Mono Turizm

Mono Turizm Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Mono Turizm, Passport and visa service, Kızılay, Necatibey Caddesi, No: 25/4, Günay Apartmanı, Ankara.

Mono Turizm 2021 yılında alanında 10 yıllık tecrübeli kadrosuyla Ankara’da kurulmuş ve hizmet vermeye başlamıştır.Şirketimiz TÜRSAB (Türkiye Seyahat Acentaları Birliği) üyesi A grubu seyahat acentasıdır.

23/09/2024

Duyguların ayak izleri… ‘Shoes on the Danube Bank’ anıtında, tarihin en acı dönemlerinden birine saygıyla. Budapeşte’de gün batımı eşliğinde anımsanan hayatlar ve sessizce bırakılan ayakkabılar… 🙏✨

Budapeşte’deki ayakkabı heykelleri, “Shoes on the Danube Bank,” II. Dünya Savaşı sırasında Yahudi toplumunun maruz kaldığı katliamı anmak amacıyla Can Togay ve Gyula Pauer tarafından tasarlandı. Bu anıt, Danube Nehri kıyısında, vurularak nehre düşen masum kurbanları simgeleyen demir ayakkabılarla ziyaretçilere derin bir hüzün ve hatırlatma sunuyor.

22/09/2024

Viyana’ya yolunuz düştüğünde, Klimt’in eserleriyle dolu Belvedere Sarayı’ndan, Melange kahvesini yudumlayacağınız tarihi kahvehanelere kadar yapılacak çok şey var! 🎨☕ Avusturya mutfağının klasiklerinden Wiener Schnitzel’i de denemeden geçmeyin. Daha önceki Avrupa turlarımızda beraber gezdiğimiz tüm yolcularımıza selam olsun! 👋 Artık blogumuzda da bu tarz içeriklerle sizlere ilham vermeye devam edeceğiz. 💼✈️

19/09/2024

Seyahat etmek, sadece yeni yerler görmek değil, kendini her yolculukta yeniden keşfetmektir. Her adımda farklı bir hikâye, her durakta yeni bir bakış açısı gizlidir. 🌍✈️

18/09/2024

Bir sonraki Avrupa turumuzda yer almak için heyecanlı mısınız? 🌍✈️ Siz de bu eşsiz deneyimin bir parçası olmak isterseniz, web sitemizden veya DM’den bizimle iletişime geçebilirsiniz. Haydi, Avrupa’yı birlikte keşfedelim! 🌟

12/09/2024

🤎Kuzey Avrupa turumuzun son demlerine yaklaşırken, büyüklerimizle birlikte dolu dolu geçen günlerin tadını çıkarıyoruz. Enerjimiz hiç bitmedi, her anı keyifle ve coşkuyla yaşadık. Birbirinden güzel şehirleri, tarihi köprüleri ve masalsı manzaraları keşfederken, her adımda daha da büyülendik. Turumuzun her dakikası unutulmaz anılarla dolu!

11/09/2024

İki hafta süren Avrupa turumuzda, birbirinden güzel anılar biriktirdik. Sıcak yaz günlerinde, Belgrad’ın tarihi ve doğal güzellikleri eşliğinde nehir kenarında huzur dolu anlar yaşadık. Bu unutulmaz yolculuk boyunca hem keşfettik hem de dostluklarımızı pekiştirdik.🌿💚

Mono Turizm arıyor! Macera seni bekliyor, keşfetmeye hazır mısın? 🌍✈️
04/09/2024

Mono Turizm olarak, seyahatinizin her adımında yanınızdayız!♥️
03/09/2024

27/08/2024

Hayatın ritmini yakalamak, her adımda keyif almak ve yolculuğun tadını çıkarmak… Avrupa turumuzda her anı dansla kutladık! 💃🕺

26/08/2024

29 Haziran’da büyük bir heyecanla başladığımız büyük Avrupa turu, yolcularımızla birlikte geçirdiğimiz 2 haftalık unutulmaz bir deneyime dönüştü. Her şehirde farklı bir hikayeye tanık olduk, tarihi dokular arasında kaybolduk ve muhteşem manzaralar eşliğinde kahkahalarla dolu anlar yaşadık. Her durağımızda yeni bir kültür keşfettik, farklı lezzetler tattık ve her günün sonunda güzel anılar biriktirdik. Tur boyunca, dostluklar kurduk, birlikte güldük ve bir arada olmanın keyfini çıkardık. Bu tur, sadece bir yolculuk değil, aynı zamanda hayatımıza renk katan anılarla dolu bir serüvendi. Her bir yolcumuzla geçirdiğimiz bu özel günler, hafızalarımızda uzun süre yer edecek. Bir sonraki macerada görüşmek üzere! 🌍✨

24/08/2024

Yeşil pasaport sahipleri için Avrupa’nın kapıları açık! 🌍 Yeşil pasaport ile birçok Avrupa ülkesine vizesiz seyahat etme fırsatını kaçırmayın. Tatil planlarınızı yaparken yeşil pasaport avantajını değerlendirin ve unutulmaz bir seyahate çıkın! ✈️

🌟 Not: Yeşil pasaport, kamu görevlileri ve belirli emeklilere verilen özel bir pasaport türüdür.

