Veledutazunk.hu

✔ Körutazások
✔ Utazásközvetítés

Kedves Utasaink! 🚌

Az elmúlt évek nagy sikereire való tekintettel idén megújult programmal látogatjuk meg az olasz tengerparti üdülőközpontot, Jesolot. 🇮🇹🏖

Első megállónk Udine városa, ahol a középkori hangulatú óvárostól a legmodernebb üzletig minden megtalálható. A település barátságos, történelmi belvárosának felfedezése során a várat, a Piazza della Libertát, a Piazza Matteottit és még számos látnivalót járunk be. 🏰

A második nap teljes egészében a tengerparté vagy önállóan felfedezhetjük Jesolo különleges látnivalóit (pl.: Tropicarium Park, Gokart, Caribe Bay vizes csúszdapark, stb.) 🏝⛵️🌊⛱️⚓️🎡🎢

A harmadik napon ismét buszra szállunk, hogy megismerhessük Veneto tartomány kevésbé ismert kis gyöngyszemeit. A Padova melletti dombvidék ölelésében kis csodák rejtőznek, ilyen a Villa Valsanzibio barokk kertje is. Ezt követően megtekintjük a velencei lagúnavilág eldugott kis szigetét, Chioggiát, mely egy felfedezetlen ékszerdobozként tündököl. 🏝⚓️🛟🛥

A negyedik nap ismét a strandolásé. 🌊⛱️

Az utolsó napon hazafelé Trevisoban teszünk egy kis sétát, ahol megismerkedhetünk a város történelmi negyedével, felfedezhetjük a Tiramisu készítésének titkát és megkóstolhatjuk a helyi proseccot is. 🍰🍽🍷

Aki szeretne egy különleges nyárbúcsúztató tengerparti kiránduláson részt venni, ne habozzon, utazzon velünk! 🌄

Kedves Utasaink! 🚌

Idén nyáron a több tengerparti utunk mellett ellátogatunk a hegyekbe is, mely során a Dolomitokat csodáljuk meg. 🏞🗺

Az első napon Conegliano városába teszünk egy kis kitérőt, ami egy olaszosabb település a Trevisoi Elő-Alpok lábánál. Hangulatos belvárosa fölé impozáns erőd magasodik, ahonnan messze ellátni. A Prosecco-borút kezdő állomása.🍷
Cortina d’Ampezzoból számos lift indul és juttatja fel a túrázókat, bicikliseket a környező magaslatokra, ahonnan páratlan panorámában lehet részük.
Ezután a Pragser Wildsee meseszép tavát tekintjük meg, amely páratlan élményt nyújt kristálytiszta vizével és a hegyvonulatok tükröződésével. 🏞

A második napon Vipiteno városát látogatjuk meg, ahol festői polgári házakkal, elegáns bevásárlóutcákkal, középkori terekkel és egy olyan hegyi háttérrel találkozhatunk, amely olyan közelinek tűnik, hogy szinte megérintené őket az ember. Megtekintjük Reifenstein lovagvárát is, mely igazi középkori erődítmény. 🛖🏰

A harmadik nap programját Bolzano városában kezdjük, mely a térség legnagyobb települése. Míg a várost magas hegyek fogják közre, addig lábunk alatt macskaköves utcákon haladunk a középkori és modern épületeket között. Leghíresebb látnivalói: „Ötzi” a jégember, árkádos üzletsorai, templomai, zeg-zugos utcácskái.

Merano Dél-Tirol legjelentősebb turisztikai központja, pálmafás fürdőváros, mely a hegyek közé ékelődött, óvárosa, virágos promenádjai előkelő üdülővé varázsolják. Kasteruth a savanyított káposzta és a jódli énekesek hazája. A legvidékiesebb település 1000 éves történelme, óvárosának gazdagsága ellenére is.🌴

Az utolsó napon hazafelé a Dolomitok északi határán elterülő Bruneck városkájába teszünk kis kitérőt, hiszen a város telis-tele van történelmi emlékekkel. 🏰

Kedves Utasaink! 🚌

Az elmúlt időszakban sokan kerestek meg minket azzal a kéréssel, hogy szervezzünk utat a mandarinszüretre. E kérésnek eleget téve szervezünk most egy 4 napos kirándulást Bosznia-Hercegovinába. 🗺 🇧🇦

Az oda vezető úton az első megállónk a Jajce-vízesés lesz, mely a világ 12 legszebb vízesésének egyike. A vízesés a Pliva és a Orbas vízfolyások találkozásánál alakult ki; a Pliva vize mintegy 30 méteres magasságból zúdul alá és egyesül a Orbas folyóval. 🏞
Utunkat folytatva a Balkán egyik legszebb városkájába, Mostarba érkezünk, ahol elsőként az Öreg-hidat csodálhatjuk meg, mely alatt egy gyönyörű, türkizkék folyó hömpölyög. Ez egy egynyílású kőhíd, amely a Neretva folyó két partját, a város két részét és két nemzetiséget, a bosnyákokat és a horvátokat köti össze. 🇧🇦🇭🇷

A második napot a Blagajban található Dervis-kolostor megcsodálásával kezdjük. A különböző vallási funkciókat betöltő helyiségek szőnyegekkel és Koránból vett idézetekkel vannak gazdagon díszítve. A kolostor erkélyéről pedig fantasztikus a kilátás a Buna forrásbarlangjára, az épület fölött magasodó sziklafalra és a folyó kékeszöld vízére. ⛪️
Ezután Dubrovnik felé vesszük az irányt. A Trónok harca királyvári jeleneteiről elhíresült település megannyi érdekességgel várja látogatóit. Horvátország egyik legszebb városa, óvárosa pedig a Világörökség része. Gyönyörű házacskái, és kristálytiszta, mélykék tengere, a középkori városfalak között összezsúfolódó számos történelmi látnivaló rabul ejti az ide érkezőket. 🏰

