj cycling path to more adventurous trips into the mountains.
✅ Expert advice: We are always here for you to help you choose the ideal bike and provide local tips.

Don't miss out on the ultimate Bohinj biking experience! 🌄 Contact us today to reserve your bike and get ready for unforgettable adventures in nature.

15/03/2024

Whether you’re looking to explore the 🌲 surrounding forests, 🥾 tackling the nearby peaks, go 🚲 gravel biking or 🚣 paddling on Lake Bohinj, you’ll find plenty to keep you busy during your stay at our 🏠 Hike&Bike Chalet Pokrovec.

13/03/2024

🌄In a world that never seems to slow down, our Chalet Pokrovec offers a welcome respite. Here, surrounded by nature’s beauty, you can disconnect from the stresses of daily life and reconnect with what truly matters.
🏠Whether you’re seeking adventure or simply some peace and quiet, this chalet provides the perfect setting for your escape.
💚So, why wait? Plan your getaway to Hike&Bike Chalet Pokrovec today and experience the magic of Slovenia’s wilderness for yourself.

08/03/2024

Zelo posebno praznovanje 8.marca na popisu velike uharice z društvom DOPPS - BirdLife Slovenia. Imeli smo srečo in slišali njeno petje, pa še opazovali smo jo lahko. Samice so večje od samcev, podpirajo tri vogale “hiše”, njen plen pa so celo manjše srne. So največja vrsta sove v Evropi s premerom kril skoraj 2m.
Hvaležna za super izkušnjo.💚🦉💚

Vodnikova Cesta 37
Bohinjska Bistrica

Be the first to know and let us send you an email when Hike&Bike posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.