1000kanyar.hu

1000kanyar.hu Motorostúrák szervezése A-tól Z-ig. Neked nincs más dolgod, mint élvezni a gondtalan motorozá

🥁FIGYELEM!!! 🎤Van még -minimum- 2 szabad helyünk, a 4. hagyományőrző "fiútúránkra", csak túraenduróval, csak -tökös és k...
03/09/2024

🥁FIGYELEM!!! 🎤
Van még -minimum- 2 szabad helyünk, a 4. hagyományőrző "fiútúránkra", csak túraenduróval, csak -tökös és kalandvágyó- fickók számára!
Ha kedveled a lazább, kötetlenebb túrákat, a vidám -jó értelemben véve- nem normális társaságot, ha Neked belefér, hogy délben nem egy étteremben, hanem mondjuk egy pékség előtt, a járdán ülve kajálunk, ha nem zavar, hogy poros lesz a ruhád és a motorod, akkor nyilvánvalóan köztünk a helyed! 😉
Nem kifejezetten offroad túra, de nem esünk kétségbe azonnal, ha esetleg elfogy az aszfalt!🙃
Részletek az első hozzászólásban!

Dolomitok ✔️Ráadásul megúsztuk eső nélkül! 😍 (amire nagy tételben nem igazán fogadtunk volna...) 😄A CSAPAT kemény és bev...
21/08/2024

Dolomitok ✔️

A CSAPAT kemény és bevállalós, így senki nem bánta, hogy picit hosszúra sikeredett a tegnap. 😊 Ma irány haza; jól fog esni egy kis pihenés. 😉

Végül szerencsénk lett; száraz utakon, jókat motoroztunk. 😊A svájci körünk hágói ugyan felhőben maradtak és a 8C fok nem...
20/08/2024

Végül szerencsénk lett; száraz utakon, jókat motoroztunk. 😊
A svájci körünk hágói ugyan felhőben maradtak és a 8C fok nem izzasztott meg túlzottan, de minden perce élvezhető volt.
Ma irány a Dolomitok! 🥰

19/08/2024

2 nap már le is ketyegett, a "Stelvio és társai" című túránkból. Minden, amihez mi kellünk, amit befolyásolni tudunk az rendben volt/van. 😍 Az időjárás meg "bekaphassa"... 🤣
Na de nézzük a jó oldalát: tegnap nem igen fenyegetett minket a kiszáradás, a gumik sem koptak túlzottan és a telefonok tárhelyével is elég sokat spóroltunk. 😆
A mai napra viszont komoly terveink vannak; reméljük lesz mit megmutatnunk holnap!? 😉

Szombat ide, hétvége oda, ez a tegnapi Transzalpina (na meg a Zsil-völgye) nagyon rendben volt! 🤩Jó tempóban csináltuk v...
04/08/2024

Jó tempóban csináltuk végig a napot, így még Gyulafehérvárra is maradt egy kis időnk.

A hír igaz: piszok jó utak épültek Romániában.Persze kicsit olyan, mint A tanú című filmben a magyar narancs, 😆 de ettől...
03/08/2024

A hír igaz: piszok jó utak épültek Romániában.
Persze kicsit olyan, mint A tanú című filmben a magyar narancs, 😆 de ettől még kifejezetten jókat motoroztunk az elmúlt 2 napban.
Ma pedig irány, a Transzalpina! 😉

01/08/2024

Tegnap elindultunk Berettyóújfalura, a ma kezdődő romániai túránk 0. napjára és "véletlenül", Tápiószecső felé kanyarodtunk.😁 És mennyire jól tettük... 🙏
Nem sok kellett hozzá, hogy ott is ragadjunk, ugyanis Czakó Gyuri barátunk olyan lakomát rittyentett, hogy alig bírtunk felállni az asztaltól. 😂
(Csupa -hagyományos úton készült- saját termék; ha arra jártok, ne hagyjátok ki!) 😉

Reggel felszaladtunk az Albulára, egy gyors defekt javításra. 😃Aztán irány a Stelvio! 😍Lefotóztattuk magunkat az összes ...
21/07/2024

Reggel felszaladtunk az Albulára, egy gyors defekt javításra. 😃
Aztán irány a Stelvio! 😍
Lefotóztattuk magunkat az összes kanyarfotóssal, 😁 majd kávé Tibetben, káposztás-kolbászos szenya a szokásos helyen és haladtunk is tovább.
A Jaufenpasson elbúcsúztunk a 2000-es hágóktól. 🥹
Így a 8. napon már érezhető a fáradtság; tegnap az is megesett, hogy a dupla presszó mellé, Red Bull-t ittunk. 😂
Ma irány haza.