23/08/2024

İtalya’nın büyüleyici doğası ve tarihi zenginlikleriyle dolu bir turu geride bırakmak üzereyiz. 16-24 Ağustos 2024 tarihleri arasında gerçekleştirdiğimiz bu yolculuk, unutulmaz anılarla doluydu. Göller, dağlar ve tarihi yapılar eşliğinde huzuru ve keyfi bir arada yaşadık. Her karede bir hikaye, her durakta bir keşif vardı. Mono Turizm ile İtalya’nın kalbine dokunduk. 🌿✨

22/08/2024

Her anımızı ölümsüzleştirirken, Avrupa’nın büyüsünü ve keşfetmenin heyecanını yaşadık. ✨📸 Birbirinden güzel şehirlerde, farklı kültürlerin ve tarihi dokuların arasında, her karede bir gülümseme bıraktık. Bu yolculuk, sadece keşfetmek değil, aynı zamanda her anın tadını çıkarmak demekti.

18/08/2024

Gün ışığından geceye, Roma’nın büyüsü her an hissediliyor. 🌅🌙 Kolezyum’un görkemi eşliğinde, tarihin derinliklerine yolculuk yapıyoruz. Avrupa turumuzda her an, her köşede bambaşka bir güzellikle karşılaşıyoruz.

17/08/2024

Venedik’te geçirdiğimiz her an, adeta bir rüya gibi. 🛶✨ Şehrin dar sokaklarında kaybolurken, her köşede karşımıza çıkan tarihi yapılar ve kanallar, bizi adeta zamanda yolculuğa çıkarıyor. Gondolla yaptığımız geziler, suyun üzerinde süzülürken Venedik’in romantik atmosferini hissetmemizi sağlıyor. San Marco Meydanı’nın ihtişamı, Rialto Köprüsü’nün zarafeti ve küçük kafelerde içtiğimiz kahvelerle şehrin tadını doyasıya çıkarıyoruz. Venedik, hem huzur veren sakinliğiyle hem de zengin tarihiyle unutulmaz anılar biriktirmemize olanak sağlıyor. Her anı dolu dolu yaşadığımız bu şehir, kalbimizde özel bir yer ediniyor.

16/08/2024

Yolcularımız Pisa’da meşhur pozlarını verirken çok eğleniyorlar! 📸😄 Eğik Kule’nin önünde klasik fotoğraflar çekerken hem keyifli anlar yaşıyor hem de unutulmaz hatıralar biriktiriyoruz. Bu harika pozlarla İtalya turumuza neşe katıyoruz! 🇮🇹✨

12/08/2024

Bu keyifli Avrupa turumuzda, birçok büyüleyici şehri keşfetmenin heyecanını yaşadık. 🌍✨ Sofya’dan Belgrad’a, Budapeşte’den Viyana’ya kadar uzanan yolculuğumuzda, her adımda yeni keşifler yaptık. Prag’da tarih kokan sokaklarda dolaştık, Dresden’in zarif mimarisiyle büyülendik. Brugge’ün romantik atmosferinde kaybolduk, Paris’in ikonik manzaralarını seyreyledik. Amsterdam’da canlı kültürü deneyimledik, Vatikan’ın kutsal atmosferinde huzur bulduk. Selanik ve Kavala’da Akdeniz’in sıcaklığını hissettik. Venedik’in kanallarında gondol sefası yaptık, Floransa’da sanatla iç içe olduk. Pisa’nın ünlü kulesinde klasik pozumuzu verdik ve Roma’da tarihin derinliklerine indik.