A harmadik napunk délelőttjét teljes egészében a mandarinszüretnek szenteljük. A Neretva-folyón hajózva jutunk el a szüret helyszínére, ahol fejenként 3 kg gyümölcsöt szedhetünk. Az ebédet követően az utcai árusoknál vásárolhatunk. 🍊

Utolsó napunkon a hazafelé vezető utunkon egy kis kitérőt téve Trogir városát keressük fel. Trogir középkori látképének egyik legimpozánsabb eleme a Kamerlengo erőd, mely a Velencei Köztársaság hadi bázisa volt. Mára már szabadon látogatható és csodálatos kilátást nyújt a városra. 🏰

Idén nyáron Csehországot is felfedezzük. 🗺 🇨🇿

Utunkat a Dél-Csehországi Hluboka kastély meglátogatásával kezdjük, mely mesébeillő fehér falaival az ország egyik legszebb kastélya. Jelenlegi megjelenését a Schwarzenberg családnak köszönheti, akik egy angliai látogatást követően elrendelték a kastély átépítését az angliai Windsor kastély romantikus stílusára. Hatalmas, lélegzetelállító angolkertjében minden szögből más-más látvány tárul elénk. Találunk itt aranyoszlopokat, szobrokat, tornyokat és egy labirintust is, az évszázados fák árnyékában kellemes sétákat tehetünk és ha elfáradnánk, a kertben található teázóban megpihenhetünk. 🏰 🌳 🫖

Utunkat folytatva Ceske Budejovice városába érkezünk. A település hosszú történelemmel rendelkezik II. Premysl Ottokár királyi városként alapította. A települést osztrák és cseh kézművesek és kereskedők népesítették be, a kedvező fekvésének, a folyónak, és a kivetett vámoknak köszönhetően gazdaságilag gyorsan fejlődött. Meseszép főtere megannyi látványosságot rejt: itt található a Sámson kút, mely mellett egy szabálytalan formájú kő jelzi az egykori bitófa helyét. A 3 tornyú Városháza a főtér legkiemelkedőbb látványossága. Emellett itt található még a Szent-Miklós templom és a Fekete torony is, mely régen óratoronyként, majd a Szent-Miklós templom harangtornyaként szolgált, mára pedig lenyűgöző panorámát biztosít a városra. Itt főzik Csehország méltán elhíresült sörét, a Budweisert. ⛲️ ⛪️ 🍺 🍻

Belépők: kb. 300 CZK 💸

Kedves Utasaink! 🚌

Az idei nyárra a két hosszabb nyaralásunk mellett több egynapos csobbanással is készülünk, melyek azoknak az utasainknak is kedveznek, akik csak egy gyors mártózásra vágynak a tengerben. ⛱️ 🏊‍♂️

Ezek közül az első úticélunk Horvátország egyik legkedveltebb tengerparti üdülőhelye, Crikvenica lesz, mely lassan mélyülő, kristálytiszta vízével és ingyenes, kavicsos strandjával messziről csalogatja a csobbanni vágyókat. A partszakaszon található homokos strand is, de az sajnos fizetős.🇭🇷 🏖 🌊

Veledutazunk.hu – Élményekben utazunk! 🚐

Már csak 3 db szabad helyünk van a június utolsó szombatján induló utunkra!
13/06/2024

Egy újabb különleges egynapos kirándulással készültünk. 👨‍🌾🇦🇹

A buján zöldellő, gyönyörű angolpark közepén foglal helyet az arisztokrata álom, Grafenegg kastélya, mely neogótikus, angol, Tudor stílusú, a tájból előbukkanó csupa torony, csupa csipke várkastély. 🏰
A környék ízletes borai, a kastély világhírű komolyzenei nyári fesztiválja valamint hatalmas, festői parkja felejthetetlen kikapcsolódást ígér a Grafeneggbe zarándokló kirándulók számára.
A túristák vezetett túrán vehetnek részt, mely során megismerhetik a dísztermet, belső udvart és a kápolnát is. A 32 ha-os mesébeillő kertje kiválóan alkalmas pihenésre és piknikezésre is az egzotikus fafajták között.🍱

Útunk második állomása a Kittenberger élménykertek lesz, amely 6 ha-os területen 50 különböző témájú kertet tár elénk, a japán kerttől a fűszerkertig. 🌳⚘️
A tavasz ébredétől az advent varázslatáig minden évszakban elvarázsolják felejthetetlen tereivel, kreatív kerttervezési ötleteivel és színes viráglátványaival. 🪻🌷
A látogató egymásba fonódóan változatos dombokon, kapukon, medencék mellett, rózsák között sétálhat órákon át, illatok és színek kavalkádja közepette, míg a kényelmesen, párnákkal berendezett padok és nyugágyak pihenésre és nézelődésre csábítanak. 🌸🌹🥀🌺⛲️

13/06/2024

Péntek 09:00 - 17:00

Telefonszám

Értesítések

Ha szeretnél elsőként tudomást szerezni Veledutazunk.hu új bejegyzéseiről és akcióiról, kérjük, engedélyezd, hogy e-mailen keresztül értesítsünk. E-mail címed máshol nem kerül felhasználásra, valamint bármikor leiratkozhatsz levelezési listánkról.