Na végre, hogy (így a 7. nap délutánján) úgy vehettük elő az esőruhákat, hogy rendesen meg is áztunk! 😆Már kezdtük "kell...
20/07/2024

Már kezdtük "kellemetlenül" érezni magunkat, hogy egy ilyen túrát végig csinálunk szárazon, tökéletes időjárási viszonyok között.
Ma a Stelvion keresztül elhagyjuk Svájcot és az utolsó éjszakánkat, Ausztriában töltjük.

19/07/2024

Tegnap a "72 vízesés völgyében" jártunk. Megnéztük Európa legnagyobb földalatti, gleccserek táplálta vízesését, de láttunk pár méter híján 300m magasat is.
(A barlangi vízesés, fényképezés szempontjából nem túl látványos, viszont döbbenetes látni/hallani, hogy micsoda erők dolgoznak a mélyben.)
Aztán -ismét- felvonóba szálltunk és megkerestük azt a pontot, ahonnan a Lauterbrunnen-völgy és a Grindelwald-völgy egyszerre látható.
A napot pedig egy igazi gasztro élménnyel zártuk. Ha Svájc, akkor a fondüt nem szabad kihagyni! 😉

Erre még a csodálatos anyanyelvünkben sincsenek szavak és elmesélni is lehetetlen!A tegnap volt a "csúcstámadás" napja. ...
18/07/2024

A tegnap volt a "csúcstámadás" napja. Ehhez 2 országban is motoroztunk, mégis 3 országban jártunk. 😉 Az égiek nagyon kegyesek voltak hozzánk, mert kivételesen jó időben juthattunk fel, Európa tetejére. 😍

Szép város ez a Svájc. 😂
17/07/2024

Helló Svájc! 🇨🇭Ha nehezen is, de túléltük a tegnapot. 😉 Unalmas autópályák, szakadó eső, mocskos ipari területek... Ja, ...
16/07/2024

Helló Svájc! 🇨🇭

Ha nehezen is, de túléltük a tegnapot. 😉 Unalmas autópályák, szakadó eső, mocskos ipari területek... Ja, nem! 😂
Igazi "meseország", annyi szépséggel, hogy alig hiszi el az ember. Úgyhogy inkább mutatjuk is. 😊

A Dolomitok nem hazudik! 😉És így (nagyon) sokadszorra is megunhatatlan. 🥰Néhányunk okmányairól, hivatalosan is megállapí...
15/07/2024

A Dolomitok nem hazudik! 😉
És így (nagyon) sokadszorra is megunhatatlan. 🥰
Néhányunk okmányairól, hivatalosan is megállapítást nyert, hogy minden rendben van. (ezt a carabinierik mondták) 😁
Ma a svájci-olasz határon gépészkedünk tovább, hol az egyik, hol a másik oldalán. Azt pedig csak reméljük, hogy a svájci hatóságokkal nem kell ismeretséget kötnünk, mert az az álmoskönyv szerint nem jót jelent és általában sokba is kerül... 🙄

14/07/2024

Egy közel 500km-es első etappal elkezdődött, a "Hágókon át a Mont Blanc-ig" vezető túránk. (Természetesen vissza is jövünk majd, nem maradunk ott.) 😁
Ma egy laza 10 hágó vár ránk itt a Dolomitokban, köztük a Sella-kör klasszikusai vagy a 2652m magas Gavia.
Az irigykedő típusúaknak azt javasoljuk, hogy a "sárgulást" elkerülendő, most 1 hétig ne kövessenek! 😜

09/07/2024

"1000kanyar, ezer élmény" - szól a szlogenünk. És ez egy kicsit sem túlzás! 😉

Itt csupán, egy szimpla délutáni kávéra álltunk meg. (Érted, Szimpla KáVé) 😆 És mi lett belőle? Spontán megalakult az 1000kanyar (németül Tausend kurfli) "Smarni zenekara". 😂
(Természetesen van másik számunk is! Csak kérnetek kell és azt is megosztjuk.) 🤣