Bu muhteşem tur boyunca, her durakta yeni anılar biriktirdik ve Avrupa’nın en güzel köşelerini keşfetmenin keyfini çıkardık. Her anı dolu dolu yaşadığımız bu yolculuk, hafızalarımızda unutulmaz bir yer edindi. 🌟

Ve bu turlara devam ediyoruz! Eğer siz de bu büyüleyici yolculuklarda bizimle birlikte olmak isterseniz, web sitemizdeki iletişim adreslerinden ya da DM üzerinden bize ulaşabilirsiniz. 📩

30/07/2024

Şu anda 4 otobüsle Büyük Avrupa turumuza tüm hızıyla devam ediyoruz! 🚍🚍🚍🚍 Dün, Venedik’te 2 otobüsümüzle keyifli vakit geçirdik ve bu büyüleyici şehrin tadını çıkardık. 🌍✨

29/07/2024

Gülen yüzlerimizle ve 4 otobüsümüzle Avrupa’yı gezip, görüp ve keşfediyoruz. Her durakta yeni anılar biriktiriyor, farklı kültürleri tanıyor ve unutulmaz deneyimler yaşıyoruz. Her birimiz, bu maceranın tadını çıkararak Avrupa’nın güzelliklerini keşfetmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Birlikte geçirdiğimiz bu harika yolculuk, hayatımızın en değerli anılarından biri olarak kalacak.🖤

27/07/2024

Şu anda 4 otobüsle Avrupa’yı keşfetmeye devam ediyoruz! 🚍🚍🚍🚍 2 otobüsümüz 17 Temmuz’da, diğer 2 otobüsümüz ise 18 Temmuz’da yola çıktı. Yakın zamanda Prag’da keyifli vakit geçirdik ve bu büyüleyici şehri çok beğendik. 🌍✨

Viyana’da ölümsüzleştirdiğimiz anlardan birkaç fotoğrafla karşınızdayız.🤍Bu büyüleyici şehirde geçirdiğimiz vakit, tarih...
23/07/2024

Viyana’da ölümsüzleştirdiğimiz anlardan birkaç fotoğrafla karşınızdayız.🤍

Bu büyüleyici şehirde geçirdiğimiz vakit, tarihi ve kültürel zenginliklerle doluydu. Viyana’nın zarif sokaklarında yürürken, her köşesinde yeni güzellikler keşfettik. Şehrin muhteşem atmosferinde yaşadığımız bu anılar, yolculuğumuzun en özel karelerinden bazıları oldu. Viyana’daki her anımızı dolu dolu yaşadık ve unutulmaz hatıralar biriktirdik.🫂

22/07/2024

18 Temmuz tarihinde Avrupa’yı keşfetmek için yola çıktığımız 2 otobüsümüzle Budapeşte’deki Kahramanlar Meydanı’ndan bazı anlar. Bu büyüleyici şehirde, tarihi ve kültürel zenginliklerin tadını çıkararak harika anılar biriktirdik. Kahramanlar Meydanı’nda çekilen fotoğraflar, Budapeşte’nin güzelliklerini keşfetmenin keyfini yaşadığımız anları ölümsüzleştirdi. İşte o unutulmaz anlardan bazıları!♥️

21/07/2024

Büyük Avrupa turumuzun ilk durağı olan Sofya’dan başladık ve bu muhteşem yolculuğa adım attık. Bu güzel şehirde, tarihi ve kültürel zenginlikleri keşfederken harika anılar biriktirdik. Şu anda, dört otobüsle birlikte Avrupa’nın çeşitli şehirlerini keşfetmeye devam ediyoruz🤍

Her gün, yeni yerler görmenin ve farklı kültürleri tanımanın heyecanını yaşıyoruz. Sofya’nın ardından, bizi bekleyen sayısız macera ve güzellik ile karşılaştık. Her birimiz, bu yolculuğun her anını dolu dolu yaşamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Birlikte geçirdiğimiz bu zamanlar, hayatımızın en değerli anılarından biri olacak.

Avrupa’yı dört otobüsle dolaşırken, her anı paylaşmanın ve yeni dostluklar kurmanın keyfini çıkarıyoruz. Maceramız hız kesmeden devam ediyor ve daha keşfedecek çok şeyimiz var!🚍🤩

Şu anda aynı anda birçok turla Avrupa’nın ve Balkanlar’ın keyfini çıkarıyoruz!🤍2 uçaklı Balkan turu, 1 otobüslü Balkan t...
18/07/2024

Şu anda aynı anda birçok turla Avrupa’nın ve Balkanlar’ın keyfini çıkarıyoruz!🤍

2 uçaklı Balkan turu, 1 otobüslü Balkan turu, 2 otobüslü Büyük Avrupa turu ile maceramız devam ediyor.
Ayrıca bugün de yola çıkacak 2 otobüsle Büyük Avrupa turu yolcularımız yeni serüvenlerine başlıyor. Hep birlikte keşfetmenin, eğlenmenin ve unutulmaz anılar biriktirmenin heyecanını yaşıyoruz!✨

Address

Kızılay, Necatibey Caddesi, No: 25/4, Günay Apartmanı
Ankara
06420

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mono Turizm posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.