Jerry Scott tours and safaris

Jerry Scott tours and safaris Jambo! Ahoj! Pro balíčky výletů na Zanzibar a Safari Tanzanie nás kontaktujte.🙂

21/01/2024
Jsme byli sJerry Scott na safari Tanzania Mikumi Park
09/01/2024

12/12/2023

My jsme v farma s koření s místní průvodce Jerry Scott nelepší průvodce nejdříve jsme byli Ostrov vězení Jamného město pak skončili jsme farma koření výlet byla nádherné s dlouhou zkoušenost průvodce na zanzbaru výlet Jerry Scott tours and safaris...Jeho číslo telefonu je ...±255773037801 ,.. WhatsApp

01/09/2023

Vítejte na našem farma kozeni

Enjoy yourself with dolphins tour in Mnemba Island Zanzibar
22/12/2022

Vytejte snouvu zákazníci na návštěvu Ostrava želva sucho zemského v( prison island) s Jerry Scott na Zanzibar výlety

I'm Jerry Scott tours and safaris  enjoy with my fantastic services  with a experienced tour guide of Zanzibar who speak...
21/10/2022

I'm Jerry Scott tours and safaris enjoy with my fantastic services with a experienced tour guide of Zanzibar who speaks Czech republic language English and Italian language in good understanding..My Telephone number and WhatsApp ±255773037801
Email; [email protected]
Feel free my customers with a cheapest price of Zanzibar trips and Safari Tanzania
You're all most welcome in Zanzibar island

21/10/2022
Jsem Jerry na Zanzibaru výletv  a šafář  Tanzanie během kontaktovat na WhatsApp číslaA moje Email je jerryscottvylet50@g...
16/10/2022

Jsem Jerry na Zanzibaru výletv a šafář Tanzanie během kontaktovat na WhatsApp čísla
A moje Email je [email protected] dělám dobrou cenou vitejte snovou můj zákazníci při vám abyste se cítili jako doma

20/09/2022

I have changed my Email so far it will be like this jerryscottvylet50gmail.com

02 DNÍ ZANZIBAR PRIVÁTNÍ VÝLETNÍ BALÍČEK NA OSTROV: (AKTUALIZOVANÁ NABÍDKA) 🐠🍍🍉Itinerář 🍉🍍🐠 ●1. DEN :(  delfínů MNEMBAIS...
13/09/2022

02 DNÍ ZANZIBAR PRIVÁTNÍ VÝLETNÍ BALÍČEK NA OSTROV: (AKTUALIZOVANÁ NABÍDKA)

🐠🍍🍉Itinerář 🍉🍍🐠

●1. DEN :( delfínů MNEMBAISALND & aktivita s grilovaným obědem z mořských plodů)

V 07:00 vyzvednutí ve vašem hotelu a transfer na nebo na projížďku lodí na ostrov mnemba, užijte si pozorování a plavání s delfíny a pak přímo na ostrov mnemba na šnorchlování, užijte si šnorchlování v průzračně modré křišťálové vodě a pozorujte různá barevná hejna ryb v krásných korálových útesech s testem zanzibarského tropického ovoce uvnitř vaší lodi, strávit nějaký čas na pláži a odvézt auto do soukromé restaurace, kde si dáme grilovaný oběd z mořských plodů a poté se přesuneme zpět do hotelu.

●2. DEN: ( & )

V 07:00 vyzvednutí ve vašem hotelu a rovnou na farmu Spice na 2hodinovou procházku, prohlédněte si zanzibarské koření, poznejte jeho použití, zjistěte, proč se Zanzibaru říká ostrov koření, otestujte si některé druhy koření, užijte si chvíle a poté na prohlídku kamenného města projížďka lodí po , prohlédněte si obří želvy, získejte skvělou historii od průvodce o ostrově, strávte nějaký čas a poté se vraťte do kamenného města na , udělejte si skvělou procházku v úzkých uličkách Stone Town a zároveň historie ostrova od průvodce, vychutnejte si chvíle návštěvy různých historických míst a poté se přeneste zpět do svého hotelu.

🏖🌴KONEC SLUŽEB 🌴🏖

OBSAHUJE #

📍Vyzvednutí a odvoz v hotelu
📍Vstupy
📍 Průvodce
📍Oběd na celodenních plavbách po moři
📍Voda na všech cestách

✍️ nejlepší a aktualizované nabídky.
✍️soukromé a organizované výlety.

⏰REZERVUJTE HNED 🧨

REZERVACE, POPTÁVKY A REZERVACE

Whatsap +255773037801
📩 [email protected]

Uroa Dikoni
Uroa

Be the first to know and let us send you an email when Jerry Scott tours and safaris posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.