Nem lehet okunk panaszra, mert ismét összejött minden, ami egy tökéletes motorostúrához kell. 🥰Minden szempontból kiváló...
07/07/2024

Minden szempontból kiváló a csapat, izgalmas és élvezetes az útvonal, tökéletes az időjárás, a hangulat pedig szenzációs, mint mindig. És még csak messzire menni sem kellett!
Stájerország, megér egy misét! 😉

Ezt nem tudjuk nem megosztani! 😊A valaha volt legjobb túra és legjobb CSAPAT! 😍Még mindig a hétvégi "Faterok motoron" tú...
02/07/2024

Ezt nem tudjuk nem megosztani! 😊
A valaha volt legjobb túra és legjobb CSAPAT! 😍

Még mindig a hétvégi "Faterok motoron" túra hatása alatt állunk; egyszerűen IMÁDTUK! ❤
Valami elképesztően zseniális volt, a legelső pillanattól a legutolsóig.

Az egészen biztos, hogy ez egyszeri és megismételhetetlen volt, mint ahogy az is, hogy jövőre azért megpróbáljuk! 😄

"A foglalkozás elérte a célját." 😊Már a túrára készülődve éreztük, hogy ez jó móka lesz, de hogy minden idők egyik legjo...
01/07/2024

"A foglalkozás elérte a célját." 😊

Már a túrára készülődve éreztük, hogy ez jó móka lesz, de hogy minden idők egyik legjobb túrája kerekedik ebből a kósza ötletből, azt azért nem sejtettük.

Tegnap 9-kor, már 2.000m felett kevergettük a kávénkat, majd konkrétan az összes kanyart végigjártuk Rábafüzesig. 😁
A társaságról kizárólag szuperlatívuszokban beszélhetünk; mind a gyerkőcök, mind a faterok, olyan csapatot alkottak, amit válogatni sem lehetett volna jobban. 🥰
Az első perctől az utolsóig, parádés volt minden; hatalmas ölelés az összes résztvevőnek! 🤗

Jövőre Veletek ugyanitt! (Vagy valahol máshol.) 😄

Hogy sikerült-e überelni az előző, tökéletesnek titulált napot? Simán. 🤩Megmásztuk Szlovénia legmagasabb hágóját, motoro...
30/06/2024

Hogy sikerült-e überelni az előző, tökéletesnek titulált napot? Simán. 🤩
Megmásztuk Szlovénia legmagasabb hágóját, motoroztunk a Soca völgyében, voltunk "olaszban" (ettünk pizzát) és a végén még Malta is belefért.

Nehéz szavakba önteni a tegnapunkat. De ha mégis meg kéne próbálni, akkor a TÖKÉLETES jelző közelítené meg leginkább. Fa...
29/06/2024

Fantasztikus utakon, bitang nagyokat motoroztunk, (0m-ről indultunk és 1300m-en fejeztük be) ettünk, ittunk, (a keményebbek megmártóztak a Bohinj-tóban is) este pedig egy őrületes bulival zártuk a napot. 😍
Ezt nehéz lesz überelni, de azért ma teszünk egy kísérletet. 😉

Tavaly volt egy (úgy tűnik zseniális) ötletünk, amit most meg is valósítottunk. És milyen jól tettük! 😍Ez lett a "Fatero...
28/06/2024

Ez lett a "Faterok motoron". 14 fater, 14 lurkó, 14 motor. 👍
Tegnap egy nagyon zsiványat motoroztunk, hogy este még csobbanhassunk a Zadriában. 😉 Ma pedig zúzunk tovább, irány Szlovénia! 🤘

19/06/2024

Tény, hogy Csehországban motorozni, nagyon nem olyan, mint mondjuk a Dolomitokban, hiszen se nagy hegyek, se szerpentinek nincsenek. De hogy legalább olyan élvezetes, az biztos. 🥰
Szinte már bántóan jó minőségű utakon, a Sumava Nemzeti Parkon keresztül, értük el az egyik személyes kedvencünket, Český Krumlovot. A "búcsúest" is igen jól sikerült, 😊 ma pedig irány haza.

Ilyen egy tökéletes nap! Merthogy a tegnapiban nem volt hiba, az tény! 😍Elképesztően jó, forgalomtól mentes, tökéletes u...
18/06/2024

Ilyen egy tökéletes nap! Merthogy a tegnapiban nem volt hiba, az tény! 😍
Elképesztően jó, forgalomtól mentes, tökéletes utakon, bitang jókat motoroztunk, közben pedig Karlovy Varyban, megnéztünk és megkóstoltunk mindent amit kell. Leparkoltunk James Bond helyére, az ikonikus szálloda előtt, ettünk oplatkyt, ittunk gyógyvizeket, sétáltunk a kolonnádokon és közben felülről is megnéztük a várost.
Az estét/éjszakát pedig Plzeň-ben, éhesen és szomjasan, unatkozva töltöttük. Ja, nem! 😂

Irigykedni ér! 😋Összejött minden, ahogy azt terveztük. 🤩 Bár alig 120 km-re voltunk Prágától, mi tudtunk egy "rövidebb u...
17/06/2024

Irigykedni ér! 😋
Összejött minden, ahogy azt terveztük. 🤩
Bár alig 120 km-re voltunk Prágától, mi tudtunk egy "rövidebb utat, az erdőn keresztül", ami csak 325 km volt. 🤣 Ezt pikk-pakk lezavartuk, így bőven maradt időnk turistáskodni, a csehek zseniális fővárosában. De hogy ott mi történt, az Prágában marad...😉

Made in Csehszlovákia! 🇨🇿Eddig pont olyan, mint amilyennek képzeltük, mint amilyet vártunk! 😍Jó utak, gyönyörű erdők-mez...
16/06/2024

Made in Csehszlovákia! 🇨🇿
Eddig pont olyan, mint amilyennek képzeltük, mint amilyet vártunk! 😍
Jó utak, gyönyörű erdők-mezők, szép kis városok, finom kaják, kiváló sörök. És ez csak a körítés, mert a legjobb, az maga a CSAPAT! 🥰
Ma teszünk egy gyors kört a lengyel határ vidékén, (Cseh Óriáshegység) aztán irány Prága! 🍻

Ideális íveken, mi? 😆Hát ez megint csak jól sikerült... 😍A vége ugyan "picit nedves" lett, de ennyi belefér. 😉 És különb...
09/06/2024

Ideális íveken, mi? 😆
Hát ez megint csak jól sikerült... 😍
A vége ugyan "picit nedves" lett, de ennyi belefér. 😉 És különben is: "az csak víz"

04/06/2024

Ha épp azon töröd a fejed, hogy hova kéne menni motorozni, ahová a párodat is vihetnéd, akkor ne agyalj tovább, mondjuk a tutit! 😁

Gyertek velünk "Csehszlovákiába"! Jó utak, mesébe illő erdők, hangulatos, gyönyörű városok, isteni kaják, finom sörök. Igazi páros program, ami persze szólóban is élvezetes. 😍
Még van pár szabad hely! 😉

Az utolsó pillanatban megüresedett egy hely, így Te még az utolsó utáni pillanatban is csatlakozhatsz hozzánk! 😉Rengeteg...
01/06/2024

Rengeteg kanyar, (minimum 1000/nap)😄 2 instruktor, fejlődési, tanulási lehetőség, sok jó arc, vidám hangulat, óriási élmény!
Erről szól 3 napban, az "Ideális íveken, Szlovéniában" túránk! (júni. 7-9)

Jelentkezni már csak személyesen tudsz!
☎️+36 30 397 5750
📧[email protected]
(Osztani ér!) 🙃

Kriszta újabb 1000kanyaros szösszenete. 😂 IMÁDJUK ezt is! 😍 Érdemes odafigyelni rá, mert nagyon okos dolgokat mond! 😉
30/05/2024

Kriszta újabb 1000kanyaros szösszenete. 😂 IMÁDJUK ezt is! 😍
Érdemes odafigyelni rá, mert nagyon okos dolgokat mond! 😉

61 lájk, 20 hozzászólás. „Reklám | Ha egy igazi, kivételes motoros túrára, élményekre, feltöltődésre vágysz, akkor irány az 1000kanyar.hu!😎🤘🏼”

Cím

Kanyar Utca
Budapest

Telefonszám

Értesítések

Ha szeretnél elsőként tudomást szerezni 1000kanyar.hu új bejegyzéseiről és akcióiról, kérjük, engedélyezd, hogy e-mailen keresztül értesítsünk. E-mail címed máshol nem kerül felhasználásra, valamint bármikor leiratkozhatsz levelezési listánkról.